Zie, dat wist ik dus al niet. Zo makkelijk is het dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, dit kan elke mongool. Het gaat juist om die tekens.
Ik vertaal niet voor RTL en SBS, dat scheeltquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik het huidige niveau echt bedroevend vind. En nergens dat ik JOUW werk slecht vind, dat kan ik namelijk niet weten.
en DOING weer een opdrachtgever kwijt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan jammer voor de ontwetenden.
Sucks to be youquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en DOING weer een opdrachtgever kwijt.
Ziehier de reden waarom jij geen vertaler kan zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan jammer voor de ontwetenden.
Nou ja, niet dat mijn studie veel voorstelde, maar voor een havist ben ik toch best trots op mezelfquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet toch, studeren is voor sukkels
wil is het juiste woordquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom jij geen vertaler kan zijn
Weer? Opdrachtgevers kwijt geraakt recentelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en DOING weer een opdrachtgever kwijt.
Ik denk dat het woordje kan er ook bij komt kijkenquote:
Zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:
Ik betaal je niet om te denkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het woordje kan er ook bij komt kijken
Mijn ex-schoonzusje met MBO kindverzorging: "Ik zou ook heus wel universiteit kunnen doen als ik zou willen, maar ik wil het gewoon niet!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar.
"Bij de tandarts geweest maar hij heeft slecht verdoofd. Dat kan ik zelfs beter. Maar ja, ik wil het niet hè?"
Oh, ja, dat is ook zoquote:
Eerst de drank betalen he? Zo werkt dat voor mannenquote:
Nee, maar HW wel als hij zo te werk gaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer? Opdrachtgevers kwijt geraakt recentelijk?
Bloed onder nagels. Zo makkelijk is dat allemaal niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzusje met MBO kindverzorging: "Ik zou ook heus wel universiteit kunnen doen als ik zou willen, maar ik wil het gewoon niet!"Zie daar maar eens een discussie mee te voeren
Jezus dat mens is zo dom als het achtereind van een varken. Godzijdank ben ik daar nu ook van af! Frustrerend hoor, als je daar zit met je universitaire graad en een schoonmoeder die je vuil aan kijkt zodat je je bek niet eens open durft te trekkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bloed onder nagels. Zo makkelijk is dat allemaal niet.
Maar ja, als je jarenlang door je ouders bent voorgehouden dat je 'best wel slim bent', dan voelen ze zich ineens een potentiële Nobelprijswinnaar.
Dat sowieso, als ik ook kijk hoe groot t bestand van mn pa is, met vertalersquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar HW wel als hij zo te werk gaat
Nou ja, kwijtgeraakt... opdrachtgevers waar ik een tijdje voor heb gewerkt en die niets meer van zich laten horen terwijl ze steeds zeiden hoe goed ik het deed
Er zijn gewoon te veel vertalers.
Geen geld, geen eisenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is ook zo.
Maar dan nog.
Oh, werkt dat zo...quote:
Mijn zus: 'Ik had ook wel havo kunnen doen maar daar had ik geen zin in!'quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzusje met MBO kindverzorging: "Ik zou ook heus wel universiteit kunnen doen als ik zou willen, maar ik wil het gewoon niet!"Zie daar maar eens een discussie mee te voeren
Bij HW welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen geld, geen eisen
[..]
Oh, werkt dat zo...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus: 'Ik had ook wel havo kunnen doen maar daar had ik geen zin in!'
Mijn moeder: 'Lul niet, je had een 3 voor biologie, je mocht geen havo doen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |