ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef Rifoki het volgende:
Een gouwe ouwe slegte;
Ze kunnen beter lullen over je fiets dan fietsen over je lul!
Het is getilt hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, onder de weg, want hij wordt op je getild.
Dus het kwaad geschiedde?quote:
Dat is eigenlijk best wel precies hetzelfde, hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Damn.
Misschien is getilt het vol tooid deel woord van TILT, net als met flipperen, die dolfijn, DOL FIJN weet je wel.quote:
Ja, uiteraard, maar de "grap" zit hem natuurlijk in de woordkeuze....quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel precies hetzelfde, hoor.
Het is de zelfde het, dat is geen was, dat is was geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel precies hetzelfde, hoor.
Maargoed, doe je niks aan.quote:
Het ligt aan mijn gevoel voor humor, geef ik toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar de "grap" zit hem natuurlijk in de woordkeuze....
Na je dood zul je pas begrepen worden, like all great minds.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het ligt aan mijn gevoel voor humor, geef ik toe.
Ik wil graag mooi sterven. Dus het moet snel gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Na je dood zul je pas begrepen worden, like all great minds.
(En dat is beter dan na je dood gegrepen worden.)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil graag mooi sterven. Dus het moet snel gebeuren.
Het is een man zeker?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Ik werd vandaag 25 geschat door een nieuwe collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |