Topickiller pur sangquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
D'r zit een lijn dode pixels in het beeldscherm. Best irritant
Dan nog is het 40 euro voor zo'n doos, terwijl er 6,5 biertjes aan alcohol in zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kroeg is vaak 1 euro tijdens happy hour of gratis bij combi's
Zwaar gebrek aan tieten hierquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het voor mij morgen een stuk beter gaat. Ik ben er van overtuigd.
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Er is nooit een gebrek aan tieten, er is een gebrek aan aanzitbare tieten.
En als je die niet hebt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?
It's just not the samequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch prima je eigen tieten bevoelen?
Jawel, vanavond zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
It's just not the samequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
En als je de temp op bijv 19 of 20 zet? (Wat nagenoeg geen verschil maakt bij goede isolatie)quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
http://asimpleswitch.com/b2c/home
Wat een KUTsite.
Ik leef enorm groen, mijn enige 'vice' is dat ik de thermosstaat op 23 zet. Voor de rest spaarlampen/led, geen autogebruik, nooit stand-by stand, goed geissoleerd huis, etc. etc. etc. Label A/B zeg maar. Komt die site met een Label G... WTF??
Zou ik mee kunnen leven, bij wijze van spreke danquote:
De test duurt me te lang, heb hem nu al 4x gedaan. Ga het niet uitproberen. Klopt gewoon geen fuck van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je de temp op bijv 19 of 20 zet? (Wat nagenoeg geen verschil maakt bij goede isolatie)
Mooi zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik mee kunnen leven, bij wijze van spreke dan.
Als het toch je tijd is, dan maar zoquote:
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toch je tijd is, dan maar zo.
Er is altijd "beter" maar ook zeker slechterquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.
nee, al neukend, net tijdens/na het klaarkomen dood op haar vallen, dat is mijn ideaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.
Haar daarmee verstikkendquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, al neukend, net tijdens/na het klaarkomen dood op haar vallen, dat is mijn ideaal
Samen de dood in gaan, dat is echte liefdequote:
Er is dus nog hoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Jij dood aan een hartaanval na je laatste inspanning om je levenssapjes eruit te blaffen, en zij die stikt in de levenssapjes die in haar keel worden geschoten...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen de dood in gaan, dat is echte liefde
Smoel houden carnavals kindquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kangoeroe's staan op de nominatie om afgeschoten te worden...
Je mag ze iig vrij kapot schieten en/of rijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kangoeroe's staan op de nominatie om afgeschoten te worden...
Gezien het feit ik geen katholiek ben, niet onder de rivieren woon is de term carnavalskind niet op mij van toepassing.quote:
Wat jij wil nitwitquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gezien het feit ik geen katholiek ben, niet onder de rivieren woon is de term carnavalskind niet op mij van toepassing.
Begin maar eens met meer respect te hebben voor skippy de boskangeroequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik berust mijn uitspraken tot nu toe alleen op feiten
Je familie is een plaag, en dus worden ze afgeschoten. Shit happends sometimes. Niet mee eens? Sluit je aan bij PETA en dien een klacht in tegen de geëxporteerde criminele britten op dat eiland genaamd Australiëquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Begin maar eens met meer respect te hebben voor skippy de boskangeroe
Ik zal je een paar pompers gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je familie is een plaag, en dus worden ze afgeschoten. Shit happends sometimes. Niet mee eens? Sluit je aan bij PETA en dien een klacht in tegen de geëxporteerde criminele britten op dat eiland genaamd Australië
Thunderdome radioquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Woensdag geHAKKUHdag
Half vier op woensdag
Nakatomi
Ik heb niet eens radio op deze werkplekquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon 3FM. De uit-je-dip-tip bij Paul Rabbering, op woensdag de Hakkuh-tip
Webradioquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb niet eens radio op deze werkplek
Geblokkeerdquote:
De eikels!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geblokkeerd![]()
Bepaalde overheidsorganisatie werkzaam waarbij heel erg gelet wordt op data verkeerd...
Via je telefoon dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geblokkeerd![]()
Bepaalde overheidsorganisatie werkzaam waarbij heel erg gelet wordt op data verkeerd...
Tja zou een optie kunnen zijn als je 3G zou ontvangen hier, maar nee hoor... netwerksterkte is drama. Dus enige optie is ipod meenemen.quote:
Gewoon gaan, al is het maar voor de Guinness en de groenogige-roodharigenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
Dilemma, een congres wat potentie heeft tot een goede baan, maar het is 1 dag, in Dublin. Gaan kost veel geld, zonder enige garantie en qua tijd komt het vrij rot uit. Niet gaan kan ik een hoop mee mislopen
Ja, moet ff kijken, want vlucht + hotel edquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon gaan, al is het maar voor de Guinness en de groenogige-roodharigen.
Voor Guinness loop ik alleen maar weg. Ranzige opgeloste volkorenbroodquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hier heb je ook zielloze met groene ogen, maar wel minder.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.
Ga je mee?quote:
true, en dat doe ik dan ook regelmatigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Guinness kan je in Nederland ook drinken.
Ik ben er nog nooit geweest, weet dat een kennis van me er zit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is wel verleidelijkIs alweer zes jaar geleden dat ik er was.
Singles meet in Ierlandquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
ierland is zo'n beetje het enige europese land waar ik nog niet geweest ben.
Toch maar eens doen.
Ik krijg ook geen DM's van jou, dus jaquote:
Hoe kan dat? Ik vond het juist zo fijn dat ie geen PMs meer kon sturen... loopt ie me de hele tijd te DMen nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen DM's van jou, dus ja
Als je een abo hebt geloof ik.quote:
FA? En écht lastigvallen is het niet... het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het echt lastigvallen is dan kan je toch ook wel een FA vragen?
Haha, ben je nog niet doof??quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben je nog steeds zo Hyper Spirit?!
Maar je hing zo snel opquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het ge-wel-dig... ongelooflijke stuiterbal dat je was![]()
K, thanks, zal er volgende keer eens op lettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Je kunt gewoon na een bericht iemand blokken, is 1 van de icoontjes in een dm.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hing zo snel op
[..]
K, thanks, zal er volgende keer eens op letten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, aan de telefoon hangen met mij is natuurlijk wel geweldig leuk!!
Neequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een staatslot ga kopen. Krijg net te horen van mijn ex dat ze de hele hypotheek over kunnen nemen zonder overdrachtsbelasting te betalen, wat betekent dat ik alleen bij hoef te dragen aan de notariskosten voor een akte van verdeling...
Kan ik nog meer geluk hebben in 1 week tijd?
Damnit. Nou dan ga ik geen staatslot kopen en kan ik net zo goed mn sollicitatiegesprek van morgen meteen afzeggen..quote:
Dat gesprek valt nog onder je geluksperiodequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Nou dan ga ik geen staatslot kopen en kan ik net zo goed mn sollicitatiegesprek van morgen meteen afzeggen..
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gesprek valt nog onder je geluksperiode.
Revenge is minequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.
JE HEBT HET GEJINXT HW
Dat deed je zelf al door t te noemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.
JE HEBT HET GEJINXT HW
Is een trend voor je deze week, of niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk op 't laatste moment nog belangrijke stukken maken en versturen. Bus gemist
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een trend voor je deze week, of niet?
Mooi, voor mij ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opVerder is het een super week
Screw the world. WE RULE!quote:
Het valt me nog mee dat er niet staat 'me lieveheersbeestje'quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je toch verdrietig van?.
Bel de taalNazi'squote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je toch verdrietig van?.
Ik vind dat je dat kutkind door de shredder moet halen, en dan niet het plaatje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind dat ze een emoticon moeten maken van mijn hippe kiddo picca;
[ afbeelding ]
Doorhalen wat niet van toepassing is: eens / oneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |