Nee, anders hield je wel van blije bloemetjesquote:
Ja die ik als laatste heb gepost is ook meer waar ik op doeldequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Die tweede van Asos die je had gepost vind ik leuk Siral! Lekker tuttig en vrouwelijk. Ik heb ook veterschoenen met een hak, maar van hush Puppies...
http://www.hushpuppies.co(...)Boots/Womens/Vanessa
en ik vind shoppen heel leuk maar ik vind het echt onzin om, zoals jij, 10 paar sneakers te hebben. Ik heb 1 paar hele oude adidas en 1 paar onitsuka voor de zomer + allstars. Maar ze zijn allemaal minstens 3 jaar oudGeef m'n geld liever uit aan lekker eten en reizen
Maar ja, ieder zijn ding
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik leef op mijn Slokken de laatste tijd
grote sokken, gevoerd met ehm.. ja, voeringdie je als sloffen kunt dragen
ze zitten zó heerlijk!
Helaas kan ik er niet mee naar buiten
Volgens mij hebben jullie echt een verkeerd beeld bij mijn geldbestedingen......quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je nog niet op jezelf woont heb wellicht andere prioriteiten...
Maar deze vind ik wel leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Die tweede van Asos die je had gepost vind ik leuk Siral! Lekker tuttig en vrouwelijk. Ik heb ook veterschoenen met een hak, maar van hush Puppies...
http://www.hushpuppies.co(...)Boots/Womens/Vanessa
Hehe. Ik heb wel heel veel schoenen maar ik gooi ze nooit weg, ben ik nu wel mee begonnen. Maar heb er dus ook van tone ik 17 was. Ik denk dat er in totaal misschien 8 paar zijn die ik echt draagquote:
Ik hou wel van meisjes achtig, maar het moet niet te tuttig worden, dan voel ik me vet ongemakkelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, anders hield je wel van blije bloemetjesWie houdt er nu niet van blije bloemetjes
![]()
Ik zal eens even opsnorren wat ik leuk vind
Je zult wel geen fan zijn van mijn bloemetjesschoenen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik hou wel van meisjes achtig, maar het moet niet te tuttig worden, dan voel ik me vet ongemakkelijk.
Ik heb liever ruitjes![]()
als bloemetjes.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je zult wel geen fan zijn van mijn bloemetjesschoenen dan
Ik heb geen idee of ik schattig ben eigenlijk. Qua karakter volgens mij niet (ben eerder een halve kerel). Maar geloof wel dat ik er lief uitzie. Of liever dan ik ben, in ieder geval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
@coco Die bovenste vind ik echt schattig
Moet wel bij je passen.. ik denk dat mensen gaan lachen als ik zoiets ga dragen
ik ben dus niet schattig
Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je nog niet op jezelf woont heb wellicht andere prioriteiten...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef Siral het volgende:
Ik ga ook maar eens met de hondjes lopen![]()
copy thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch?
Zijn wel leuk jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef Siral het volgende:
Oh deze vind ik leukkkin het beige echt iets voor de zomer! Wel prijzig..
http://cgi.ebay.com/STUAR(...)&hash=item3cb5cbfab6quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
Niemand vind ze leuk![]()
Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
Makkelijk! Niet als het super warm is natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zijn wel leuk jamaar in de zomer draag je dan van de dichte schoenen?
wie doet er flauw dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, er hoeft toch niet neerbuigend gedaan te worden over mensen die mode wél interessant vinden? Ik lach ook niemand uit om z'n tien jaar oude lievelingsgympen die allang uit de mode zijn (ik noem maar wat), doe er dan andersom ook niet zo flauw over.
*boks*quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb wel heel veel schoenen maar ik gooi ze nooit weg, ben ik nu wel mee begonnen. Maar heb er dus ook van tone ik 17 was. Ik denk dat er in totaal misschien 8 paar zijn die ik echt draag
Ik heb ook best veel schoenen, en woon op mezelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jullie kennen mijn kleding- en schoenencollectie toch?
Ja dat inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*boks*
Ik heb 3 paar laarzen die ik in de winter veel afwissel, 2 paar gympen en 1 paar pumps. De rest moet eigenlijk weg wegens versleten, of zit toch niet zo fijn als ik dacht, of combineert niet zo makkelijk.
Dat doe ik nog niet aan al kreeg ik er geld bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/STUAR(...)&hash=item3cb5cbfab6
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat doe ik nog niet aan al kreeg ik er geld bij
Eensch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Ik bedoel, er hoeft toch niet neerbuigend gedaan te worden over mensen die mode wél interessant vinden? Ik lach ook niemand uit om z'n tien jaar oude lievelingsgympen die allang uit de mode zijn (ik noem maar wat), doe er dan andersom ook niet zo flauw over.
Preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat inderdaaden ze dan toch niet wegdoen he.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb 5 paar schoenen en 1 paar klompen!
fijn dat 't goed gingquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer klaar. Gesprek ging goed. Er zijn nog 9 anderen en over max 2 weken weet ik of ik door ben naar het tweede gesprek. Er waren 60 brieven in totaal trouwens. Valt me mee.
Volgende wordt wel weer een hardloopgadget-topic met een incidentele jurkjesfotopostquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |