Voelt als een slappe... best lullig dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou mooiStraks wijs je mij af
Je weet niet half wat een hekel ik heb aan vis.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan een programma over kotsende comazuipjongeren ofzo.
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 jaar geen man op fok "afgewezen", daarnaast kan ik het prima vinden met Krea en HW en heeft HW hier zelfs al gezegd dat hij het niet met jullie eens is en dit niet op hem van toepassing is, maar dat wordt voor het gemak even vergeten.
Als jullie dit gezeik gewoon laten rusten, is er niks aan de hand: IK ben NIET degene die hier continu weer over begint. Het is een topic-grap geworden, wat ik prima vind. Maakt me geen reet uit dat er de draak met me wordt gestoken, maar ik vind de boze/negatieve/licht gemene intentie van sommige users (lees babs en peu) gewoon jammer, vandaar dat ik er op in ga als zij het weer naar boven brengen met een sneer mijn kant op.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind jou mooiStraks wijs je mij af
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we gezellig elkaar niet afwijzen?
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.
Ik weet er tot nu toe maar 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Grappig, ook bekende programma's?quote:
Ik begin er niet over, ik haak in op opmerkingen van anderenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!
Nou, zet het in je sig so all will knowquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Ga ik niet aan je neus hangenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet er tot nu toe maar 1Wie nog meer?
Laat mij er even lekker buitenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Godts gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Streetquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Sorry Godtjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Die heb ik beide nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Street
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |