Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Siral het volgende:
Haha.
Trouwunsss, wat vinden jullie van deze schoenen: http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1096069
Te mannelijk?
Jij hebt er tenminste eentje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb je ook een vriendje dat je amper meer ziet sinds zn nieuwe studie?![]()
Ik zou even naar de Decathlon gaan, daar kun je dat wel kopen. Thermo ondergoed is wel fijn. En je hebt echt een goede zonnebril nodig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
Ik heb ski stress.
Waar koop ik een en heeft iemand daar een plaatje van?
En waar koop ik goede sokken?
En heb ik thermo ondergoed nodig?
En waar een goede bril? Ik heb wel een zonnebril en de een zegt dat dat voldoende is maar de ander zegt dat ik opeens in een sneeuwstorm kan belanden?
En is een ski trui ook fijn? Ik wil zo een Noorse wollen haha
Mootje, zit je in geldnood dan? Ik dacht dat je best wat spaarcentjes had, dus dan zou ik niks verkopen waar je nog plezier van kunt hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eten (nachos con todo!) en tv kijken en nu Glee
en ik ben er zwaar aan 't denken om m'n Nikon D90 te verkopenwant: geld
Welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn eerste boek op mijn neue ereader uitgelezenDat er nog maar vele mogen volgen
![]()
Maar een gewoon boek leest toch ietsje lekkerder. Een tweedehands boek dan he, nieuwe boeken vind ik ook niet zo lekker lezen.
Komt vast omdat ik ben opgegroeid met biebboeken en boeken van de rommelmarkt
'we' hebben wel watquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mootje, zit je in geldnood dan? Ik dacht dat je best wat spaarcentjes had, dus dan zou ik niks verkopen waar je nog plezier van kunt hebben.
Tevens WTF@TT![]()
En mn Club Dance juf gaat wegBah en ze geeft het zo leuk! Wel weer lekker dansjes gedaan
Jahoor!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa, wilde jij dat SPQR boekje nog kwijt?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor!PM je adres maar even!
De Cybook Opus, was in de aanbieding voor 119 euro. Hij heeft een goed contrast (beter dan Sony zegt men) en kan epubs aan. Scherm had iets groter mogen zijn (ik lees erg snel, dus je bent dan snel toe aan het "omslaan" van de pagina). Maar we gaan inderdaad op 't werk nog een proef draaien met ereaders, misschien kan ik dan schermgrootte vergelijken.quote:
je hebt wel een ski bril nodig als het gaat sneeuwen inderdaad, anders is een (goede) zonnebril genoeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
Ik heb ski stress.
En waar een goede bril? Ik heb wel een zonnebril en de een zegt dat dat voldoende is maar de ander zegt dat ik opeens in een sneeuwstorm kan belanden?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
De Cybook Opus, was in de aanbieding voor 119 euro. Hij heeft een goed contrast (beter dan Sony zegt men) en kan epubs aan. Scherm had iets groter mogen zijn (ik lees erg snel, dus je bent dan snel toe aan het "omslaan" van de pagina). Maar we gaan inderdaad op 't werk nog een proef draaien met ereaders, misschien kan ik dan schermgrootte vergelijken.
In de zon doet ie het prima en daar wilde ik 'm eigenlijk ook voor, lezen in de tuin![]()
Ga 'm nu volplempen met boeken, ik had Het Diner van Herman Koch als proef erop gezet en die heb ik nu uit
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Syrena het volgende:
En Haar naam was Sarah hoef ik niet meer te lezen, mijn vader heeft gisteren de film gekeken en vandaag onder het eten het verhaal verteld
Dat ja. Sneeuw in je ogen is kut.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef progje het volgende:
[..]
je hebt wel een ski bril nodig als het gaat sneeuwen inderdaad, anders is een (goede) zonnebril genoeg.
Kan me voorstellen dat je daar niet fijn boeken op leestquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Syrena het volgende:
Overigens las ik mijn eerste eboeken op een Sony Ericsson W810 telefoondat was pas een klein scherm.
ik lees nu ebooks @ipad bevalt ook prima. Lukt zowaar ook in de zon. Maar inderdaad een gewoon boek is fijner, maar ik lees ook snel en nu hoef ik niet meer mijn hele koffer vol boeken te gooien als ik op vakantie ga.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn eerste boek op mijn neue ereader uitgelezenDat er nog maar vele mogen volgen
![]()
Maar een gewoon boek leest toch ietsje lekkerder. Een tweedehands boek dan he, nieuwe boeken vind ik ook niet zo lekker lezen.
Komt vast omdat ik ben opgegroeid met biebboeken en boeken van de rommelmarkt
Oh een iPad zou inderdaad wel fijn zijn, ja. Weet nog niet precies wat ik er allemaal mee zou doen als ik er eentje had, maar 't lijkt me wel erg prettig! Die sloot geld is overigens ook prima, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Merel het volgende:
Ooooh ik bedenk me nu dat ik een iPad wil zodat ik daarmee in de zomer in de tuin kan klooien! En ik moet een loungebank, een ligbed, een tafel met stoelen en een hoop planten. En een sloot geld!
Zie FB.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik kan helemaal zen gaan slapen. Vlucht, hotel en reisgids () zijn geregeld
![]()
Bis morgen slankies
mijn vriend begon dat liedje opeens te zingen vanavondquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Ml-etje het volgende:bietjes op m'n knietjes
Bedankt nu zit ik met dat nr in mijn hoofd.
Lurkt hij hier soms mee? Dan is hij nu betrapt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef progje het volgende:
[..]
mijn vriend begon dat liedje opeens te zingen vanavond
ja dat grapte ik ook al! Maar hij had zijn pc toen nog niet aanstaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lurkt hij hier soms mee? Dan is hij nu betrapt!
Gezond ...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef romski het volgende:
Ik heb een tijdje zitten overwegen, maar ik ga morgen beginnen met roken. Dan val ik tenminste sneller af. Vroeger rookte ik weleens tijdens het uitgaan, maar ga nu fulltime proberen. Afslankmiddelen krijg ik toch alleen maar meer honger van.
Gut, neem dan ritalin ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef romski het volgende:
Ik heb een tijdje zitten overwegen, maar ik ga morgen beginnen met roken. Dan val ik tenminste sneller af. Vroeger rookte ik weleens tijdens het uitgaan, maar ga nu fulltime proberen. Afslankmiddelen krijg ik toch alleen maar meer honger van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat is dat??quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Gut, neem dan ritalin ofzo.
Of speed.
Stress is niet nodig! Goede sokken koop je bij de Perry of idd de Decathlon. Als het heel erg gaat sneeuwen kun je in je wintersportdorp heul veel brillen kopen. Thermo-ondergoed is niet echt nodig, want een legging kan ook en als de zon schijnt kan je in maart skien in een shirtje en hoef je echt geen thermo-spul.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
Ik heb ski stress.
ik zou zeggen kijk in het subforum uvt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef romski het volgende:
[..]
Wat is dat??
Ik heb weleens van speed gehoord, daar maken ze xtc mee ofzo?
Ik ga geloof ik naar een heel karig dorpje dus ik heb geen idee of ze daar alles hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Stress is niet nodig! Goede sokken koop je bij de Perry of idd de Decathlon. Als het heel erg gaat sneeuwen kun je in je wintersportdorp heul veel brillen kopen. Thermo-ondergoed is niet echt nodig, want een legging kan ook en als de zon schijnt kan je in maart skien in een shirtje en hoef je echt geen thermo-spul.
En er is niets wat je 'daar' niet kunt kopen! Leuk hoor, wintersport, geniet ervan!!
meestal vind je op de pistes ook nog wel ergens een kleine ski-winkelquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik naar een heel karig dorpje dus ik heb geen idee of ze daar alles hebben!
Oh da's zo irriquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:19 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Je bent nét de eerste, Puff, want ik was nog aan het bijlezen.
Pff, moest zó nodig naar de wc toen Nachtwacht onder de douche stond. Nu zelf maar eens douchen
Zou ik gewoon afspraken over makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Doet me denken aan het ritueel dat ontstond in mn oude huis:
Zodra ik naar de wc ging (beneden, bij de deur van huisgenote), vloog ze in de douche. Terwijl ik óók haast hadfrustrerend.
Om 9:30 alquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoelaat moet je Vik? Succes alvast enzo!
waarschijnlijk wel. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar de baas heeft gezegd dat het goedkomt, dus ik maak me maar niet meer druk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
Jagar, was het nog goedgekomen met de vakantiedagen?
succesquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik heb last van m'n bovenbeen. Toch wel hardloopblessures dus, vrees ik.
Maar ik zie er wel fab uit (helemaal in het zwart, met wit shirtje eronder) en waar ik gisteren nog dacht: "mwaah, ik moet nog zien", heb ik vandaag wel vertrouwen in mezelf.
Hoofdpijn nog wat weggetrokken?quote:
[flauw]quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:46 schreef sigme het volgende:
Zojuist met liefste en Hond 5km hardgelopen, met een kleine poeppauze (stop de tijd). 11,0km/u.
die grap is een paar dagen geleden ook al gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[flauw]
Voor de hond, I assume?
[/flauw]
waarom persé met veters?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
Niemand vind ze leuk![]()
Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de modequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Jullie hebben geen smaakdas kei modieus.
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Met ov reizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben vind ik altijd stressvoller dan het gesprek zelfwacht nu op de tram.
Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Moggu!
[..]
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de mode![]()
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind?
Dit is toch ook meer wat ik in gedachte had.
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Jullie hebben geen smaakdas kei modieus.
Dat kan tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenen
bij de winkels van 't Leger des Heilsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkels
Ja ik doe de volgende keer denk ik minder melk en minder eetlepels. Dat laatse beetje zat ik echt weg te proppen haha! En ik haat eten laten staan, het moet bij mij altijd op..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef Phaidra het volgende:
Het ligt er helemaal aan wat voor eetlepels gebruikt worden. Amerikaanse eetlepels hebben bijvoorbeeld een andere inhoud dan Engelse of Nederlandse...
Ik doe 5,5 kleine eetlepels in een kommetje met 200 ml ofzo. Niet heel dik, maar ook niet meer echt vloeibaar. Je zou het ook eens kunnen afwegen, als je het zeker wil weten.
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij de winkels van 't Leger des Heils
Doctor Martens!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat kan tochIk wil het ook puur en alleen onder jurkjes en vrouwelijke outfits gaan dragen om het zo een wat stoerdere uitstraling te geven.
Maar ik kan nergens echt de goede schoen vinden die ik echt mooi vind.. Vind ze allemaal "meh".
Jaaa! Het was gezellig met Mariaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja klopt, ze is net weg! Was gezellig
Woop!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
In het kader van goed nieuws: mijn moeder mag zaterdag naar huis!
Ik woon op5-10 minuten rijden (als het niet minder is) van Pinkpop af. Je/jullie mag/mogen best bij mij logeren, npnp. Breng jullie ook wel naar het terrein toe als nodig ende zo (heb dan waarschijnlijk toch vrij, als t goed is).quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ihfc, het zou best kunnen dat mensen thuis een kamertje aanbieden! Zou het toch minstens één keer proberen toch?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Doctor Martens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden!Nee van blije bloemetjes en kant hou ik ook niet
Maar verder spreekt het me allemaal wel aan
Daar mag het nog, of op Masters of Hardcore ofzo... Moet je wel kunnen hakken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars.
^^ Dit!quote:
nopequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen?
De classic dr martens vind ik wel leuk (verder vind ik ze allemaal foeilelijk), als ik niet zo klein was met korte pootjes had ik ze best gedragen, ik lijk alleen net een kort stompje als ik ze draag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Doctor Martens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan wel in een nieuw jasje en niet gewoon net zo als ze vroeger al waren
Haha, wat verrassendquote:
lol, die vind ik ook niet super, maar al beter dan jouw voorbeeldjesquote:
Dat meen je niet? De combinatie van dat lak, met stukken opgewerkt vind ik echt sletterigquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, die vind ik ook niet super, maar al beter dan jouw voorbeeldjes![]()
je kan tenminste in 1 oogopslag zien dat het geen mannenschoenen zijn
Ik heb zo'n soort schoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan wel in een nieuw jasje en niet gewoon net zo als ze vroeger al waren
Omnom lekker!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ze had dit gemaakt als lunch, omnomnom![]()
[ afbeelding ]
Wat lief, wie weet ga ik je hier ooit eens aan herinnerenquote:Ik woon op5-10 minuten rijden (als het niet minder is) van Pinkpop af. Je/jullie mag/mogen best bij mij logeren, npnp. Breng jullie ook wel naar het terrein toe als nodig ende zo (heb dan waarschijnlijk toch vrij, als t goed is).
Oh, iets met Coldplay die toch geen Kings of Leon zijn, lees ik nu. Naja, aanbod staat. Ook voor anderen btw.
Ik winkel meestal onlinequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Siral het volgende:
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden!Nee van blije bloemetjes en kant hou ik ook niet
Maar verder spreekt het me allemaal wel aan
Jeujquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Probability het volgende:
Siral ik vind ze leuk, mijne komen van Alysa mode en hebben een dunnere hogere hak.
Sure, npnpquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Phaidra het volgende:
Wat lief, wie weet ga ik je hier ooit eens aan herinneren.
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar niet alles wat in winkels hangt, vind ik per definitie leuk.
als je nog niet op jezelf woont heb wellicht andere prioriteiten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Die tweede van Asos die je had gepost vind ik leuk Siral! Lekker tuttig en vrouwelijk. Ik heb ook veterschoenen met een hak, maar van hush Puppies...
http://www.hushpuppies.co(...)Boots/Womens/Vanessa
en ik vind shoppen heel leuk maar ik vind het echt onzin om, zoals jij, 10 paar sneakers te hebben. Ik heb 1 paar hele oude adidas en 1 paar onitsuka voor de zomer + allstars. Maar ze zijn allemaal minstens 3 jaar oudGeef m'n geld liever uit aan lekker eten en reizen
Maar ja, ieder zijn ding
En tien paar hakken dan wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Die tweede van Asos die je had gepost vind ik leuk Siral! Lekker tuttig en vrouwelijk. Ik heb ook veterschoenen met een hak, maar van hush Puppies...
en ik vind shoppen heel leuk maar ik vind het echt onzin om, zoals jij, 10 paar sneakers te hebben. Ik heb 1 paar hele oude adidas en 1 paar onitsuka voor de zomer + allstars. Maar ze zijn allemaal minstens 3 jaar oudGeef m'n geld liever uit aan lekker eten en reizen
Maar ja, ieder zijn ding
Nee, anders hield je wel van blije bloemetjesquote:
Ja die ik als laatste heb gepost is ook meer waar ik op doeldequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Maar ja, ieder zijn ding
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik leef op mijn Slokken de laatste tijd
grote sokken, gevoerd met ehm.. ja, voeringdie je als sloffen kunt dragen
ze zitten zó heerlijk!
Helaas kan ik er niet mee naar buiten
Volgens mij hebben jullie echt een verkeerd beeld bij mijn geldbestedingen......quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je nog niet op jezelf woont heb wellicht andere prioriteiten...
Maar deze vind ik wel leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Hehe. Ik heb wel heel veel schoenen maar ik gooi ze nooit weg, ben ik nu wel mee begonnen. Maar heb er dus ook van tone ik 17 was. Ik denk dat er in totaal misschien 8 paar zijn die ik echt draagquote:
Ik hou wel van meisjes achtig, maar het moet niet te tuttig worden, dan voel ik me vet ongemakkelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, anders hield je wel van blije bloemetjesWie houdt er nu niet van blije bloemetjes
![]()
Ik zal eens even opsnorren wat ik leuk vind
Je zult wel geen fan zijn van mijn bloemetjesschoenen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik hou wel van meisjes achtig, maar het moet niet te tuttig worden, dan voel ik me vet ongemakkelijk.
Ik heb liever ruitjes![]()
als bloemetjes.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je zult wel geen fan zijn van mijn bloemetjesschoenen dan
Ik heb geen idee of ik schattig ben eigenlijk. Qua karakter volgens mij niet (ben eerder een halve kerel). Maar geloof wel dat ik er lief uitzie. Of liever dan ik ben, in ieder geval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
@coco Die bovenste vind ik echt schattig
Moet wel bij je passen.. ik denk dat mensen gaan lachen als ik zoiets ga dragen
ik ben dus niet schattig
Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je nog niet op jezelf woont heb wellicht andere prioriteiten...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef Siral het volgende:
Ik ga ook maar eens met de hondjes lopen![]()
copy thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch?
Zijn wel leuk jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef Siral het volgende:
Oh deze vind ik leukkkin het beige echt iets voor de zomer! Wel prijzig..
http://cgi.ebay.com/STUAR(...)&hash=item3cb5cbfab6quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
Niemand vind ze leuk![]()
Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
Makkelijk! Niet als het super warm is natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zijn wel leuk jamaar in de zomer draag je dan van de dichte schoenen?
wie doet er flauw dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, er hoeft toch niet neerbuigend gedaan te worden over mensen die mode wél interessant vinden? Ik lach ook niemand uit om z'n tien jaar oude lievelingsgympen die allang uit de mode zijn (ik noem maar wat), doe er dan andersom ook niet zo flauw over.
*boks*quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb wel heel veel schoenen maar ik gooi ze nooit weg, ben ik nu wel mee begonnen. Maar heb er dus ook van tone ik 17 was. Ik denk dat er in totaal misschien 8 paar zijn die ik echt draag
Ik heb ook best veel schoenen, en woon op mezelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch?
Ja dat inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*boks*
Ik heb 3 paar laarzen die ik in de winter veel afwissel, 2 paar gympen en 1 paar pumps. De rest moet eigenlijk weg wegens versleten, of zit toch niet zo fijn als ik dacht, of combineert niet zo makkelijk.
Dat doe ik nog niet aan al kreeg ik er geld bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/STUAR(...)&hash=item3cb5cbfab6
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat doe ik nog niet aan al kreeg ik er geld bij
Eensch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, er hoeft toch niet neerbuigend gedaan te worden over mensen die mode wél interessant vinden? Ik lach ook niemand uit om z'n tien jaar oude lievelingsgympen die allang uit de mode zijn (ik noem maar wat), doe er dan andersom ook niet zo flauw over.
Preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat inderdaaden ze dan toch niet wegdoen he.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb 5 paar schoenen en 1 paar klompen!
fijn dat 't goed gingquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer klaar. Gesprek ging goed. Er zijn nog 9 anderen en over max 2 weken weet ik of ik door ben naar het tweede gesprek. Er waren 60 brieven in totaal trouwens. Valt me mee.
Volgende wordt wel weer een hardloopgadget-topic met een incidentele jurkjesfotopostquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is dat ik het druk heb, anders had ik m'n Lagerfelds gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
quote:
wat fijn!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een appartementje! Ik kan er per 1 mei in, vandaag contract onderteken. 41 m2, een beetje dichter bij de stad dan dat ik nu woon, een klein balkonnetje, en heeeeelemaal voor mij!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
!!
Ik sla de wie-heeft-welke-schoenen deze keer ook even over.
Mo, ben jij ook licht aan het lowcarben?
Je kan altijd vragen naar wat hij in gedachten hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Alleen vroeg ie ook naar mn salariswens en toen ie zei dat het hem meeviel wist ik dat ik te laag had ingezetnou Ja, dat is iets voor gesprek 2 als dat er komt
Jeej!! Heerlijk Jagarquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een appartementje! Ik kan er per 1 mei in, vandaag contract onderteken. 41 m2, een beetje dichter bij de stad dan dat ik nu woon, een klein balkonnetje, en heeeeelemaal voor mij!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, dat is het probleem. Ik kan het voor 1 mei ook niet zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is hier niet gebruikelijk met studentenwoningen. Je hebt een kans om je inte schrijven voor een appartement, dan wordt er naar je wachtrij punten gekeken, en heb je, als je hoog genoeg in de lijst staat een mogelijkheid om het te accepteren of niet. Als je het accepteert, en jij bent de hoogste in de wachtrij die dat doet, dan moet je het nemen, of je verliest je wachtrij dagen. Maar goed, het is altijd een hoge standaard hier..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Hoe heb je dan gekozen voor dat appartement als je het nog niet hebt gezien? Ook geen foto's op Internet enzo?
Aah ok, dan kan je het inderdaad wel vertrouwenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is hier niet gebruikelijk met studentenwoningen. Je hebt een kans om je inte schrijven voor een appartement, dan wordt er naar je wachtrij punten gekeken, en heb je, als je hoog genoeg in de lijst staat een mogelijkheid om het te accepteren of niet. Als je het accepteert, en jij bent de hoogste in de wachtrij die dat doet, dan moet je het nemen, of je verliest je wachtrij dagen. Maar goed, het is altijd een hoge standaard hier..
Ik was 9e, dus heel erg verbaasd!
Yup. En je werk is niet loos, je inkomen wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoofdpijn nog wat weggetrokken?
Vik, succes!
Oh en Puff, ik heb tijd voor alle bezigheden omdat ik lekker werkloos ben he?
De bezigheden bestonden uit het ontspijkeren van een aanhanger vol oud hout, assisteren bij het tot stookklare brokken verzagen ervan, beesten voederen, hakken van aanmaakhoutjes en meer van zulks.
Zojuist met liefste en Hond 5km hardgelopen, met een kleine poeppauze (stop de tijd). 11,0km/u.
Het is een vooruitgang als ik je zo hoor dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem. Ik kan het voor 1 mei ook niet zien.
Huur, inderdaad. Oh, echt blij! Ik hoop dat ze me straks een plattegrondje kunnen geven...
feliquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik ben zo blij! Eindelijk iets dat van mezelf is. Niet al te groot, maar wel van mij!
Ik heb mezelf aangeleerd om te zeggen "dat vind ik iets om in een later stadium te bespreken" op het moment dat ze over salaris beginnen. Gewoon niks zeggen totdat zij met een voorstel komen. En dan een hoger tegenbod doen natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Alleen vroeg ie ook naar mn salariswens en toen ie zei dat het hem meeviel wist ik dat ik te laag had ingezetnou Ja, dat is iets voor gesprek 2 als dat er komt
Balkonnetje! Plantjes! Buiten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo werkt het ook ongeveer in Nijmegen. Alleen ben je daar je wachttijd sowieso kwijt als je nummer 1 bent geworden en je wilt toch niet accepteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is hier niet gebruikelijk met studentenwoningen. Je hebt een kans om je inte schrijven voor een appartement, dan wordt er naar je wachtrij punten gekeken, en heb je, als je hoog genoeg in de lijst staat een mogelijkheid om het te accepteren of niet. Als je het accepteert, en jij bent de hoogste in de wachtrij die dat doet, dan moet je het nemen, of je verliest je wachtrij dagen. Maar goed, het is altijd een hoge standaard hier..
Ik was 9e, dus heel erg verbaasd!
Goed zo! Heel fijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef Merel het volgende:
Balkonnetje! Plantjes! Buiten!
Ik kan niet wachten tot het lente wordt en ik lekker met plantjes kan gaan rommelen enzo.
Mag ik nog even zeggen dat ik enorm blij ben met al mijn vriendjes en vriendinnetjes IRL? Ze slepen me er echt doorheen als ik in de put zit, ook al is het vaak onbewust. Vanochtend ook een vroege koffiedate gehad met een stel vriendinnen en m'n dag is gewoon alweer helemaal goed.
Daarnaast ben ik natuurlijk ook heel blij met jullie hier! Maar dat is vanzelfsprekend
Ja, ze zeiden eerder al dat er nog best veel overgebleven waren, dus ik word het vast niet. Eén iemand met een beter cv en ik ben het haasje. Maar het is dan iig niet gekomen doordat ik niet goede antwoorden gaf tijdens het gesprek of anderszins geen goeie indruk maakte, dus ik ben hoe dan ook trotsch op mezelf dat ik het toch tot een gesprek heb weten te schoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jeej!! Heerlijk Jagar![]()
.
Vik, fijn dat het gesprek goed ging! Ik vind dat ze wel veel gesprekken hebben gepland. Maar ik duim natuurlijk voor je!
Ik zou me niet te druk maken om wat je misschien had kunnen krijgen, het belangrijkste is dat je weer lekker aan de slag kunt voor een salaris waar jij goed van kunt leven. Je hebt er ook niks aan als je te veel vraagt en ze daarom een goedkoper iemand nemen. Maar ja, ik ben helemaal niet handig in dat soort dingen dus luister maar niet naar mij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Over mijn salaris. Ik ben eigenlijk vrij gemakkelijk: ik wil er niet op achteruit gaan in vergelijking met m'n eerdere salaris, ook al werk ik meer.
Toen verdiende ik bijna 2000 bruto bij 28 uur (fulltime zou dat iets van 2500 zijn?) en dat heb ik nu dus weer aangegeven, ook omdat Mark 2000 vangt voor 36 uur. Dus ik zou fulltime voor 2000 euro aan de slag gaan. Kan me voorstellen dat ik er nog 100 euro bij probeer te praten als er een tweede gesprek komt, maar verder vind ik het wel best, want ik heb tenslotte weinig ervaring en moet me nog bewijzen. Of ben ik nu veel te makkelijk?.
En tis niet eens een grapje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Rituals het volgende:
Het is dan ook The International Day of Awesomeness![]()
.
En hoe voel je je daaronder?quote:Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat het uitging met m'n ex.
Tof hèquote:
Een beetje neutraalquote:[..]
En hoe voel je je daaronder?.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me vandaag best awesome. Dit is al mijn 6e troeploze dag, ik zie er ab fab uit, ik heb een goed gesprek gehad. Whoeoeoeoeh, wat ben ik geweldig.
Yes! That's awesome!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Rituals het volgende:
Het is dan ook The International Day of Awesomeness![]()
.
Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat het uitging met m'n ex.
Zelfrealisatie FTW!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me vandaag best awesome. Dit is al mijn 6e troeploze dag, ik zie er ab fab uit, ik heb een goed gesprek gehad. Whoeoeoeoeh, wat ben ik geweldig.
Ja dat bedacht ik me ook netquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Go Vik!
Eigenlijk zou iedereen hier zich zo moeten voelen.
Moet je maar niet zomaar naar Dublin gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Sjaapje het volgende:
En vanaf nu ga ik bijlezen, veel te veel werk om terug te lezen...
Oké volgende keer weiger ik het cadeautje van mijn oudjes te aanvaardenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zomaar naar Dublin gaan.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom volgend topic wel weer terug dan, als we 'n rondje 'ik voel me crap' doen![]()
Dit dus Vik, solliciteren vanuit een baan gaat beter dan wanneer je thuis zit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
en je hoeft er ook niet eeuwig te werken, en dan kun je bij een nieuwe baan weer onderhandelen. Ik snap je wel.
Iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit dus Vik, solliciteren vanuit een baan gaat beter dan wanneer je thuis zit.
Had hetzelfde gedaan
ik zou op de 2500 bruto aimen. Dat is een heel mooi bedrag voor starters. 2100 vind ik wel wat weinig, eerlijk gezegd. (okay, ik verdien minder, maar goed).quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik wil netto ongeveer op 1500 uitkomen. Zou 2100 bruto dan genoeg zijn? Ja toch? (verdiende eerder 1950 bruto, hield 1450 over)
Nou, ik vind 2500 euro bruto wel heel brutaal. Ik speel liever op safequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou op de 2500 bruto aimen. Dat is een heel mooi bedrag voor starters. 2100 vind ik wel wat weinig, eerlijk gezegd. (okay, ik verdien minder, maar goed).
Je kan dan beter gewoon zeggen dat je netto 1500 euro excl reiskosten wil hebben dan zoeken zij daar wel het bruto bedrag bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik wil netto ongeveer op 1500 uitkomen. Zou 2100 bruto dan genoeg zijn? Ja toch? (verdiende eerder 1950 bruto, hield 1450 over)
Starter met een WO diploma?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou op de 2500 bruto aimen. Dat is een heel mooi bedrag voor starters. 2100 vind ik wel wat weinig, eerlijk gezegd. (okay, ik verdien minder, maar goed).
Een proforma?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan dan beter gewoon zeggen dat je netto 1500 euro excl reiskosten wil hebben dan zoeken zij daar wel het bruto bedrag bij.
Of om een proforma vragen
nee, daarom. zonder ervaring, met WO diploma. Zoals vik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Starter met een WO diploma?
Tsja bij mij aimen die meer op nog meerwat ze overigens niet krijgen tenzij ervaring.
O jammer!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef Merel het volgende:
Billy, ik zit net in Amsterdam vandaag, jammer!
Een berekening wat bruto-netto is, eigenlijk een voorbeeld salarisstrook..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een proforma?.
Qua reiskosten ben ik ook al goedkoop.
Is het netjes voor maar snap haar instelling heel goed en zou hetzelfde doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, daarom. zonder ervaring, met WO diploma. Zoals vik.
Wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef progje het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Sinds een paar dagen kent Utrecht een spreeuwenzwerm van ongekende grootte. De zwerm is uitgegroeid tot de grootste zwerm van Nederland.
Wauw!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef progje het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Sinds een paar dagen kent Utrecht een spreeuwenzwerm van ongekende grootte. De zwerm is uitgegroeid tot de grootste zwerm van Nederland.
Moest jij ook een traantje wegpinken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Zouden die beesten weten dat ze zo mooi kunnen dansen met z'n allen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly.
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?quote:
Morgen gaat ze op wintersport, dus ik heb het vermoeden dat ze volgende week nog niet terug isquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
Moet je net een advocate hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
10 euro voor het verzenden van een modem werd net even afgeschreven.
Waren ze vergeten te vertellen... ja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je net een advocate hebben.
Je bent er één in wording toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ben ik dan weer niet maar ik ben wél erg benieuw wanneer ze mij hierover geinformeerd hebben.
Bedrijven doen tegenwoordig maar wat, het rekenen van verzendkosten is prima.
Maar 1. vooraf vermelden
2. 10 euro is imho ook nog eens te hoog.
Voor mezelf boeit het me niks maar ik werk met mensen die door dit soort zaken behoorlijk in de problemen komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent er één in wording toch?.
En jij lijkt mij wel echt iemand met wie men niet moet sollen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - een tall chai latte van de starbucks
T - blikje chocomel
L - kaassoufflé, halve ciabatta met camembert, halve ciabatta met geitenkaas en honing, glas melk, zakje snoeptomaatjes
T - beker vivit, flesje hero fruit2day
D- ik denk dat het een 'gegrilde varkensribstuk opgediend met knolselderijpuree, tuinbonen met spekjes en een sausje uitdagend bereid van citroen, ansjovis en kappertjes' wordt, met een hoop wijn
Ik eet weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |