Neuh, dat vind ik ook niet ziek. Maar als je hoest, en koppijn hebt, en een lichte verhoging, en niest, en darmen die alle kanten opwiebelen, dan heb je niks te zoeken op de werkvloer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mezelf niet ziek noemen, ik hoest momenteel alleen als een ouwe kerel met COPD
Compleet geen last van tbh.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals ik in de lapo van het vorige topic zei:
Thuiswerken is wel een nadeel als je ziek bent...Je voelt je toch al gauw verplicht om toch iets te gaan doen als je niet met 40 graden koorts op bed ligt.
Inderdaad, en er liggen hier 9 briefjes met deadlines voor mequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals ik in de lapo van het vorige topic zei:
Thuiswerken is wel een nadeel als je ziek bent...Je voelt je toch al gauw verplicht om toch iets te gaan doen als je niet met 40 graden koorts op bed ligt.
Idd, anders blijf je maar aanklooien, heb ik vorig jaar ook veel te lang gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Compleet geen last van tbh.
Ik weet dat ik met rust veel sneller weer boven Jan ben.
Jij werkt voor jezelf?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, en er liggen hier 9 briefjes met deadlines voor me
Oh, dat heb ik ook. Op de lichte verhoging na.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik ook niet ziek. Maar als je hoest, en koppijn hebt, en een lichte verhoging, en niest, en darmen die alle kanten opwiebelen, dan heb je niks te zoeken op de werkvloer.
De meeste ziektes gaan niet over van dom door doen. Een ZZP-er doet er dus gewoon goed aan om ook ziektedagen 'op te nemen'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij werkt voor jezelf?
Wat ik meestal doe is, als ik ziek ben, even inloggen en wat telefoontjes om mijn werk te delegeren, en dan zie ik een paar dagen later wel hoe groot de schade is. Als je voor jezelf werkt dan kan je je dat niet permitteren.
Dat kon je op je klompen ook wel aanvoelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
'Beatrix ook in Oman voor vrijlating militairen'
Maar verder is het geen diplomatiek bezoek
Dat weet ik ook wel, maar in de praktijk gaat dat niet bij alle ZZP'ers zo makkelijk als dat jij het nu voorstelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste ziektes gaan niet over van dom door doen. Een ZZP-er doet er dus gewoon goed aan om ook ziektedagen 'op te nemen'.
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat kon je op je klompen ook wel aanvoelen
Dat is hun taakquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.
Ik zou er niet over klagen, ik zou het koesterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nog steeds confuus van gisteren. Binnen een week nadat ik besloten heb te gaan solliciteren, heb ik het eerste aanbod al binnenGesprek gisteren ging echt super en volgens haar was er niet eens een tweede gesprek nodig: ze willen me graag hebben....
Absurd dit!
Aan de ene kant kan je ronduit gaan roepen van ze zit daar voor de militairen en is een politiek verhaal. Alleen je brengt met dergelijke verslaggeving juist wel die mensen in gevaar die nu in Libië vast zitten. Nu lekt het alsnog, maar of het verstandig is weet ik niet. Blijft een nogal lastige diplomatieke kwestie die je beter in stilzwijgen kan laten voorbij gaan dan keihard van de daken te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap alleen niet waarom de regering er zo moeilijk over doet.
Top toch! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Nog steeds confuus van gisteren. Binnen een week nadat ik besloten heb te gaan solliciteren, heb ik het eerste aanbod al binnenGesprek gisteren ging echt super en volgens haar was er niet eens een tweede gesprek nodig: ze willen me graag hebben....
Absurd dit!
Gefeliciteerd, iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Absurd dit!
You go girlquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
Absurd dit!
Ach, ik ga me er helemaal niet in verdiepen, diplomatieke zooi.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan je ronduit gaan roepen van ze zit daar voor de militairen en is een politiek verhaal. Alleen je brengt met dergelijke verslaggeving juist wel die mensen in gevaar die nu in Libië vast zitten. Nu lekt het alsnog, maar of het verstandig is weet ik niet. Blijft een nogal lastige diplomatieke kwestie die je beter in stilzwijgen kan laten voorbij gaan dan keihard van de daken te schreeuwen.
Ik ook niet zonde van mijn kostbare tijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik ga me er helemaal niet in verdiepen, diplomatieke zooi.
Natuurlijk is het dat wel. Rutte moet zijn bek dicht houden, hij weet blijkbaar niks van politiek! (onze MP, don't you love itquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
'Beatrix ook in Oman voor vrijlating militairen'
Maar verder is het geen diplomatiek bezoek
En wie is er dan dom bezig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar in de praktijk gaat dat niet bij alle ZZP'ers zo makkelijk als dat jij het nu voorstelt.
Zelfkennis is een hele goeie eigenschapquote:
Zelfkennis FTWquote:
Gelukkig herken jij sarcasmequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het dat wel. Rutte moet zijn bek dicht houden, hij weet blijkbaar niks van politiek! (onze MP, don't you love it)
Soms duurt het een paar dagen voordat je een ziektedag op kan nemen, deadlines overschrijven kost vaak meer geld dan daarna enkele dagen ziek zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit geval de ZZP-er die geen rekening houdt met ziekte.
Natuurlijk ligt de schuld altijd bij jezelf. Maar je werkt wel op deadline, en soms komt ziekte dan heel kut uit. De vraag is dan maar hoe begripvol je opdrachtgever is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe zou je daar rekening mee kunnen houden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jezelf overal bekend neuken is wat anders dan een kleine wereld hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
En net bij een manager hier even een referentie losgepeuterd voor morgenIk moest zijn naam maar noemen bij het gesprek en zeggen dat ze altijd contact met hem op mogen nemen (hij komt bij dat bedrijf vandaan... kleine wereld).
Nee joh, bij de eerste blik heeft ze hem ook meteen verteld dat hij niks moest verwachten, wat denk je wel nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jezelf overal bekend neuken is wat anders dan een kleine wereld hoor.
Nou... ik zou hem doen hoor, maar hij heeft een vrouw en kindquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jezelf overal bekend neuken is wat anders dan een kleine wereld hoor.
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou... ik zou hem doen hoor, maar hij heeft een vrouw en kindBen wel een hele tijd zijn assistent geweest
Niet geboren worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou je daar rekening mee kunnen houden?
Geld apart zetten voor dat soort dagen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou je daar rekening mee kunnen houden?
itt vrouwen merk je daar echt niets vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou... ik zou hem doen hoor, maar hij heeft een vrouw en kindBen wel een hele tijd zijn assistent geweest
Heb je geen zeggenschap overquote:
True, maar nee, dat is toch niet mijn intentie. Maar het is gewoon een heel toffe vent en hij heeft een heel hoge pet van me op en ik zie hem wel voor associate director ofzo gaan. Dat soort contacten moet je koesteren, niet verprutsenquote:
Ik ga er vanuit dat ze dat ook wel heeft, doet er niks aan af dat ze soms door moet werken als ze ziek is, omdat een opdracht af moet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geld apart zetten voor dat soort dagen.
Dat is het probleem niet (tenzij je langdurig ziek bent maar daar zijn verzekeringen voor). Het probleem zit in de 11 deadlines van deze week.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geld apart zetten voor dat soort dagen.
Zit het je hoog, schat /insert aai poppetje*quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, bij de eerste blik heeft ze hem ook meteen verteld dat hij niks moest verwachten, wat denk je wel niet
Aandoenlijk he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit het je hoog, schat /insert aai poppetje*
Ja. Mn ego. Wat heeft ze gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit het je hoog, schat /insert aai poppetje*
Netjes, ik krijg hier na een weekje posten namelijk de indruk alsof alles 'fair game' is voor jou. Goed om te zien dat je verstandig met je netwerk omspringtquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, maar nee, dat is toch niet mijn intentie. Maar het is gewoon een heel toffe vent en hij heeft een heel hoge pet van me op en ik zie hem wel voor associate director ofzo gaan. Dat soort contacten moet je koesteren, niet verprutsen
Zie hier de reden dat je dus niet alles serieus moet nemen wat hier over mensen gezegd wordt / mensen over zichzelf zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Netjes, ik krijg hier na een weekje posten namelijk de indruk alsof alles 'fair game' is voor jou. Goed om te zien dat je verstandig met je netwerk omspringt
Geef de schuld maar aan de rest van het manvolk hier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat je dus niet alles serieus moet nemen wat hier over mensen gezegd wordt / mensen over zichzelf zeggen
WEL WEL WEL !quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat je dus niet alles serieus moet nemen wat hier over mensen gezegd wordt / mensen over zichzelf zeggen
Jij nam de posts hier daadwerkelijk serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Netjes, ik krijg hier na een weekje posten namelijk de indruk alsof alles 'fair game' is voor jou. Goed om te zien dat je verstandig met je netwerk omspringt
Ik zet er toch duidelijk achter dat ik zelf ook graag meewerk aan de foute reputatie?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan de rest van het manvolk hier.
Niet alles, maar bemerkte bij een aantal mannen toch enig oud zeer. Naïef, nietwaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij nam de posts hier daadwerkelijk serieus?
That's so cute
Vooral schattigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles, maar bemerkte bij een aantal mannen toch enig oud zeer. Naïef, nietwaar?
Ja, en zou dat aan mij liggen of aan hun kleine pikkies? Oh wacht, natuurlijk ligt dat aan mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles, maar bemerkte bij een aantal mannen toch enig oud zeer. Naïef, nietwaar?
Wtfquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Maandag nog met een blikje red bull in mijn tas icm wat draadjes voor een terrorismedreiging gezorgd op Schiphol.
Ik heb de xray gezien, het zag er idd erg verdacht uitquote:
Coolquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de xray gezien, het zag er idd erg verdacht uit.
Hoewel groot geschapen liet ik toch bijna mijn mening beïnvloeden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en zou dat aan mij liggen of aan hun kleine pikkies? Oh wacht, natuurlijk ligt dat aan mij
Groot geschapen is ook niet alles heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel groot geschapen liet ik toch bijna mijn mening beïnvloeden.
Als je onder de auto komt red je die ook niet. Deadlines zijn geen vaststaand feit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet (tenzij je langdurig ziek bent maar daar zijn verzekeringen voor). Het probleem zit in de 11 deadlines van deze week.
Ik kon er wel om lachen (uiteraard omdat er echt niets verdachts inzat) maar ze waren zichtbaar in paniekquote:
Heb je de opname ook meegekregen als souvenir?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb de xray gezien, het zag er idd erg verdacht uit.
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel groot geschapen liet ik toch bijna mijn mening beïnvloeden.
Stuur maar een foto!quote:
Je bent mn type nietquote:
quote:
No-offence, maar jij hebt een werkgever. Als zzp-er is het toch anders, ziek zijn beinvloed direct je inkomen, dus met een stevige verkoudheid of lichte griep, werk je gewoon door.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je onder de auto komt red je die ook niet. Deadlines zijn geen vaststaand feit.
Dat klopt, soms is het passen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Groot geschapen is ook niet alles heur
Dat is natuurlijk wel waar, maar een onredelijke opdrachtgever is niets nieuws. Hij betaalt echter wel je boterham.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je onder de auto komt red je die ook niet. Deadlines zijn geen vaststaand feit.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wacht, laat ik even ensceneren hoe dit in zijn werk gaat:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, en zou dat aan mij liggen of aan hun kleine pikkies? Oh wacht, natuurlijk ligt dat aan mij
Been there, done that ongeveer drie dagen geleden. Kwam op dezelfde uitkomst uit en vraag je daarom maar niet of je wil neuken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
Zolang ik naast de plee zit komt het wel goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar jij hebt een werkgever. Als zzp-er is het toch anders, ziek zijn beinvloed direct je inkomen, dus met een stevige verkoudheid of lichte griep, werk je gewoon door.
Maar niet met mij!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Been there, done that ongeveer drie dagen geleden. Kwam op dezelfde uitkomst uit en vraag je daarom maar niet of je wil neuken.
Rightquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
Moet je hem wel omhoog kunnen krijgen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Been there, done that ongeveer drie dagen geleden. Kwam op dezelfde uitkomst uit en vraag je daarom maar niet of je wil neuken.
preciesquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik naast de plee zit komt het wel goed
Heerlijk of niet, zo je eigen versie van de realiteit hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Stuur maar een foto!
[..]
Je bent mn type niet
[..]
Als ik daadwerkelijk een move maak is het fijn jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Vinden de mannen hier het niet juist fijn dat Spirit zo duidelijk is?
Kijk, ik dacht al dat daar de problematiek zatquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk een move maak is het fijn ja
Duidelijkheid boven alles tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Vinden de mannen hier het niet juist fijn dat Spirit zo duidelijk is?
Ohja, in jouw geval was het anders... ging het meer zo:quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk of niet, zo je eigen versie van de realiteit hebben
Nou dat is niet echt iets voor mij ben ik bang...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks met meerdere vrouw/mannen/dieren/etc is geil
Ja, met jou zeker?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet het een keer meegemaakt hebben![]()
Ja maar je hebt een baard dus je bent engquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar ik zit nu in Engeland!
quote:
Lieverd, ik heb heel veel zelfspot, maar ik heb nooit ook maar ergens laten blijken jou interessant te vinden, jij vroeg meerdere keren om foto's en na 1 foto gezien te hebben begon je ineens dat ik niks moest verwachten en dat het nooit iets zou worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch Peu, beetje zelfspot hoor
Dat dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk een move maak is het fijn ja
Jij had het over een keer afspreken en ik gaf aan dat je mn type niet was. Thats all. Dat jij hier 294628 jaar over blijft doorzaniken en het veeeeeel groter maakt dan het was, primaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb heel veel zelfspot, maar ik heb nooit ook maar ergens laten blijken jou interessant te vinden, jij vroeg meerdere keren om foto's en na 1 foto gezien te hebben begon je ineens dat ik niks moest verwachten en dat het nooit iets zou worden.Dus leuk beeld van de realiteit dat jij schetst, helaas komt dat totaal niet overeen met mijn beeld van de realiteit en met mij dat van vele andere Single mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |