Ik had niet door dat je het als grap bedoeldequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaas, ik maakte in de eerste plaats een grapje, daar zeek Krea over, dus ik probeer het uit te leggen. Dombo.
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, probeer het eens, kijk eens of je nog lager op mijn toffe mensenlijst terecht kunt komen
Iedereen staat daar op. Sommigen weliswaar heel laag. Bleek is een base, maar heeft toch een pH. Dat kan allemaal gewoon he.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!![]()
![]()
![]()
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Mystikvm
Geek Chic
Geslacht: Man
I don't get it.
Goed puntquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Overigens is chic iets anders dan chick.
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Overigens is chic iets anders dan chick.
Zet Ang3l op de zaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?
Wat cute, neem je het serieus over die ontkenningsfase?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?
Nee, dat neem ik niet serieusquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat cute, neem je het serieus over die ontkenningsfase?![]()
De enige ontkenningsfase waar ik nu in zit is dat ik mij gigantisch in een hoek heb geluld en er niet meer uit kom.quote:
Maar erkennen dat je niet meer uit de hoek komt waar je je in geluld hebt, is toch juist niet ontkennen en daarmee zit je dus niet in de ontkenningsfase?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De enige ontkenningsfase waar ik nu in zit is dat ik mij gigantisch in een hoek heb geluld en er niet meer uit kom.
Ik had net mijn coming out.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar erkennen dat je niet meer uit de hoek komt waar je je in geluld hebt, is toch juist niet ontkennen en daarmee zit je dus niet in de ontkenningsfase?
Dus zit je niet meer in de ontkenningsfase, wat goedquote:
Feliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |