waarom persé met veters?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
Niemand vind ze leuk![]()
Ik zoek iig iets van veterschoentjes met een hakje eronder.
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de modequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Jullie hebben geen smaakdas kei modieus.
Herkenbaar ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Met ov reizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben vind ik altijd stressvoller dan het gesprek zelfwacht nu op de tram.
Haha nike air max heb ik nog steeds aan, weliswaar in de fitnesszaal. En knalpaars.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Moggu!
[..]
15jr geleden waren Australian trainingspakken en Nike air-max in de mode![]()
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind?
Dit is toch ook meer wat ik in gedachte had.
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef Siral het volgende:
Jullie hebben geen smaakdas kei modieus.
Dat kan tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, misschien als de laarsjes tot enkelhoog komen... Maar het is niet zo mijn smaak, sorry.
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je wilde beweren dat dit nieuw is? Mijn oma had zulke schoenen
bij de winkels van 't Leger des Heilsquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Alles wat mijn oma vroeger aan had hangt nu in de winkels
Ja ik doe de volgende keer denk ik minder melk en minder eetlepels. Dat laatse beetje zat ik echt weg te proppen haha! En ik haat eten laten staan, het moet bij mij altijd op..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef Phaidra het volgende:
Het ligt er helemaal aan wat voor eetlepels gebruikt worden. Amerikaanse eetlepels hebben bijvoorbeeld een andere inhoud dan Engelse of Nederlandse...
Ik doe 5,5 kleine eetlepels in een kommetje met 200 ml ofzo. Niet heel dik, maar ook niet meer echt vloeibaar. Je zou het ook eens kunnen afwegen, als je het zeker wil weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |