Domme redenatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
vorig jaar was een vrouw de mol.. waarom denk ik dan .. dat er nu een man de mol zou zijn![]()
Had ik ook niet verwacht, zien we volgende week wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Welldressed het volgende:
Geen winnaar bekend vandaag denk ik. Nog 5 minuten?
Tuurlijk komt er nog een afleveringquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik denk dat er nog wel een aflevering komt. Misschien nog een opdracht voor de uitslag volgende week?
Nee, volgende week komt er nog wat. Nog een kans om geld te verdienen denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Welldressed het volgende:
Geen winnaar bekend vandaag denk ik. Nog 5 minuten?
In Vara-gids stond slot, dus dat is al de terugblik toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, volgende week komt er nog wat. Nog een kans om geld te verdienen denk ik.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er nog een aflevering. Waarom denkt iedereen van niet :/
Omdat ie dan bekend wordt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Welldressed het volgende:
Maar volgende week is toch aflevering 11? Waarom tweet de mol dan heel de tijd: "Zie je in elf?"
De finale is ook een soort slotquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
In Vara-gids stond slot, dus dat is al de terugblik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |