Dan zou ik dat even mailen, heeft ze 2 ton boetuh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
jonguh, ik ga dat interview nu opzoeken
Als Art het is is dit seizoen het dieptepunt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef GotC het volgende:
Duidelijk, Art is het sowieso niet. Al was hij het al weken niet voor mij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Art het is is dit seizoen het dieptepunt.
Qua mol dan. Qua opdrachten is dit werkelijk briljant.
Nja, die kilo's worden lastig voor hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:53 schreef amaranta het volgende:
fukkit, nu al executie, hoe kan patrick nu afvallen
Ja, zag je z'n mondje trillen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef BlackLining het volgende:
Art is daadwerkelijk gespannen. Niet gespeeld.
Vandaar dat ze eruit ligtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Karin heeft zich 11 weken geleden al verlult in een interview dat in de kro gids stond. Karin is de mol.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Karin heeft zich 11 weken geleden al verlult in een interview dat in de kro gids stond. Karin is de mol.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
jonguh, ik ga dat interview nu opzoeken
Patrick = Mol toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Aalbers het volgende:
wat is nu die laatste versie van de afvaltheorie?
Of Soundos.quote:
Ook weer zoietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Typisch het volgende:
Ja Patrick, jij mag alle vragen fout antwoorden he. Dus logisch dat je er nog in zit ondanks dat je op Karin zat.
Mjah, als mol niet aan spelletjes meedoen is niet heel erg slim nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
het zou zo erg zijn als het Soundos is.
Ja, maar het is gewoon Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben overigens wel heel blij dat de afvaltheorie niet duidelijk is over wie de mol is. Kan op drie manieren opgevat worden.
Goede onderbouwingquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar Art valt voor mij af sinds vandaag. Dan is het Soundos of Patrick, en aangezien niemand ooit nog op Soundos gezeten heeft, en Soundos heel de tijd op Patrick, is Patrick de Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |