Maar je hing zo snel opquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vond het ge-wel-dig... ongelooflijke stuiterbal dat je was![]()
K, thanks, zal er volgende keer eens op lettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Je kunt gewoon na een bericht iemand blokken, is 1 van de icoontjes in een dm.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hing zo snel op
[..]
K, thanks, zal er volgende keer eens op letten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaah, aan de telefoon hangen met mij is natuurlijk wel geweldig leuk!!
Neequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar een staatslot ga kopen. Krijg net te horen van mijn ex dat ze de hele hypotheek over kunnen nemen zonder overdrachtsbelasting te betalen, wat betekent dat ik alleen bij hoef te dragen aan de notariskosten voor een akte van verdeling...
Kan ik nog meer geluk hebben in 1 week tijd?
Damnit. Nou dan ga ik geen staatslot kopen en kan ik net zo goed mn sollicitatiegesprek van morgen meteen afzeggen..quote:
Dat gesprek valt nog onder je geluksperiodequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damnit. Nou dan ga ik geen staatslot kopen en kan ik net zo goed mn sollicitatiegesprek van morgen meteen afzeggen..
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gesprek valt nog onder je geluksperiode.
Revenge is minequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.
JE HEBT HET GEJINXT HW
Dat deed je zelf al door t te noemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, belt mn ex net terug dat het toch nog niet helemaal 100% zeker is.
JE HEBT HET GEJINXT HW
Is een trend voor je deze week, of niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk op 't laatste moment nog belangrijke stukken maken en versturen. Bus gemist
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een trend voor je deze week, of niet?
Mooi, voor mij ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opVerder is het een super week
Screw the world. WE RULE!quote:
Het valt me nog mee dat er niet staat 'me lieveheersbeestje'quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je toch verdrietig van?.
Bel de taalNazi'squote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je toch verdrietig van?.
Ik vind dat je dat kutkind door de shredder moet halen, en dan niet het plaatje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef Rifoki het volgende:
Ik vind dat ze een emoticon moeten maken van mijn hippe kiddo picca;
[ afbeelding ]
Doorhalen wat niet van toepassing is: eens / oneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |