En ook DAAR ben je als vrouw nou niet echt uniek in natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, maar feit dat ik aandacht leuk vind, valt natuurlijk niet te ontkennen
En is 25 tekens niet iets te weinig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch eigenlijk nooit? Ik zie tenminste regelmatig twee sprekers tegelijk op 't scherm staan.
Weet ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En is 25 tekens niet iets te weinig?
Om je grote bek waar te maken lijkt me een goede waaromquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, en waarom verzin je regels, ik zie regelmatig 2 regels van 2 personen, met een - ervoor als indicatie dat het een ander persoon is.
Mij niet, ik weet gewoon dat ik overal heel goed in benquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om je grote bek waar te maken lijkt me een goede waarom
En goed, laat dat 1 persoon per titel maar weg dan.
Go
Waar ben ik dan in vredesnaam wél uniek in??quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook DAAR ben je als vrouw nou niet echt uniek in natuurlijk.
Ohja, overal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet, ik weet gewoon dat ik overal heel goed in ben.
Geen idee, ik heb je pas 2-3 keer gezienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar ben ik dan in vredesnaam wél uniek in??
Ergens wel he. Maar het gaat me in dit geval erom dat ik me afvraag of je echt zo super bent als je beweert. Denk nml. niet dat het je luktquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het trouwens verdacht veel op White Knight-gedrag lijken, die opdracht van baby.
Prooooooooooooooooooove itquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet, ik weet gewoon dat ik overal heel goed in ben.
Waarom zou ik, voor wat mensjes op FOK! in een slowchatreeks? Ik bewijs me alleen IRLquote:
quote:3FM DJ Michiel Veenstra is een actie begonnen tegen de ene minuut die beginnende bandjes krijgen bij DWDD om hun muziek te spelen. Voor mensen die televisionair uitgedaagd zijn, DWDD is De Wereld Draait Door. En voor de mensen die ook niet weten wat 3FM is, dat is de radiozender met populaire muziek van de publieke omroep. Michiel is de actie begonnen op Twitter, hét medium bij uitstek om heden ten dage ergens tegen te protesteren. De hashtag van dienst is #doorrammenbijdwdd. De mensen die niet weten wat Twitter of een hashtag is, de bingo begint vanavond om 19:00 in de recreatiezaal.
Tot vanavond danquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik, voor wat mensjes op FOK! in een slowchatreeks? Ik bewijs me alleen IRL.
Ook al heb ik de handschoen niet opgepakt en beweer ik het niet beter te kunnen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Nou, bank-vertalers, probeer dit eens:
Holden: So, uh, what do you wanna do tonight?
Banky Edwards: I dunno. Get a pizza, watch "Degrassi Jr. High".
Holden: You got a weird thing for Canadian melodrama.
Banky Edwards: I got a weird thing for girls who say, "Aboot."
(de namen hoeven niet getoond te worden, puur ter info dat er meerdere personen kletsen).
Max. 25 tekens (incl. spaties) per regel, 2 regels. Twee personen mogen niet in dezelfde twee regels kletsen.
Go!
Oh, nu al 2 dates vanavond, moet jij ook totaal laveloos gevoerd worden of is een trio met mij en Spirit ook wel nuchter te doen?quote:
Ligt eraan hoe lang het in beeld staatquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nietDat moet je CL vragen. Ik heb geen idee wat de norm is, maar volgens mij klopt het wel aardig hoor.
Ja duh, dit kan elke mongool. Het gaat juist om die tekens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook al heb ik de handschoen niet opgepakt en beweer ik het niet beter te kunnen:
Nou, wat wil je vanavond doen?
Weet niet. Pizza bestellen, "DeGrassi Jr. High" kijken.
Wat heb je toch met Canadese soaps?
Ik heb iets met meisjes met een Canadees accent.
Die 25 tekens verdeel je zelf maar lekker.
je vergeet "ik heb een raar iets met meisjes die aboot zeggen" en nee, dat hoef je als vertaler niet uit te leggen, dat hoor je gewoon te snappenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook al heb ik de handschoen niet opgepakt en beweer ik het niet beter te kunnen:
Nou, wat wil je vanavond doen?
Weet niet. Pizza bestellen, "DeGrassi Jr. High" kijken.
Wat heb je toch met Canadese soaps?
Ik heb iets met meisjes met een Canadees accent.
Die 25 tekens verdeel je zelf maar lekker.
Daar kom ik vanavond wel achter, danquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu al 2 dates vanavond, moet jij ook totaal laveloos gevoerd worden of is een trio met mij en Spirit ook wel nuchter te doen?.
Ja, dat van de M en de I wist ik. Maar de tekens per regel nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het in beeld staat
Algemene instellingen zijn 37 tekens per regel, 12 tekens per seconde ofzo.
En dan de regelbreedte nog, want de m neemt meer ruimte in dan de i.
Nee, dat 'aboot' kun je niet gebruiken, niet iedereen kent dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vergeet "ik heb een raar iets met meisjes die aboot zeggen" en nee, dat hoef je als vertaler niet uit te leggen, dat hoor je gewoon te snappen.
Je weet toch, studeren is voor sukkelsquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, toch leuk om te weten dat mijn werk voor mongolen is
DAT heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik het huidige niveau echt bedroevend vind. En nergens dat ik JOUW werk slecht vind, dat kan ik namelijk niet wetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, toch leuk om te weten dat mijn werk voor mongolen is
Das dan jammer voor de ontwetendenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat 'aboot' kun je niet gebruiken, niet iedereen kent dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |