Waarschijnlijk wel ja , en misschien nog tussendoor mol afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
dus nu de hele aflevering slap gelul..dan de test... dan volgende week de uitslag van de test
nee het was iets engigs, stenigs.. bahquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Die shot heb ik gemist? Wat was er?
Shot van iemand? Als in sublimal messaging?
cliffhanger...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Wat zou er dan de komende 15/20 minuten nog gebeuren?
Een alternatief finale-spel dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Wat zou er dan de komende 15/20 minuten nog gebeuren?
er wordt nooit iets uitgelegdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oeh verdomme, heb ik niet opgelet bij de uitleg..
Ze moeten kiezen voor het voorwerp dat bij hun mol pastquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oeh verdomme, heb ik niet opgelet bij de uitleg..
Volgens mij een gezicht nadat ze het hadden over een twistquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee het was iets engigs, stenigs.. bah
Omdat je te simpel denktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef miieejj het volgende:
waarom denk ik dat art de mol is.. vanwege die actie met jan kooiman..
ja oke..quote:
Ook omdat Jan tijdens het 1 van de aflevering heel smerig naar hem kijkt na een knuffelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef miieejj het volgende:
waarom denk ik dat art de mol is.. vanwege die actie met jan kooiman..
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef miieejj het volgende:
..
[..]
ja oke..
da's waar
ik dacht een paar afl. dat karin de mol was..
Alweer lang geledenquote:
Domme redenatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
vorig jaar was een vrouw de mol.. waarom denk ik dan .. dat er nu een man de mol zou zijn![]()
Had ik ook niet verwacht, zien we volgende week wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Welldressed het volgende:
Geen winnaar bekend vandaag denk ik. Nog 5 minuten?
Tuurlijk komt er nog een afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk dat er nog wel een aflevering komt. Misschien nog een opdracht voor de uitslag volgende week?
Nee, volgende week komt er nog wat. Nog een kans om geld te verdienen denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Welldressed het volgende:
Geen winnaar bekend vandaag denk ik. Nog 5 minuten?
In Vara-gids stond slot, dus dat is al de terugblik toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, volgende week komt er nog wat. Nog een kans om geld te verdienen denk ik.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er nog een aflevering. Waarom denkt iedereen van niet :/
Omdat ie dan bekend wordt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Welldressed het volgende:
Maar volgende week is toch aflevering 11? Waarom tweet de mol dan heel de tijd: "Zie je in elf?"
De finale is ook een soort slotquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
In Vara-gids stond slot, dus dat is al de terugblik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |