Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet goed tegen als vrouwen beweren dat ik met ze naar bed wil als dat niet zo is en ook nooit zo is geweest. Ja, daar ga ik misschien te lang op door. Maar ook nu weer zijn er mensen die dit lezen en toch denken dat ik dat wel wil. Jammer is dat. Zeker als het 'maar een grap was'.
Ik weet er tot nu toe maar 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Grappig, ook bekende programma's?quote:
Ik begin er niet over, ik haak in op opmerkingen van anderenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schat! Als je er nou gewoon niet IEDERE KEER weer over begint, is er niets aan de hand!!
Nou, zet het in je sig so all will knowquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn er altijd nog vrouwen hier Singles waar ik wel mee naar bed wil en mij afwijzen
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Ga ik niet aan je neus hangenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet er tot nu toe maar 1Wie nog meer?
Laat mij er even lekker buitenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spirit ziet het anders dan 4~5 man die out-of-the-blue kregen te horen dat Spirit nooit iets met ze zou doen. Normaal geen probleem, kan gebeuren, maar flink arrogant van Spirit dat ze denkt dat ze een move maken, terwijl ze dat allemaal niet doen. Spirit denkt dat ze Godts gift to men is, en de heren willen even flink duidelijk hebben dat ze zo speciaal niet is.
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net nu ik je wil... Zo jammer he, dit...
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Streetquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zit ik niet te wachten op nog een scharrel oid.
het is vanaf nu meteen Almere, 2,3 kind, Opel Station of niets.
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Sorry Godtjequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten![]()
Zo een gift zou ik nooit geven. Zelfs aan jou niet.
Die heb ik beide nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed eerst vrij veel voor dvd, maar de laatste twee jaar niet meer. Doe nu veel voor de digitale zenders , Syfy en 13th Street
Dat zeggen 13-jarige nerds met een fout emo-kapsel omdat ze gepest worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uberhaupt egrens bij willen horen is lame
Ik was je voor. Sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had ik jou al afgewezen eigenlijk?
Daarom zeg ik dus niet welke programma'squote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heb ik beide nietJammer, zoeken naar spelfouten
Neem jij 3 liter bier mee of zal ik die fles martini achteroverslaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ook totaal niet toevallig of voorspelbaar, gelukkig was het allemaal een valstrik.
Zie je vanavond.
Het is dan ook om te janken tegenwoordigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus niet welke programma'sEr zijn altijd mensen die dan gaan lopen miepen.
M'n zwager had laatst een vertaling van me gezien, dat zag hij bij de aftiteling. Hij wilde niet zeggen wat hij ervan vond
Correct. Vertel het me eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet half wat een hekel ik heb aan vis.
Beidequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neem jij 3 liter bier mee of zal ik die fles martini achteroverslaan?
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen 13-jarige nerds met een fout emo-kapsel omdat ze gepest worden.
Zolang ik me er maar niks meer van kan herinnerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beide. Of doen we gewoon GHB of X ofzo?
.
M'n zwager kwam een keer thuis met kibbeling en toen ik dat rook heb ik de hele dag alle hoeken van het huis onder lopen kotsenquote:
Mij best, ik doe het niet voor jouw genotquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zolang ik me er maar niks meer van kan herinneren
Dat ben ik wel met je eens ja... Ik kom steeds vaker rare vertalingen tegenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook om te janken tegenwoordig.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shit, bij een vriendin maar ff 13th street aan zetten (weet dat zij t heeft) en veel naar de aftiteling kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus niet welke programma'sEr zijn altijd mensen die dan gaan lopen miepen.
M'n zwager had laatst een vertaling van me gezien, dat zag hij bij de aftiteling. Hij wilde niet zeggen wat hij ervan vond
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?
True, maar ik kijk soms nog wel eens iets, al is het maar in de rust van Barca-Arsenalquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?
Engels zonder ondertiteling, easy peasy
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aan
ondertiteling is rete irritantquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je dat weet. Jij download toch ook voornamelijk?
Engels zonder ondertiteling, easy peasy
Mwah, ik durf te beweren van wel ja, maar ik kijk wel beter uit, lijkt me echt saaiquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest even kijken in je FoBo, of ik me niet vergiste, maar jij was inderdaad die bloedmooie jongen, wat stel jij je aan
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar misschien kwam dat door een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben iets oudere NERD, en heb een fout kapsel! En ja word altijd gepest... maar kom op ergens bij willen horen? Why whould you?
Hmmm... Nu moet ik natuurlijk ook even kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb 5 jaar ervaring en een studie gevolgd, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik durf te beweren van wel ja, maar ik kijk wel beter uit, lijkt me echt saai.
Samequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nu moet ik natuurlijk ook even kijken
Ik denk het wel, ik spreek namelijk gewoon Engels, niet alleen technisch, ik snap woordgrappen, innuendo, inside taalgrappen uit de VS en de UK etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb 5 jaar ervaring en een studie gevolgd, ik dacht het niet.
Voeg je die ook toe op facebook en hyves?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik PM alleen met mensen die ik qua schoonheid gelijk acht of mooier
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik PM alleen met mensen die ik qua schoonheid gelijk acht of mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |