Iedereen kan wel een dubbele Turkse nationaliteit hebben, mensen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef pullup het volgende:
Kan je nagaan hoe sneaky die Turken zijn, ze weten zelfs PVVers stiekem een nationaliteit aan te smeren.
De tsunami is al in volle gang![]()
![]()
Ik hoop dat ze die raciste de toegang weigeren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ubbel-paspoort.dhtml.
Heeft Geert zelf geen dubbel paspoort ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:43 schreef du_ke het volgende:
Weer een slechte CV check door de PVV
[..]
Ze wist het niet? Staat gewoon op het uitreksel uit het bevolkingsregister dat ze moest inleverenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ubbel-paspoort.dhtml.
Ze claimt dat ze er toen pas achter kwam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wist het niet? Staat gewoon op het uitreksel uit het bevolkingsregister dat ze moest inleveren
Hamvraag: Had je dat papiertje al voor de verkiezingen in handen ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef freako het volgende:
[..]
Ze claimt dat ze er toen pas achter kwam..
Toen realiseerde ze het zich blijkbaar pas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze wist het niet? Staat gewoon op het uitreksel uit het bevolkingsregister dat ze moest inleveren
Volgens mij is het niet noodzakelijk voor de kandidaatstelling, daarvoor is alleen een kopie legitimatiebewijs noodzakelijk, en een verklaring dat je akkoord gaat met je kandidaatstelling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hamvraag: Had je dat papiertje al voor de verkiezingen in handen ?
Geen bewijs dat je ingezetene bent van de provincie waarvoor je je kandidaat stelt, danwel van zins bent je daar te gaan vestigen ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet noodzakelijk voor de kandidaatstelling, daarvoor is alleen een kopie legitimatiebewijs noodzakelijk, en een verklaring dat je akkoord gaat met je kandidaatstelling.
Het eerste niet, het tweede wel, als je daar niet woont. Maar ik vermoed dat dat op basis van de woonplaats gaat die de kandidaat zelf aangegeven heeft. Het vaststellen of iemand daadwerkelijk benoemd kan worden, gebeurt door de commissie voor de geloofsbrieven. En die komt pas in actie na de verkiezingen, en onderzoeken alleen de kandidaten die op basis van de verkiezingsuitslag voor benoeming in aanmerking komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Geen bewijs dat je ingezetene bent van de provincie waarvoor je je kandidaat stelt, danwel van zins bent je daar te gaan vestigen ?
Of getrouwd geweest met een Turkse man?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd of het bewust verzwegen is voor de kiezer of niet. In theorie is het natuurlijk mogelijk dat mevrouw het werkelijk niet wist - haar naam klinkt al bijzonder niet-Turks bijvoorbeeld.
Ik ben dus eigenlijk ook wel benieuwd waarom ze ook de Turkse nationaliteit heeft. Turkse moeder ? Geboren in Turkije tijdens een vakantie van pa en moe ? Beloning voor het afslachten van 100 Koerden ?
Misschien heeft ze daarom een hekel aan islamieten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef freako het volgende:
[..]
Of getrouwd geweest met een Turkse man?
Nee, en ook geen dubbele loyaliteit. Die ligt volledig bij Israel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heeft Geert zelf geen dubbel paspoort ?
En zijn vrouw ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |