Jahoor!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Mariaaaaa, wilde jij dat SPQR boekje nog kwijt?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor!PM je adres maar even!
De Cybook Opus, was in de aanbieding voor 119 euro. Hij heeft een goed contrast (beter dan Sony zegt men) en kan epubs aan. Scherm had iets groter mogen zijn (ik lees erg snel, dus je bent dan snel toe aan het "omslaan" van de pagina). Maar we gaan inderdaad op 't werk nog een proef draaien met ereaders, misschien kan ik dan schermgrootte vergelijken.quote:
je hebt wel een ski bril nodig als het gaat sneeuwen inderdaad, anders is een (goede) zonnebril genoeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
Ik heb ski stress.
Waar koop ik een en heeft iemand daar een plaatje van?
En waar koop ik goede sokken?
En heb ik thermo ondergoed nodig?
En waar een goede bril? Ik heb wel een zonnebril en de een zegt dat dat voldoende is maar de ander zegt dat ik opeens in een sneeuwstorm kan belanden?
En is een ski trui ook fijn? Ik wil zo een Noorse wollen haha
Klinkt goed!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
De Cybook Opus, was in de aanbieding voor 119 euro. Hij heeft een goed contrast (beter dan Sony zegt men) en kan epubs aan. Scherm had iets groter mogen zijn (ik lees erg snel, dus je bent dan snel toe aan het "omslaan" van de pagina). Maar we gaan inderdaad op 't werk nog een proef draaien met ereaders, misschien kan ik dan schermgrootte vergelijken.
In de zon doet ie het prima en daar wilde ik 'm eigenlijk ook voor, lezen in de tuin![]()
Ga 'm nu volplempen met boeken, ik had Het Diner van Herman Koch als proef erop gezet en die heb ik nu uit
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef Syrena het volgende:
En Haar naam was Sarah hoef ik niet meer te lezen, mijn vader heeft gisteren de film gekeken en vandaag onder het eten het verhaal verteld
Dat ja. Sneeuw in je ogen is kut.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef progje het volgende:
[..]
je hebt wel een ski bril nodig als het gaat sneeuwen inderdaad, anders is een (goede) zonnebril genoeg.
Kan me voorstellen dat je daar niet fijn boeken op leestquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Syrena het volgende:
Overigens las ik mijn eerste eboeken op een Sony Ericsson W810 telefoondat was pas een klein scherm.
ik lees nu ebooks @ipad bevalt ook prima. Lukt zowaar ook in de zon. Maar inderdaad een gewoon boek is fijner, maar ik lees ook snel en nu hoef ik niet meer mijn hele koffer vol boeken te gooien als ik op vakantie ga.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:
Zo, mijn eerste boek op mijn neue ereader uitgelezenDat er nog maar vele mogen volgen
![]()
Maar een gewoon boek leest toch ietsje lekkerder. Een tweedehands boek dan he, nieuwe boeken vind ik ook niet zo lekker lezen.
Komt vast omdat ik ben opgegroeid met biebboeken en boeken van de rommelmarkt
Oh een iPad zou inderdaad wel fijn zijn, ja. Weet nog niet precies wat ik er allemaal mee zou doen als ik er eentje had, maar 't lijkt me wel erg prettig! Die sloot geld is overigens ook prima, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:57 schreef Merel het volgende:
Ooooh ik bedenk me nu dat ik een iPad wil zodat ik daarmee in de zomer in de tuin kan klooien! En ik moet een loungebank, een ligbed, een tafel met stoelen en een hoop planten. En een sloot geld!
Zie FB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |