Waarom mogen mannen dat wel zijn maar vrouwen niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingewikkeld, gewoon helder en duidelijk.
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus dat mens is zo dom als het achtereind van een varken. Godzijdank ben ik daar nu ook van af! Frustrerend hoor, als je daar zit met je universitaire graad en een schoonmoeder die je vuil aan kijkt zodat je je bek niet eens open durft te trekken
Als mensen dat zeggen, zegt dat al voldoende over hun IQquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn lapo:"
[..]
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"
Stelletje gedegenereerde mensapen. Kan daar slecht tegen. Dezelfde mensen die heel hard beweren dat ze ooit eens 140 hebben gescoord op een IQ-test, maar dat allemaal niet nodig hebben, dat gestudeer. Nee, dat is ook de reden dat je op je 25e al 4 kinderen hebt van de eerste de beste Stanley van Aruba en de rest van je leven haren moet blonderen in een kapsalon.
van wie mag dat niet? Alleen interpreteren wij duidelijk anders dan julliequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom mogen mannen dat wel zijn maar vrouwen niet?
Mensaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als dat volgens de 'nationale BNN IQ test' is, dan stelt het niet zoveel voor natuurlijk.
Daarom heb ik ook geen diploma hoger dan HAVO, zo lui als de pest en compleet geen disciplinequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Het potentieel van een amoebe is echter vrij miniem. Dat zie je zo in KLB en ONZ.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Broer!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen diploma hoger dan HAVO, zo lui als de pest en compleet geen discipline
Dit. Al heb ik wel dan wel weer een Mavo certificaat ofzoiets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
Alhoewel ik geen middelbare school-diploma heb, alleen HBO.
Nou, ik ken amoebes! Zonder hen zou het leven er heel anders uitzienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het potentieel van een amoebe is echter vrij miniem. Dat zie je zo in KLB en ONZ.
Ach, we hebben allebei een goede baan, dus wat zou hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Broer!
Alhoewel ik geen middelbare school-diploma heb, alleen MBO en HBO.
Je IQ is in elk geval te laag om te begrijpen dat IQ niets te maken heeft met hoe je je voordoet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet mijn IQ niet, ik zal echt niet hoogbegaafd zijn, heb mijn studies niet afgemaakt maar ben toch heel goed terecht gekomen. Ik ga me dus echt niet beter voordoen dan ik ben.
Daarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, we hebben allebei een goede baan, dus wat zou het
Ik ben van HAVO 3 naar HAVO 4 gegaan, dat staat gelijk aan een MAVO-diploma. Zegt men. Het was genoeg om hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik wel dan wel weer een Mavo certificaat ofzoiets.
Het voordoen hoe ik ben heeft met mijn niet afgemaakte studies te maken, niet met mijn IQquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je IQ is in elk geval te laag om te begrijpen dat IQ niets te maken heeft met hoe je je voordoet.
'Dit wil ik NIET.'quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben van HAVO 3 naar HAVO 4 gegaan, dat staat gelijk aan een MAVO-diploma. Zegt men. Het was genoeg om hetMBO
op te mogen. Dieptepunt in mn leven, dat MBO. Wel leerzaam.
Ook een jaar lang in de fabriek werken heeft mijn motivatie later op het HBO een flinke boost gegeven.quote:
Mijn god, ik heb nog nooit zoveel domme, luie, kansloze mensen gezien als op de MEAO. Ik voelde me er helemaal thuis.quote:
het was net een singlesmeeting?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb nog nooit zoveel domme, luie, kansloze mensen gezien als op de MEAO. Ik voelde me er helemaal thuis.
Maar dan zonder de mogelijkheid om naar huis te gaan of je zo lam te zuipen dat je je er niets meer van kan herinneren.quote:
Wat een helquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan zonder de mogelijkheid om naar huis te gaan of je zo lam te zuipen dat je je er niets meer van kan herinneren.
Vrijwel iedereen heeft hier met 1 of meerdere Singles geneukt, dus kansloos kun je het niet noemen. Dat de kansen niet echt om over naar huis te schrijven is een ander iets.quote:
Maakt dat het minder kansloos? Sinds wanneer is kunnen neuken een indicatie dat je niet sneu bent. Zelfs RZ kon het.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Vrijwel iedereen heeft hier met 1 of meerdere Singles geneukt,
Het is absoluut sneu, maar het is een kans, dus niet kansloos. Kanslozen zou het niet eens lukken om iemand te neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maakt dat het minder kansloos? Sinds wanneer is kunnen neuken een indicatie dat je niet sneu bent. Zelfs RZ kon het.
Je loopt te zeiken over de definitie van kansloos terwijl je precies weet wat hij bedoelt te zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is absoluut sneu, maar het is een kans, dus niet kansloos. Kanslozen zou het niet eens lukken om iemand te neuken.
Dat doet Babs vakerquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken over de definitie van kansloos terwijl je precies weet wat hij bedoelt te zeggen
Daarom. Misschien dat hij ermee ophoudt als wij gaan lopen zeiken over zijn gezeikquote:
Ik maakte een grapje over de term kansloos en hij begint te zeuren. Je ziet het verkeerd omquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken over de definitie van kansloos terwijl je precies weet wat hij bedoelt te zeggen
Dan zegt hij dat het alleen maar bedoeld is als grapjequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarom. Misschien dat hij ermee ophoudt als wij gaan lopen zeiken over zijn gezeik
Verdomdquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over de term kansloos en hij begint te zeuren. Je ziet het verkeerd om
Nee dwaas, ik maakte in de eerste plaats een grapje, daar zeek Krea over, dus ik probeer het uit te leggen. Dombo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat het alleen maar bedoeld is als grapje
Ja, probeer het eens, kijk eens of je nog lager op mijn toffe mensenlijst terecht kunt komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarom. Misschien dat hij ermee ophoudt als wij gaan lopen zeiken over zijn gezeik
Ik had niet door dat je het als grap bedoeldequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaas, ik maakte in de eerste plaats een grapje, daar zeek Krea over, dus ik probeer het uit te leggen. Dombo.
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, probeer het eens, kijk eens of je nog lager op mijn toffe mensenlijst terecht kunt komen
Iedereen staat daar op. Sommigen weliswaar heel laag. Bleek is een base, maar heeft toch een pH. Dat kan allemaal gewoon he.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!![]()
![]()
![]()
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Mystikvm
Geek Chic
Geslacht: Man
I don't get it.
Goed puntquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Overigens is chic iets anders dan chick.
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Overigens is chic iets anders dan chick.
Zet Ang3l op de zaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?
Wat cute, neem je het serieus over die ontkenningsfase?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?
Nee, dat neem ik niet serieusquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat cute, neem je het serieus over die ontkenningsfase?![]()
De enige ontkenningsfase waar ik nu in zit is dat ik mij gigantisch in een hoek heb geluld en er niet meer uit kom.quote:
Maar erkennen dat je niet meer uit de hoek komt waar je je in geluld hebt, is toch juist niet ontkennen en daarmee zit je dus niet in de ontkenningsfase?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De enige ontkenningsfase waar ik nu in zit is dat ik mij gigantisch in een hoek heb geluld en er niet meer uit kom.
Ik had net mijn coming out.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar erkennen dat je niet meer uit de hoek komt waar je je in geluld hebt, is toch juist niet ontkennen en daarmee zit je dus niet in de ontkenningsfase?
Dus zit je niet meer in de ontkenningsfase, wat goedquote:
Feliquote:
Je hebt tieten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!![]()
![]()
![]()
Die bij die organisatie, die daar geld voor geeftquote:
Mieters!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Applicatiebeheerder bij transportbedrijf
Fijn is dat he, leuk salaris, maar weten dat je meer had kunnen vragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Met het loon waar ik om gevraagd heb![]()
had ik nu nog maar meer gevraagd![]()
Pffff, humor is echt niet aan jou besteed he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bij die organisatie, die daar geld voor geeft
Spirit heeft me kapot gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pffff, humor is echt niet aan jou besteed he?.
Zo'n doos kost bijna niks bij de Makro/Sligroquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel, 6,5 pilsjes
Als zo'n flesje 2,50e kost, en een biertje ook, ben je met de flugel 'maar' 82,50e duurder uit
Nog leukere, BPM icm BTWquote:
Jaaa dat had ik ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Met het loon waar ik om gevraagd heb![]()
had ik nu nog maar meer gevraagd![]()
Het gaat in dit geval om het nul-tarief in combinatie met een uitspraak van de EU inzake onjuiste BTW heffing.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog leukere, BPM icm BTW(zonder kennis van rechten
)
Ook minder dan 1,5 liter bier?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n doos kost bijna niks bij de Makro/Sligro
Dat is natuurlijk heel mooi als ze dat doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa dat had ik ook!
"Ooh dat loon moet geen probleem zijn!" (oh kut)
"Meer mag ook hoor!"
"Weet je wat, ik ga gewoon naar HR zonder jouw indicatie en dan wachten we af met welk aanbod zij komen"
Topwijf!(mits ze dat ook echt doet, natuurlijk)
Weet ik niet uit mn hoofd, maar heel veel scheelt het niet, kwam op 25ct per flesje uit mn hoofd.quote:
Goed gedaan hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel mooi als ze dat doen![]()
Hier was dat niet mogelijk haha. Maar ben tevreden
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mn hoofd, maar heel veel scheelt het niet, kwam op 25ct per flesje uit mn hoofd.
Kroeg is vaak 1 euro tijdens happy hour of gratis bij combi'squote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.
Daarbij, bier is veel gezelliger drinken. Zo'n flugeltje achterover slaan voegt imo weinig toe... Hoewel 't wel lekker isquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.
Topickiller pur sangquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
D'r zit een lijn dode pixels in het beeldscherm. Best irritant
Dan nog is het 40 euro voor zo'n doos, terwijl er 6,5 biertjes aan alcohol in zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kroeg is vaak 1 euro tijdens happy hour of gratis bij combi's
Zwaar gebrek aan tieten hierquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het voor mij morgen een stuk beter gaat. Ik ben er van overtuigd.
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Er is nooit een gebrek aan tieten, er is een gebrek aan aanzitbare tieten.
En als je die niet hebt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?
It's just not the samequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?
Jawel, vanavond zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
It's just not the samequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
En als je de temp op bijv 19 of 20 zet? (Wat nagenoeg geen verschil maakt bij goede isolatie)quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
http://asimpleswitch.com/b2c/home
Wat een KUTsite.
Ik leef enorm groen, mijn enige 'vice' is dat ik de thermosstaat op 23 zet. Voor de rest spaarlampen/led, geen autogebruik, nooit stand-by stand, goed geissoleerd huis, etc. etc. etc. Label A/B zeg maar. Komt die site met een Label G... WTF??
Zou ik mee kunnen leven, bij wijze van spreke danquote:
De test duurt me te lang, heb hem nu al 4x gedaan. Ga het niet uitproberen. Klopt gewoon geen fuck van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je de temp op bijv 19 of 20 zet? (Wat nagenoeg geen verschil maakt bij goede isolatie)
Mooi zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik mee kunnen leven, bij wijze van spreke dan.
Als het toch je tijd is, dan maar zoquote:
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toch je tijd is, dan maar zo.
Er is altijd "beter" maar ook zeker slechterquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.
nee, al neukend, net tijdens/na het klaarkomen dood op haar vallen, dat is mijn ideaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.
Haar daarmee verstikkendquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, al neukend, net tijdens/na het klaarkomen dood op haar vallen, dat is mijn ideaal
Samen de dood in gaan, dat is echte liefdequote:
Er is dus nog hoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Jij dood aan een hartaanval na je laatste inspanning om je levenssapjes eruit te blaffen, en zij die stikt in de levenssapjes die in haar keel worden geschoten...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen de dood in gaan, dat is echte liefde
Smoel houden carnavals kindquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kangoeroe's staan op de nominatie om afgeschoten te worden...
Je mag ze iig vrij kapot schieten en/of rijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kangoeroe's staan op de nominatie om afgeschoten te worden...
Gezien het feit ik geen katholiek ben, niet onder de rivieren woon is de term carnavalskind niet op mij van toepassing.quote:
Wat jij wil nitwitquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gezien het feit ik geen katholiek ben, niet onder de rivieren woon is de term carnavalskind niet op mij van toepassing.
Begin maar eens met meer respect te hebben voor skippy de boskangeroequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik berust mijn uitspraken tot nu toe alleen op feiten
Je familie is een plaag, en dus worden ze afgeschoten. Shit happends sometimes. Niet mee eens? Sluit je aan bij PETA en dien een klacht in tegen de geëxporteerde criminele britten op dat eiland genaamd Australiëquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Begin maar eens met meer respect te hebben voor skippy de boskangeroe
Ik zal je een paar pompers gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je familie is een plaag, en dus worden ze afgeschoten. Shit happends sometimes. Niet mee eens? Sluit je aan bij PETA en dien een klacht in tegen de geëxporteerde criminele britten op dat eiland genaamd Australië
Thunderdome radioquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Woensdag geHAKKUHdag
Half vier op woensdag
Nakatomi
Ik heb niet eens radio op deze werkplekquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon 3FM. De uit-je-dip-tip bij Paul Rabbering, op woensdag de Hakkuh-tip
Webradioquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb niet eens radio op deze werkplek
Geblokkeerdquote:
De eikels!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geblokkeerd![]()
Bepaalde overheidsorganisatie werkzaam waarbij heel erg gelet wordt op data verkeerd...
Via je telefoon dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geblokkeerd![]()
Bepaalde overheidsorganisatie werkzaam waarbij heel erg gelet wordt op data verkeerd...
Tja zou een optie kunnen zijn als je 3G zou ontvangen hier, maar nee hoor... netwerksterkte is drama. Dus enige optie is ipod meenemen.quote:
Gewoon gaan, al is het maar voor de Guinness en de groenogige-roodharigenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
Dilemma, een congres wat potentie heeft tot een goede baan, maar het is 1 dag, in Dublin. Gaan kost veel geld, zonder enige garantie en qua tijd komt het vrij rot uit. Niet gaan kan ik een hoop mee mislopen
Ja, moet ff kijken, want vlucht + hotel edquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon gaan, al is het maar voor de Guinness en de groenogige-roodharigen.
Voor Guinness loop ik alleen maar weg. Ranzige opgeloste volkorenbroodquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hier heb je ook zielloze met groene ogen, maar wel minder.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.
Ga je mee?quote:
true, en dat doe ik dan ook regelmatigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.
Ik ben er nog nooit geweest, weet dat een kennis van me er zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is wel verleidelijkIs alweer zes jaar geleden dat ik er was.
Singles meet in Ierlandquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
ierland is zo'n beetje het enige europese land waar ik nog niet geweest ben.
Toch maar eens doen.
Ik krijg ook geen DM's van jou, dus jaquote:
Hoe kan dat? Ik vond het juist zo fijn dat ie geen PMs meer kon sturen... loopt ie me de hele tijd te DMen nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen DM's van jou, dus ja
Als je een abo hebt geloof ik.quote:
FA? En écht lastigvallen is het niet... het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het echt lastigvallen is dan kan je toch ook wel een FA vragen?
Haha, ben je nog niet doof??quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je nog steeds zo Hyper Spirit?!
Maar je hing zo snel opquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het ge-wel-dig... ongelooflijke stuiterbal dat je was![]()
K, thanks, zal er volgende keer eens op lettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Je kunt gewoon na een bericht iemand blokken, is 1 van de icoontjes in een dm.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hing zo snel op
[..]
K, thanks, zal er volgende keer eens op letten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, aan de telefoon hangen met mij is natuurlijk wel geweldig leuk!!
Neequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een staatslot ga kopen. Krijg net te horen van mijn ex dat ze de hele hypotheek over kunnen nemen zonder overdrachtsbelasting te betalen, wat betekent dat ik alleen bij hoef te dragen aan de notariskosten voor een akte van verdeling...
Kan ik nog meer geluk hebben in 1 week tijd?
Damnit. Nou dan ga ik geen staatslot kopen en kan ik net zo goed mn sollicitatiegesprek van morgen meteen afzeggen..quote:
Dat gesprek valt nog onder je geluksperiodequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Nou dan ga ik geen staatslot kopen en kan ik net zo goed mn sollicitatiegesprek van morgen meteen afzeggen..
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gesprek valt nog onder je geluksperiode.
Revenge is minequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.
JE HEBT HET GEJINXT HW
Dat deed je zelf al door t te noemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.
JE HEBT HET GEJINXT HW
Is een trend voor je deze week, of niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk op 't laatste moment nog belangrijke stukken maken en versturen. Bus gemist
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een trend voor je deze week, of niet?
Mooi, voor mij ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opVerder is het een super week
Screw the world. WE RULE!quote:
Het valt me nog mee dat er niet staat 'me lieveheersbeestje'quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je toch verdrietig van?.
Bel de taalNazi'squote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je toch verdrietig van?.
Ik vind dat je dat kutkind door de shredder moet halen, en dan niet het plaatje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind dat ze een emoticon moeten maken van mijn hippe kiddo picca;
[ afbeelding ]
Doorhalen wat niet van toepassing is: eens / oneens.
Van welke planeet komt die alien?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind dat ze een emoticon moeten maken van mijn hippe kiddo picca;
[ afbeelding ]
Doorhalen wat niet van toepassing is: eens / oneens.
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat kutkind door de shredder moet halen, en dan niet het plaatje.
Na, belediging voor die alienquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind 'het' wel een beetje op Nouk lijken
Mijn leven is zwaar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, belediging voor die aliendat die uit Limburg komt is al erg genoeg
Weg gooienquote:
Dag in dag uit toch?quote:
de sp a tie i s we l po pu l ai r b ij jo u he?quote:
Ik zou niet durven, I'm outta here.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, doe jij maar niet koetsjiekoelie nu!
nee, je moet de weg gooien, hoe dat moet weet ik ook nietquote:
*zinloze bijdrage alertquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de sp a tie i s we l po pu l ai r b ij jo u he?
Dat kan ik toch heul niet optillen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je moet de weg gooien, hoe dat moet weet ik ook niet.
Maar waarop dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet optillen!
Of is het op tillen?
ikweethetniethetisookallemaalzolastigdatnederlandsweschaffendespatiegewoonhelemaalafok?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet optillen!
Of is het op tillen?
Je ligt graag onder het asfalt?quote:
Nee, onder de weg, want hij wordt op je getild.quote:
ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef Rifoki het volgende:
Een gouwe ouwe slegte;
Ze kunnen beter lullen over je fiets dan fietsen over je lul!
Het is getilt hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, onder de weg, want hij wordt op je getild.
Dus het kwaad geschiedde?quote:
Dat is eigenlijk best wel precies hetzelfde, hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Damn.
Misschien is getilt het vol tooid deel woord van TILT, net als met flipperen, die dolfijn, DOL FIJN weet je wel.quote:
Ja, uiteraard, maar de "grap" zit hem natuurlijk in de woordkeuze....quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel precies hetzelfde, hoor.
Het is de zelfde het, dat is geen was, dat is was geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel precies hetzelfde, hoor.
Maargoed, doe je niks aan.quote:
Het ligt aan mijn gevoel voor humor, geef ik toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar de "grap" zit hem natuurlijk in de woordkeuze....
Na je dood zul je pas begrepen worden, like all great minds.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het ligt aan mijn gevoel voor humor, geef ik toe.
Ik wil graag mooi sterven. Dus het moet snel gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Na je dood zul je pas begrepen worden, like all great minds.
(En dat is beter dan na je dood gegrepen worden.)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil graag mooi sterven. Dus het moet snel gebeuren.
Het is een man zeker?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Ik werd vandaag 25 geschat door een nieuwe collega.
Pics van je nieuwe lesbische collega!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, een meisje van 17. Ik hou van haar!
Het zou niet voor het eerst zijn dat we iedereen wegjagen / dat iederen ons uitkotst. Ik ga nog eventjes wat werk verzetten dan maar, toedels!quote:
Dat is precies de reactie waar een meisje op hoopt als ze verlekkerd zegt dat we nu alleen zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat we iedereen wegjagen / dat iederen ons uitkotst. Ik ga nog eventjes wat werk verzetten dan maar, toedels!
Oke, neuken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is precies de reactie waar een meisje op hoopt als ze verlekkerd zegt dat we nu alleen zijn.
Dan ga ik echt werken.quote:
maar ik hou wel van je hoor!quote:
Veren in de reetquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:10 schreef Yuki het volgende:
Altijd leuk om te horen dat mensen blij met je zijn
Hoi
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Continue stroom van complimenten op m'n werk. Hell yeah!
Hey!quote:
Rug gaat wel, toevallig vandaag het telefoonnummer van de masseuse binnen onze organisatie gekregen want heb de laatste twee weken weer veel nekpijn en dus hoofdpijn. Maar geen last van mijn rug, dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hoe is het er nu mee? en met de rug enzo, want daar heb ik alweer even geen update over gehoord.. En met Peuter? hoe is het met de kleine held?
Kijk, dat zijn de mooie gesprekken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey!
Begin van mijn beoordelingscyclusEerst een planningsgesprek, dan in juni een tussentijdse beoordeling en in november/december een functioneringsgesprek. Nu afspraken gemaakt, waarvan we later gaan kijken of ik me daaraan gehouden heb
Was voornamelijk een stroom complimentenIk heb (off the record) gehoord dat ik een half jaar contract krijg
en ik ben informeel getipt voor een soort promotie in augustus/september
Dank jequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de mooie gesprekken!
Fijn, off the record gefeliciteerd dan.
Ah, complimentendiarree.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Continue stroom van complimenten op m'n werk. Hell yeah!
Ben jaloers op je bedrijfs masseuse! Zo 1 wil ik ook. Super relaxed lijkt me dat.. Zit er redelijk doorheen qua werk enzo, ben echt compleet op... maar gelukkig nog maar 1 dag en dan vakannnnnnnnnnnntieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er nog nooit zo erg aan toe geweest..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Rug gaat wel, toevallig vandaag het telefoonnummer van de masseuse binnen onze organisatie gekregen want heb de laatste twee weken weer veel nekpijn en dus hoofdpijn. Maar geen last van mijn rug, dat is goed nieuws!
Met Peuter gaat het redelijk. Ik heb een verwijzing voor de kinderarts gekregen om daar eens te bekijken waar al zijn vage klachten vandaan komen. En qua oppas.. ik weet het niet goed..
Hoe gaat t met jou?
Vakantie is geweldig! Ga je weg?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jaloers op je bedrijfs masseuse! Zo 1 wil ik ook. Super relaxed lijkt me dat.. Zit er redelijk doorheen qua werk enzo, ben echt compleet op... maar gelukkig nog maar 1 dag en dan vakannnnnnnnnnnntieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er nog nooit zo erg aan toe geweest..
Hoop dat Peuter snel weer goed in zijn vel komt te zitten. Kleine held dat het isBen er nog steeds verliefd op natuurlijk!
Ik mag vrijdag avond vertrekken naar Val Thorens met 15 vriendenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Vakantie is geweldig! Ga je weg?
Ik vecht heel hard voor Peuter, het komt goed, dat weet ik zeker. Ik ben ook verliefd op hem.
Oh wauw, wat heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag avond vertrekken naar Val Thorens met 15 vriendenEen weekje de pistes daar terroristeren
![]()
enneeeh Doen zonder denken maakt gelukkig daar ben ik goed in!
Je bent goed voor Peuter!
Dat is meer als je complimenten geeft, toch?quote:
Val Thorensquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik mag vrijdag avond vertrekken naar Val Thorens met 15 vriendenEen weekje de pistes daar terroristeren
![]()
Je kunt diarree ook over je heenkrijgen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is meer als je complimenten geeft, toch?
Vorige week was het Complimentendag...ook leuk bedacht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is meer als je complimenten geeft, toch?
Is dat hetzelfde als mobiele layout?quote:
ja, mobiele layout, dus thanksquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als mobiele layout?
Dan moet je rechtsboven op je Icon drukken (je Usericon).. dan komen de opties van pm / dm naar voren.
Nee indd. Zelfstandigheid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geen idee
Ze kunnen het niet hebben dat ik goed zonder ze kan
Pats!quote:
nee, afgeprijsdquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee indd. Zelfstandigheid.![]()
[..]
Pats!
Niet heel knap met dit tempo ouwequote:
Zuurpruim!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |