Pics van je nieuwe lesbische collega!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, een meisje van 17. Ik hou van haar!
Het zou niet voor het eerst zijn dat we iedereen wegjagen / dat iederen ons uitkotst. Ik ga nog eventjes wat werk verzetten dan maar, toedels!quote:
Dat is precies de reactie waar een meisje op hoopt als ze verlekkerd zegt dat we nu alleen zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat we iedereen wegjagen / dat iederen ons uitkotst. Ik ga nog eventjes wat werk verzetten dan maar, toedels!
Oke, neuken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is precies de reactie waar een meisje op hoopt als ze verlekkerd zegt dat we nu alleen zijn.
Dan ga ik echt werken.quote:
maar ik hou wel van je hoor!quote:
Veren in de reetquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:10 schreef Yuki het volgende:
Altijd leuk om te horen dat mensen blij met je zijn
Hoi
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Continue stroom van complimenten op m'n werk. Hell yeah!
Hey!quote:
Rug gaat wel, toevallig vandaag het telefoonnummer van de masseuse binnen onze organisatie gekregen want heb de laatste twee weken weer veel nekpijn en dus hoofdpijn. Maar geen last van mijn rug, dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, hoe is het er nu mee? en met de rug enzo, want daar heb ik alweer even geen update over gehoord.. En met Peuter? hoe is het met de kleine held?
Kijk, dat zijn de mooie gesprekken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey!
Begin van mijn beoordelingscyclusEerst een planningsgesprek, dan in juni een tussentijdse beoordeling en in november/december een functioneringsgesprek. Nu afspraken gemaakt, waarvan we later gaan kijken of ik me daaraan gehouden heb
Was voornamelijk een stroom complimentenIk heb (off the record) gehoord dat ik een half jaar contract krijg
en ik ben informeel getipt voor een soort promotie in augustus/september
Dank jequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de mooie gesprekken!
Fijn, off the record gefeliciteerd dan.
Ah, complimentendiarree.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Continue stroom van complimenten op m'n werk. Hell yeah!
Ben jaloers op je bedrijfs masseuse! Zo 1 wil ik ook. Super relaxed lijkt me dat.. Zit er redelijk doorheen qua werk enzo, ben echt compleet op... maar gelukkig nog maar 1 dag en dan vakannnnnnnnnnnntieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er nog nooit zo erg aan toe geweest..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Rug gaat wel, toevallig vandaag het telefoonnummer van de masseuse binnen onze organisatie gekregen want heb de laatste twee weken weer veel nekpijn en dus hoofdpijn. Maar geen last van mijn rug, dat is goed nieuws!
Met Peuter gaat het redelijk. Ik heb een verwijzing voor de kinderarts gekregen om daar eens te bekijken waar al zijn vage klachten vandaan komen. En qua oppas.. ik weet het niet goed..
Hoe gaat t met jou?
Vakantie is geweldig! Ga je weg?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jaloers op je bedrijfs masseuse! Zo 1 wil ik ook. Super relaxed lijkt me dat.. Zit er redelijk doorheen qua werk enzo, ben echt compleet op... maar gelukkig nog maar 1 dag en dan vakannnnnnnnnnnntieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er nog nooit zo erg aan toe geweest..
Hoop dat Peuter snel weer goed in zijn vel komt te zitten. Kleine held dat het isBen er nog steeds verliefd op natuurlijk!
Ik mag vrijdag avond vertrekken naar Val Thorens met 15 vriendenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Vakantie is geweldig! Ga je weg?
Ik vecht heel hard voor Peuter, het komt goed, dat weet ik zeker. Ik ben ook verliefd op hem.
Oh wauw, wat heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag avond vertrekken naar Val Thorens met 15 vriendenEen weekje de pistes daar terroristeren
![]()
enneeeh Doen zonder denken maakt gelukkig daar ben ik goed in!
Je bent goed voor Peuter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |