Uitleg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben er uit Art is de mol.
Zeker na dat subliminale beeld
Moet je het nog een weekje ophouden.quote:
Ja, de mol wordt ook nog niet bekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Welldressed het volgende:
Deze aflevering duurt tot 21:30 toch?
Merk het net pas iddquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind dit jaar zwaar tegenvallen. Programma is achterhaald doordat iedereen loopt te mollen.. Vind het nu ook niet echt spannend. Waren niet echt leuke deelnemers dit jaar, de leuke lagen er te snel uit
Hmmquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef .aeon het volgende:
Vandaag de winnaar, volgende week verliezer/mol?
Het zou leuk om het weer eens met onbekendere Nederlanders te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:20 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind dit jaar zwaar tegenvallen. Programma is achterhaald doordat iedereen loopt te mollen.. Vind het nu ook niet echt spannend. Waren niet echt leuke deelnemers dit jaar, de leuke lagen er te snel uit
Jupquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou leuk om het weer eens met onbekendere Nederlanders te doen.
Hoewel die nu ook allemaal dit programma kennen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou leuk om het weer eens met onbekendere Nederlanders te doen.
Al vanaf Horace eruit was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die Patrick hebben, gefeliciteerd?
Het kan Art nog zijn hoor. Soundos zat op Patrick.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die Patrick hebben, gefeliciteerd?
En Art lacht/kijkt als winnaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef amaranta het volgende:
soundos juicht, ze had het goed, het is patrisck
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef .aeon het volgende:
Soundos leek op Patrick te zitten, is verliezer, dus Patrick is de Mol!
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Soundos zat op Patrick....verloor de finale. Ik gok echt dat Art toch de mol is en Patrick de winnaar
Joh, dit is al zo vaak gebeurd, Zo'n cliffhanger in de finale.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
HUH DIT IS ECHT NOG NOOIT GEBEURD WTF
Ja, dus dan zou Art de mol dus zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef .aeon het volgende:
Inderdaad, eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef sheotah het volgende:
[..]
Joh, dit is al zo vaak gebeurd, Zo'n cliffhanger in de finale.
of het is wel patrick, maar art was snelle met het beantwoorden van alle vragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef .aeon het volgende:
Jawel toch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja bij het laatste shot zit Art niet aan tafel volgens mij :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |