abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:55:06 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93876969
Het vorige deel: Slank #1386 - Waar Jagar de zon geleend heeft!

Dus heb ik worstjes op mijn borstjes
Preitjes op m'n dijtjes
Karbonades en salades op m'n bil
Ja worstjes op m'n borstjes
Bietjes op m n knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de gril

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93877059
Ach, het is wel geheel in stijl.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93877252
pi_93877465
Haha.

Trouwunsss, wat vinden jullie van deze schoenen: http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1096069
Te mannelijk? Ik ben wel van plan om ze van de zomer alleen onder jurkjes en andere vrouwelijke outfits te dragen. Ze zijn er ook in het zwart.

En ik heb net 2 handjes pistache nootjes naar binnen gewerkt nog, en nu zit ik vandaag nog maar op 1250 kcal.. :{ Ik moet gewoon anders gaan lunchen en ontbijten ofzo.
pi_93877565
Mijn kookboek heet de weg tot het hart.

Lijst
• brinta
• 7km 11,3 km/u
• 3 boterhammen boter & pindakaas
• slepen met hout
• broodmaaltijd 6 sneden brood, 1 kaiserbroodje
• bezigheden
• avondeten: gebakken aardappeltjes, zuurkool, gebakken varkenshaasje
• toe: griesmeelpudding met druivengelei
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:08:32 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93877649
Bezigheden, dat klinkt spannend :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:08:54 #7
331 Merel
Be here now.
pi_93877669
Lijstje:

O - :@
L - kop kippensoep, boterham rookvlees met een gekookt eitje, glas melk
T - appel, banaan, beker vivit, 4 pepermuntjes, glas limonade
D - sushi, glaasje drambuie

Gisteren met een vriend gegeten, vanavond met m'n broer, morgen weer met een vriend... Ben blij met mensen die voor me zorgen en ervoor zorgen dat ik tenminste wat eet (eetafspraken zijn goed!), want overdag is het echt bagger. Gewoon nul hongergevoel :?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 21:10:45 #8
70532 loveli
N
pi_93877789
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef sigme het volgende:
Mijn kookboek heet de weg tot het hart.
De korste weg naar het hart van de man is door z'n ribbenkast.
crap in = crap out
pi_93877806
Hoi, ik wil ook wel meer bezigheden. :')
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 21:11:46 #10
70532 loveli
N
pi_93877838
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Siral het volgende:
Haha.

Trouwunsss, wat vinden jullie van deze schoenen: http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1096069
Te mannelijk?
Ja.
crap in = crap out
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:15:20 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93878026
Ik had worstjes op m'n borstjes een leukere TT gevonden :P.

En wat is het hier de laatste tijd rustig 's avonds! :o.

Ik ben even Tussen kunst en kitsch aan het kijken (en jaloers aan het zijn op mensen die voorwerpen uit pre-christelijke tijden in hun bezit hebben }:|) en zometeen ga ik in gesprek nog even wat dingen doorlezen voor m'n gesprek :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93878061
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja.
ok duidelijk :( :D
pi_93878067
ik was eten (nachos con todo!) en tv kijken en nu Glee O+

en ik ben er zwaar aan 't denken om m'n Nikon D90 te verkopen :@ want: geld :X
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:17:07 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93878131
@Vik: ja, maar dan krijg ik weer gemopper van de mensen die op hun werk fok!ken :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:17:13 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93878137
En ik wil ook bezigheden :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_93878558
Heb je ook een vriendje dat je amper meer ziet sinds zn nieuwe studie? :'( :')
pi_93878942
Ik was dat programma van Ali B aan het kijken, best leuk!
Wel een beetje in een melancholieke bui nu. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93878975
Ik heb ski stress. :@

Waar koop ik een en heeft iemand daar een plaatje van?
En waar koop ik goede sokken?
En heb ik thermo ondergoed nodig?
En waar een goede bril? Ik heb wel een zonnebril en de een zegt dat dat voldoende is maar de ander zegt dat ik opeens in een sneeuwstorm kan belanden?

En is een ski trui ook fijn? Ik wil zo een Noorse wollen haha
Worry is a misuse of imagination
pi_93879014
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb je ook een vriendje dat je amper meer ziet sinds zn nieuwe studie? :'( :')
Jij hebt er tenminste eentje. :P
pi_93879053
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:

En waar een goede bril? Ik heb wel een zonnebril en de een zegt dat dat voldoende is maar de ander zegt dat ik opeens in een sneeuwstorm kan belanden?

Ik zou even naar de Decathlon gaan, daar kun je dat wel kopen. Thermo ondergoed is wel fijn. En je hebt echt een goede zonnebril nodig.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:35:40 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93879179
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik was eten (nachos con todo!) en tv kijken en nu Glee O+

en ik ben er zwaar aan 't denken om m'n Nikon D90 te verkopen :@ want: geld :X
Mootje, zit je in geldnood dan? Ik dacht dat je best wat spaarcentjes had, dus dan zou ik niks verkopen waar je nog plezier van kunt hebben.

Tevens WTF@TT >:O

En mn Club Dance juf gaat weg :o Bah en ze geeft het zo leuk! Wel weer lekker dansjes gedaan 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93879334
Zo, mijn eerste boek op mijn neue ereader uitgelezen :7 Dat er nog maar vele mogen volgen 8-)
Maar een gewoon boek leest toch ietsje lekkerder. Een tweedehands boek dan he, nieuwe boeken vind ik ook niet zo lekker lezen.

Komt vast omdat ik ben opgegroeid met biebboeken en boeken van de rommelmarkt :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93879479
Mariaaaaa, wilde jij dat SPQR boekje nog kwijt? *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93879495
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn eerste boek op mijn neue ereader uitgelezen :7 Dat er nog maar vele mogen volgen 8-)
Maar een gewoon boek leest toch ietsje lekkerder. Een tweedehands boek dan he, nieuwe boeken vind ik ook niet zo lekker lezen.

Komt vast omdat ik ben opgegroeid met biebboeken en boeken van de rommelmarkt :9
Welke heb je gekocht? ^O^
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93879518
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mootje, zit je in geldnood dan? Ik dacht dat je best wat spaarcentjes had, dus dan zou ik niks verkopen waar je nog plezier van kunt hebben.

Tevens WTF@TT >:O

En mn Club Dance juf gaat weg :o Bah en ze geeft het zo leuk! Wel weer lekker dansjes gedaan 8-)
'we' hebben wel wat :P zelf heb ik niet zoveel (meer) totdat ik m'n 2e motor verkocht heb :') :X
Ja doei.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:42:15 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93879559
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa, wilde jij dat SPQR boekje nog kwijt? *)
Jahoor! :Y PM je adres maar even!
pi_93879649
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jahoor! :Y PM je adres maar even!
*O*

Vlucht en hotel zijn net geboekt, dus ik ben helemaal blij O+
pi_93879710
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht? ^O^
De Cybook Opus, was in de aanbieding voor 119 euro. Hij heeft een goed contrast (beter dan Sony zegt men) en kan epubs aan. Scherm had iets groter mogen zijn (ik lees erg snel, dus je bent dan snel toe aan het "omslaan" van de pagina). Maar we gaan inderdaad op 't werk nog een proef draaien met ereaders, misschien kan ik dan schermgrootte vergelijken.

In de zon doet ie het prima en daar wilde ik 'm eigenlijk ook voor, lezen in de tuin O+

Ga 'm nu volplempen met boeken, ik had Het Diner van Herman Koch als proef erop gezet en die heb ik nu uit :7
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93879762
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:

je hebt wel een ski bril nodig als het gaat sneeuwen inderdaad, anders is een (goede) zonnebril genoeg.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93879782
Overigens las ik mijn eerste eboeken op een Sony Ericsson W810 telefoon _O- dat was pas een klein scherm.
pi_93880009
En Haar naam was Sarah hoef ik niet meer te lezen, mijn vader heeft gisteren de film gekeken en vandaag onder het eten het verhaal verteld }:|
pi_93880032
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

De Cybook Opus, was in de aanbieding voor 119 euro. Hij heeft een goed contrast (beter dan Sony zegt men) en kan epubs aan. Scherm had iets groter mogen zijn (ik lees erg snel, dus je bent dan snel toe aan het "omslaan" van de pagina). Maar we gaan inderdaad op 't werk nog een proef draaien met ereaders, misschien kan ik dan schermgrootte vergelijken.

In de zon doet ie het prima en daar wilde ik 'm eigenlijk ook voor, lezen in de tuin O+

Ga 'm nu volplempen met boeken, ik had Het Diner van Herman Koch als proef erop gezet en die heb ik nu uit :7
Klinkt goed!
pi_93880050
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Syrena het volgende:
En Haar naam was Sarah hoef ik niet meer te lezen, mijn vader heeft gisteren de film gekeken en vandaag onder het eten het verhaal verteld }:|
-O-

Maar het is wel echt een heel mooi boek, hoor O+
pi_93880087
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef progje het volgende:

[..]

je hebt wel een ski bril nodig als het gaat sneeuwen inderdaad, anders is een (goede) zonnebril genoeg.
Dat ja. Sneeuw in je ogen is kut.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93880143
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Syrena het volgende:
Overigens las ik mijn eerste eboeken op een Sony Ericsson W810 telefoon _O- dat was pas een klein scherm.
Kan me voorstellen dat je daar niet fijn boeken op leest :P
Maar voor een beetje internetten is het wel prima (ik gok dat die van mij een even groot scherm heeft).
pi_93880184
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:

ik lees nu ebooks @ipad bevalt ook prima. Lukt zowaar ook in de zon. Maar inderdaad een gewoon boek is fijner, maar ik lees ook snel en nu hoef ik niet meer mijn hele koffer vol boeken te gooien als ik op vakantie ga.
pi_93880322
Nou, ik kan helemaal zen gaan slapen. Vlucht, hotel en reisgids ( :+ ) zijn geregeld O+

Bis morgen slankies :*
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:57:57 #38
331 Merel
Be here now.
pi_93880576
Ooooh ik bedenk me nu dat ik een iPad wil zodat ik daarmee in de zomer in de tuin kan klooien! En ik moet een loungebank, een ligbed, een tafel met stoelen en een hoop planten. En een sloot geld! :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93880768
Hoi allemaal! Ben halverwege met bijlezen, dus weet de helft van iedereen. In de vacantie heerlijk bijgekomen in ons boschhuisje, ook nog even geschaatst op de nep-5 kmbaan in Flevoland (kent de vriend van uniek vast wel), bij gebrek aan echt ijs oO<

Lijstje vandaag:
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 1 cappuccino
L: boterham kroket, bak sla, 2 cappuccino met koekjes
T: anderhalve pizzapunt, boterham pindakaas
D: risotto met paddestoelen en groente, vegetarisch spul, genaamd 'Grieks', van de vegetarische slager op het Spui.
pi_93880773
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Merel het volgende:
Ooooh ik bedenk me nu dat ik een iPad wil zodat ik daarmee in de zomer in de tuin kan klooien! En ik moet een loungebank, een ligbed, een tafel met stoelen en een hoop planten. En een sloot geld! :+
Oh een iPad zou inderdaad wel fijn zijn, ja. Weet nog niet precies wat ik er allemaal mee zou doen als ik er eentje had, maar 't lijkt me wel erg prettig! Die sloot geld is overigens ook prima, maar dat terzijde.
pi_93880898
Ik vond de ipad echt zo n onzin. Toen nam mijn vriend een nrc-next abonnement + ipad en nu gebruik ik de ipad echt super veel.
pi_93881287
Trusten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93882007
weltrusten, ik kruip er ook in. Fijne avond gehad met volleybal, bier en fish en chips.
pi_93882078
oh, en wie zijn LR en KP op facebook?
pi_93882397
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en wie zijn LR en KP op facebook?
Zie FB.
pi_93882677
Zo, ik zit weer in het oosten. Morgen en overmorgen laatste dagen van mijn cursus.
Ik heb éindelijk mijn telefoon aan de praat :')

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutpap
T: gehakt
L: 2 plakjes ham en 3 gebakken eitjes
T: mozarella
D: tartaartje, ovenfriet en salade met witlof, manderijntjes, creme fraiche, rode ui en walnoten
T: cashewnootjes en kwark.

Ik ben moe en mijn time managment zuigt op dit moment. Ik ben mijn trouwring vergeten om te doen, die ligt nog thuis op de wasbak :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:33:06 #47
331 Merel
Be here now.
pi_93882799
Ja hey, ik heb uitgebreid aangekondigd dat ik een beetje ging rondklooien op facebook Jagar, beetje opletten :( :+
pi_93882987
Jagar, was het nog goedgekomen met de vakantiedagen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93883809
Syrena, geniet van je ereader. O+

Men, wat heb ik een koppijn. Al zoveelste dag in de week. Volgens mij komt het omdat ik heel erg moe ben... :O Zou dat kunnen?
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93884181
Dat kan heel goed swietje!
Met (een beetje) rustig aan doen bereik je vaak uiteindelijk meer omdat je dan efficiënter bezig bent :)
pi_93884454
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik kan helemaal zen gaan slapen. Vlucht, hotel en reisgids ( :+ ) zijn geregeld O+

Bis morgen slankies :*
*O* Leuk!! O+
pi_93884518
:W bietjes op m'n knietjes :D
Bedankt nu zit ik met dat nr in mijn hoofd.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93884697
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
:W bietjes op m'n knietjes :D
Bedankt nu zit ik met dat nr in mijn hoofd.
mijn vriend begon dat liedje opeens te zingen vanavond :?
pi_93884883
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef progje het volgende:

[..]

mijn vriend begon dat liedje opeens te zingen vanavond :?
Lurkt hij hier soms mee? Dan is hij nu betrapt!
pi_93884969
Lijstje:
O: gekookt eitje, 50 gram gerookte kipfilet, 10 gram ham
T: stukje rauw rundvlees
T: baconcrackers met filet americain
L: komkommerschijfjes met makreel
T: amandelen, wodka
D: draadjesvlees, spinazie met een eitje

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 10-03-2011 01:18:12 ]
pi_93885059
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lurkt hij hier soms mee? Dan is hij nu betrapt!
ja dat grapte ik ook al! Maar hij had zijn pc toen nog niet aanstaan :D
pi_93885064
Ik heb een tijdje zitten overwegen, maar ik ga morgen beginnen met roken. Dan val ik tenminste sneller af. Vroeger rookte ik weleens tijdens het uitgaan, maar ga nu fulltime proberen. Afslankmiddelen krijg ik toch alleen maar meer honger van.
pi_93885082
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef romski het volgende:
Ik heb een tijdje zitten overwegen, maar ik ga morgen beginnen met roken. Dan val ik tenminste sneller af. Vroeger rookte ik weleens tijdens het uitgaan, maar ga nu fulltime proberen. Afslankmiddelen krijg ik toch alleen maar meer honger van.
Gezond ...
  Vis een optie? woensdag 9 maart 2011 @ 23:11:09 #59
70532 loveli
N
pi_93885211
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef romski het volgende:
Gut, neem dan ritalin ofzo.
Of speed.
crap in = crap out
pi_93885423
Oh overigens mijn tentamen is goedgekeurd...maar wat een gezeik :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93885595
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Gut, neem dan ritalin ofzo.
Of speed.
Wat is dat??
Ik heb weleens van speed gehoord, daar maken ze xtc mee ofzo?
pi_93885885
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:

Stress is niet nodig! Goede sokken koop je bij de Perry of idd de Decathlon. Als het heel erg gaat sneeuwen kun je in je wintersportdorp heul veel brillen kopen. Thermo-ondergoed is niet echt nodig, want een legging kan ook en als de zon schijnt kan je in maart skien in een shirtje en hoef je echt geen thermo-spul.

En er is niets wat je 'daar' niet kunt kopen! Leuk hoor, wintersport, geniet ervan!!
pi_93885988
Ik heb een lijstje proberen te maken om meer kcal te eten.. Iemand misschien nog een toevoeging, of prima zo?

O: brinta
T: appel
L: 2 geroosterde meergranen sneetjes met sandwich spread en komkommer
T: cup a soupje, cracotte vital met kipfilet
D: ik denk chinees helaas :+ -> halve loempia met nasi
S: 3 kwartier kracht training, half uurtje cardio
T: schaaltje yoghurt, 1 weetabix, eetlepel rozijnen, vleugje kaneel

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 10-03-2011 00:48:09 ]
pi_93886082
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef romski het volgende:

[..]

Wat is dat??
Ik heb weleens van speed gehoord, daar maken ze xtc mee ofzo?
ik zou zeggen kijk in het subforum uvt.
pi_93886567
lijstje:
o kwark met muesli + een half banaantje
t puntje appeltaart
l twee boterhammen pindakaas
t een boterham pindakaas
d volkoren penne met tomaten-groente sausje en. parmezaanse kaas
b 6 km wandelen
pi_93887448
Oja, lijstje... Dan post ik de mijne ook maar even. Niet echt geweldig, maarja.
O: 2x volkorenbrood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood met geitenkaas
T: nog meer koffie met melk
T: magere yoghurt met een halve banaan
D: magnetronlasagna
pi_93888362
oja lijstje

O: gekookt eitje + 2 plakjes achterham
L: salade van 1 blikje tonijn, 2 tomaten, 1 paprika, ui. Dressing van kwark + mayo + kruiden
T: acai vruchtendrank
T: half soort van cracker van spelt + emmentaler kaas + lijnzaad + sesamzaad + zonnebloem pitten
(komt van de bio winkel, erg lekker geen idee hoe gezond :+)
D: runderworst met gebakken ui + witlof met ham en kaas
pi_93889410
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Stress is niet nodig! Goede sokken koop je bij de Perry of idd de Decathlon. Als het heel erg gaat sneeuwen kun je in je wintersportdorp heul veel brillen kopen. Thermo-ondergoed is niet echt nodig, want een legging kan ook en als de zon schijnt kan je in maart skien in een shirtje en hoef je echt geen thermo-spul.

En er is niets wat je 'daar' niet kunt kopen! Leuk hoor, wintersport, geniet ervan!!
Ik ga geloof ik naar een heel karig dorpje dus ik heb geen idee of ze daar alles hebben :)!
pi_93889685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ga geloof ik naar een heel karig dorpje dus ik heb geen idee of ze daar alles hebben :)!
meestal vind je op de pistes ook nog wel ergens een kleine ski-winkel :)
pi_93890450
hihi een vriend van me kwam net nog waxine lichtjes ophalen. Zijn vriendin is jarig en hij wilde haar verrassen morgenochtend met een ontbijt op bed en zo O+

Nu maar eens slapen....
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 03:04:11 #71
70532 loveli
N
pi_93892306
Blegh. Koppijn.
crap in = crap out
pi_93892769
Goeiemorgen!
Zeldzaam... De eerste :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:19:29 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93892773
Goeiemorgen :W.

Je bent nét de eerste, Puff, want ik was nog aan het bijlezen :P.

Pff, moest zó nodig naar de wc toen Nachtwacht onder de douche stond :% . Nu zelf maar eens douchen :W
Niet meer actief op Fok!
pi_93892833
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:19 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Je bent nét de eerste, Puff, want ik was nog aan het bijlezen :P.

Pff, moest zó nodig naar de wc toen Nachtwacht onder de douche stond :% . Nu zelf maar eens douchen :W
Oh da's zo irri :X

Ik werd gewoon uit mezelf voor de wekker wakker :o O+
pi_93892886
Doet me denken aan het ritueel dat ontstond in mn oude huis:
Zodra ik naar de wc ging (beneden, bij de deur van huisgenote), vloog ze in de douche. Terwijl ik óók haast had :') frustrerend.
pi_93892887
Goedemorgen!!

Siral wat een lelijke schoenen :P maar als je ze mooi vind gewoon kopen natuurlijk

Ik heb ook geen idee wie de mensen op FB zijn :')

Gisteren niet gesport en mijn spierpijn is eindelijk over *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:39:06 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93892889
Mogge!

Redelijk geslapen, kies doet nog wel rottig, dus heb maar weer zo'n mooie roze smartie genomen :z.

Vandaag studiedag op het werk en die wordt afgesloten met een rijsttafel. Ben dus probably niet zoveel online na 10:00.

Planning laat ik ook maar ff zitten :+.
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:40:35 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93892899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Doet me denken aan het ritueel dat ontstond in mn oude huis:
Zodra ik naar de wc ging (beneden, bij de deur van huisgenote), vloog ze in de douche. Terwijl ik óók haast had :') frustrerend.
Zou ik gewoon afspraken over maken :). Jij om 7:00, ik om 7:15 oid :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93892912
Planning:

O: 250 ml sojamelk met 5 eetl muesli
T: gekookt ei
L: pistoletje met tonijnsalade, 200 gr salade
T: 150 ml yoghurt, banaan
B: 40 minuten fietsen
D: broccolisoep OF groenten met stukje vlees
S: joggen, crosstrainer, rondje gewichten
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:46:39 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93892943
Bleh, ik heb last van m'n bovenbeen. Toch wel hardloopblessures dus, vrees ik ;(.

Maar ik zie er wel fab uit (helemaal in het zwart, met wit shirtje eronder) en waar ik gisteren nog dacht: "mwaah, ik moet nog zien", heb ik vandaag wel vertrouwen in mezelf :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:58:07 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93893031
Hoelaat moet je Vik? Succes alvast enzo!
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:58:45 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93893039
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoelaat moet je Vik? Succes alvast enzo!
Om 9:30 al :Y. En thx.
Niet meer actief op Fok!
pi_93893084
Succes Vik!
Ik lig wakker te worden :O
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:04:46 #84
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93893101
succes straks Vik!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93893125
Goedzo Vik! Overdonder ze :P
Ik denk altijd te lang over kleren geloof ik, bij mij worden er toch geen pakjes verwacht :)
pi_93893140
Heel veel succes Vik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93893145
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
Jagar, was het nog goedgekomen met de vakantiedagen?
waarschijnlijk wel. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar de baas heeft gezegd dat het goedkomt, dus ik maak me maar niet meer druk.

LIjstje vna gister:

O: yoghurt met 2 weetabix en banaan
T: bakje yoghurt met wat muesli
L: gevulde salade (met feta, spekjes, appel en cashewnote)
T: maisbroodje met wat boter
S: 90 minuten volleybal
D: Fish and Chips, 2 duvel.
pi_93893169
o hai! :) :W
Ja doei.
pi_93893201
succes Vik!
pi_93893209
Succes vikkestein!
pi_93893335
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik heb last van m'n bovenbeen. Toch wel hardloopblessures dus, vrees ik ;(.

Maar ik zie er wel fab uit (helemaal in het zwart, met wit shirtje eronder) en waar ik gisteren nog dacht: "mwaah, ik moet nog zien", heb ik vandaag wel vertrouwen in mezelf :).
succes :) :*
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 08:33:54 #92
70532 loveli
N
pi_93893437
:O
crap in = crap out
pi_93893449
Succes Vik!
pi_93893467
pot thee
studieboeken
laptop
telefoon naast me

op zich zou ik er klaar voor moeten zijn :') maar ik zou zo weer in slaap kunnen vallen O+ :z
Ja doei.
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:36:09 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93893476
Met ov reizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben vind ik altijd stressvoller dan het gesprek zelf :') wacht nu op de tram.
Niet meer actief op Fok!
pi_93893518
Het is te vroeg }:|

Vanmiddag even naar Rotterdam, wie is er in voor koffie?
pi_93893520
Moggeh!

Ik ga lekker mn brinta maken :9. Wat heb ik dat lang niet meer gehad! Mijn opa eet dat elke morgen, dus heel vroeger toen ik daar nog regelmatig logeerde at ik dat ook wel eens, ik vind dat echt mega lekker.. :@ Heb het al jaaarren niet meer gehad, ben het gister speciaal gaan halen.

Is kijken of ik het nog wat vind :D
pi_93893614
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:33 schreef loveli het volgende:
:O
Hoofdpijn nog wat weggetrokken?

Vik, succes!

Oh en Puff, ik heb tijd voor alle bezigheden omdat ik lekker werkloos ben he?
De bezigheden bestonden uit het ontspijkeren van een aanhanger vol oud hout, assisteren bij het tot stookklare brokken verzagen ervan, beesten voederen, hakken van aanmaakhoutjes en meer van zulks.

Zojuist met liefste en Hond 5km hardgelopen, met een kleine poeppauze (stop de tijd). 11,0km/u.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:47:56 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93893633
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:46 schreef sigme het volgende:

Zojuist met liefste en Hond 5km hardgelopen, met een kleine poeppauze (stop de tijd). 11,0km/u.
[flauw]

Voor de hond, I assume?

[/flauw]
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:53:06 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93893710
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[flauw]

Voor de hond, I assume?

[/flauw]
die grap is een paar dagen geleden ook al gemaakt :P

Goh het lijkt er zowaar op dat het in 1 keer goed gaat allemaal.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:55:21 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93893749
O, is dat zo? Ik lees ook niet altijd even nauwkeurig bij hoor als er veel gepost is :@.
pi_93893769
Succes vik!!
pi_93893787
Nog mooi op tijd om Vik succes te wensen! Kick some ass Vik :)

En goedemorgen!

En koffie!
pi_93893839
En de brinta smaakte me nog! na misschien meer dan 10 jaar geleden voor het laatst gegeten te hebben :D Beetje kaneel erin :9.. alleen de volgende keer iets minder schepjes brinta denk ik :') Ik zit nu ram vol, hij was iets te dik haha.
pi_93893850
Oh en Siral, die schoenen... :N
pi_93893861
Niemand vind ze leuk :( :P Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
pi_93893914
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
Niemand vind ze leuk :( :P Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
waarom persé met veters?
pi_93893931
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef MarMar het volgende:

[..]

waarom persé met veters?
Omdat ik dat leuk vind? :D

Dit is toch ook meer wat ik in gedachte had.
pi_93893993
:X
pi_93894006
'wat een lieve schoenen'
Ja doei.
pi_93894019
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
'wat een lieve schoenen'
_O-
pi_93894029
Jullie hebben geen smaak 8-) das kei modieus.
pi_93894061
Moggu!
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de mode :') :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93894067
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Met ov reizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben vind ik altijd stressvoller dan het gesprek zelf :') wacht nu op de tram.
Herkenbaar ja.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894097
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Moggu!

[..]

15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de mode :') :P
Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars. 8-)
pi_93894137
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef Siral het volgende:

[..]

Omdat ik dat leuk vind? :D

Dit is toch ook meer wat ik in gedachte had.
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894145
Jezus volgens mij heb ik over 5 uur nog geen honger met die brinta zeg! Ik had 8 eetlepels erin gedaan, stond op internet dat dat voor 250 ml melk nodig was. Maar das toch echt te veel, hij was ook best dik. Nu zie ik op het pak ook staan dat 5 eetlepels nodig zijn. Caloriechecker vind 8 eetlepels alleen evenveel als 5 zoals op het pak brinta staat. }:| :? :D
pi_93894172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenen :P
pi_93894180
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.
Dat kan toch ;) Ik wil het ook puur en alleen onder jurkjes en vrouwelijke outfits gaan dragen om het zo een wat stoerdere uitstraling te geven. :) Maar ik kan nergens echt de goede schoen vinden die ik echt mooi vind.. Vind ze allemaal "meh".
pi_93894193
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenen :P
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkels ;)
pi_93894196
koop gewoon Vans :') of DC's ofzo :P
Ja doei.
pi_93894206
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Siral het volgende:

[..]

Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkels ;)
bij de winkels van 't Leger des Heils :P
Ja doei.
pi_93894207
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
koop gewoon Vans :') of DC's ofzo :P
Ik heb 3 paar vans, 2 paar converse, 1 paar keds, 3 paar nikes. Dus sneakers zat ;)
pi_93894208
Het ligt er helemaal aan wat voor eetlepels gebruikt worden. Amerikaanse eetlepels hebben bijvoorbeeld een andere inhoud dan Engelse of Nederlandse...

Ik doe 5,5 kleine eetlepels in een kommetje met 200 ml ofzo. Niet heel dik, maar ook niet meer echt vloeibaar. Je zou het ook eens kunnen afwegen, als je het zeker wil weten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894221
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef Phaidra het volgende:
Het ligt er helemaal aan wat voor eetlepels gebruikt worden. Amerikaanse eetlepels hebben bijvoorbeeld een andere inhoud dan Engelse of Nederlandse...

Ik doe 5,5 kleine eetlepels in een kommetje met 200 ml ofzo. Niet heel dik, maar ook niet meer echt vloeibaar. Je zou het ook eens kunnen afwegen, als je het zeker wil weten.
Ja ik doe de volgende keer denk ik minder melk en minder eetlepels. Dat laatse beetje zat ik echt weg te proppen haha! En ik haat eten laten staan, het moet bij mij altijd op.. :+
pi_93894281
oja lijstje..

O: cornflakes en melk
T: appel
L: gekookt ei, salade met feta, broodje ham
T: bovenstaande salade
D: sperzieboontjes, aardappel, gestoomde zalm :9
T: yoghurt

en en en *O* ik ben onder de 80!!!!! (een pondje maar, maar toch :D :D :D ) recht zo die gaat!
pi_93894287
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bij de winkels van 't Leger des Heils :P
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden! :) Nee van blije bloemetjes en kant hou ik ook niet :r Maar verder spreekt het me allemaal wel aan :)
pi_93894303
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat kan toch ;) Ik wil het ook puur en alleen onder jurkjes en vrouwelijke outfits gaan dragen om het zo een wat stoerdere uitstraling te geven. :) Maar ik kan nergens echt de goede schoen vinden die ik echt mooi vind.. Vind ze allemaal "meh".
Doctor Martens!

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894308
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ja klopt, ze is net weg! Was gezellig *;
Jaaa! Het was gezellig met Maria *;

En ze had dit gemaakt als lunch, omnomnom :9

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:

In het kader van goed nieuws: mijn moeder mag zaterdag naar huis!
Woop! *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ihfc, het zou best kunnen dat mensen thuis een kamertje aanbieden! Zou het toch minstens één keer proberen toch? :)

Ik woon op5-10 minuten rijden (als het niet minder is) van Pinkpop af. Je/jullie mag/mogen best bij mij logeren, npnp. Breng jullie ook wel naar het terrein toe als nodig ende zo (heb dan waarschijnlijk toch vrij, als t goed is).

Oh, iets met Coldplay die toch geen Kings of Leon zijn, lees ik nu. Naja, aanbod staat. Ook voor anderen btw.

Maria: Bison O+

Oh, Vik, over 6 minuten vindt je gesprek plaats :o Spannend! Ik zal voor je duimen hier :)
Gogo Viking! *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:24:55 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93894319
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Doctor Martens!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vreselijk :@
pi_93894327
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden! :) Nee van blije bloemetjes en kant hou ik ook niet :r Maar verder spreekt het me allemaal wel aan :)

maar dan wel in een nieuw jasje en niet gewoon net zo als ze vroeger al waren :P
pi_93894333
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars. 8-)
Daar mag het nog, of op Masters of Hardcore ofzo... Moet je wel kunnen hakken!
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^ Dit!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93894336
quote:

[..]

Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen?
nope *)
Ja doei.
pi_93894339
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Doctor Martens!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De classic dr martens vind ik wel leuk (verder vind ik ze allemaal foeilelijk), als ik niet zo klein was met korte pootjes had ik ze best gedragen, ik lijk alleen net een kort stompje als ik ze draag.
pi_93894350
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
maar dan wel in een nieuw jasje en niet gewoon net zo als ze vroeger al waren :P
Gat-ver-damme :r
pi_93894359
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Haha, wat verrassend :P . Nee, ik hoef ze ook niet, maar ik zie genoeg so-called alternatieve types met dit soort laarzen bij een meisjesachtig jurkje. Het dient prima Sirals doel denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894388
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Gat-ver-damme :r
lol, die vind ik ook niet super, maar al beter dan jouw voorbeeldjes :P
je kan tenminste in 1 oogopslag zien dat het geen mannenschoenen zijn
pi_93894410
ik leef op mijn Slokken de laatste tijd O+

grote sokken, gevoerd met ehm.. ja, voering :') die je als sloffen kunt dragen O+ ze zitten zó heerlijk!
Helaas kan ik er niet mee naar buiten
Ja doei.
pi_93894416
Siral ik vind ze leuk, mijne komen van Alysa mode en hebben een dunnere hogere hak.
pi_93894424
quote:
16s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol, die vind ik ook niet super, maar al beter dan jouw voorbeeldjes :P
je kan tenminste in 1 oogopslag zien dat het geen mannenschoenen zijn
Dat meen je niet? De combinatie van dat lak, met stukken opgewerkt vind ik echt sletterig :P..
pi_93894428
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n soort schoen. O+ Zijn een paar van mijn favoriete pumps.
pi_93894441
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

En ze had dit gemaakt als lunch, omnomnom :9

[ afbeelding ]
Omnom lekker!! :9

quote:
Ik woon op5-10 minuten rijden (als het niet minder is) van Pinkpop af. Je/jullie mag/mogen best bij mij logeren, npnp. Breng jullie ook wel naar het terrein toe als nodig ende zo (heb dan waarschijnlijk toch vrij, als t goed is).

Oh, iets met Coldplay die toch geen Kings of Leon zijn, lees ik nu. Naja, aanbod staat. Ook voor anderen btw.
Wat lief, wie weet ga ik je hier ooit eens aan herinneren oO< .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894461
quote:

Ik winkel meestal online O+ Maar niet alles wat in winkels hangt, vind ik per definitie leuk.

Maar blije bloemetjes zijn *;
pi_93894464
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Probability het volgende:
Siral ik vind ze leuk, mijne komen van Alysa mode en hebben een dunnere hogere hak.
Jeuj *O*
pi_93894474
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Phaidra het volgende:

Wat lief, wie weet ga ik je hier ooit eens aan herinneren oO< .
Sure, npnp :)
pi_93894475
Die tweede van Asos die je had gepost vind ik leuk Siral! Lekker tuttig en vrouwelijk. Ik heb ook veterschoenen met een hak, maar van hush Puppies...

http://www.hushpuppies.co(...)Boots/Womens/Vanessa

en ik vind shoppen heel leuk maar ik vind het echt onzin om, zoals jij, 10 paar sneakers te hebben. Ik heb 1 paar hele oude adidas en 1 paar onitsuka voor de zomer + allstars. Maar ze zijn allemaal minstens 3 jaar oud :') Geef m'n geld liever uit aan lekker eten en reizen :) Maar ja, ieder zijn ding ;)
pi_93894480
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar niet alles wat in winkels hangt, vind ik per definitie leuk.
Ik ook niet :+
pi_93894496
Women be shopping! :P
pi_93894503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Die tweede van Asos die je had gepost vind ik leuk Siral! Lekker tuttig en vrouwelijk. Ik heb ook veterschoenen met een hak, maar van hush Puppies...

en ik vind shoppen heel leuk maar ik vind het echt onzin om, zoals jij, 10 paar sneakers te hebben. Ik heb 1 paar hele oude adidas en 1 paar onitsuka voor de zomer + allstars. Maar ze zijn allemaal minstens 3 jaar oud :') Geef m'n geld liever uit aan lekker eten en reizen :) Maar ja, ieder zijn ding ;)
als je nog niet op jezelf woont heb wellicht andere prioriteiten... :P
Ja doei.
pi_93894506
quote:

En tien paar hakken dan wel? O-)
pi_93894508
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik ook niet :+
Nee, anders hield je wel van blije bloemetjes O+ Wie houdt er nu niet van blije bloemetjes ;(

Ik zal eens even opsnorren wat ik leuk vind :D
pi_93894519
quote:

Ja die ik als laatste heb gepost is ook meer waar ik op doelde :D

En die sneakers die ik heb zijn ook niet allemaal nieuw hoor ;) Dat is gewoon wat ik in de afgelopen tijd verzameld heb. Veel geld uitgeven aan schoenen doe ik helemaal niet eigelijk :)
pi_93894522
ik heb wel veel schoenen, maar dat komt omdat ik ze niet verslijt :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:34:11 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93894540
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik leef op mijn Slokken de laatste tijd O+

grote sokken, gevoerd met ehm.. ja, voering :') die je als sloffen kunt dragen O+ ze zitten zó heerlijk!
Helaas kan ik er niet mee naar buiten
pi_93894541
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie echt een verkeerd beeld bij mijn geldbestedingen...... :P
pi_93894544
quote:

Maar deze vind ik wel leuk :)
pi_93894568
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Ja doei.
pi_93894579
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En tien paar hakken dan wel? O-)
Hehe. Ik heb wel heel veel schoenen maar ik gooi ze nooit weg, ben ik nu wel mee begonnen. Maar heb er dus ook van tone ik 17 was. Ik denk dat er in totaal misschien 8 paar zijn die ik echt draag :P
pi_93894587
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, anders hield je wel van blije bloemetjes O+ Wie houdt er nu niet van blije bloemetjes ;(

Ik zal eens even opsnorren wat ik leuk vind :D
Ik hou wel van meisjes achtig, maar het moet niet te tuttig worden, dan voel ik me vet ongemakkelijk.
Ik heb liever ruitjes O+ O+ als bloemetjes.
pi_93894648
Ik hou zeker wel van winkelen (al is het lastig omdat ik zo weinig pas), maar ik heb niet zoveel met schoenen. Liever een paar goede laarzen / pumps die ik bij veel verschillende outfits kan dragen. En dat voor iemand die 5 jaar in een schoenenwinkel heeft gewerkt :+ .

Ik heb alsnog wel veel schoenen, maar dat is meer omdat ik er echt jaaaren mee doe. Ik koop denk ik 1-2 paar per jaar bij ofzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894657

Deze! Die heb ik :D Ze zijn eigenlijk echt fout. Maar daarom juist O+

En die heb ik ook ^^

Maar ook pumps en laarzen ende zo. Niet alleen maar bloemetjes ^^
pi_93894697
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik hou wel van meisjes achtig, maar het moet niet te tuttig worden, dan voel ik me vet ongemakkelijk.
Ik heb liever ruitjes O+ O+ als bloemetjes.
Je zult wel geen fan zijn van mijn bloemetjesschoenen dan ;(
pi_93894721
@coco Die bovenste vind ik echt schattig :)
Moet wel bij je passen.. ik denk dat mensen gaan lachen als ik zoiets ga dragen ;)

ik ben dus niet schattig O-)
pi_93894729
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je zult wel geen fan zijn van mijn bloemetjesschoenen dan ;(
:@ :D mij te girly.
pi_93894730
ik ga maar eens écht aan de studie :P

oh, en ontbijten ofzo :X
Ja doei.
pi_93894774
Ik ga ook maar eens met de hondjes lopen :)
:W
pi_93894790
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
@coco Die bovenste vind ik echt schattig :)
Moet wel bij je passen.. ik denk dat mensen gaan lachen als ik zoiets ga dragen ;)

ik ben dus niet schattig O-)
Ik heb geen idee of ik schattig ben eigenlijk. Qua karakter volgens mij niet (ben eerder een halve kerel). Maar geloof wel dat ik er lief uitzie. Of liever dan ik ben, in ieder geval. :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:42:30 #168
331 Merel
Be here now.
pi_93894799
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch? *)
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:42:56 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93894818
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef Siral het volgende:
Ik ga ook maar eens met de hondjes lopen :)
:W
pi_93894825
:')
Ja doei.
pi_93894831
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Merel het volgende:

[..]

copy that :P

Maar heb dus niets bloemerigs bedenk ik me.
pi_93894849
quote:
Zijn wel leuk ja :Y maar in de zomer draag je dan van de dichte schoenen?
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 09:44:48 #174
70532 loveli
N
pi_93894865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
http://cgi.ebay.com/STUAR(...)&hash=item3cb5cbfab6
crap in = crap out
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:44:57 #175
331 Merel
Be here now.
pi_93894869
Ik bedoel, er hoeft toch niet neerbuigend gedaan te worden over mensen die mode wél interessant vinden? Ik lach ook niemand uit om z'n tien jaar oude lievelingsgympen die allang uit de mode zijn (ik noem maar wat :+ ), doe er dan andersom ook niet zo flauw over.
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 09:45:32 #176
70532 loveli
N
pi_93894880
O, spuit 11.
crap in = crap out
pi_93894885
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zijn wel leuk ja :Y maar in de zomer draag je dan van de dichte schoenen?
Makkelijk! Niet als het super warm is natuurlijk ;) Maar nederlandse zomers kennende, jahoor :)! Om naar school te gaan enzo. Verder heb ik natuurlijk ook sandaaltjes e.d :)
pi_93894886
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, er hoeft toch niet neerbuigend gedaan te worden over mensen die mode wél interessant vinden? Ik lach ook niemand uit om z'n tien jaar oude lievelingsgympen die allang uit de mode zijn (ik noem maar wat :+ ), doe er dan andersom ook niet zo flauw over.
wie doet er flauw dan?
pi_93894887
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hehe. Ik heb wel heel veel schoenen maar ik gooi ze nooit weg, ben ik nu wel mee begonnen. Maar heb er dus ook van tone ik 17 was. Ik denk dat er in totaal misschien 8 paar zijn die ik echt draag :P
*boks*
Ik heb 3 paar laarzen die ik in de winter veel afwissel, 2 paar gympen en 1 paar pumps. De rest moet eigenlijk weg wegens versleten, of zit toch niet zo fijn als ik dacht, of combineert niet zo makkelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894893
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb ook best veel schoenen, en woon op mezelf :Y

lange(re) laarzen: 5 paar
enkellaarsjes: 3 paar
ballerina's: 4 paar
sneakers/gympen: 7 paar
pumps: 8 paar
slippers/sandaaltjes: 4 paar

Al vermoed ik dat Merel me ruimschoots voorbij gaat, of niet? :D

Maar ik heb wel meestal dezelfde schoenen aan :')

Edit: en sommige schoenen heb ik inderdaad al jaren!
pi_93894903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*boks*
Ik heb 3 paar laarzen die ik in de winter veel afwissel, 2 paar gympen en 1 paar pumps. De rest moet eigenlijk weg wegens versleten, of zit toch niet zo fijn als ik dacht, of combineert niet zo makkelijk.
Ja dat inderdaad :') en ze dan toch niet wegdoen he.
pi_93894913
quote:
Dat doe ik nog niet aan al kreeg ik er geld bij :o
pi_93894944
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef Siral het volgende:

[..]

Dat doe ik nog niet aan al kreeg ik er geld bij :o
_O- de podoloog is je dankbaar.
pi_93894946
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Eensch.
pi_93894961
Shit nu wil ik die laarjes van de men @ work.... :@
pi_93894988
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat inderdaad :') en ze dan toch niet wegdoen he.
Precies :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93894991
* MarMar gaat niet eens proberen te tellen..

Geen idee hoeveel schoenen ik precies heb :@

Mijn garderobe daarentegen is wel serieus minimaal, die moet nodig weer hersteld, maar voordat ik weer zoveel heb (wat past) als ik had, ben ik minstens vier jaar verder :P
pi_93895022
:|W collega betaalt een factuur niet omdat hij aan het verkeerde adres gericht is _O- :')
pi_93895045
Nu ga ik echt, hondjes plassen in hun broek :D
pi_93895138

deze dus... de goede copypaste
pi_93895270
Ik heb iets van 30 paar schoenen denk ik? En veel al jaren inderdaad.
pi_93895291
Ik heb 5 paar schoenen en 1 paar klompen! :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:59:06 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93895300
Ik ben weer klaar. Gesprek ging goed. Er zijn nog 9 anderen en over max 2 weken weet ik of ik door ben naar het tweede gesprek. Er waren 60 brieven in totaal trouwens. Valt me mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_93895343
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb 5 paar schoenen en 1 paar klompen! :D
O+
Ja doei.
pi_93895349
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer klaar. Gesprek ging goed. Er zijn nog 9 anderen en over max 2 weken weet ik of ik door ben naar het tweede gesprek. Er waren 60 brieven in totaal trouwens. Valt me mee.
fijn dat 't goed ging *O* :*
Ja doei.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:09:09 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93895569
Alleen vroeg ie ook naar mn salariswens en toen ie zei dat het hem meeviel wist ik dat ik te laag had ingezet :') nou Ja, dat is iets voor gesprek 2 als dat er komt :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:09:44 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93895580
Nee niet weer een schoenenopsomtopic :|W
Niet meer actief op Fok!
pi_93895689
Motorlaarzen
Hardloopschoenen
Binnensportschoenen
Wandelschoenen
Vans
Laarzen
Trouwsandalen

*)
Ja doei.
pi_93895716
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Volgende wordt wel weer een hardloopgadget-topic met een incidentele jurkjesfotopost :Y

* Duimt voor je 2e gesprek! ^O^
pi_93895730
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Inderdaad. ;)
Toen ik nog thuis woonde had ik 50 paar schoenen, nu wel iets minder denk ik..
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 10:20:25 #201
70532 loveli
N
pi_93895880
quote:
Het is dat ik het druk heb, anders had ik m'n Lagerfelds gepost.
crap in = crap out
pi_93895913
* MarMar duimt mee voor het tweede gesprek :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:22:09 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93895930
Thanks voor het duimen!

Achteraf had ik vlak bij mijn huis gewoon op tram 1 kunnen stappen :') niet overstappen enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_93895936
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is dat ik het druk heb, anders had ik m'n Lagerfelds gepost.
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:23:53 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93895975
Ril.
Niet meer actief op Fok!
pi_93896028
Fijn dat het goed ging vik! We duimen voor je ;)
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 10:25:48 #207
70532 loveli
N
pi_93896047
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
>:O
crap in = crap out
pi_93896068
2 gebakken eitjes met wat bieslook en zalm :9
Ja doei.
pi_93896321
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
'wat een lieve schoenen'
:D !!

Ik sla de wie-heeft-welke-schoenen deze keer ook even over. :+

Mo, ben jij ook licht aan het lowcarben?
pi_93896340
ik heb een appartementje! Ik kan er per 1 mei in, vandaag contract onderteken. 41 m2, een beetje dichter bij de stad dan dat ik nu woon, een klein balkonnetje, en heeeeelemaal voor mij!
pi_93896428
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een appartementje! Ik kan er per 1 mei in, vandaag contract onderteken. 41 m2, een beetje dichter bij de stad dan dat ik nu woon, een klein balkonnetje, en heeeeelemaal voor mij!
wat fijn! O+ O+ O+
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef conleche het volgende:

[..]

:D !!

Ik sla de wie-heeft-welke-schoenen deze keer ook even over. :+

Mo, ben jij ook licht aan het lowcarben?
:Y

ik eet geen brood meer overdag, alleen nog roggebrood (100 gram) en dan 's avonds wel gewoon 'wat de pot schaft': rijst/pasta/aardappel/brood maar ook dat is niet héél veel: pasta en rijst ongekookt gewogen 75 gram, en aardappels net zoiets geloof ik. Rest vul ik aan met groenten en vlees/vis.
Ja doei.
pi_93896429
Klinkt goed Jagar :D gefeliciteerd!! *O*
pi_93896543
quote:
Alleen vroeg ie ook naar mn salariswens en toen ie zei dat het hem meeviel wist ik dat ik te laag had ingezet :') nou Ja, dat is iets voor gesprek 2 als dat er komt :P
Je kan altijd vragen naar wat hij in gedachten had :)

Maar ik duim mee!
pi_93896596
quote:
Jeej!! Heerlijk Jagar *O* *O* .

Vik, fijn dat het gesprek goed ging! Ik vind dat ze wel veel gesprekken hebben gepland. Maar ik duim natuurlijk voor je! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93896704
quote:
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_93896785
quote:
*O* zien!
pi_93896816
Wat fijn Jagar van je huisje!!

Huur neem ik aan? Gefeliciteerd!!!
pi_93896875
Nice Jagar!

Voor de 1 of andere domme reden heb ik zin in een broodje rookworst met mosterd, zo uit het niets :{
Nu maar hopen dat ik mijzelf kan inhouden in de supermarkt! :D
pi_93896937
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* zien!
Ja, dat is het probleem. Ik kan het voor 1 mei ook niet zien.

Huur, inderdaad. Oh, echt blij! Ik hoop dat ze me straks een plattegrondje kunnen geven...
pi_93896958
@ Vik: mag ik vragen wat jij voor salaris voorstelde? Ben wel benieuwd! Fijn dat het gesprek goed ging!
pi_93896988
:D Hoe heb je dan gekozen voor dat appartement als je het nog niet hebt gezien? Ook geen foto's op Internet enzo?
pi_93897013
SPOILER
pi_93897045
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
:D Hoe heb je dan gekozen voor dat appartement als je het nog niet hebt gezien? Ook geen foto's op Internet enzo?
dat is hier niet gebruikelijk met studentenwoningen. Je hebt een kans om je inte schrijven voor een appartement, dan wordt er naar je wachtrij punten gekeken, en heb je, als je hoog genoeg in de lijst staat een mogelijkheid om het te accepteren of niet. Als je het accepteert, en jij bent de hoogste in de wachtrij die dat doet, dan moet je het nemen, of je verliest je wachtrij dagen. Maar goed, het is altijd een hoge standaard hier..

Ik was 9e, dus heel erg verbaasd!
pi_93897084
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat is hier niet gebruikelijk met studentenwoningen. Je hebt een kans om je inte schrijven voor een appartement, dan wordt er naar je wachtrij punten gekeken, en heb je, als je hoog genoeg in de lijst staat een mogelijkheid om het te accepteren of niet. Als je het accepteert, en jij bent de hoogste in de wachtrij die dat doet, dan moet je het nemen, of je verliest je wachtrij dagen. Maar goed, het is altijd een hoge standaard hier..

Aah ok, dan kan je het inderdaad wel vertrouwen :) leuk hoor!!
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 11:01:14 #225
70532 loveli
N
pi_93897314
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoofdpijn nog wat weggetrokken?

Vik, succes!

Oh en Puff, ik heb tijd voor alle bezigheden omdat ik lekker werkloos ben he?
De bezigheden bestonden uit het ontspijkeren van een aanhanger vol oud hout, assisteren bij het tot stookklare brokken verzagen ervan, beesten voederen, hakken van aanmaakhoutjes en meer van zulks.

Yup. En je werk is niet loos, je inkomen wel.
crap in = crap out
pi_93897713
Ik gooi er even een lijstje in. Yoghurt was op, dus veel brood. Maar ik hou van brood :P

O: boterham filet am., cappuccino
T: boterham filet am., peer
L: 2 boterhammen sandwichspread
T: krentenbol, cup a soup
T: iets met groente en mager vlees/vis, moet nog boodschappen doen
S: Bodypump
T: yoghurt met muesli
pi_93897794
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem. Ik kan het voor 1 mei ook niet zien.

Huur, inderdaad. Oh, echt blij! Ik hoop dat ze me straks een plattegrondje kunnen geven...
Het is een vooruitgang als ik je zo hoor dus ^O^

Wij gaan zaterdag hier eten :9 http://www.frascati.nl/menukaart_frascati.htm
Helaas buiten de restaurantweek, mijn Mr is te vroeg jarig :+
pi_93897797
Vik: fijn dat het goed ging, ik duim ook mee!

Jagar gefeliciteerd met je huisje! *O*
pi_93898062
yay, ik ben zo blij! Eindelijk iets dat van mezelf is. Niet al te groot, maar wel van mij! *O*
pi_93898144
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik ben zo blij! Eindelijk iets dat van mezelf is. Niet al te groot, maar wel van mij! *O*
feli :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:30:18 #231
331 Merel
Be here now.
pi_93898338
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mezelf aangeleerd om te zeggen "dat vind ik iets om in een later stadium te bespreken" op het moment dat ze over salaris beginnen. Gewoon niks zeggen totdat zij met een voorstel komen. En dan een hoger tegenbod doen natuurlijk :P Maargoed, dat is voor een volgende keer. Voor nu betekent het in ieder geval dat - mocht je de baan krijgen - zij misschien blij zijn met een goedkope kracht, maar het naar jouw maatstaven gewoon een prima salaris is waar je goed van kunt rondkomen. Iedereen blij!

quote:
Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Balkonnetje! Plantjes! Buiten!

Ik kan niet wachten tot het lente wordt en ik lekker met plantjes kan gaan rommelen enzo.

Mag ik nog even zeggen dat ik enorm blij ben met al mijn vriendjes en vriendinnetjes IRL? Ze slepen me er echt doorheen als ik in de put zit, ook al is het vaak onbewust. Vanochtend ook een vroege koffiedate gehad met een stel vriendinnen en m'n dag is gewoon alweer helemaal goed.

Daarnaast ben ik natuurlijk ook heel blij met jullie hier! Maar dat is vanzelfsprekend 8-)
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:38:53 #232
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93898630
quote:
Wat fijn! Gefeliciteerd! *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zo werkt het ook ongeveer in Nijmegen. Alleen ben je daar je wachttijd sowieso kwijt als je nummer 1 bent geworden en je wilt toch niet accepteren.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:39:54 #233
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93898664
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef Merel het volgende:
Balkonnetje! Plantjes! Buiten!

Ik kan niet wachten tot het lente wordt en ik lekker met plantjes kan gaan rommelen enzo.

Mag ik nog even zeggen dat ik enorm blij ben met al mijn vriendjes en vriendinnetjes IRL? Ze slepen me er echt doorheen als ik in de put zit, ook al is het vaak onbewust. Vanochtend ook een vroege koffiedate gehad met een stel vriendinnen en m'n dag is gewoon alweer helemaal goed.

Daarnaast ben ik natuurlijk ook heel blij met jullie hier! Maar dat is vanzelfsprekend 8-)
Goed zo! Heel fijn O+.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:40:00 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93898669
Over mijn salaris. Ik ben eigenlijk vrij gemakkelijk: ik wil er niet op achteruit gaan in vergelijking met m'n eerdere salaris, ook al werk ik meer :@.

Toen verdiende ik bijna 2000 bruto bij 28 uur (fulltime zou dat iets van 2500 zijn?) en dat heb ik nu dus weer aangegeven, ook omdat Mark 2000 vangt voor 36 uur. Dus ik zou fulltime voor 2000 euro aan de slag gaan. Kan me voorstellen dat ik er nog 100 euro bij probeer te praten als er een tweede gesprek komt, maar verder vind ik het wel best, want ik heb tenslotte weinig ervaring en moet me nog bewijzen. Of ben ik nu veel te makkelijk? :@.

Oh en hij reageerde wel blij toen ik dat zei: "Oh, dat valt me mee :D". Miss dat straks m'n relatief lage salariseis wel de doorslag gaat geven :). Maar ik heb dan wel een baan met een salaris waar ik prima mee kan leven. Ga ik over een jaartje wel over opslag praten :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2011 @ 11:41:27 #235
70532 loveli
N
pi_93898733
Mijn huisgenootje was afgestudeerd (universiteit) en haar eerste baan betaalde bruto 4700 gulden. Weet niet wat de huidige marktwaarde van een Master is, maar ik gok dat je jezelf te goedkoop wegzet.
crap in = crap out
pi_93898776
Ligt er ook aan waar je voor gaat, traineeships betalen vaak minder goed. Maar ik doe een baan op MBO-niveau en ik vang meer.... als ik fulltime zou werken dan.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:43:23 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93898797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jeej!! Heerlijk Jagar *O* *O* .

Vik, fijn dat het gesprek goed ging! Ik vind dat ze wel veel gesprekken hebben gepland. Maar ik duim natuurlijk voor je! ^O^
Ja, ze zeiden eerder al dat er nog best veel overgebleven waren, dus ik word het vast niet. Eén iemand met een beter cv en ik ben het haasje. Maar het is dan iig niet gekomen doordat ik niet goede antwoorden gaf tijdens het gesprek of anderszins geen goeie indruk maakte, dus ik ben hoe dan ook trotsch op mezelf dat ik het toch tot een gesprek heb weten te schoppen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93898803
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Over mijn salaris. Ik ben eigenlijk vrij gemakkelijk: ik wil er niet op achteruit gaan in vergelijking met m'n eerdere salaris, ook al werk ik meer :@.

Toen verdiende ik bijna 2000 bruto bij 28 uur (fulltime zou dat iets van 2500 zijn?) en dat heb ik nu dus weer aangegeven, ook omdat Mark 2000 vangt voor 36 uur. Dus ik zou fulltime voor 2000 euro aan de slag gaan. Kan me voorstellen dat ik er nog 100 euro bij probeer te praten als er een tweede gesprek komt, maar verder vind ik het wel best, want ik heb tenslotte weinig ervaring en moet me nog bewijzen. Of ben ik nu veel te makkelijk? :@.
Ik zou me niet te druk maken om wat je misschien had kunnen krijgen, het belangrijkste is dat je weer lekker aan de slag kunt voor een salaris waar jij goed van kunt leven. Je hebt er ook niks aan als je te veel vraagt en ze daarom een goedkoper iemand nemen. Maar ja, ik ben helemaal niet handig in dat soort dingen dus luister maar niet naar mij. :P
pi_93898819
en je hoeft er ook niet eeuwig te werken, en dan kun je bij een nieuwe baan weer onderhandelen. Ik snap je wel.
pi_93898835
Vik fijn dat je gesprek goed ging *O*

Jagar wat fijn van je appartement *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:44:43 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93898845
Whoeoeoeh voor het appartement van Jagär! Supertof! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:44:56 #242
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93898851
*O* voor het gesprek van Vik!
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:48:31 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93899003
Ha, het is goed-nieuws-ochtend in Slankieville :D

Lekker Jätje en Vik! *O*
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:51:07 #244
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93899086
Het is dan ook The International Day of Awesomeness :+ *O*.
Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat het uitging met m'n ex.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:52:59 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93899148
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Rituals het volgende:
En tis niet eens een grapje! :o.

quote:
En hoe voel je je daaronder? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93899184
Ontopic, ik was vanochtend al 8 ons kwijt vergeleken met maandagochtend. De eerste week gaat het natuurlijk altijd abnormaal snel, maar ik was er toch blij mee. :@
Ik ging ook meteen proberen of een broek alweer paste, die natuurlijk nog steeds te strak zat, maar ok. :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:56:50 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93899263
Ik voel me vandaag best awesome. Dit is al mijn 6e troeploze dag, ik zie er ab fab uit, ik heb een goed gesprek gehad. Whoeoeoeoeh, wat ben ik geweldig 8-).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:57:04 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93899268
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En tis niet eens een grapje! :o.
Tof hè :P.
quote:
[..]

En hoe voel je je daaronder? :).
Een beetje neutraal oO<. Mijn ex en ik hadden een goede relatie samen, ik kijk er positief op terug, maar het is goed dat het uitging tussen ons. We zijn nu ook nog goede vrienden, dat vind ik wel prettig.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:57:38 #249
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93899290
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me vandaag best awesome. Dit is al mijn 6e troeploze dag, ik zie er ab fab uit, ik heb een goed gesprek gehad. Whoeoeoeoeh, wat ben ik geweldig 8-).
*O*.
pi_93899315
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Rituals het volgende:
Yes! That's awesome!
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Zelfrealisatie FTW!
pi_93899316
Jeeej voor jager. *O*

Iemand koffie doen in Rotterdam?
pi_93899366
ik wil de spiegel kapot maken :') de weegschaal wrsch ook :')!

zo maar 's eindje wandelen.
Ja doei.
pi_93899394
Wat fijn dat je een eigen appartement hebt gevonden Jagar! *O*

En Vik: super dat je gesprek goed ging! *O*
pi_93899418
Go Vik!

Eigenlijk zou iedereen hier zich zo moeten voelen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:01:07 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93899433
Ja
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Go Vik!

Eigenlijk zou iedereen hier zich zo moeten voelen.
Ja dat bedacht ik me ook net :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93899469
ik kom volgend topic wel weer terug dan, als we 'n rondje 'ik voel me crap' doen :') :P
Ja doei.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:02:27 #257
331 Merel
Be here now.
pi_93899476
Billy, ik zit net in Amsterdam vandaag, jammer!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:04:07 #258
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_93899534
Ziezo terug uit Dublin, was leuk maar wel elke avond veel gegeten, maar dan ook veel gewandeld + 10 km elke dag...

Lijstje voor vandaag:
O: banaan + yogurt
L: 2 kleine bruine broodjes met kwark en cup a soup (1 zakje in 750 cl, aangelengd water noemt mijn vriendje het...)
T: witloof met appel
D: pasta met heel veel groenten en geen vlees
T: fruit met kwark
S: 1 uur badmintonnen, 1 uur lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:04:37 #259
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_93899556
En vanaf nu ga ik bijlezen, veel te veel werk om terug te lezen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:05:40 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93899587
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef Sjaapje het volgende:
En vanaf nu ga ik bijlezen, veel te veel werk om terug te lezen...
Moet je maar niet zomaar naar Dublin gaan :6.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:06:36 #261
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_93899620
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet je maar niet zomaar naar Dublin gaan :6.
Oké volgende keer weiger ik het cadeautje van mijn oudjes te aanvaarden :P
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_93899695
Billy, ik drink geen koffie!
Zou er ook geen 170Km voor rijden dus :P
pi_93899701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom volgend topic wel weer terug dan, als we 'n rondje 'ik voel me crap' doen :') :P
:*

Sjaapje: driekwart liter cup-a-soup? :o Waar laat je het!
pi_93899714
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
en je hoeft er ook niet eeuwig te werken, en dan kun je bij een nieuwe baan weer onderhandelen. Ik snap je wel.
Dit dus Vik, solliciteren vanuit een baan gaat beter dan wanneer je thuis zit.
Had hetzelfde gedaan :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:10:20 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93899755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dit dus Vik, solliciteren vanuit een baan gaat beter dan wanneer je thuis zit.
Had hetzelfde gedaan :Y
Idd :). Ik wil netto ongeveer op 1500 uitkomen. Zou 2100 bruto dan genoeg zijn? Ja toch? (verdiende eerder 1950 bruto, hield 1450 over)
Niet meer actief op Fok!
pi_93899835
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd :). Ik wil netto ongeveer op 1500 uitkomen. Zou 2100 bruto dan genoeg zijn? Ja toch? (verdiende eerder 1950 bruto, hield 1450 over)
ik zou op de 2500 bruto aimen. Dat is een heel mooi bedrag voor starters. 2100 vind ik wel wat weinig, eerlijk gezegd. (okay, ik verdien minder, maar goed).
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:14:29 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93899904
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zou op de 2500 bruto aimen. Dat is een heel mooi bedrag voor starters. 2100 vind ik wel wat weinig, eerlijk gezegd. (okay, ik verdien minder, maar goed).
Nou, ik vind 2500 euro bruto wel heel brutaal. Ik speel liever op safe :P. Ik zie bijv op Carrièretijger dat 1700 een gebruikelijk aanvangstsalaris is voor een tekstschrijver (en dat vind ik wel héél weinig, daar zou ik het ook niet voor doen).
Maar we voeren dit gesprek wel weer als ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek, nu heeft het nog niet zoveel zin :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93899953
:W hallowww
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93899955
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kan dan beter gewoon zeggen dat je netto 1500 euro excl reiskosten wil hebben dan zoeken zij daar wel het bruto bedrag bij.
Of om een proforma vragen :)
pi_93899982
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Starter met een WO diploma?
Tsja bij mij aimen die meer op nog meer :') wat ze overigens niet krijgen tenzij ervaring.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:17:40 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93900016
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je kan dan beter gewoon zeggen dat je netto 1500 euro excl reiskosten wil hebben dan zoeken zij daar wel het bruto bedrag bij.
Of om een proforma vragen :)
Een proforma? :P.

Qua reiskosten ben ik ook al goedkoop :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_93900030
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Starter met een WO diploma?
Tsja bij mij aimen die meer op nog meer :') wat ze overigens niet krijgen tenzij ervaring.
nee, daarom. zonder ervaring, met WO diploma. Zoals vik.
pi_93900056
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef Merel het volgende:
Billy, ik zit net in Amsterdam vandaag, jammer!
O jammer!!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:18:55 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93900074
Ik vind het best brutaal om op zo'n hoog bedrag te aimen, hoor. Ik heb dan wel een WO-diploma, maar ik heb nog maar weinig werkervaring en ik heb dus een hoop te leren.
Niet meer actief op Fok!
pi_93900120
http://www.zie.nl/video/o(...)Utrecht/m1gz0fwf7ru0

Sinds een paar dagen kent Utrecht een spreeuwenzwerm van ongekende grootte. De zwerm is uitgegroeid tot de grootste zwerm van Nederland.
pi_93900181
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een proforma? :P.

Qua reiskosten ben ik ook al goedkoop :9.
Een berekening wat bruto-netto is, eigenlijk een voorbeeld salarisstrook..
pi_93900210
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, daarom. zonder ervaring, met WO diploma. Zoals vik.
Is het netjes voor maar snap haar instelling heel goed en zou hetzelfde doen :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:23:15 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93900251
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef progje het volgende:

Sinds een paar dagen kent Utrecht een spreeuwenzwerm van ongekende grootte. De zwerm is uitgegroeid tot de grootste zwerm van Nederland.

Wauw :o :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:23:36 #279
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93900264
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef progje het volgende:

Wauw! O+
pi_93900529
Zouden die beesten weten dat ze zo mooi kunnen dansen met z'n allen? O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:32:06 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93900596
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Zouden die beesten weten dat ze zo mooi kunnen dansen met z'n allen? O+
Moest jij ook een traantje wegpinken? ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_93900747
En opeens! VOGELPOEP! :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:37:48 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93900794
Birdy, birdy in the sky left a poopie in my eye
Me not sad, me not cry, me just glad that cows can't fly _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_93900833
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
_O- :D
pi_93900956
:( kan hem niet zien (iets met flashplayer en een IT afd).
pi_93901294
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
_O- _O_
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:51:46 #287
331 Merel
Be here now.
pi_93901347
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef Probability het volgende:

O jammer!!
Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:51:59 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93901362
Oh, ik dacht dat iedereen ging zeggen: "oud :O " :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93901369
:X 10 euro voor het verzenden van een modem werd net even afgeschreven.
Waren ze vergeten te vertellen... ja :W
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:52:20 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93901383
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Merel het volgende:

[..]

Wanneer ga je op wintersport? Ik ben namelijk volgende week heel vaak in Amsterdam, dus dan anders hapje doen?
Morgen gaat ze op wintersport, dus ik heb het vermoeden dat ze volgende week nog niet terug is :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:52:33 #291
331 Merel
Be here now.
pi_93901393
Gaaf hè die spreeuwen? Snap dat het overlast veroorzaakt, maar het is zo mooi!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:52:37 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93901395
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
:X 10 euro voor het verzenden van een modem werd net even afgeschreven.
Waren ze vergeten te vertellen... ja :W
Moet je net een advocate hebben :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_93901502
Wat mooi, die vogels. O+
pi_93901526
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet je net een advocate hebben :9.
_O- dat ben ik dan weer niet maar ik ben wél erg benieuw wanneer ze mij hierover geinformeerd hebben.
Bedrijven doen tegenwoordig maar wat, het rekenen van verzendkosten is prima.
Maar 1. vooraf vermelden
2. 10 euro is imho ook nog eens te hoog.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:56:31 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93901587
Lijstje:

O: half bakje havermout
L: twee boterhammen met twee gekookte eieren, twee geroosterde boterhammen met jam, glas melk
T: sinaasappel, appel
D: pasta met groenten
T: iets van nootjes!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:57:02 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93901611
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- dat ben ik dan weer niet maar ik ben wél erg benieuw wanneer ze mij hierover geinformeerd hebben.
Bedrijven doen tegenwoordig maar wat, het rekenen van verzendkosten is prima.
Maar 1. vooraf vermelden
2. 10 euro is imho ook nog eens te hoog.
Je bent er één in wording toch? :P.

En jij lijkt mij wel echt iemand met wie men niet moet sollen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93901783
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent er één in wording toch? :P.

En jij lijkt mij wel echt iemand met wie men niet moet sollen :P.
Voor mezelf boeit het me niks maar ik werk met mensen die door dit soort zaken behoorlijk in de problemen komen.
En nee de advocatuur ligt me niet :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:02:08 #298
331 Merel
Be here now.
pi_93901845
Lijstje:

O - een tall chai latte van de starbucks
T - blikje chocomel
L - kaassoufflé, halve ciabatta met camembert, halve ciabatta met geitenkaas en honing, glas melk, zakje snoeptomaatjes
T - beker vivit, flesje hero fruit2day
D- ik denk dat het een 'gegrilde varkensribstuk opgediend met knolselderijpuree, tuinbonen met spekjes en een sausje uitdagend bereid van citroen, ansjovis en kappertjes' wordt, met een hoop wijn

Ik eet weer :o
pi_93901917
Ik heb net twee geroosterde meergranen boterhammetjes met sandwichspread (tomaat/lente ui) en komkommer op. Lekker hartig, net pizza maar dan gezond. :9
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:05:41 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93901984
Wat een uitdagende D, Merel! :D Maar goed dat je weer eetlust hebt! :9
pi_93902014
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Merel het volgende:
Lijstje:

O - een tall chai latte van de starbucks
T - blikje chocomel
L - kaassoufflé, halve ciabatta met camembert, halve ciabatta met geitenkaas en honing, glas melk, zakje snoeptomaatjes
T - beker vivit, flesje hero fruit2day
D- ik denk dat het een 'gegrilde varkensribstuk opgediend met knolselderijpuree, tuinbonen met spekjes en een sausje uitdagend bereid van citroen, ansjovis en kappertjes' wordt, met een hoop wijn

Ik eet weer :o
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')