Neuh, dat vind ik ook niet ziek. Maar als je hoest, en koppijn hebt, en een lichte verhoging, en niest, en darmen die alle kanten opwiebelen, dan heb je niks te zoeken op de werkvloer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mezelf niet ziek noemen, ik hoest momenteel alleen als een ouwe kerel met COPD
Compleet geen last van tbh.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals ik in de lapo van het vorige topic zei:
Thuiswerken is wel een nadeel als je ziek bent...Je voelt je toch al gauw verplicht om toch iets te gaan doen als je niet met 40 graden koorts op bed ligt.
Inderdaad, en er liggen hier 9 briefjes met deadlines voor mequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals ik in de lapo van het vorige topic zei:
Thuiswerken is wel een nadeel als je ziek bent...Je voelt je toch al gauw verplicht om toch iets te gaan doen als je niet met 40 graden koorts op bed ligt.
Idd, anders blijf je maar aanklooien, heb ik vorig jaar ook veel te lang gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Compleet geen last van tbh.
Ik weet dat ik met rust veel sneller weer boven Jan ben.
Jij werkt voor jezelf?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, en er liggen hier 9 briefjes met deadlines voor me
Oh, dat heb ik ook. Op de lichte verhoging na.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik ook niet ziek. Maar als je hoest, en koppijn hebt, en een lichte verhoging, en niest, en darmen die alle kanten opwiebelen, dan heb je niks te zoeken op de werkvloer.
De meeste ziektes gaan niet over van dom door doen. Een ZZP-er doet er dus gewoon goed aan om ook ziektedagen 'op te nemen'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij werkt voor jezelf?
Wat ik meestal doe is, als ik ziek ben, even inloggen en wat telefoontjes om mijn werk te delegeren, en dan zie ik een paar dagen later wel hoe groot de schade is. Als je voor jezelf werkt dan kan je je dat niet permitteren.
Dat kon je op je klompen ook wel aanvoelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
'Beatrix ook in Oman voor vrijlating militairen'
Maar verder is het geen diplomatiek bezoek
Dat weet ik ook wel, maar in de praktijk gaat dat niet bij alle ZZP'ers zo makkelijk als dat jij het nu voorstelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste ziektes gaan niet over van dom door doen. Een ZZP-er doet er dus gewoon goed aan om ook ziektedagen 'op te nemen'.
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat kon je op je klompen ook wel aanvoelen
Dat is hun taakquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.
Ik zou er niet over klagen, ik zou het koesterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nog steeds confuus van gisteren. Binnen een week nadat ik besloten heb te gaan solliciteren, heb ik het eerste aanbod al binnenGesprek gisteren ging echt super en volgens haar was er niet eens een tweede gesprek nodig: ze willen me graag hebben....
Absurd dit!
Aan de ene kant kan je ronduit gaan roepen van ze zit daar voor de militairen en is een politiek verhaal. Alleen je brengt met dergelijke verslaggeving juist wel die mensen in gevaar die nu in Libië vast zitten. Nu lekt het alsnog, maar of het verstandig is weet ik niet. Blijft een nogal lastige diplomatieke kwestie die je beter in stilzwijgen kan laten voorbij gaan dan keihard van de daken te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.
Top toch! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nog steeds confuus van gisteren. Binnen een week nadat ik besloten heb te gaan solliciteren, heb ik het eerste aanbod al binnenGesprek gisteren ging echt super en volgens haar was er niet eens een tweede gesprek nodig: ze willen me graag hebben....
Absurd dit!
Gefeliciteerd, iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Absurd dit!
You go girlquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Absurd dit!
Ach, ik ga me er helemaal niet in verdiepen, diplomatieke zooi.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan je ronduit gaan roepen van ze zit daar voor de militairen en is een politiek verhaal. Alleen je brengt met dergelijke verslaggeving juist wel die mensen in gevaar die nu in Libië vast zitten. Nu lekt het alsnog, maar of het verstandig is weet ik niet. Blijft een nogal lastige diplomatieke kwestie die je beter in stilzwijgen kan laten voorbij gaan dan keihard van de daken te schreeuwen.
Ik ook niet zonde van mijn kostbare tijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik ga me er helemaal niet in verdiepen, diplomatieke zooi.
Natuurlijk is het dat wel. Rutte moet zijn bek dicht houden, hij weet blijkbaar niks van politiek! (onze MP, don't you love itquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
'Beatrix ook in Oman voor vrijlating militairen'
Maar verder is het geen diplomatiek bezoek
En wie is er dan dom bezig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar in de praktijk gaat dat niet bij alle ZZP'ers zo makkelijk als dat jij het nu voorstelt.
Zelfkennis is een hele goeie eigenschapquote:
Zelfkennis FTWquote:
Gelukkig herken jij sarcasmequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het dat wel. Rutte moet zijn bek dicht houden, hij weet blijkbaar niks van politiek! (onze MP, don't you love it)
Soms duurt het een paar dagen voordat je een ziektedag op kan nemen, deadlines overschrijven kost vaak meer geld dan daarna enkele dagen ziek zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit geval de ZZP-er die geen rekening houdt met ziekte.
Natuurlijk ligt de schuld altijd bij jezelf. Maar je werkt wel op deadline, en soms komt ziekte dan heel kut uit. De vraag is dan maar hoe begripvol je opdrachtgever is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe zou je daar rekening mee kunnen houden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jezelf overal bekend neuken is wat anders dan een kleine wereld hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
En net bij een manager hier even een referentie losgepeuterd voor morgenIk moest zijn naam maar noemen bij het gesprek en zeggen dat ze altijd contact met hem op mogen nemen (hij komt bij dat bedrijf vandaan... kleine wereld).
Nee joh, bij de eerste blik heeft ze hem ook meteen verteld dat hij niks moest verwachten, wat denk je wel nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jezelf overal bekend neuken is wat anders dan een kleine wereld hoor.
Nou... ik zou hem doen hoor, maar hij heeft een vrouw en kindquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jezelf overal bekend neuken is wat anders dan een kleine wereld hoor.
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou... ik zou hem doen hoor, maar hij heeft een vrouw en kindBen wel een hele tijd zijn assistent geweest
Niet geboren worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou je daar rekening mee kunnen houden?
Geld apart zetten voor dat soort dagen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou je daar rekening mee kunnen houden?
itt vrouwen merk je daar echt niets vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou... ik zou hem doen hoor, maar hij heeft een vrouw en kindBen wel een hele tijd zijn assistent geweest
Heb je geen zeggenschap overquote:
True, maar nee, dat is toch niet mijn intentie. Maar het is gewoon een heel toffe vent en hij heeft een heel hoge pet van me op en ik zie hem wel voor associate director ofzo gaan. Dat soort contacten moet je koesteren, niet verprutsenquote:
Ik ga er vanuit dat ze dat ook wel heeft, doet er niks aan af dat ze soms door moet werken als ze ziek is, omdat een opdracht af moet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geld apart zetten voor dat soort dagen.
Dat is het probleem niet (tenzij je langdurig ziek bent maar daar zijn verzekeringen voor). Het probleem zit in de 11 deadlines van deze week.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geld apart zetten voor dat soort dagen.
Zit het je hoog, schat /insert aai poppetje*quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, bij de eerste blik heeft ze hem ook meteen verteld dat hij niks moest verwachten, wat denk je wel niet
Aandoenlijk he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit het je hoog, schat /insert aai poppetje*
Ja. Mn ego. Wat heeft ze gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit het je hoog, schat /insert aai poppetje*
Netjes, ik krijg hier na een weekje posten namelijk de indruk alsof alles 'fair game' is voor jou. Goed om te zien dat je verstandig met je netwerk omspringtquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, maar nee, dat is toch niet mijn intentie. Maar het is gewoon een heel toffe vent en hij heeft een heel hoge pet van me op en ik zie hem wel voor associate director ofzo gaan. Dat soort contacten moet je koesteren, niet verprutsen
Zie hier de reden dat je dus niet alles serieus moet nemen wat hier over mensen gezegd wordt / mensen over zichzelf zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Netjes, ik krijg hier na een weekje posten namelijk de indruk alsof alles 'fair game' is voor jou. Goed om te zien dat je verstandig met je netwerk omspringt
Geef de schuld maar aan de rest van het manvolk hier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat je dus niet alles serieus moet nemen wat hier over mensen gezegd wordt / mensen over zichzelf zeggen
WEL WEL WEL !quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat je dus niet alles serieus moet nemen wat hier over mensen gezegd wordt / mensen over zichzelf zeggen
Jij nam de posts hier daadwerkelijk serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Netjes, ik krijg hier na een weekje posten namelijk de indruk alsof alles 'fair game' is voor jou. Goed om te zien dat je verstandig met je netwerk omspringt
Ik zet er toch duidelijk achter dat ik zelf ook graag meewerk aan de foute reputatie?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan de rest van het manvolk hier.
Niet alles, maar bemerkte bij een aantal mannen toch enig oud zeer. Naïef, nietwaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij nam de posts hier daadwerkelijk serieus?
That's so cute
Vooral schattigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles, maar bemerkte bij een aantal mannen toch enig oud zeer. Naïef, nietwaar?
Ja, en zou dat aan mij liggen of aan hun kleine pikkies? Oh wacht, natuurlijk ligt dat aan mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles, maar bemerkte bij een aantal mannen toch enig oud zeer. Naïef, nietwaar?
Wtfquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Maandag nog met een blikje red bull in mijn tas icm wat draadjes voor een terrorismedreiging gezorgd op Schiphol.
Ik heb de xray gezien, het zag er idd erg verdacht uitquote:
Coolquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de xray gezien, het zag er idd erg verdacht uit.
Hoewel groot geschapen liet ik toch bijna mijn mening beïnvloeden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en zou dat aan mij liggen of aan hun kleine pikkies? Oh wacht, natuurlijk ligt dat aan mij
Groot geschapen is ook niet alles heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel groot geschapen liet ik toch bijna mijn mening beïnvloeden.
Als je onder de auto komt red je die ook niet. Deadlines zijn geen vaststaand feit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet (tenzij je langdurig ziek bent maar daar zijn verzekeringen voor). Het probleem zit in de 11 deadlines van deze week.
Ik kon er wel om lachen (uiteraard omdat er echt niets verdachts inzat) maar ze waren zichtbaar in paniekquote:
Heb je de opname ook meegekregen als souvenir?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de xray gezien, het zag er idd erg verdacht uit.
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel groot geschapen liet ik toch bijna mijn mening beïnvloeden.
Stuur maar een foto!quote:
Je bent mn type nietquote:
quote:
No-offence, maar jij hebt een werkgever. Als zzp-er is het toch anders, ziek zijn beinvloed direct je inkomen, dus met een stevige verkoudheid of lichte griep, werk je gewoon door.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je onder de auto komt red je die ook niet. Deadlines zijn geen vaststaand feit.
Dat klopt, soms is het passen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Groot geschapen is ook niet alles heur
Dat is natuurlijk wel waar, maar een onredelijke opdrachtgever is niets nieuws. Hij betaalt echter wel je boterham.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je onder de auto komt red je die ook niet. Deadlines zijn geen vaststaand feit.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wacht, laat ik even ensceneren hoe dit in zijn werk gaat:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en zou dat aan mij liggen of aan hun kleine pikkies? Oh wacht, natuurlijk ligt dat aan mij
Been there, done that ongeveer drie dagen geleden. Kwam op dezelfde uitkomst uit en vraag je daarom maar niet of je wil neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
Zolang ik naast de plee zit komt het wel goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar jij hebt een werkgever. Als zzp-er is het toch anders, ziek zijn beinvloed direct je inkomen, dus met een stevige verkoudheid of lichte griep, werk je gewoon door.
Maar niet met mij!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Been there, done that ongeveer drie dagen geleden. Kwam op dezelfde uitkomst uit en vraag je daarom maar niet of je wil neuken.
Rightquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
Moet je hem wel omhoog kunnen krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Been there, done that ongeveer drie dagen geleden. Kwam op dezelfde uitkomst uit en vraag je daarom maar niet of je wil neuken.
preciesquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik naast de plee zit komt het wel goed
Heerlijk of niet, zo je eigen versie van de realiteit hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
Als ik daadwerkelijk een move maak is het fijn jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Vinden de mannen hier het niet juist fijn dat Spirit zo duidelijk is?
Kijk, ik dacht al dat daar de problematiek zatquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk een move maak is het fijn ja
Duidelijkheid boven alles tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Vinden de mannen hier het niet juist fijn dat Spirit zo duidelijk is?
Ohja, in jouw geval was het anders... ging het meer zo:quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk of niet, zo je eigen versie van de realiteit hebben
Nou dat is niet echt iets voor mij ben ik bang...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks met meerdere vrouw/mannen/dieren/etc is geil
Ja, met jou zeker?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet het een keer meegemaakt hebben![]()
Ja maar je hebt een baard dus je bent engquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar ik zit nu in Engeland!
quote:
Lieverd, ik heb heel veel zelfspot, maar ik heb nooit ook maar ergens laten blijken jou interessant te vinden, jij vroeg meerdere keren om foto's en na 1 foto gezien te hebben begon je ineens dat ik niks moest verwachten en dat het nooit iets zou worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch Peu, beetje zelfspot hoor
Dat dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk een move maak is het fijn ja
Jij had het over een keer afspreken en ik gaf aan dat je mn type niet was. Thats all. Dat jij hier 294628 jaar over blijft doorzaniken en het veeeeeel groter maakt dan het was, primaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb heel veel zelfspot, maar ik heb nooit ook maar ergens laten blijken jou interessant te vinden, jij vroeg meerdere keren om foto's en na 1 foto gezien te hebben begon je ineens dat ik niks moest verwachten en dat het nooit iets zou worden.Dus leuk beeld van de realiteit dat jij schetst, helaas komt dat totaal niet overeen met mijn beeld van de realiteit en met mij dat van vele andere Single mannen.
Aan de hand van bovenstaand had ik dus al enige tijd geleden Spirit's scenario nagespeeld in mijn hoofd. Mission impossible, ook al was ik een mannelijk fotomodel met een niet aflatende erectiequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb heel veel zelfspot, maar ik heb nooit ook maar ergens laten blijken jou interessant te vinden, jij vroeg meerdere keren om foto's en na 1 foto gezien te hebben begon je ineens dat ik niks moest verwachten en dat het nooit iets zou worden.Dus leuk beeld van de realiteit dat jij schetst, helaas komt dat totaal niet overeen met mijn beeld van de realiteit en met mij dat van vele andere Single mannen.
Legt ze de lat zo hoogquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de hand van bovenstaand had ik dus al enige tijd geleden Spirit's scenario nagespeeld in mijn hoofd. Mission impossible, ook al was ik een mannelijk fotomodel met een niet aflatende erectie
Dat dus ja, want spirit is geweldig en neukt alleen perfecte mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de hand van bovenstaand had ik dus al enige tijd geleden Spirit's scenario nagespeeld in mijn hoofd. Mission impossible, ook al was ik een mannelijk fotomodel met een niet aflatende erectie
Zoals ik zei, fijn zo'n eigen realiteitquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, in jouw geval was het anders... ging het meer zo:
[..]
Nou dat is niet echt iets voor mij ben ik bang...
[..]
Ja, met jou zeker?
[..]
Ja maar je hebt een baard dus je bent eng
[..]
Ik heb echt verschrikkelijke dorst, maar ervaring heeft me geleerd dat ik dan geen melk moet drinkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
preciesen thee of andere warme drank bij de hand, verwarming hoog, prima te doen
ik was op dat moment al aan t daten, dus afsprekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij had het over een keer afspreken en ik gaf aan dat je mn type niet was. Thats all. Dat jij hier 294628 jaar over blijft doorzaniken en het veeeeeel groter maakt dan het was, prima
Het komt gewoon telkens weer naar boven als er weer een man, die geen move maakte, is afgewezen door jou. Eerst was het alleen Krea en ik, toen bleek HW dezelfde behandeling gehad te hebben, later Peu ook, en volgens mij was er gisteren weer 1 die zich bij dit illustere gezelschap mocht voegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij had het over een keer afspreken en ik gaf aan dat je mn type niet was. Thats all. Dat jij hier 294628 jaar over blijft doorzaniken en het veeeeeel groter maakt dan het was, prima
Kliekjesvorming voornamelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem mensen
Looks like op hun pik getrapte users die geen date hebben met Spiritquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo lijkt het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Looks like op hun pik getrapte users die geen date hebben met Spirit
De mannen hier hebben allemaal een pik van een halve meter, daar wordt je natuurlijk al snel op getrapt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Looks like op hun pik getrapte users die geen date hebben met Spirit
Ik hoor er niet bij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt gewoon telkens weer naar boven als er weer een man, die geen move maakte, is afgewezen door jou. Eerst was het alleen Krea en ik, toen bleek HW dezelfde behandeling gehad te hebben, later Peu ook, en volgens mij was er gisteren weer 1 die zich bij dit illustere gezelschap mocht voegen
Waarvan sommigen het soms een tikje te serieus nemen allemaal hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel een koel kliekje![]()
Vrijwel alleen maar bazen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De mannen hier hebben allemaal een pik van een halve meter, daar wordt je natuurlijk al snel op getrapt.
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt gewoon telkens weer naar boven als er weer een man, die geen move maakte, is afgewezen door jou. Eerst was het alleen Krea en ik, toen bleek HW dezelfde behandeling gehad te hebben, later Peu ook, en volgens mij was er gisteren weer 1 die zich bij dit illustere gezelschap mocht voegen
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Gods gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik Spirit ook ga PM'en. Ik wil ook bij dat kliekjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarvan sommigen het soms een tikje te serieus nemen allemaal hoor.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.
Als jullie dit gezeik gewoon laten rusten, is er niks aan de hand: IK ben NIET degene die hier continu weer over begint. Het is een topic-grap geworden, wat ik prima vind. Maakt me geen reet uit dat er de draak met me wordt gestoken, maar ik vind de boze/negatieve/licht gemene intentie van sommige users (lees babs en peu) gewoon jammer, vandaar dat ik er op in ga als zij het weer naar boven brengen met een sneer mijn kant op.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Gods gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Ze begon jou niet met PM'n?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Spirit ook ga PM'en. Ik wil ook bij dat kliekje
Jij wilt gewoon in dr broekjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou gewoon nog steeds van die evil Spirit hoor.
En ik ben nog wel zo'n leuk meisje, somsquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze begon jou niet met PM'n?dan doe je iets mis hoor
Ja, maar dat wil ik min of meer bij alle vrouwen die er een beetje leuk uitzien natuurlijkquote:
Ik dacht dat ik bijzonder voor je wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik min of meer bij alle vrouwen die er een beetje leuk uitzien natuurlijk.
Grappen zijn leuk, maar het is natuurlijk wel zo dat ik mijn mening bijna had laten beïnvloeden door de heren. Dat is het natuurlijk niet leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.
Als jullie dit gezeik gewoon laten rusten, is er niks aan de hand: IK ben NIET degene die hier continu weer over begint. Het is een topic-grap geworden, wat ik prima vind. Maakt me geen reet uit dat er de draak met me wordt gestoken, maar ik vind de boze/negatieve/licht gemene intentie van sommige users (lees babs en peu) gewoon jammer, vandaar dat ik er op in ga als zij het weer naar boven brengen met een sneer mijn kant op.
Oh ja, jij bent er zoeentjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik min of meer bij alle vrouwen die er een beetje leuk uitzien natuurlijk.
Dat ben je ook wel hoor, alleen niet qua het feit dat ik met je zou willen neuken, dat heb je al snel bij mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bijzonder voor je was
Het is net een natuurdocumentaire van een groep wolven ofzo. Of chimpansees.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Gods gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Wat ook de reden is waarom ik er op in ga. Tuurlijk ligt de waarheid in het midden en zijn er 2 kanten aan het verhaal. Voor mij was het een beetje gedol, maar blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt. Whatever, grow up, get over it.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappen zijn leuk, maar het is natuurlijk wel zo dat ik mijn mening bijna had laten beïnvloeden door de heren. Dat is het natuurlijk niet leuk.
Maar ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Over in broekjes willen: ja, alles wat enigszins aantrekkelijk is is in-broekjes-waardig maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik moves maak natuurlijk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben je ook wel hoor, alleen niet qua het feit dat ik met je zou willen neuken, dat heb je al snel bij mij.
Had net een PM klaargezet met de vraag om te neuken, maar als het allemaal een grap is....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ook de reden is waarom ik er op in ga. Tuurlijk ligt de waarheid in het midden en zijn er 2 kanten aan het verhaal. Voor mij was het een beetje gedol, maar blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt. Whatever, grow up, get over it.
OK, dan zou ik niet met je willen neuken, zo goed?quote:
Stuur gerust je foto hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had net een PM klaargezet met de vraag om te neuken, maar als het allemaal een grap is....
Ook al zeg je van niet, ik weet toch dat je me wiltquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, dan zou ik niet met je willen neuken, zo goed?.
Speaking of which, moet nog een fobo maken maar Fok voornamelijk op het werk.quote:
Ja, maar je weet ook dat DAT je nou niet echt speciaal maaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook al zeg je van niet, ik weet toch dat je me wilt
Vuillakquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je weet ook dat DAT je nou niet echt speciaal maakt.
Ok ok, je bent veel ouder dan mijn normale doelgroep, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, niet lekker zijn en dan een kookprogramma vertalen over visgerechten
Dont bother, je hebt een PMquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speaking of which, moet nog een fobo maken maar Fok voornamelijk op het werk.
Dan kunnen alle dames gelijk hun wensen/afwijzingen PM'en, hebben we dat in één keer gehad.
En ik nog steeds nietquote:
Beter dan een programma over kotsende comazuipjongeren ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, niet lekker zijn en dan een kookprogramma vertalen over visgerechten
Ik vind jou mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik nog steeds nietWanneer word ik afgewezen, hmmm?
Voelt als een slappe... best lullig dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou mooiStraks wijs je mij af
Je weet niet half wat een hekel ik heb aan vis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan een programma over kotsende comazuipjongeren ofzo.
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou mooiStraks wijs je mij af
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we gezellig elkaar niet afwijzen?
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.
Ik weet er tot nu toe maar 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Grappig, ook bekende programma's?quote:
Ik begin er niet over, ik haak in op opmerkingen van anderenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!
Nou, zet het in je sig so all will knowquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Ga ik niet aan je neus hangenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet er tot nu toe maar 1Wie nog meer?
Laat mij er even lekker buitenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Godts gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Streetquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Sorry Godtjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Die heb ik beide nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Street
Dat zeggen 13-jarige nerds met een fout emo-kapsel omdat ze gepest worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt egrens bij willen horen is lame
Ik was je voor. Sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?
Daarom zeg ik dus niet welke programma'squote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik beide nietJammer, zoeken naar spelfouten
Neem jij 3 liter bier mee of zal ik die fles martini achteroverslaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.
Zie je vanavond.
Het is dan ook om te janken tegenwoordigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus niet welke programma'sEr zijn altijd mensen die dan gaan lopen miepen.
M'n zwager had laatst een vertaling van me gezien, dat zag hij bij de aftiteling. Hij wilde niet zeggen wat hij ervan vond
Correct. Vertel het me eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet half wat een hekel ik heb aan vis.
Beidequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neem jij 3 liter bier mee of zal ik die fles martini achteroverslaan?
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen 13-jarige nerds met een fout emo-kapsel omdat ze gepest worden.
Zolang ik me er maar niks meer van kan herinnerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide. Of doen we gewoon GHB of X ofzo?
.
M'n zwager kwam een keer thuis met kibbeling en toen ik dat rook heb ik de hele dag alle hoeken van het huis onder lopen kotsenquote:
Mij best, ik doe het niet voor jouw genotquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang ik me er maar niks meer van kan herinneren
Dat ben ik wel met je eens ja... Ik kom steeds vaker rare vertalingen tegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook om te janken tegenwoordig.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shit, bij een vriendin maar ff 13th street aan zetten (weet dat zij t heeft) en veel naar de aftiteling kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus niet welke programma'sEr zijn altijd mensen die dan gaan lopen miepen.
M'n zwager had laatst een vertaling van me gezien, dat zag hij bij de aftiteling. Hij wilde niet zeggen wat hij ervan vond
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?
True, maar ik kijk soms nog wel eens iets, al is het maar in de rust van Barca-Arsenalquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?
Engels zonder ondertiteling, easy peasy
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aan
ondertiteling is rete irritantquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?
Engels zonder ondertiteling, easy peasy
Mwah, ik durf te beweren van wel ja, maar ik kijk wel beter uit, lijkt me echt saaiquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aan
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar misschien kwam dat door een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?
Hmmm... Nu moet ik natuurlijk ook even kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb 5 jaar ervaring en een studie gevolgd, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik durf te beweren van wel ja, maar ik kijk wel beter uit, lijkt me echt saai.
Samequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nu moet ik natuurlijk ook even kijken
Ik denk het wel, ik spreek namelijk gewoon Engels, niet alleen technisch, ik snap woordgrappen, innuendo, inside taalgrappen uit de VS en de UK etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb 5 jaar ervaring en een studie gevolgd, ik dacht het niet.
Voeg je die ook toe op facebook en hyves?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik PM alleen met mensen die ik qua schoonheid gelijk acht of mooier
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik PM alleen met mensen die ik qua schoonheid gelijk acht of mooier
Jaaaaaa!! Slecht vertaalde grappen... failquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik spreek namelijk gewoon Engels, niet alleen technisch, ik snap woordgrappen, innuendo, inside taalgrappen uit de VS en de UK etc.
Yup!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voeg je die ook toe op facebook en hyves?
Ik ook. Toch weet ik wel zeker dat ik het niet beter kan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik spreek namelijk gewoon Engels, niet alleen technisch, ik snap woordgrappen, innuendo, inside taalgrappen uit de VS en de UK etc.
Maar dan nog: denk je dat je beter bent dan ik? Hoe goed is je Nederlands? Het heeft niet alleen met Engels te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik vertaal hier ook altijd alle Engelse documenten etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Toch weet ik wel zeker dat ik het niet beter kan.
Herkenbaar, al heb ik nu wel mijn droomappartement.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik weer, ga ik het land uit, krijg ik een mailtje van een klant, dat ze t pand naast hem gaan verbouwen tot appartementen. In de straat waar ik het liefst zou willen wonen, super gave appartementen, in mijn prijsklasse!![]()
![]()
Mijn Nederlands is foutloos min of meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan nog: denk je dat je beter bent dan ik? Hoe goed is je Nederlands? Het heeft niet alleen met Engels te maken.
Ik vind het gewoon superkut dat iedereen roept dat ze beter zijn. Ik werk me uit de naad met deadlines van een halve dag en dan gaan mensen janken dat ze het beter kunnen. Er komt meer bij kijken dan vertalen.
Dat snap ik ook. Maar het is wel makkelijk om te zeggen dat je het beter kan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik vertaal hier ook altijd alle Engelse documenten etc.
Ik overdrijf het misschien een beetje, maar ik zie soms dingen op de TV dat ik echt denk, als IK zou slecht in mijn werk zou zijn zou ik ermee nokken..
Niet persoonlijk hoor CL, ik heb geen idee van jouw werk natuurlijk.
Kun je het ook in een korte tijd, binnen de beperkingen van de ondertitel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een uur bezig met het vertalen van mn CV en dan kloppen sommige nuances nog niet, terwijl ik officieel ook op native speaking/writing niveau zou moeten zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan nog: denk je dat je beter bent dan ik? Hoe goed is je Nederlands? Het heeft niet alleen met Engels te maken.
Ik vind het gewoon superkut dat iedereen roept dat ze beter zijn. Ik werk me uit de naad met deadlines van een halve dag en dan gaan mensen janken dat ze het beter kunnen. Er komt meer bij kijken dan vertalen.
Ik doe niet aan groepjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijft een selectief groepje natuurlijk, zie het als de miles high club dat is ook selectief
Kutquotenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik vertaal hier ook altijd alle Engelse documenten etc.
Ik overdrijf het misschien een beetje, maar ik zie soms dingen op de TV dat ik echt denk, als IK zou slecht in mijn werk zou zijn zou ik ermee nokken..
Niet persoonlijk hoor CL, ik heb geen idee van jouw werk natuurlijk.
Die plek moet je verdienen schatquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepjesIk sta op nr. 1 of niet... zo simpel is het
Ik ben het gewoon zat. Was maandag bij een vertaalsymposium-achtig iets en daar zaten allemaal literaire vertalers en die keken op ons neer omdat ik ondertitel en we allebei games vertalen. Weet je hoe superkut het is om ER ofzo te vertalen zonder dat je zelf een medische graad hebt ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is foutloos min of meer.
En je laat je opnaaien, tnx.
Ik let hier ook niet op m'n Nederlands hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KutquotenIk bedoelde dus te zeggen dat deze post niet bepaald foutloos nederlands is
Ik zit serieus te twijfelen of ik em toch niet ga kopen, maar dan moet ik eigenlijk dus weer wat duurder kopen, anders zit er een vestigingsplicht opquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Herkenbaar, al heb ik nu wel mijn droomappartement.
Ken ik heel goed. Wij werken ook met vertaalbureaus voor medische teksten en jezus, wat een fouten maken die mensen... echt niet normaal. Maar als je niet medisch onderlegd bent, google dan gewoon even de Engelse term om er achter te komen wat de betekenis is en ga niet klakkeloos letterlijk vertalen. Hoewel nu ik jou zo hoor ik wel snal dat je daar gewoon niet altijd tijd voor hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Was maandag bij een vertaalsymposium-achtig iets en daar zaten allemaal literaire vertalers en die keken op ons neer omdat ik vertaal en we allebei games vertalen. Weet je hoe superkut het is om ER ofzo te vertalen zonder dat je zelf een medische graad hebt ofzo?
Ik vond het gewoon grappig!! Laat me nou...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik let hier ook niet op m'n Nederlands hoor
Ik ben dan ook niet aan het werk hiervoor op het moment hequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KutquotenIk bedoelde dus te zeggen dat deze post niet bepaald foutloos nederlands is
Ik ben het waardquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die plek moet je verdienen schat
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet aan het werk hiervoor op het moment he.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig!! Laat me nou...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Was maandag bij een vertaalsymposium-achtig iets en daar zaten allemaal literaire vertalers en die keken op ons neer omdat ik ondertitel en we allebei games vertalen. Weet je hoe superkut het is om ER ofzo te vertalen zonder dat je zelf een medische graad hebt ofzo?
Het probleem is altijd dat dit soort buitenkansje komen op momenten dat je het eigenlijk niet kan hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of ik em toch niet ga kopen, maar dan moet ik eigenlijk dus weer wat duurder kopen, anders zit er een vestigingsplicht op
Als medisch vertaler heb je eigenlijk gewoon een medische achtergrond nodig. Maar veel mensen denken: o, dat kan ik ook wel, alles staat op internet!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ken ik heel goed. Wij werken ook met vertaalbureaus voor medische teksten en jezus, wat een fouten maken die mensen... echt niet normaal. Maar als je niet medisch onderlegd bent, google dan gewoon even de Engelse term om er achter te komen wat de betekenis is en ga niet klakkeloos letterlijk vertalen. Hoewel nu ik jou zo hoor ik wel snal dat je daar gewoon niet altijd tijd voor hebt.
Ik ben heel niet lekker man, laat me nouquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nofi hoor, maar kom je vaker in dit topic?
**** downloading empathy-module ***quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel niet lekker man, laat me nou
stommerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
**** downloading empathy-module ***
** Error: module not compatible with current operating system, install will now quit ***
Waarom, en waarom verzin je regels, ik zie regelmatig 2 regels van 2 personen, met een - ervoor als indicatie dat het een ander persoon is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Nou, bank-vertalers, probeer dit eens:
Holden: So, uh, what do you wanna do tonight?
Banky Edwards: I dunno. Get a pizza, watch "Degrassi Jr. High".
Holden: You got a weird thing for Canadian melodrama.
Banky Edwards: I got a weird thing for girls who say, "Aboot."
(de namen hoeven niet getoond te worden, puur ter info dat er meerdere personen kletsen).
Max. 25 tekens (incl. spaties) per regel, 2 regels. Twee personen mogen niet in dezelfde twee regels kletsen.
Go!
Whut? Wil je één spreker per titel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
(de namen hoeven niet getoond te worden, puur ter info dat er meerdere personen kletsen).
Max. 25 tekens (incl. spaties) per regel, 2 regels. Twee personen mogen niet in dezelfde twee regels kletsen.
Go!
True, maar feit dat ik aandacht leuk vind, valt natuurlijk niet te ontkennenquote:
Dat was bekend en leek me evident.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
True, maar feit dat ik aandacht leuk vind, valt natuurlijk niet te ontkennen
Dat gebeurt toch eigenlijk nooit? Ik zie tenminste regelmatig twee sprekers tegelijk op 't scherm staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut? Wil je één spreker per titel?
En ook DAAR ben je als vrouw nou niet echt uniek in natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, maar feit dat ik aandacht leuk vind, valt natuurlijk niet te ontkennen
En is 25 tekens niet iets te weinig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch eigenlijk nooit? Ik zie tenminste regelmatig twee sprekers tegelijk op 't scherm staan.
Weet ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En is 25 tekens niet iets te weinig?
Om je grote bek waar te maken lijkt me een goede waaromquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, en waarom verzin je regels, ik zie regelmatig 2 regels van 2 personen, met een - ervoor als indicatie dat het een ander persoon is.
Mij niet, ik weet gewoon dat ik overal heel goed in benquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om je grote bek waar te maken lijkt me een goede waarom
En goed, laat dat 1 persoon per titel maar weg dan.
Go
Waar ben ik dan in vredesnaam wél uniek in??quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook DAAR ben je als vrouw nou niet echt uniek in natuurlijk.
Ohja, overal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet, ik weet gewoon dat ik overal heel goed in ben.
Geen idee, ik heb je pas 2-3 keer gezienquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar ben ik dan in vredesnaam wél uniek in??
Ergens wel he. Maar het gaat me in dit geval erom dat ik me afvraag of je echt zo super bent als je beweert. Denk nml. niet dat het je luktquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het trouwens verdacht veel op White Knight-gedrag lijken, die opdracht van baby.
Prooooooooooooooooooove itquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet, ik weet gewoon dat ik overal heel goed in ben.
Waarom zou ik, voor wat mensjes op FOK! in een slowchatreeks? Ik bewijs me alleen IRLquote:
quote:3FM DJ Michiel Veenstra is een actie begonnen tegen de ene minuut die beginnende bandjes krijgen bij DWDD om hun muziek te spelen. Voor mensen die televisionair uitgedaagd zijn, DWDD is De Wereld Draait Door. En voor de mensen die ook niet weten wat 3FM is, dat is de radiozender met populaire muziek van de publieke omroep. Michiel is de actie begonnen op Twitter, hét medium bij uitstek om heden ten dage ergens tegen te protesteren. De hashtag van dienst is #doorrammenbijdwdd. De mensen die niet weten wat Twitter of een hashtag is, de bingo begint vanavond om 19:00 in de recreatiezaal.
Tot vanavond danquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik, voor wat mensjes op FOK! in een slowchatreeks? Ik bewijs me alleen IRL.
Ook al heb ik de handschoen niet opgepakt en beweer ik het niet beter te kunnen:quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Go!
Oh, nu al 2 dates vanavond, moet jij ook totaal laveloos gevoerd worden of is een trio met mij en Spirit ook wel nuchter te doen?quote:
Ligt eraan hoe lang het in beeld staatquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nietDat moet je CL vragen. Ik heb geen idee wat de norm is, maar volgens mij klopt het wel aardig hoor.
Ja duh, dit kan elke mongool. Het gaat juist om die tekens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook al heb ik de handschoen niet opgepakt en beweer ik het niet beter te kunnen:
Nou, wat wil je vanavond doen?
Weet niet. Pizza bestellen, "DeGrassi Jr. High" kijken.
Wat heb je toch met Canadese soaps?
Ik heb iets met meisjes met een Canadees accent.
Die 25 tekens verdeel je zelf maar lekker.
je vergeet "ik heb een raar iets met meisjes die aboot zeggen" en nee, dat hoef je als vertaler niet uit te leggen, dat hoor je gewoon te snappenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook al heb ik de handschoen niet opgepakt en beweer ik het niet beter te kunnen:
Nou, wat wil je vanavond doen?
Weet niet. Pizza bestellen, "DeGrassi Jr. High" kijken.
Wat heb je toch met Canadese soaps?
Ik heb iets met meisjes met een Canadees accent.
Die 25 tekens verdeel je zelf maar lekker.
Daar kom ik vanavond wel achter, danquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu al 2 dates vanavond, moet jij ook totaal laveloos gevoerd worden of is een trio met mij en Spirit ook wel nuchter te doen?.
Ja, dat van de M en de I wist ik. Maar de tekens per regel nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het in beeld staat
Algemene instellingen zijn 37 tekens per regel, 12 tekens per seconde ofzo.
En dan de regelbreedte nog, want de m neemt meer ruimte in dan de i.
Nee, dat 'aboot' kun je niet gebruiken, niet iedereen kent dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vergeet "ik heb een raar iets met meisjes die aboot zeggen" en nee, dat hoef je als vertaler niet uit te leggen, dat hoor je gewoon te snappen.
Je weet toch, studeren is voor sukkelsquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, toch leuk om te weten dat mijn werk voor mongolen is
DAT heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik het huidige niveau echt bedroevend vind. En nergens dat ik JOUW werk slecht vind, dat kan ik namelijk niet wetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, toch leuk om te weten dat mijn werk voor mongolen is
Das dan jammer voor de ontwetendenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat 'aboot' kun je niet gebruiken, niet iedereen kent dat.
Zie, dat wist ik dus al niet. Zo makkelijk is het dus nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, dit kan elke mongool. Het gaat juist om die tekens.
Ik vertaal niet voor RTL en SBS, dat scheeltquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik het huidige niveau echt bedroevend vind. En nergens dat ik JOUW werk slecht vind, dat kan ik namelijk niet weten.
en DOING weer een opdrachtgever kwijt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan jammer voor de ontwetenden.
Sucks to be youquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en DOING weer een opdrachtgever kwijt.
Ziehier de reden waarom jij geen vertaler kan zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das dan jammer voor de ontwetenden.
Nou ja, niet dat mijn studie veel voorstelde, maar voor een havist ben ik toch best trots op mezelfquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet toch, studeren is voor sukkels
wil is het juiste woordquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziehier de reden waarom jij geen vertaler kan zijn
Weer? Opdrachtgevers kwijt geraakt recentelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en DOING weer een opdrachtgever kwijt.
Ik denk dat het woordje kan er ook bij komt kijkenquote:
Zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:
Ik betaal je niet om te denkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het woordje kan er ook bij komt kijken
Mijn ex-schoonzusje met MBO kindverzorging: "Ik zou ook heus wel universiteit kunnen doen als ik zou willen, maar ik wil het gewoon niet!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar.
"Bij de tandarts geweest maar hij heeft slecht verdoofd. Dat kan ik zelfs beter. Maar ja, ik wil het niet hè?"
Oh, ja, dat is ook zoquote:
Eerst de drank betalen he? Zo werkt dat voor mannenquote:
Nee, maar HW wel als hij zo te werk gaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer? Opdrachtgevers kwijt geraakt recentelijk?
Bloed onder nagels. Zo makkelijk is dat allemaal niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzusje met MBO kindverzorging: "Ik zou ook heus wel universiteit kunnen doen als ik zou willen, maar ik wil het gewoon niet!"Zie daar maar eens een discussie mee te voeren
Jezus dat mens is zo dom als het achtereind van een varken. Godzijdank ben ik daar nu ook van af! Frustrerend hoor, als je daar zit met je universitaire graad en een schoonmoeder die je vuil aan kijkt zodat je je bek niet eens open durft te trekkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bloed onder nagels. Zo makkelijk is dat allemaal niet.
Maar ja, als je jarenlang door je ouders bent voorgehouden dat je 'best wel slim bent', dan voelen ze zich ineens een potentiële Nobelprijswinnaar.
Dat sowieso, als ik ook kijk hoe groot t bestand van mn pa is, met vertalersquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar HW wel als hij zo te werk gaat
Nou ja, kwijtgeraakt... opdrachtgevers waar ik een tijdje voor heb gewerkt en die niets meer van zich laten horen terwijl ze steeds zeiden hoe goed ik het deed
Er zijn gewoon te veel vertalers.
Geen geld, geen eisenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is ook zo.
Maar dan nog.
Oh, werkt dat zo...quote:
Mijn zus: 'Ik had ook wel havo kunnen doen maar daar had ik geen zin in!'quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzusje met MBO kindverzorging: "Ik zou ook heus wel universiteit kunnen doen als ik zou willen, maar ik wil het gewoon niet!"Zie daar maar eens een discussie mee te voeren
Bij HW welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen geld, geen eisen
[..]
Oh, werkt dat zo...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus: 'Ik had ook wel havo kunnen doen maar daar had ik geen zin in!'
Mijn moeder: 'Lul niet, je had een 3 voor biologie, je mocht geen havo doen.'
Ik ben niet zo ingewikkeld, gewoon helder en duidelijkquote:
Ja, want "je bent veel te arrogant en denkt dat je slim bent, maar wij zijn lekker gewoon gebleven!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus dat mens is zo dom als het achtereind van een varken. Godzijdank ben ik daar nu ook van af! Frustrerend hoor, als je daar zit met je universitaire graad en een schoonmoeder die je vuil aan kijkt zodat je je bek niet eens open durft te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |