Nee, volgende week nog de reünie-aflevering.quote:
Maar dit is nog niet de finale? Toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, volgende week nog de reünie-aflevering.
Karin is de mol niet.quote:
Ja, dat is inderdaad wel heel verdacht..... maar ze hebben er wel over gepraat waar hij bij stond..quote:
Theorie is al uitgebreider, Karin gaat weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Aalbers het volgende:
Art vliegt eruit, als die theorie van aflevering twee klopt waarin Art vraag 11 beantwoorde
linkje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theorie is al uitgebreider, Karin gaat weg.
Karin nu, Soundos wint, Art verliest en Patrick mol. Maar ik denk dat Art gaat winnen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Karin heeft zich 11 weken geleden al verlult in een interview dat in de kro gids stond. Karin is de mol.
Dan zou ik dat even mailen, heeft ze 2 ton boetuh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
jonguh, ik ga dat interview nu opzoeken
Als Art het is is dit seizoen het dieptepunt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef GotC het volgende:
Duidelijk, Art is het sowieso niet. Al was hij het al weken niet voor mij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Art het is is dit seizoen het dieptepunt.
Qua mol dan. Qua opdrachten is dit werkelijk briljant.
Nja, die kilo's worden lastig voor hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef amaranta het volgende:
fukkit, nu al executie, hoe kan patrick nu afvallen
Ja, zag je z'n mondje trillen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef BlackLining het volgende:
Art is daadwerkelijk gespannen. Niet gespeeld.
Vandaar dat ze eruit ligtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Karin heeft zich 11 weken geleden al verlult in een interview dat in de kro gids stond. Karin is de mol.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
jonguh, ik ga dat interview nu opzoeken
Patrick = Mol toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Aalbers het volgende:
wat is nu die laatste versie van de afvaltheorie?
Of Soundos.quote:
Ook weer zoietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Typisch het volgende:
Ja Patrick, jij mag alle vragen fout antwoorden he. Dus logisch dat je er nog in zit ondanks dat je op Karin zat.
Mjah, als mol niet aan spelletjes meedoen is niet heel erg slim nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
het zou zo erg zijn als het Soundos is.
Ja, maar het is gewoon Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben overigens wel heel blij dat de afvaltheorie niet duidelijk is over wie de mol is. Kan op drie manieren opgevat worden.
Goede onderbouwingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar Art valt voor mij af sinds vandaag. Dan is het Soundos of Patrick, en aangezien niemand ooit nog op Soundos gezeten heeft, en Soundos heel de tijd op Patrick, is Patrick de Mol.
Ben ik met je eens, maar het was verdomd jammer geweest als de afvaltheorie een 100% bevestiging had gegeven.quote:
Haha, die is overal echt al honderd keer gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Hoolii het volgende:
waar is die 'afvaltheorie' na te lezen. ben er wel benieuwd naar
Opzich ook wel weer jammer dat het er zo vroeg wasquote:
Ach. Over de finale zegt de theorie niks zinnigs gelukkig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer jammer dat het er zo vroeg was
maar niemand die het in het begin geloofde, omdat het nog niet geverifieerd wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer jammer dat het er zo vroeg was
Ja, dat zou wel heel jammer zijn geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het was verdomd jammer geweest als de afvaltheorie een 100% bevestiging had gegeven.
Scheren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Wat gaat hier gebeuren? Zat niet op te letten
Heb hem ook al vaker voorbij zien komen maar heb nu een heel stuk terug gezocht en niet gevonden. Lees hier zelfs over nieuwe theorie waarvan al bleek dat karin eruit was. Waar kan ik het terug lezen dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, die is overal echt al honderd keer gepostBen je hier voor het eerst?
True that! Nja de prono zal er volgende week heel anders uitzien met antwoordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Aalbers het volgende:
[..]
maar niemand die het in het begin geloofde, omdat het nog niet geverifieerd was
Want?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Felagund het volgende:
De montage wijst erop dat Soundos heeft gewonnen?
Ze wordt zo centraal in beeld genomen, met een twijfel over wie de mol is. Beide kandidaten bespreken.quote:
En zo wijzen er ook paadjes naar Patrick en Soundosquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Naimed het volgende:
Maar wacht eens, 11, 11, 11 dit seizoen staat in het teken van 11. Volgens de afvaltheorie is dan Art de mol.
Ja of gewoon de 11e afvaller, je weet het niet..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Naimed het volgende:
Maar wacht eens, 11, 11, 11 dit seizoen staat in het teken van 11. Volgens de afvaltheorie is dan Art de mol.
Waarschijnlijk wel ja , en misschien nog tussendoor mol afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
dus nu de hele aflevering slap gelul..dan de test... dan volgende week de uitslag van de test
nee het was iets engigs, stenigs.. bahquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Die shot heb ik gemist? Wat was er?
Shot van iemand? Als in sublimal messaging?
cliffhanger...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Wat zou er dan de komende 15/20 minuten nog gebeuren?
Een alternatief finale-spel dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Wat zou er dan de komende 15/20 minuten nog gebeuren?
er wordt nooit iets uitgelegdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oeh verdomme, heb ik niet opgelet bij de uitleg..
Ze moeten kiezen voor het voorwerp dat bij hun mol pastquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oeh verdomme, heb ik niet opgelet bij de uitleg..
Volgens mij een gezicht nadat ze het hadden over een twistquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee het was iets engigs, stenigs.. bah
Omdat je te simpel denktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef miieejj het volgende:
waarom denk ik dat art de mol is.. vanwege die actie met jan kooiman..
ja oke..quote:
Ook omdat Jan tijdens het 1 van de aflevering heel smerig naar hem kijkt na een knuffelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef miieejj het volgende:
waarom denk ik dat art de mol is.. vanwege die actie met jan kooiman..
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef miieejj het volgende:
..
[..]
ja oke..
da's waar
ik dacht een paar afl. dat karin de mol was..
Alweer lang geledenquote:
Domme redenatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
vorig jaar was een vrouw de mol.. waarom denk ik dan .. dat er nu een man de mol zou zijn![]()
Had ik ook niet verwacht, zien we volgende week wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Welldressed het volgende:
Geen winnaar bekend vandaag denk ik. Nog 5 minuten?
Tuurlijk komt er nog een afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk dat er nog wel een aflevering komt. Misschien nog een opdracht voor de uitslag volgende week?
Nee, volgende week komt er nog wat. Nog een kans om geld te verdienen denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Welldressed het volgende:
Geen winnaar bekend vandaag denk ik. Nog 5 minuten?
In Vara-gids stond slot, dus dat is al de terugblik toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, volgende week komt er nog wat. Nog een kans om geld te verdienen denk ik.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er nog een aflevering. Waarom denkt iedereen van niet :/
Omdat ie dan bekend wordt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Welldressed het volgende:
Maar volgende week is toch aflevering 11? Waarom tweet de mol dan heel de tijd: "Zie je in elf?"
De finale is ook een soort slotquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
In Vara-gids stond slot, dus dat is al de terugblik toch?
Uitleg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben er uit Art is de mol.
Zeker na dat subliminale beeld
Moet je het nog een weekje ophouden.quote:
Ja, de mol wordt ook nog niet bekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Welldressed het volgende:
Deze aflevering duurt tot 21:30 toch?
Merk het net pas iddquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind dit jaar zwaar tegenvallen. Programma is achterhaald doordat iedereen loopt te mollen.. Vind het nu ook niet echt spannend. Waren niet echt leuke deelnemers dit jaar, de leuke lagen er te snel uit
Hmmquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef .aeon het volgende:
Vandaag de winnaar, volgende week verliezer/mol?
Het zou leuk om het weer eens met onbekendere Nederlanders te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind dit jaar zwaar tegenvallen. Programma is achterhaald doordat iedereen loopt te mollen.. Vind het nu ook niet echt spannend. Waren niet echt leuke deelnemers dit jaar, de leuke lagen er te snel uit
Jupquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou leuk om het weer eens met onbekendere Nederlanders te doen.
Hoewel die nu ook allemaal dit programma kennen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou leuk om het weer eens met onbekendere Nederlanders te doen.
Al vanaf Horace eruit was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die Patrick hebben, gefeliciteerd?
Het kan Art nog zijn hoor. Soundos zat op Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die Patrick hebben, gefeliciteerd?
En Art lacht/kijkt als winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef amaranta het volgende:
soundos juicht, ze had het goed, het is patrisck
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef .aeon het volgende:
Soundos leek op Patrick te zitten, is verliezer, dus Patrick is de Mol!
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Soundos zat op Patrick....verloor de finale. Ik gok echt dat Art toch de mol is en Patrick de winnaar
Joh, dit is al zo vaak gebeurd, Zo'n cliffhanger in de finale.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
HUH DIT IS ECHT NOG NOOIT GEBEURD WTF
Ja, dus dan zou Art de mol dus zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef .aeon het volgende:
Inderdaad, eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef sheotah het volgende:
[..]
Joh, dit is al zo vaak gebeurd, Zo'n cliffhanger in de finale.
of het is wel patrick, maar art was snelle met het beantwoorden van alle vragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef .aeon het volgende:
Jawel toch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja bij het laatste shot zit Art niet aan tafel volgens mij :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |