Aan de hand van bovenstaand had ik dus al enige tijd geleden Spirit's scenario nagespeeld in mijn hoofd. Mission impossible, ook al was ik een mannelijk fotomodel met een niet aflatende erectiequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb heel veel zelfspot, maar ik heb nooit ook maar ergens laten blijken jou interessant te vinden, jij vroeg meerdere keren om foto's en na 1 foto gezien te hebben begon je ineens dat ik niks moest verwachten en dat het nooit iets zou worden.Dus leuk beeld van de realiteit dat jij schetst, helaas komt dat totaal niet overeen met mijn beeld van de realiteit en met mij dat van vele andere Single mannen.
Legt ze de lat zo hoogquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de hand van bovenstaand had ik dus al enige tijd geleden Spirit's scenario nagespeeld in mijn hoofd. Mission impossible, ook al was ik een mannelijk fotomodel met een niet aflatende erectie
Dat dus ja, want spirit is geweldig en neukt alleen perfecte mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de hand van bovenstaand had ik dus al enige tijd geleden Spirit's scenario nagespeeld in mijn hoofd. Mission impossible, ook al was ik een mannelijk fotomodel met een niet aflatende erectie
Zoals ik zei, fijn zo'n eigen realiteitquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, in jouw geval was het anders... ging het meer zo:
[..]
Nou dat is niet echt iets voor mij ben ik bang...
[..]
Ja, met jou zeker?
[..]
Ja maar je hebt een baard dus je bent eng
[..]
Ik heb echt verschrikkelijke dorst, maar ervaring heeft me geleerd dat ik dan geen melk moet drinkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
preciesen thee of andere warme drank bij de hand, verwarming hoog, prima te doen
ik was op dat moment al aan t daten, dus afsprekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij had het over een keer afspreken en ik gaf aan dat je mn type niet was. Thats all. Dat jij hier 294628 jaar over blijft doorzaniken en het veeeeeel groter maakt dan het was, prima
Het komt gewoon telkens weer naar boven als er weer een man, die geen move maakte, is afgewezen door jou. Eerst was het alleen Krea en ik, toen bleek HW dezelfde behandeling gehad te hebben, later Peu ook, en volgens mij was er gisteren weer 1 die zich bij dit illustere gezelschap mocht voegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij had het over een keer afspreken en ik gaf aan dat je mn type niet was. Thats all. Dat jij hier 294628 jaar over blijft doorzaniken en het veeeeeel groter maakt dan het was, prima
Kliekjesvorming voornamelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem mensen
Looks like op hun pik getrapte users die geen date hebben met Spiritquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Zo lijkt het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Looks like op hun pik getrapte users die geen date hebben met Spirit
De mannen hier hebben allemaal een pik van een halve meter, daar wordt je natuurlijk al snel op getrapt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Looks like op hun pik getrapte users die geen date hebben met Spirit
Ik hoor er niet bij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt gewoon telkens weer naar boven als er weer een man, die geen move maakte, is afgewezen door jou. Eerst was het alleen Krea en ik, toen bleek HW dezelfde behandeling gehad te hebben, later Peu ook, en volgens mij was er gisteren weer 1 die zich bij dit illustere gezelschap mocht voegen
Waarvan sommigen het soms een tikje te serieus nemen allemaal hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel een koel kliekje![]()
Vrijwel alleen maar bazen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De mannen hier hebben allemaal een pik van een halve meter, daar wordt je natuurlijk al snel op getrapt.
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt gewoon telkens weer naar boven als er weer een man, die geen move maakte, is afgewezen door jou. Eerst was het alleen Krea en ik, toen bleek HW dezelfde behandeling gehad te hebben, later Peu ook, en volgens mij was er gisteren weer 1 die zich bij dit illustere gezelschap mocht voegen
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Gods gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik Spirit ook ga PM'en. Ik wil ook bij dat kliekjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarvan sommigen het soms een tikje te serieus nemen allemaal hoor.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.
Als jullie dit gezeik gewoon laten rusten, is er niks aan de hand: IK ben NIET degene die hier continu weer over begint. Het is een topic-grap geworden, wat ik prima vind. Maakt me geen reet uit dat er de draak met me wordt gestoken, maar ik vind de boze/negatieve/licht gemene intentie van sommige users (lees babs en peu) gewoon jammer, vandaar dat ik er op in ga als zij het weer naar boven brengen met een sneer mijn kant op.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Gods gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Ze begon jou niet met PM'n?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Spirit ook ga PM'en. Ik wil ook bij dat kliekje
Jij wilt gewoon in dr broekjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou gewoon nog steeds van die evil Spirit hoor.
En ik ben nog wel zo'n leuk meisje, somsquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze begon jou niet met PM'n?dan doe je iets mis hoor
Ja, maar dat wil ik min of meer bij alle vrouwen die er een beetje leuk uitzien natuurlijkquote:
Ik dacht dat ik bijzonder voor je wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik min of meer bij alle vrouwen die er een beetje leuk uitzien natuurlijk.
Grappen zijn leuk, maar het is natuurlijk wel zo dat ik mijn mening bijna had laten beïnvloeden door de heren. Dat is het natuurlijk niet leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.
Als jullie dit gezeik gewoon laten rusten, is er niks aan de hand: IK ben NIET degene die hier continu weer over begint. Het is een topic-grap geworden, wat ik prima vind. Maakt me geen reet uit dat er de draak met me wordt gestoken, maar ik vind de boze/negatieve/licht gemene intentie van sommige users (lees babs en peu) gewoon jammer, vandaar dat ik er op in ga als zij het weer naar boven brengen met een sneer mijn kant op.
Oh ja, jij bent er zoeentjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik min of meer bij alle vrouwen die er een beetje leuk uitzien natuurlijk.
Dat ben je ook wel hoor, alleen niet qua het feit dat ik met je zou willen neuken, dat heb je al snel bij mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bijzonder voor je was
Het is net een natuurdocumentaire van een groep wolven ofzo. Of chimpansees.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Gods gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Wat ook de reden is waarom ik er op in ga. Tuurlijk ligt de waarheid in het midden en zijn er 2 kanten aan het verhaal. Voor mij was het een beetje gedol, maar blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt. Whatever, grow up, get over it.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappen zijn leuk, maar het is natuurlijk wel zo dat ik mijn mening bijna had laten beïnvloeden door de heren. Dat is het natuurlijk niet leuk.
Maar ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Over in broekjes willen: ja, alles wat enigszins aantrekkelijk is is in-broekjes-waardig maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik moves maak natuurlijk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ben je ook wel hoor, alleen niet qua het feit dat ik met je zou willen neuken, dat heb je al snel bij mij.
Had net een PM klaargezet met de vraag om te neuken, maar als het allemaal een grap is....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ook de reden is waarom ik er op in ga. Tuurlijk ligt de waarheid in het midden en zijn er 2 kanten aan het verhaal. Voor mij was het een beetje gedol, maar blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt. Whatever, grow up, get over it.
OK, dan zou ik niet met je willen neuken, zo goed?quote:
Stuur gerust je foto hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had net een PM klaargezet met de vraag om te neuken, maar als het allemaal een grap is....
Ook al zeg je van niet, ik weet toch dat je me wiltquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, dan zou ik niet met je willen neuken, zo goed?.
Speaking of which, moet nog een fobo maken maar Fok voornamelijk op het werk.quote:
Ja, maar je weet ook dat DAT je nou niet echt speciaal maaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook al zeg je van niet, ik weet toch dat je me wilt
Vuillakquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je weet ook dat DAT je nou niet echt speciaal maakt.
Ok ok, je bent veel ouder dan mijn normale doelgroep, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, niet lekker zijn en dan een kookprogramma vertalen over visgerechten
Dont bother, je hebt een PMquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speaking of which, moet nog een fobo maken maar Fok voornamelijk op het werk.
Dan kunnen alle dames gelijk hun wensen/afwijzingen PM'en, hebben we dat in één keer gehad.
En ik nog steeds nietquote:
Beter dan een programma over kotsende comazuipjongeren ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Bwuh, niet lekker zijn en dan een kookprogramma vertalen over visgerechten
Ik vind jou mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik nog steeds nietWanneer word ik afgewezen, hmmm?
Voelt als een slappe... best lullig dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou mooiStraks wijs je mij af
Je weet niet half wat een hekel ik heb aan vis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan een programma over kotsende comazuipjongeren ofzo.
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou mooiStraks wijs je mij af
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we gezellig elkaar niet afwijzen?
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.
Ik weet er tot nu toe maar 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Grappig, ook bekende programma's?quote:
Ik begin er niet over, ik haak in op opmerkingen van anderenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!
Nou, zet het in je sig so all will knowquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Ga ik niet aan je neus hangenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet er tot nu toe maar 1Wie nog meer?
Laat mij er even lekker buitenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Godts gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Streetquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Sorry Godtjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Die heb ik beide nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Street
Dat zeggen 13-jarige nerds met een fout emo-kapsel omdat ze gepest worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt egrens bij willen horen is lame
Ik was je voor. Sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?
Daarom zeg ik dus niet welke programma'squote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik beide nietJammer, zoeken naar spelfouten
Neem jij 3 liter bier mee of zal ik die fles martini achteroverslaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.
Zie je vanavond.
Het is dan ook om te janken tegenwoordigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus niet welke programma'sEr zijn altijd mensen die dan gaan lopen miepen.
M'n zwager had laatst een vertaling van me gezien, dat zag hij bij de aftiteling. Hij wilde niet zeggen wat hij ervan vond
Correct. Vertel het me eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet half wat een hekel ik heb aan vis.
Beidequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neem jij 3 liter bier mee of zal ik die fles martini achteroverslaan?
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen 13-jarige nerds met een fout emo-kapsel omdat ze gepest worden.
Zolang ik me er maar niks meer van kan herinnerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide. Of doen we gewoon GHB of X ofzo?
.
M'n zwager kwam een keer thuis met kibbeling en toen ik dat rook heb ik de hele dag alle hoeken van het huis onder lopen kotsenquote:
Mij best, ik doe het niet voor jouw genotquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang ik me er maar niks meer van kan herinneren
Dat ben ik wel met je eens ja... Ik kom steeds vaker rare vertalingen tegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook om te janken tegenwoordig.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shit, bij een vriendin maar ff 13th street aan zetten (weet dat zij t heeft) en veel naar de aftiteling kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus niet welke programma'sEr zijn altijd mensen die dan gaan lopen miepen.
M'n zwager had laatst een vertaling van me gezien, dat zag hij bij de aftiteling. Hij wilde niet zeggen wat hij ervan vond
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?
True, maar ik kijk soms nog wel eens iets, al is het maar in de rust van Barca-Arsenalquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?
Engels zonder ondertiteling, easy peasy
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aan
ondertiteling is rete irritantquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?
Engels zonder ondertiteling, easy peasy
Mwah, ik durf te beweren van wel ja, maar ik kijk wel beter uit, lijkt me echt saaiquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aan
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar misschien kwam dat door een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |