Het is een vooruitgang als ik je zo hoor dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem. Ik kan het voor 1 mei ook niet zien.
Huur, inderdaad. Oh, echt blij! Ik hoop dat ze me straks een plattegrondje kunnen geven...
feliquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik ben zo blij! Eindelijk iets dat van mezelf is. Niet al te groot, maar wel van mij!
Ik heb mezelf aangeleerd om te zeggen "dat vind ik iets om in een later stadium te bespreken" op het moment dat ze over salaris beginnen. Gewoon niks zeggen totdat zij met een voorstel komen. En dan een hoger tegenbod doen natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Alleen vroeg ie ook naar mn salariswens en toen ie zei dat het hem meeviel wist ik dat ik te laag had ingezetnou Ja, dat is iets voor gesprek 2 als dat er komt
Balkonnetje! Plantjes! Buiten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een appartementje! Ik kan er per 1 mei in, vandaag contract onderteken. 41 m2, een beetje dichter bij de stad dan dat ik nu woon, een klein balkonnetje, en heeeeelemaal voor mij!
Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb een appartementje! Ik kan er per 1 mei in, vandaag contract onderteken. 41 m2, een beetje dichter bij de stad dan dat ik nu woon, een klein balkonnetje, en heeeeelemaal voor mij!
Zo werkt het ook ongeveer in Nijmegen. Alleen ben je daar je wachttijd sowieso kwijt als je nummer 1 bent geworden en je wilt toch niet accepteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is hier niet gebruikelijk met studentenwoningen. Je hebt een kans om je inte schrijven voor een appartement, dan wordt er naar je wachtrij punten gekeken, en heb je, als je hoog genoeg in de lijst staat een mogelijkheid om het te accepteren of niet. Als je het accepteert, en jij bent de hoogste in de wachtrij die dat doet, dan moet je het nemen, of je verliest je wachtrij dagen. Maar goed, het is altijd een hoge standaard hier..
Ik was 9e, dus heel erg verbaasd!
Goed zo! Heel fijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef Merel het volgende:
Balkonnetje! Plantjes! Buiten!
Ik kan niet wachten tot het lente wordt en ik lekker met plantjes kan gaan rommelen enzo.
Mag ik nog even zeggen dat ik enorm blij ben met al mijn vriendjes en vriendinnetjes IRL? Ze slepen me er echt doorheen als ik in de put zit, ook al is het vaak onbewust. Vanochtend ook een vroege koffiedate gehad met een stel vriendinnen en m'n dag is gewoon alweer helemaal goed.
Daarnaast ben ik natuurlijk ook heel blij met jullie hier! Maar dat is vanzelfsprekend
Ja, ze zeiden eerder al dat er nog best veel overgebleven waren, dus ik word het vast niet. Eén iemand met een beter cv en ik ben het haasje. Maar het is dan iig niet gekomen doordat ik niet goede antwoorden gaf tijdens het gesprek of anderszins geen goeie indruk maakte, dus ik ben hoe dan ook trotsch op mezelf dat ik het toch tot een gesprek heb weten te schoppenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jeej!! Heerlijk Jagar![]()
.
Vik, fijn dat het gesprek goed ging! Ik vind dat ze wel veel gesprekken hebben gepland. Maar ik duim natuurlijk voor je!
Ik zou me niet te druk maken om wat je misschien had kunnen krijgen, het belangrijkste is dat je weer lekker aan de slag kunt voor een salaris waar jij goed van kunt leven. Je hebt er ook niks aan als je te veel vraagt en ze daarom een goedkoper iemand nemen. Maar ja, ik ben helemaal niet handig in dat soort dingen dus luister maar niet naar mij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Over mijn salaris. Ik ben eigenlijk vrij gemakkelijk: ik wil er niet op achteruit gaan in vergelijking met m'n eerdere salaris, ook al werk ik meer.
Toen verdiende ik bijna 2000 bruto bij 28 uur (fulltime zou dat iets van 2500 zijn?) en dat heb ik nu dus weer aangegeven, ook omdat Mark 2000 vangt voor 36 uur. Dus ik zou fulltime voor 2000 euro aan de slag gaan. Kan me voorstellen dat ik er nog 100 euro bij probeer te praten als er een tweede gesprek komt, maar verder vind ik het wel best, want ik heb tenslotte weinig ervaring en moet me nog bewijzen. Of ben ik nu veel te makkelijk?.
En tis niet eens een grapje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Rituals het volgende:
Het is dan ook The International Day of Awesomeness![]()
.
En hoe voel je je daaronder?quote:Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat het uitging met m'n ex.
Tof hčquote:
Een beetje neutraalquote:[..]
En hoe voel je je daaronder?.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me vandaag best awesome. Dit is al mijn 6e troeploze dag, ik zie er ab fab uit, ik heb een goed gesprek gehad. Whoeoeoeoeh, wat ben ik geweldig.
Yes! That's awesome!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Rituals het volgende:
Het is dan ook The International Day of Awesomeness![]()
.
Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat het uitging met m'n ex.
Zelfrealisatie FTW!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me vandaag best awesome. Dit is al mijn 6e troeploze dag, ik zie er ab fab uit, ik heb een goed gesprek gehad. Whoeoeoeoeh, wat ben ik geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |