Oh da's zo irriquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:19 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Je bent nét de eerste, Puff, want ik was nog aan het bijlezen.
Pff, moest zó nodig naar de wc toen Nachtwacht onder de douche stond. Nu zelf maar eens douchen
Zou ik gewoon afspraken over makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Doet me denken aan het ritueel dat ontstond in mn oude huis:
Zodra ik naar de wc ging (beneden, bij de deur van huisgenote), vloog ze in de douche. Terwijl ik óók haast hadfrustrerend.
Om 9:30 alquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoelaat moet je Vik? Succes alvast enzo!
waarschijnlijk wel. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar de baas heeft gezegd dat het goedkomt, dus ik maak me maar niet meer druk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
Jagar, was het nog goedgekomen met de vakantiedagen?
succesquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik heb last van m'n bovenbeen. Toch wel hardloopblessures dus, vrees ik.
Maar ik zie er wel fab uit (helemaal in het zwart, met wit shirtje eronder) en waar ik gisteren nog dacht: "mwaah, ik moet nog zien", heb ik vandaag wel vertrouwen in mezelf.
Hoofdpijn nog wat weggetrokken?quote:
[flauw]quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:46 schreef sigme het volgende:
Zojuist met liefste en Hond 5km hardgelopen, met een kleine poeppauze (stop de tijd). 11,0km/u.
die grap is een paar dagen geleden ook al gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[flauw]
Voor de hond, I assume?
[/flauw]
waarom persé met veters?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
Niemand vind ze leuk![]()
Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de modequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Jullie hebben geen smaakdas kei modieus.
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Met ov reizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben vind ik altijd stressvoller dan het gesprek zelfwacht nu op de tram.
Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Moggu!
[..]
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de mode![]()
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind?
Dit is toch ook meer wat ik in gedachte had.
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Jullie hebben geen smaakdas kei modieus.
Dat kan tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenen
bij de winkels van 't Leger des Heilsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkels
Ja ik doe de volgende keer denk ik minder melk en minder eetlepels. Dat laatse beetje zat ik echt weg te proppen haha! En ik haat eten laten staan, het moet bij mij altijd op..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef Phaidra het volgende:
Het ligt er helemaal aan wat voor eetlepels gebruikt worden. Amerikaanse eetlepels hebben bijvoorbeeld een andere inhoud dan Engelse of Nederlandse...
Ik doe 5,5 kleine eetlepels in een kommetje met 200 ml ofzo. Niet heel dik, maar ook niet meer echt vloeibaar. Je zou het ook eens kunnen afwegen, als je het zeker wil weten.
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij de winkels van 't Leger des Heils
Doctor Martens!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat kan tochIk wil het ook puur en alleen onder jurkjes en vrouwelijke outfits gaan dragen om het zo een wat stoerdere uitstraling te geven.
Maar ik kan nergens echt de goede schoen vinden die ik echt mooi vind.. Vind ze allemaal "meh".
Jaaa! Het was gezellig met Mariaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja klopt, ze is net weg! Was gezellig
Woop!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef Phaidra het volgende:
In het kader van goed nieuws: mijn moeder mag zaterdag naar huis!
Ik woon op5-10 minuten rijden (als het niet minder is) van Pinkpop af. Je/jullie mag/mogen best bij mij logeren, npnp. Breng jullie ook wel naar het terrein toe als nodig ende zo (heb dan waarschijnlijk toch vrij, als t goed is).quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ihfc, het zou best kunnen dat mensen thuis een kamertje aanbieden! Zou het toch minstens één keer proberen toch?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Doctor Martens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen? Elke winkel waar je komt hangt door de 50's/60''s geinspireerde kleding. En laat ik dat nou net gewoon leuk vinden!Nee van blije bloemetjes en kant hou ik ook niet
Maar verder spreekt het me allemaal wel aan
Daar mag het nog, of op Masters of Hardcore ofzo... Moet je wel kunnen hakken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars.
^^ Dit!quote:
nopequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Gaan jullie eigenlijk ooit wel winkelen?
De classic dr martens vind ik wel leuk (verder vind ik ze allemaal foeilelijk), als ik niet zo klein was met korte pootjes had ik ze best gedragen, ik lijk alleen net een kort stompje als ik ze draag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Doctor Martens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan wel in een nieuw jasje en niet gewoon net zo als ze vroeger al waren
Haha, wat verrassendquote:
lol, die vind ik ook niet super, maar al beter dan jouw voorbeeldjesquote:
Dat meen je niet? De combinatie van dat lak, met stukken opgewerkt vind ik echt sletterigquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, die vind ik ook niet super, maar al beter dan jouw voorbeeldjes![]()
je kan tenminste in 1 oogopslag zien dat het geen mannenschoenen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |