Die plek moet je verdienen schatquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepjesIk sta op nr. 1 of niet... zo simpel is het
Ik ben het gewoon zat. Was maandag bij een vertaalsymposium-achtig iets en daar zaten allemaal literaire vertalers en die keken op ons neer omdat ik ondertitel en we allebei games vertalen. Weet je hoe superkut het is om ER ofzo te vertalen zonder dat je zelf een medische graad hebt ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is foutloos min of meer.
En je laat je opnaaien, tnx.
Ik let hier ook niet op m'n Nederlands hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KutquotenIk bedoelde dus te zeggen dat deze post niet bepaald foutloos nederlands is
Ik zit serieus te twijfelen of ik em toch niet ga kopen, maar dan moet ik eigenlijk dus weer wat duurder kopen, anders zit er een vestigingsplicht opquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Herkenbaar, al heb ik nu wel mijn droomappartement.
Ken ik heel goed. Wij werken ook met vertaalbureaus voor medische teksten en jezus, wat een fouten maken die mensen... echt niet normaal. Maar als je niet medisch onderlegd bent, google dan gewoon even de Engelse term om er achter te komen wat de betekenis is en ga niet klakkeloos letterlijk vertalen. Hoewel nu ik jou zo hoor ik wel snal dat je daar gewoon niet altijd tijd voor hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Was maandag bij een vertaalsymposium-achtig iets en daar zaten allemaal literaire vertalers en die keken op ons neer omdat ik vertaal en we allebei games vertalen. Weet je hoe superkut het is om ER ofzo te vertalen zonder dat je zelf een medische graad hebt ofzo?
Ik vond het gewoon grappig!! Laat me nou...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik let hier ook niet op m'n Nederlands hoor
Ik ben dan ook niet aan het werk hiervoor op het moment hequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
KutquotenIk bedoelde dus te zeggen dat deze post niet bepaald foutloos nederlands is
Ik ben het waardquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die plek moet je verdienen schat
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet aan het werk hiervoor op het moment he.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig!! Laat me nou...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zat. Was maandag bij een vertaalsymposium-achtig iets en daar zaten allemaal literaire vertalers en die keken op ons neer omdat ik ondertitel en we allebei games vertalen. Weet je hoe superkut het is om ER ofzo te vertalen zonder dat je zelf een medische graad hebt ofzo?
Het probleem is altijd dat dit soort buitenkansje komen op momenten dat je het eigenlijk niet kan hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of ik em toch niet ga kopen, maar dan moet ik eigenlijk dus weer wat duurder kopen, anders zit er een vestigingsplicht op
Als medisch vertaler heb je eigenlijk gewoon een medische achtergrond nodig. Maar veel mensen denken: o, dat kan ik ook wel, alles staat op internet!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ken ik heel goed. Wij werken ook met vertaalbureaus voor medische teksten en jezus, wat een fouten maken die mensen... echt niet normaal. Maar als je niet medisch onderlegd bent, google dan gewoon even de Engelse term om er achter te komen wat de betekenis is en ga niet klakkeloos letterlijk vertalen. Hoewel nu ik jou zo hoor ik wel snal dat je daar gewoon niet altijd tijd voor hebt.
Ik ben heel niet lekker man, laat me nouquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nofi hoor, maar kom je vaker in dit topic?
**** downloading empathy-module ***quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel niet lekker man, laat me nou
stommerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
**** downloading empathy-module ***
** Error: module not compatible with current operating system, install will now quit ***
Waarom, en waarom verzin je regels, ik zie regelmatig 2 regels van 2 personen, met een - ervoor als indicatie dat het een ander persoon is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Nou, bank-vertalers, probeer dit eens:
Holden: So, uh, what do you wanna do tonight?
Banky Edwards: I dunno. Get a pizza, watch "Degrassi Jr. High".
Holden: You got a weird thing for Canadian melodrama.
Banky Edwards: I got a weird thing for girls who say, "Aboot."
(de namen hoeven niet getoond te worden, puur ter info dat er meerdere personen kletsen).
Max. 25 tekens (incl. spaties) per regel, 2 regels. Twee personen mogen niet in dezelfde twee regels kletsen.
Go!
Whut? Wil je één spreker per titel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Nou, bank-vertalers, probeer dit eens:
Holden: So, uh, what do you wanna do tonight?
Banky Edwards: I dunno. Get a pizza, watch "Degrassi Jr. High".
Holden: You got a weird thing for Canadian melodrama.
Banky Edwards: I got a weird thing for girls who say, "Aboot."
(de namen hoeven niet getoond te worden, puur ter info dat er meerdere personen kletsen).
Max. 25 tekens (incl. spaties) per regel, 2 regels. Twee personen mogen niet in dezelfde twee regels kletsen.
Go!
True, maar feit dat ik aandacht leuk vind, valt natuurlijk niet te ontkennenquote:
Dat was bekend en leek me evident.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
True, maar feit dat ik aandacht leuk vind, valt natuurlijk niet te ontkennen
Dat gebeurt toch eigenlijk nooit? Ik zie tenminste regelmatig twee sprekers tegelijk op 't scherm staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut? Wil je één spreker per titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |