Er is altijd "beter" maar ook zeker slechterquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.
nee, al neukend, net tijdens/na het klaarkomen dood op haar vallen, dat is mijn ideaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, terwijl je net klaargepijpt bent lijkt me nog beter.
Haar daarmee verstikkendquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, al neukend, net tijdens/na het klaarkomen dood op haar vallen, dat is mijn ideaal
Samen de dood in gaan, dat is echte liefdequote:
Er is dus nog hoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Jij dood aan een hartaanval na je laatste inspanning om je levenssapjes eruit te blaffen, en zij die stikt in de levenssapjes die in haar keel worden geschoten...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen de dood in gaan, dat is echte liefde
Smoel houden carnavals kindquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kangoeroe's staan op de nominatie om afgeschoten te worden...
Je mag ze iig vrij kapot schieten en/of rijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kangoeroe's staan op de nominatie om afgeschoten te worden...
Gezien het feit ik geen katholiek ben, niet onder de rivieren woon is de term carnavalskind niet op mij van toepassing.quote:
Wat jij wil nitwitquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gezien het feit ik geen katholiek ben, niet onder de rivieren woon is de term carnavalskind niet op mij van toepassing.
Begin maar eens met meer respect te hebben voor skippy de boskangeroequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik berust mijn uitspraken tot nu toe alleen op feiten
Je familie is een plaag, en dus worden ze afgeschoten. Shit happends sometimes. Niet mee eens? Sluit je aan bij PETA en dien een klacht in tegen de geëxporteerde criminele britten op dat eiland genaamd Australiëquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Begin maar eens met meer respect te hebben voor skippy de boskangeroe
Ik zal je een paar pompers gevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je familie is een plaag, en dus worden ze afgeschoten. Shit happends sometimes. Niet mee eens? Sluit je aan bij PETA en dien een klacht in tegen de geëxporteerde criminele britten op dat eiland genaamd Australië
Thunderdome radioquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Woensdag geHAKKUHdag
Half vier op woensdag
Nakatomi
Ik heb niet eens radio op deze werkplekquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet eens, gewoon 3FM. De uit-je-dip-tip bij Paul Rabbering, op woensdag de Hakkuh-tip
Webradioquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb niet eens radio op deze werkplek
Geblokkeerdquote:
De eikels!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geblokkeerd![]()
Bepaalde overheidsorganisatie werkzaam waarbij heel erg gelet wordt op data verkeerd...
Via je telefoon dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geblokkeerd![]()
Bepaalde overheidsorganisatie werkzaam waarbij heel erg gelet wordt op data verkeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |