quote:http://www.volkskrant.nl/(...)ubbel-paspoort.dhtml
AMSTERDAM - Een kandidaat-Statenlid voor de PVV in Gelderland, dat vandaag wordt benoemd, blijkt een dubbel paspoort te hebben. Petra Kouwenberg uit Arnhem, de nummer zes op de lijst, heeft naast de Nederlandse nationaliteit ook de Turkse.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welkom in het topic waar de partij van ons aller Geert, de PVV, in de schijnwerpers staat. Alle berichten die een relatie hebben met de Partij voor de Vrijheid zijn hier welkom. Respecteer elkaars mening en probeer scheldpartijen zoveel mogelijk te voorkomen.
[..]
ik zou voor de PvdA gaan in dat geval, alles beter dan de PVV.
Het lijkt mij overigens sterk dat de PvdA dan niet wint.
Bij de tweede kamer verkiezingen stemde +/- 1 op de 6 op de PVV, ik vermoed dat minstens 4 op de 6 mensen de PVV te walgelijk voor woorden vindt.
Klopt, het is praktisch uitgesloten dat de Le Pen president van de republiek wordt.quote:Het lijkt mij overigens sterk dat de PvdA dan niet wint.
Bij de tweede kamer verkiezingen stemde +/- 1 op de 6 op de PVV, ik vermoed dat minstens 4 op de 6 mensen de PVV te walgelijk voor woorden vindt.
Halfnaakte dames, Pokemon, en een appeltaart svp.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Moet ik nog iets leuks doen met de OP?
Een keiharde godwin zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een keiharde godwin zou niet verkeerd zijn.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Zeeland het volgende:
Petra Kouwenberg klinkt niet echt Turks.
quote:http://www.volkskrant.nl/(...)te-verstrekken.dhtml
DEN HAAG - De coalitie weigert de oppositie toegang te geven tot informatie die zou aantonen dat het mogelijk is het aantal niet-westerse immigranten te halveren. Die halvering is het politieke doel van gedoogpartner PVV.
PVV-Kamerlid Sietse Fritsma zegt zijn immigratiecijfers te baseren op gesprekken met ambtenaren aan de formatietafel. De oppositie tracht er al maanden achter te komen welke berekeningen de coalitie met de gedoger maakte. In december doken ambtelijke formatiestukken op waaruit bleek dat het aantal niet-westerse immigranten met 5, hooguit 15 procent, kan afnemen. Harde getallen zijn moeilijk te geven, schreef oud-minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie (CDA) in een begeleidende brief.
Fritsma zei vorige week dat die brief dateert uit augustus 2010. Vlak daarna, op 17 september, hebben de VVD, PVV en het CDA een gesprek gehad met ambtenaren van het ministerie. Volgens Fritsma bleek daaruit dat de asielinstroom met een kwart kan dalen, en het aantal niet-westerse immigranten kan halveren.
Steun
Tofik Dibi (GroenLinks) wil zelf met die ambtenaren praten over de percentages. Hij kreeg steun van vrijwel alle oppositiepartijen. VVD, CDA, de PVV én SGP blokkeerden dat verzoek echter. Het debat is nu wel gevoerd, vonden Fritsma en zijn VVD-collega Cora van Nieuwenhuizen.
'Dit kabinet maakt zich verdacht door geen openheid van zaken te geven', zegt Dibi. Hij wijst erop dat premier Rutte vlak na zijn aantreden een pleidooi hield voor meer openheid. VVD'er Rutte wilde beter contact tussen Kamerleden en ambtenaren.
Jammer
Dibi: 'Het is jammer dat de premier het eerste verzoek van de oppositie om een gesprek met ambtenaren blokkeert.' Volgens hem kunnen de oppositiepartijen het kabinet niet controleren als de berekeningen schimmig blijven. 'Veel Nederlanders maken zich grote zorgen over immigratie en hebben daarom op een van de partijen gestemd. Wanneer blijkt dat is gegoocheld met onbetrouwbare cijfers, riekt dat naar kiezersbedrog.' Rutte gaf vorige week aan dat het debat wat hem betreft al is gevoerd. Hij bevestigde dat de percentages van de PVV kloppen.
Kun je nagaan, zo ver gaan ze dus met hun taqqiya.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef Zeeland het volgende:
Petra Kouwenberg klinkt niet echt Turks.
Dat je die onzin uit het Linkse Parochieblaadje gelooftquote:
Volendam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Scandakliggggggggggggg die inlanders !!!
Ombudsman.... kan dit zomaar ?
http://www.nieuw-volendam.nl/index.php?nid=469
Dat er 'per ongeluk' een nationaliteit wordt toegekend aan iemand? Dat denk ik niet. Vermoedelijk is ze half-Turks, of getrouwd (geweest) met een Turkse man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
Is het puur een administratieve fout.?
Nee, de PVV zorgt zelf voor de humor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
Geen duiven pinnen, geen meeuwen pinnen, koran verbranden. Je moet het zoeken bij de bron.quote:
Bijbels branden beterquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Geen duiven pinnen, geen meeuwen pinnen, koran verbranden. Je moet het zoeken bij de bron.
quote:
Dacht ik ook zo... maar ik hoorde haar op de radio vanmiddag en ze zei dat ze geen idee had hoe zij aan een Turkse nationaliteit kwam... Of ze verzwijgt een Turkse 'relatie' .quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef freako het volgende:
[..]
Dat er 'per ongeluk' een nationaliteit wordt toegekend aan iemand? Dat denk ik niet. Vermoedelijk is ze half-Turks, of getrouwd (geweest) met een Turkse man.
Misschien is het een practical joke van een gemeente-ambtenaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dacht ik ook zo... maar ik hoorde haar op de radio vanmiddag en ze zei dat ze geen idee had hoe zij aan een Turkse nationaliteit kwam... Of ze verzwijgt een Turkse 'relatie' .
Het bevordert de verbranding van andere stoffen, maar verbrand zelf niet.quote:
Zuurstof?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het bevordert de verbranding van andere stoffen, maar verbrand zelf niet.
Nee, (D)jood.quote:
Werkt jood (I) als een katalysator dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Nee, (D)jood.
Als mlg het over de bevolkingsgroep heeft, dan kan hij een ban krijgen geloof ik.
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
Vandaag stond er weer een berichtje in de krant. Over dat PVVers zich druk maken over allochtonen die duiven zouden voeren![]()
![]()
Kun je toch niet serieus nemen zo'n voorstel?quote:
Ik heb grote moeite om Richard de Mos serieus te nemen als Kamerlid. Hij begint steeds meer de clown van de PVV-fractie te worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je toch niet serieus nemen zo'n voorstel?
En de hele fractie de clown van de Kamer. En de Raad in Den Haag en Almere. En ik hou mijn hart vast voor de Provinciale Staten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb grote moeite om Richard de Mos serieus te nemen als Kamerlid. Hij begint steeds meer de clown van de PVV-fractie te worden.
Broodgooigate.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Scandakliggggggggggggg die inlanders !!!
Ombudsman.... kan dit zomaar ?
http://www.nieuw-volendam.nl/index.php?nid=469
Schande!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo ver gaan ze dus met hun taqqiya.
Ja, en dat stond vroeger voor de klas hè... op de basisschool...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb grote moeite om Richard de Mos serieus te nemen als Kamerlid. Hij begint steeds meer de clown van de PVV-fractie te worden.
Nee, Links, want die hebben de allochtone broodgooiers gepamperd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef maartena het volgende:
PVV wil allochtone broodgooiers aanpakken
Nee echt,
Heeft de PVV daadwerkelijk niets beters te doen? Allochtone "Broodgooiers" zijn natuurlijk de oorzaak van alle ellende.
Nee, Links, want die eten brood.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Brood zorgt voor veel te veel problemen.
Brood verbieden!
Laten we ze maar niet de kaas van het brood etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:19 schreef maartena het volgende:
Nou Gert en Hermien....
Nu het nog even kan, voordat de Brood-Stazi er aan komt!
Als ze consequent is treedt ze gewoon af. Ze liegt in ieder geval, op elk uitreksel van het bevolkingsregister staan je nationaliteiten vermeld, dus ze heeft het altijd al geweten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dacht ik ook zo... maar ik hoorde haar op de radio vanmiddag en ze zei dat ze geen idee had hoe zij aan een Turkse nationaliteit kwam... Of ze verzwijgt een Turkse 'relatie' .
Het is gewoon een Turkse infiltrant. En ze is door de mand gevallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze consequent is treedt ze gewoon af. Ze liegt in ieder geval, op elk uitreksel van het bevolkingsregister staan je nationaliteiten vermeld, dus ze heeft het altijd al geweten.
Liegen tegen Geert
Hij gelooft haar blijkbaar wel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze consequent is treedt ze gewoon af. Ze liegt in ieder geval, op elk uitreksel van het bevolkingsregister staan je nationaliteiten vermeld, dus ze heeft het altijd al geweten.
Liegen tegen Geert
(nu.nl)quote:Wilders
PVV-leider Geert Wilders laat in een reactie weten dat Kouwenberg tot voor kort zelf niet wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had.
Ze heeft Wilders laten weten dat ze er zo snel mogelijk vanaf wil en gaat daarom vrijdag al naar de Turkse ambassade. "Het probleem van haar dubbele nationaliteit zal dus snel tot het verleden behoren", zegt Wilders.
Ze kan ook een Turkse vader hebben, maar bv alleen door haar moeder opgevoed zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef maartena het volgende:
Gezien de naam is het waarschijnlijk dat de vader Nederlander is. Misschien een Turkse moeder? Maar dat WEET je toch lijkt me?
Dan weet je dat denk ik wel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef freako het volgende:
[..]
Ze kan ook een Turkse vader hebben, maar bv alleen door haar moeder opgevoed zijn.
Ja, maar dan hoef je je er nog niet van bewust te zijn dat je ook zijn nationaliteit krijgt. Hoewel ik het ook een vreemd verhaal vind.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan weet je dat denk ik wel...
Ik loop een heel eind achter, maar dit meen je toch niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik weet niet meer of ik nou moet lachen of huilen:
DEN HAAG - De Haagse PVV wil moslims die meeuwen in de wijk Morgenstond brood voeren keihard aanpakken. De partij reageert met afschuw op het bericht dat bewoners last hebben van de poepende dieren, zo meldt de PVV, nadat er een artikel was verschenen in het Algemeen Dagblad.
Het voeren van meeuwen veroorzaakt veel overlast in Morgenstond. PVV'er Richard de Mos zegt dat de meeuwen 'een ongewenste bruine tapijtvloer achterlaten'.
Wijkbewoners voeren regelmatig hun overgebleven brood aan de eenden. Hier komen ook meeuwen op af, wat volgens de PVV overlast veroorzaakt.
Volgens De Mos wordt dit vooral veroorzaakt door 'hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk'. De PVV vindt dat de gemeente keihard moet optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid ernstig onder druk zou staan.
De gemeente heeft al op vier plekken dergelijke containers geplaatst voor mensen die vanwege hun geloof geen brood bij het afval willen gooien. Volgens het gezin uit de verder keurige nieuwbouwstraat werpen vooral allochtone bewoners uit de multiculturele wijk brood in het water. Caroline: ,,Ze mogen het om religieuze redenen niet weggooien'', aldus het AD woensdag.
De Mos meent dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. ,,Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd'', aldus De Mos, die raadsvragen over de kwestie heeft gesteld. (BVDL)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hard-aanpakken.dhtml
Ach dat is het standaard tokkie-taalgebruik van de PVV'ers. Laat gelijk zien dat je ze nooit serieus moet nemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de volgende:
Welke Staatsomroep?
Een tv-uitzending over asielzoekers die door de regering dreigen te worden uitgezet is óók politiseren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat is het standaard tokkie-taalgebruik van de PVV'ers. Laat gelijk zien dat je ze nooit serieus moet nemen. Overigens past dit wel mooi in het beeld dat Rob Wijnberg schetst over de PVV die alles wil politiseren...
Dus journalisten mogen het niet over onze regering hebben?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een tv-uitzending over asielzoekers die door de regering dreigen te worden uitgezet is óók politiseren.
Verder toch helemaal gezond?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef Serious.Lady het volgende:
haahhahaah we gaan niet weg !!!!! dus ga maar allemaal kapot van binnen !
hahahahaa allochtonennnnnnnnnnnn 4 life
Maar het heeft weinig met een of andere 'staatsomroep' te maken. En zeker niet met een omroep die door de minister bijgestuurd moet worden...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een tv-uitzending over asielzoekers die door de regering dreigen te worden uitgezet is óók politiseren.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus journalisten mogen het niet over onze regering hebben?
Ik wou alleen maar zeggen dat je niet alléén de PVV moet verwijten dat ze politiseren, aangezien ze eenvoudigweg reageren op een andere maatschappelijke instelling die óók politiseert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar het heeft weinig met een of andere 'staatsomroep' te maken. En zeker niet met een omroep die door de minister bijgestuurd moet worden...
hahaha precies aandachtzoekerss ze zijn niet eens meer serieus te nemen !!(zowiezo al niet) maar ze worden steeds grappiger haahahquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich niet meer dan logisch dat dit gebeurt. De PVV moet met steeds absurdere uitspraken komen om zichzelf in de kijker te spelen.
Het gaat er om dat de PVV de media verwijt dat ze politiseren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
[..]
Ik wou alleen maar zeggen dat je niet alléén de PVV moet verwijten dat ze politiseren,
Een drijfveer van de PVV is de linkse geluiden van de PO te onderdrukken en te verwijderen.. daardoor neigt de PVV ernaar een staatsomroep maken van de publieke omroep.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de volgende:
Welke Staatsomroep?
Klopt, terwijl WNL schaamteloos campagne voert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een drijfveer van de PVV is de linkse geluiden van de PO te onderdrukken en te verwijderen.. daardoor neigt de PVV ernaar een staatsomroep maken van de publieke omroep.
De vrijheid van meningsuiting beknotten en alles sterk centraliseren met de minister als hoogste baas....
Nieuwe Nederlanders he, geen allochtonen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef Serious.Lady het volgende:
haahhahaah we gaan niet weg !!!!! dus ga maar allemaal kapot van binnen !
hahahahaa allochtonennnnnnnnnnnn 4 life
WNL had nooit mogen bestaan. De Telegraaf heeft al een groot aandeel in SBS.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, terwijl WNL schaamteloos campagne voert.
Het hele probleem is ontstaan met de vervanging van kijk en luistergeld door een plek op de gewone rijksbegroting. Daardoor wordt de minister aangesproken door een belanghebbend politicus op de inhoud van programmas, terwijl het natuurlijk niet de bedoeling is dat de staat verantwoordelijk is voor de berichtgeving over de staat.
Uiteraard mogen de leden van de VARA de VARA wel aanspreken op de inhoud van de programma's, dus ik denk dat Wilders maar lid moet worden. Misschien krijgt hij ook nog een welkomstgeschenk voor nieuwe abonnees, dvd's met 40 jaar de rooie haan of zo.
Daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich niet meer dan logisch dat dit gebeurt. De PVV moet met steeds absurdere uitspraken komen om zichzelf in de kijker te spelen.
Bingo !quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef freako het volgende:
[..]
Ze kan ook een Turkse vader hebben, maar bv alleen door haar moeder opgevoed zijn.
http://opinie.volkskrant.(...)endheid_of_trauma%3Fquote:Dus in het geval van mevrouw Kouwenberg kan ik niet anders concluderen dan dat zij niet aan geheugenverlies lijdt - want zij heeft niet gezegd dat ze vergeten was haar dubbele nationaliteit bij de partij bekend te maken- maar dat zij iets verdrongen heeft. Een traumatische gebeurtenis! Er moet iets in haar leven gebeurd zijn waardoor ze niet herinnerd wilde worden aan haar half Turkse nationaliteit. Iets heel ernstigs, zo ernstig dat het haar later in staat gesteld heeft om voor de PVV te gaan werken.
Als je als Turk bij de PVV wilt moet je wel een negatieve ervaring met de Islam hebben. Ik zie het dus als een verrijking voor de PVV.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bingo !
Dus toch een Turkse vader.... had ze die verdrongen ?
Schaamte voor haar afkomst ?
[..]
Alle PVV'ers hebben negatieve ervaringen met islamieten en andersom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als je als Turk bij de PVV wilt moet je wel een negatieve ervaring met de Islam hebben. Ik zie het dus als een goede beslissing van de PVV.
Discriminatie bestaat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Alle PVV'ers hebben negatieve ervaringen met islamieten en andersom.
Een partij die mensen selecteert op basis van hun hekel aan islamieten is een heel enge discriminerende kutpartij..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Alle PVV'ers hebben negatieve ervaringen met islamieten en andersom.
Een partij die mensen selecteert op basis van hun hekel aan islamieten is een heel enge discriminerende kutpartij..
natuurlijk niet....... lulligheid bestaat ook nietquote:
Discriminatie is vrijheid van meningsuiting in haar puurste vorm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
natuurlijk niet....... lulligheid bestaat ook niet
agressie bestaat ook niet
het is allemaal net hoe je wandaden kunt weglullen en het een nobele betekenis kan "geven"
nou nou..... nogal agressief van je ... ook dom van je dat je zoveel duizende domme opmerkingen op Fok gemist hebt deze maand...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Holograph het volgende:
[..]!
Dit is echt de domste opmerking die ik deze maand heb gelezen. Ze hebben een hekel aan de Islam, niet aan islamieten. Als je dat verschil niet wilt/kunt begrijpen zegt dat meer over jou dan over de PVV.
Jij zegt dat de PVV mensen selecteert op basis van islamietenhaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou nou..... nogal agressief van je ... ook dom van je dat je zoveel duizende domme opmerkingen op Fok gemist hebt deze maand...
ik geloof niet in dat smoesje van "we hebben kritiek op de leerstellingen van een godsdienst"
het is politiekcorrect liegerij om vreemdelingenhaat nobel te laten lijken
mensen systematisch minachten en achter stellen zijn daden..... en inderdaad is een vorm van wandaad discriminerend lullen . en idd wordt dat door de samenleving erg veel goedgepraatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Discriminatie is vrijheid van meningsuiting in haar puurste vorm.
Wie bepaalt dan wat er verantwoord is? ik zou wat jij zegt heel onverantwoord kunnen vinden omdat dit slecht is voor de vrije meningsuiting.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mensen systematisch minachten en achter stellen zijn daden..... en inderdaad is een vorm van wandaad discriminerend lullen . en idd wordt dat door de samenleving erg veel goedgepraat
'dat is vrije meningsuiting' ..
steek dat soort vrije meningsuiting in een lichaamsopening...
ps meningsuiting is een recht... maar er is ook een plicht om verantwoord te uiten en verantwoord meningen te vormen... die plicht heeft een ieder mens naar andere mensen toe.... en het is ook goed voor jezelf
Dat suggereerde jij implicietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Jij zegt dat de PVV mensen selecteert op basis van islamietenhaat.
Ieder mens bepaalt wat zijn mening is natuurlijk, wat wel of niet verantwoordelijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wie bepaalt dan wat er verantwoord is? ik zou wat jij zegt heel onverantwoord kunnen vinden omdat dit slecht is voor de vrije meningsuiting.
Nee, ik begrijp nu wel ineens dat de racisten dus ook beter kunnen zeggen. Joh, dude, ik heb helemaal niets tegen negers, ik heb iets tegen negroïsme. Dat jij dat verschil niet kunt zien, zegt meer iets over jou dan over ons racisten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef Holograph het volgende:
[..]!
Dit is echt de domste opmerking die ik deze maand heb gelezen. Ze hebben een hekel aan de Islam, niet aan islamieten. Als je dat verschil niet wilt/kunt begrijpen zegt dat meer over jou dan over de PVV.
Is niet je sterkste kant zo te zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat suggereerde jij impliciet
Ik zeg het maar hardop
Ervaringsdeskundigen: zo van ja als je eenmaal een moslim hebt meegemaakt, dan ga je hem wel haten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is niet je sterkste kant zo te zien.
Ik zei dat juist ervaringsdeskundigen goed zijn voor de PVV. Dat jij het opvat dat het dus een partij is die mensen selecteert op basis van islamietenhaat is gewoon dom.
Maar jij vindt dat de PVV afstand moet nemen van ervaringsdeskundigen die zeggen dat de Islam gevaarlijk is?
Precies. Dat verschil is een lulexcuus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp nu wel ineens dat de racisten dus ook beter kunnen zeggen. Joh, dude, ik heb helemaal niets tegen negers, ik heb iets tegen negroïsme. Dat jij dat verschil niet kunt zien, zegt meer iets over jou dan over ons racisten...
Hoe noem je een Marokkaan die van een flat valt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn een stel grapjassen, dat zijn het...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoe noem je een Marokkaan die van een flat valt?
Ach Johan... ach Johan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Hansie... Hansie.....quote:
Uh nee. Ellian en Jami zijn goede ervaringsdeskundigen. Zie steunen of verdedigen de PVV.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundigen: zo van ja als je eenmaal een moslim hebt meegemaakt, dan ga je hem wel haten?
kap eens met andersdenkenden voor dom uit te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is niet je sterkste kant zo te zien.
Ik zei dat juist ervaringsdeskundigen goed zijn voor de PVV. Dat jij het opvat dat het dus een partij is die mensen selecteert op basis van islamietenhaat is gewoon dom.
Dat zei ik niet...quote:Maar jij vindt dat de PVV afstand moet nemen van ervaringsdeskundigen die zeggen dat de Islam gevaarlijk is?
Dat moet je een D'66-raadslid dan gaan uitleggen hè.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Dat verschil is een lulexcuus.
Ja, dat zeg ik toch, die hebben moslims meegemaakt en haten die, toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Holograph het volgende:
[..]
Uh nee. Ellian en Jami zijn goede ervaringsdeskundigen. Zie steunen of verdedigen de PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |