Waarom mogen mannen dat wel zijn maar vrouwen niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingewikkeld, gewoon helder en duidelijk.
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus dat mens is zo dom als het achtereind van een varken. Godzijdank ben ik daar nu ook van af! Frustrerend hoor, als je daar zit met je universitaire graad en een schoonmoeder die je vuil aan kijkt zodat je je bek niet eens open durft te trekken
Als mensen dat zeggen, zegt dat al voldoende over hun IQquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn lapo:"
[..]
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"
Stelletje gedegenereerde mensapen. Kan daar slecht tegen. Dezelfde mensen die heel hard beweren dat ze ooit eens 140 hebben gescoord op een IQ-test, maar dat allemaal niet nodig hebben, dat gestudeer. Nee, dat is ook de reden dat je op je 25e al 4 kinderen hebt van de eerste de beste Stanley van Aruba en de rest van je leven haren moet blonderen in een kapsalon.
van wie mag dat niet? Alleen interpreteren wij duidelijk anders dan julliequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom mogen mannen dat wel zijn maar vrouwen niet?
Mensaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als dat volgens de 'nationale BNN IQ test' is, dan stelt het niet zoveel voor natuurlijk.
Daarom heb ik ook geen diploma hoger dan HAVO, zo lui als de pest en compleet geen disciplinequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Het potentieel van een amoebe is echter vrij miniem. Dat zie je zo in KLB en ONZ.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ik het IQ van een amoebe hebben, het gaat voornamelijk om wat je doet met je potentieel he?.
Broer!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen diploma hoger dan HAVO, zo lui als de pest en compleet geen discipline
Dit. Al heb ik wel dan wel weer een Mavo certificaat ofzoiets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
Alhoewel ik geen middelbare school-diploma heb, alleen HBO.
Nou, ik ken amoebes! Zonder hen zou het leven er heel anders uitzienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het potentieel van een amoebe is echter vrij miniem. Dat zie je zo in KLB en ONZ.
Ach, we hebben allebei een goede baan, dus wat zou hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Broer!
Alhoewel ik geen middelbare school-diploma heb, alleen MBO en HBO.
Je IQ is in elk geval te laag om te begrijpen dat IQ niets te maken heeft met hoe je je voordoet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik weet mijn IQ niet, ik zal echt niet hoogbegaafd zijn, heb mijn studies niet afgemaakt maar ben toch heel goed terecht gekomen. Ik ga me dus echt niet beter voordoen dan ik ben.
Daarom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, we hebben allebei een goede baan, dus wat zou het
Ik ben van HAVO 3 naar HAVO 4 gegaan, dat staat gelijk aan een MAVO-diploma. Zegt men. Het was genoeg om hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik wel dan wel weer een Mavo certificaat ofzoiets.
Het voordoen hoe ik ben heeft met mijn niet afgemaakte studies te maken, niet met mijn IQquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je IQ is in elk geval te laag om te begrijpen dat IQ niets te maken heeft met hoe je je voordoet.
'Dit wil ik NIET.'quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben van HAVO 3 naar HAVO 4 gegaan, dat staat gelijk aan een MAVO-diploma. Zegt men. Het was genoeg om hetMBO
op te mogen. Dieptepunt in mn leven, dat MBO. Wel leerzaam.
Ook een jaar lang in de fabriek werken heeft mijn motivatie later op het HBO een flinke boost gegeven.quote:
Mijn god, ik heb nog nooit zoveel domme, luie, kansloze mensen gezien als op de MEAO. Ik voelde me er helemaal thuis.quote:
het was net een singlesmeeting?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb nog nooit zoveel domme, luie, kansloze mensen gezien als op de MEAO. Ik voelde me er helemaal thuis.
Maar dan zonder de mogelijkheid om naar huis te gaan of je zo lam te zuipen dat je je er niets meer van kan herinneren.quote:
Wat een helquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan zonder de mogelijkheid om naar huis te gaan of je zo lam te zuipen dat je je er niets meer van kan herinneren.
Vrijwel iedereen heeft hier met 1 of meerdere Singles geneukt, dus kansloos kun je het niet noemen. Dat de kansen niet echt om over naar huis te schrijven is een ander iets.quote:
Maakt dat het minder kansloos? Sinds wanneer is kunnen neuken een indicatie dat je niet sneu bent. Zelfs RZ kon het.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Vrijwel iedereen heeft hier met 1 of meerdere Singles geneukt,
Het is absoluut sneu, maar het is een kans, dus niet kansloos. Kanslozen zou het niet eens lukken om iemand te neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maakt dat het minder kansloos? Sinds wanneer is kunnen neuken een indicatie dat je niet sneu bent. Zelfs RZ kon het.
Je loopt te zeiken over de definitie van kansloos terwijl je precies weet wat hij bedoelt te zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is absoluut sneu, maar het is een kans, dus niet kansloos. Kanslozen zou het niet eens lukken om iemand te neuken.
Dat doet Babs vakerquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken over de definitie van kansloos terwijl je precies weet wat hij bedoelt te zeggen
Daarom. Misschien dat hij ermee ophoudt als wij gaan lopen zeiken over zijn gezeikquote:
Ik maakte een grapje over de term kansloos en hij begint te zeuren. Je ziet het verkeerd omquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken over de definitie van kansloos terwijl je precies weet wat hij bedoelt te zeggen
Dan zegt hij dat het alleen maar bedoeld is als grapjequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarom. Misschien dat hij ermee ophoudt als wij gaan lopen zeiken over zijn gezeik
Verdomdquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over de term kansloos en hij begint te zeuren. Je ziet het verkeerd om
Nee dwaas, ik maakte in de eerste plaats een grapje, daar zeek Krea over, dus ik probeer het uit te leggen. Dombo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zegt hij dat het alleen maar bedoeld is als grapje
Ja, probeer het eens, kijk eens of je nog lager op mijn toffe mensenlijst terecht kunt komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daarom. Misschien dat hij ermee ophoudt als wij gaan lopen zeiken over zijn gezeik
Ik had niet door dat je het als grap bedoeldequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaas, ik maakte in de eerste plaats een grapje, daar zeek Krea over, dus ik probeer het uit te leggen. Dombo.
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, probeer het eens, kijk eens of je nog lager op mijn toffe mensenlijst terecht kunt komen
Iedereen staat daar op. Sommigen weliswaar heel laag. Bleek is een base, maar heeft toch een pH. Dat kan allemaal gewoon he.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!![]()
![]()
![]()
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Mystikvm
Geek Chic
Geslacht: Man
I don't get it.
Goed puntquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Overigens is chic iets anders dan chick.
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Overigens is chic iets anders dan chick.
Zet Ang3l op de zaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?
Wat cute, neem je het serieus over die ontkenningsfase?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nog niet zeker of je geek, dan wel man, dan wel homo bent, of zo?
Nee, dat neem ik niet serieusquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat cute, neem je het serieus over die ontkenningsfase?![]()
De enige ontkenningsfase waar ik nu in zit is dat ik mij gigantisch in een hoek heb geluld en er niet meer uit kom.quote:
Maar erkennen dat je niet meer uit de hoek komt waar je je in geluld hebt, is toch juist niet ontkennen en daarmee zit je dus niet in de ontkenningsfase?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De enige ontkenningsfase waar ik nu in zit is dat ik mij gigantisch in een hoek heb geluld en er niet meer uit kom.
Ik had net mijn coming out.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar erkennen dat je niet meer uit de hoek komt waar je je in geluld hebt, is toch juist niet ontkennen en daarmee zit je dus niet in de ontkenningsfase?
Dus zit je niet meer in de ontkenningsfase, wat goedquote:
Feliquote:
Je hebt tieten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op jouw toffemensenlijst?!![]()
![]()
![]()
Die bij die organisatie, die daar geld voor geeftquote:
Mieters!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Applicatiebeheerder bij transportbedrijf
Fijn is dat he, leuk salaris, maar weten dat je meer had kunnen vragenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Met het loon waar ik om gevraagd heb![]()
had ik nu nog maar meer gevraagd![]()
Pffff, humor is echt niet aan jou besteed he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bij die organisatie, die daar geld voor geeft
Spirit heeft me kapot gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pffff, humor is echt niet aan jou besteed he?.
Zo'n doos kost bijna niks bij de Makro/Sligroquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel, 6,5 pilsjes
Als zo'n flesje 2,50e kost, en een biertje ook, ben je met de flugel 'maar' 82,50e duurder uit
Nog leukere, BPM icm BTWquote:
Jaaa dat had ik ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Met het loon waar ik om gevraagd heb![]()
had ik nu nog maar meer gevraagd![]()
Het gaat in dit geval om het nul-tarief in combinatie met een uitspraak van de EU inzake onjuiste BTW heffing.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog leukere, BPM icm BTW(zonder kennis van rechten
)
Ook minder dan 1,5 liter bier?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n doos kost bijna niks bij de Makro/Sligro
Dat is natuurlijk heel mooi als ze dat doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaa dat had ik ook!
"Ooh dat loon moet geen probleem zijn!" (oh kut)
"Meer mag ook hoor!"
"Weet je wat, ik ga gewoon naar HR zonder jouw indicatie en dan wachten we af met welk aanbod zij komen"
Topwijf!(mits ze dat ook echt doet, natuurlijk)
Weet ik niet uit mn hoofd, maar heel veel scheelt het niet, kwam op 25ct per flesje uit mn hoofd.quote:
Goed gedaan hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel mooi als ze dat doen![]()
Hier was dat niet mogelijk haha. Maar ben tevreden
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mn hoofd, maar heel veel scheelt het niet, kwam op 25ct per flesje uit mn hoofd.
Kroeg is vaak 1 euro tijdens happy hour of gratis bij combi'squote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.
Daarbij, bier is veel gezelliger drinken. Zo'n flugeltje achterover slaan voegt imo weinig toe... Hoewel 't wel lekker isquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kratje bier (8l) kost minder dan 10e. Maar het ging mij om de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |