Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
goed hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai knuffelhackertje van me![]()
![]()
Hoe ist?
nog steeds dat knobbeltje in mijn oog, je weet wel, chalazionquote:
Oh jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed hoor
[..]
nog steeds dat knobbeltje in mijn oog, je weet wel, chalazion
er zit lucht in.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet naar het oogziekenhuis
is het niet heet genoeg bij jou?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kletterend geluidje op de achtergrond ?
werk ze friemelquote:
dit word de 2de alquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaEn wat voor operatie gaan ze dan evt doen? Of is het al zeker?
quote:
het is toch juist de bedoeling dat de lucht in de zaak warm wordtquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zit lucht in.
en om lucht warm te stoken heeft geen nut
doet je andere mail het alweer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihihihi, mijn werkmail is roze
TMI op de vroege ochtendquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit word de 2de al![]()
ze rollen het ooglid op, maken een sneetje aan de binnenkant en halen het knobbeltje eruit.
spuiten mijn oog vol met zalf en plakken het af met een mooi wit kapje.
Oh ja, dan ben je weer piraatquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit word de 2de al![]()
ze rollen het ooglid op, maken een sneetje aan de binnenkant en halen het knobbeltje eruit.
spuiten mijn oog vol met zalf en plakken het af met een mooi wit kapje.
die welquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is toch juist de bedoeling dat de lucht in de zaak warm wordt
Ik dacht dat andere dingen heet moesten wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is toch juist de bedoeling dat de lucht in de zaak warm wordt
ik ben af en toe snelquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat andere dingen heet moesten worden![]()
TMI?quote:
werksequote:
werk ze suikertjequote:
Too much infoquote:
Missquote:
Ah, weer wat geleerdquote:
Ik ben er bang voor ja... ik ging me ook afvragen of die vrouw misschien ooit een man was geweest, en dat er nog wat hormonen waren achtergeblevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DM![]()
jij hebt de hele dag dat beeld op je netvlies
Suikersnoetjequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihihihi, mijn werkmail is roze
pezuquote:
barretjequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:47 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
* Barreltje was vanmorgen helemaal uitgerust... totdat ze met het ov moest
wat een drama is dat zeg!![]()
er reden minder treinen, maar om dan een LANGERE trein te maken.. nee hoor.. dat zou te intelligent zijn![]()
maar goed.. uiteindelijk de overstap toch gehaald ondanks alle mensen..
ohh en ook ergerlijkmensen die 1e klas gaan zitten want de trein is vol.. ja nou?? ik betaal NET iets meer.. dan wil IK zitten!
![]()
![]()
sorry
ik ben zo iemand die dan dus 1e klas gaat zitten, fuck datquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barretje![]()
daarom ga ik dus niet met het OV
the Mental Image? sorryquote:
dat weet ik vanmiddag denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben je weer piraatWeet je ook al wanneer je onder het mes moet?
too much info met je strontje weghaal infoquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the Mental Image? sorry
[..]
dat weet ik vanmiddag denk ik
dat kan niet he? hoe weet ik nou of ik de juiste kleur gekozen heb...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja... ik ging me ook afvragen of die vrouw misschien ooit een man was geweest, en dat er nog wat hormonen waren achtergebleven.
[..]
Suikersnoetje![]()
.
Heeft de knuffelhacker je werkmail onder handen genomen?
en ik heb niet eens een film linkje geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
too much info met je strontje weghaal info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mja .. dat vind ik dus asociaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben zo iemand die dan dus 1e klas gaat zitten, fuck dat
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb niet eens een film linkje geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is het een soort ontsteking ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat soort dingen niet zo schokken hoor
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik doe het alleen als de meneer of mevrouw van de NS omroept dat het magquote:
de ns is asociaal, zoals de gastheer zich gedraagt gedragen zijn gasten zich, een overvolle trein met totaal 20 coupes en dan 8 bijna lege eerste klas coupes voor ene paar grijpstuivers meer, ja daaag dan ga ik mooi zittenquote:
het was een ontsteking en dat is nu ingekapseldquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar is het een soort ontsteking ofzo?En ik vind dat soort dingen niet zo schokken hoor
![]()
mja.. nu was het vandaag ook propvol in de trein.. je hoefde je niet eens vast te houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als de meneer of mevrouw van de NS omroept dat het magAnders blijf ik staan of ga ik in de gang zitten oid
Ik ben dol op de meest bloederigeoperatieseries, maar van oogoperaties krijg ik de kriebels. Huuuuuuquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the Mental Image? sorry
[..]
dat weet ik vanmiddag denk ik
je bent te braafquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als de meneer of mevrouw van de NS omroept dat het magAnders blijf ik staan of ga ik in de gang zitten oid
Aha... Wat een gedoe zeg... Kan zoiets zomaar ontstaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was een ontsteking en dat is nu ingekapselder was nog hoop dat het weg zou gaan maar helaas
Woehoequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. nu was het vandaag ook propvol in de trein.. je hoefde je niet eens vast te houden
maar goed.. nog maar 4 dagen
dinsdag komt de scootah!
Jaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben dol op de meest bloederigeoperatieseries, maar van oogoperaties krijg ik de kriebels. Huuuuuu
teveel talg in je talgkliertjes en dan pats strontjequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha... Wat een gedoe zeg... Kan zoiets zomaar ontstaan?
mja daarmee benadeel je dus NIET de NS maar de mensen die er WEL voor betalen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ns is asociaal, zoals de gastheer zich gedraagt gedragen zijn gasten zich, een overvolle trein met totaal 20 coupes en dan 8 bijna lege eerste klas coupes voor ene paar grijpstuivers meer, ja daaag dan ga ik mooi zitten
ik was gisteren in dierenpark amersfoortquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeWelke heb je gekocht?
[..]
JaBen ik altijd al geweest
ja, zoiets:quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha... Wat een gedoe zeg... Kan zoiets zomaar ontstaan?
en dan het liefst ook nog ontsteken zodat je een week met een dik oog looptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel talg in je talgkliertjes en dan pats strontje
lekker belangrijk wie ik benadeel, ik heb chronische pijn in mijn beenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja daarmee benadeel je dus NIET de NS maar de mensen die er WEL voor betalen..
in dit geval was de 1e klas ook zonder illegale reizigers NIET leeg hoor..
En ik vond ook dat ze de trein langer hadden kunnen maken
ooh ja zo heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zoiets:
[..]
en dan het liefst ook nog ontsteken zodat je een week met een dik oog loopt
DEZEquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeWelke heb je gekocht?
[..]
JaBen ik altijd al geweest
koop dan een kaartje voor de 1e klasquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk wie ik benadeel, ik heb chronische pijn in mijn been
1ste klas is duurquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
koop dan een kaartje voor de 1e klas
anyway.. het is en blijft niet sociaal om ergens gebruik te maken waar je geen recht op hebt.
en daarom moet iemand die netjes 1e klas betaald en misschien ook pijn aan z'n been heeft maar gaan staanquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk wie ik benadeel, ik heb chronische pijn in mijn been
tsja.. je koopt privileges..quote:
ennuh was het wat??quote:
voor de service die de ns biedt meer betalen? je bent niet wijs als je dat doetquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
koop dan een kaartje voor de 1e klas
anyway.. het is en blijft niet sociaal om ergens gebruik te maken waar je geen recht op hebt.
dikke vette pech het leven is niet eerlijk en ik heb er dan wel letterlijk maling aan jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daarom moet iemand die netjes 1e klas betaald en misschien ook pijn aan z'n been heeft maar gaan staan
Een fucking maandkaart van deventer naar apeldoorn kost al 100 euro.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de service die de ns biedt meer betalen? je bent niet wijs als je dat doet![]()
een normaal kaartje is al duur zat.
dat mag jij vinden gelukkig maak ik me daar totaal niet druk om, het is niet alsof ik iemand iets heeeel ergs toe doe.
ja dta bedoel ik die prijzen zijn super veel gestegen de laatste jaren en telkens als ik de trein pak heb ik dikke pech en vertraging en overvolle treinen nou daar wordt pezu niet vrolijk van dus dan wordt je wel wat makkelijker over het wel dan niet hebben van ene geldig vervoersbewijs voor de eerste klas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een fucking maandkaart van deventer naar apeldoorn kost al 100 euro.
Je kan ook een kaartje zonder datum kopen, niet afstempelen, wordt er gecontroleerd zeg je dat je het vergeten was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dta bedoel ik die prijzen zijn super veel gestegen de laatste jaren en telkens als ik de trein pak heb ik dikke pech en vertraging en overvolle treinen nou daar wordt pezu niet vrolijk van dus dan wordt je wel wat makkelijker over het wel dan niet hebben van ene geldig vervoersbewijs voor de eerste klas.
zolang die fucking chipkaart niet verplicht wordt danquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan ook een kaartje zonder datum kopen, niet afstempelen, wordt er gecontroleerd zeg je dat je het vergeten was.
Zo kan je de hele week (of meer) op een kaartje teren.
Symphquote:
Oh, maar in je oog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel talg in je talgkliertjes en dan pats strontje
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zoiets:
[..]
en dan het liefst ook nog ontsteken zodat je een week met een dik oog loopt
ik heb niks tegen betalen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan ook een kaartje zonder datum kopen, niet afstempelen, wordt er gecontroleerd zeg je dat je het vergeten was.
Zo kan je de hele week (of meer) op een kaartje teren.
goedemorgen pjotrquote:
aansluitingen hou maar opquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:16 schreef Koen66 het volgende:
mijn grote bezwaar tov. het OV is het totaal niet op elkaar aansluiten van de div OV vormen.
Echt, ik zou geen enkel probleem hebben met het OV Zoetermeer <> Almere te rijden, maar als het OV er standaard gewoon al 2 uur over doet, terwijl ik er met de auto in de drukte meestal zo'n 1 uur en een kwartier over doe is de keuze snel gemaakt
WOAH!!!!quote:
op je ooglid, buiten of binnekantquote:
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?quote:
hoog cholesterol heb ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?
quote:
Nee, niet per definitiequote:
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierienquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?
Nou ja, voor niets gaat de zon op he?quote:
Bahquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierien
das nastyquote:
das precies waar ik nog lig, mijn bed danquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel om weer terug op bed te gaanMijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe
das gierigquote:
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierien
dan zou ik een kleine witte vriend nemen en nog een uurtje gaan liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel om weer terug op bed te gaanMijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
das nasty
[..]
das precies waar ik nog lig, mijn bed dan
[..]
das gierig
Jij kwam geen eens bij me liggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenMet kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch
*schuif schuif*quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenMet kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch
Ja, misschien dat ik het toch maar doequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt
[..]
dan zou ik een kleine witte vriend nemen en nog een uurtje gaan liggen
jij bent ook geen pezuquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kwam geen eens bij me liggen.
Goedemorgenquote:
Eenpersoonsbed en ik had niet al mijn kleren aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kwam geen eens bij me liggen.
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Eenpersoonsbed en ik had niet al mijn kleren aan
[..]
Weet ik tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Geeft ook niet![]()
Dit was ook maar een grapje
Hey donderquote:
quote:
Zie je PI nu pasquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik tochZag je mijn PI niet?
He, kom je nou wel zaterdag?Ah ah ah, PLEASE?
Geeft nietsquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zie je PI nu pas![]()
Nee, volgende keer.
Rustig aan dan maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Gaat, ben moe en heb m'n kop niet naar werken staan
Slaap lekkerquote:
ook goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Ik heb besloten, ik ga niet op bed liggen maar op de bank![]()
Hey Trevquote:
Ik wou dat het kon, stom werkquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Ik heb besloten, ik ga niet op bed liggen maar op de bank![]()
RNquote:
LLquote:
Wokquote:
Kun je niet komen masseren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook goed![]()
doe ook even nek rek oefeningen
Hai meisjequote:
Kaiserbroodje kaas?quote:
Graagquote:
Ik vind honey loops zoo lekker .. maar het is zoooo slechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Graag
maar heb nu choco-cornflakesdingen
Nee, niet echtquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor
Hoe is het met jou? Knap je al een beetje op?
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind honey loops zoo lekker .. maar het is zoooo slecht
Die vind ik niet zo lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind honey loops zoo lekker .. maar het is zoooo slecht
Zal wel lekker meuren danquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
M'n opa is mest in onze tuin aan het spaaien...
Ik wil je knuffelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet echtMaar doe gewoon rustig aan vandaag
![]()
[..]
JaIk vind smacks ook zo lekker
spuien? En jummie, ruikt vast heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
even een flinke neus halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
spaaienquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
trevquote:
Ik heb een jou knuffel nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal wel lekker meuren dan![]()
[..]
Ik wil je knuffelenIk heb echt een Marijke knuffel nodig
kijk eerst even of er geen glazenwasser isquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:52 schreef Panda72 het volgende:
Oh my god ik heb het weer de neiging om een dansje te doen. Ik heb mij tot nu toe ingehouden maar ik weet niet hoe lang ik het nog vol houd.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:52 schreef Panda72 het volgende:
Oh my god ik heb het weer de neiging om een dansje te doen. Ik heb mij tot nu toe ingehouden maar ik weet niet hoe lang ik het nog vol houd.
Had even geen idee hoe ik het anders moest noemenquote:
oeiquote:
Als ie er wel is, doe een dansje, heeft die man ook een leuke dagquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk eerst even of er geen glazenwasser is
spittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had even geen idee hoe ik het anders moest noemen![]()
3 toch??quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een jou knuffel nodig![]()
Want jij
Nog 2 nachtjes
GFquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Whahahahhaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaders huissleutel maar meegenomen, als ik weer thuis ben even kijken.... Volgens mij liggen ze onder mijn bed ofzo.quote:
scheppenquote:
is gewoon nederlands hoorquote:
Ik heb een leuke cd aanstaan en als ik een bepaald liedje hoor van die cd wil ik alitjd spontaan dansen.quote:
Hou ons niet langer in spanning!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke cd aanstaan en als ik een bepaald liedje hoor van die cd wil ik alitjd spontaan dansen.
welk nummer is het dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke cd aanstaan en als ik een bepaald liedje hoor van die cd wil ik alitjd spontaan dansen.
Oh ja, 3quote:
Weet ikquote:
Ik vind jouw zinnen qua opbouw vaak vreemdquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ikMaar toch klinkt het ooit vreemd
Woah sorryquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jouw zinnen qua opbouw vaak vreemd
Werk zequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Ik moet weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Dankjequote:
Geen sorry, maar ze lopen soms gewoon niet echt ofzoquote:
Werkze trevquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Vaak klinkt het al beter als je de klemtoon anders legtquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry, maar ze lopen soms gewoon niet echt ofzoGewoon veel literatuur lezen, dan komt het vast goed
werk ze trevquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vaak klinkt het al beter als je de klemtoon anders legt
En op school hebben ze geen problemen met mijn zinnen hoor
Heerlijkquote:
mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wok![]()
Nu gaat het wel weer
Hoi Sol![]()
over 3 nachtjesquote:
Heb jij ook al zoveel zin?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkKom je nu m'n zolder opruimen?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkKom je nu m'n zolder opruimen?
Nou inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen jaStom klemtoonloos internet
![]()
quote:
Vooral pufquote:
Natuurlijk welquote:
Jij bent 14 toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
waarom staan er toch altijd van die charmante foto's op kijk-ik-word-50-kaarten
Hoe ging het rijden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook geen puf, al mijn energie zat in het autorijden pffff
Jaquote:
Jij jokkebrok! Je bent zo'n vies oud mannetje he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar dan kun je toch nog wel zo'n kaart ontvangen
Dat is zo'n zin, hoe je de klemtoon ook legt hij is raarquote:
Je hebt de foto gezienquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij jokkebrok! Je bent zo'n vies oud mannetje he?![]()
Wat zal ik er eens over zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ging het rijden?
En ik lig nu van ellende op de bank Koffietijd te kijken
Maar die zin hoort raar te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zo'n zin, hoe je de klemtoon ook legt hij is raar
en doeg
Maar waarvoor ben je dan precies zenuwachtig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zal ik er eens over zeggen
Beter dan vorige week, ik had meer mijn zenuwen onder controle ...
maar ik vind het doodvermoeiend (vooral mijzelf hahaha)
Lieve schat, ik plaag je maarquote:
Het feit dat ik faalquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar waarvoor ben je dan precies zenuwachtig?
je krijgt hem echt wel een keerquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zal ik er eens over zeggen
Beter dan vorige week, ik had meer mijn zenuwen onder controle ...
maar ik vind het doodvermoeiend (vooral mijzelf hahaha)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
waarom staan er toch altijd van die charmante foto's op kijk-ik-word-50-kaarten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij jokkebrok! Je bent zo'n vies oud mannetje he?![]()
moet je niet doen, en het geeft niks en meer goed bedoelde adviezen...quote:
Maar waarom? Je instructeur heeft in elk geval vertrouwen in je en volgens mij maak je het nu alleen moeilijker voor jezelf waardoor je sneller zou "falen"quote:
Ohja vast wel hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je krijgt hem echt wel een keer![]()
ik had 4 keer nodig![]()
1 van de weinige dingen waar ik voor gezak was...
Weet ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je niet doen, en het geeft niks en meer goed bedoelde adviezen...
dat is behoorlijk "engels voor snee"
en zie maar eens uit die cirkel te komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom? Je instructeur heeft in elk geval vertrouwen in je en volgens mij maak je het nu alleen moeilijker voor jezelf waardoor je sneller zou "falen"![]()
Ja goeie vraag waarom...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom? Je instructeur heeft in elk geval vertrouwen in je en volgens mij maak je het nu alleen moeilijker voor jezelf waardoor je sneller zou "falen"![]()
Ja, dat is heel moeilijk maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en zie maar eens uit die cirkel te komen
Probeer je angst wat te relativerenquote:
Het gaat ook wel steeds beter....quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is heel moeilijk maar niet onmogelijk
[..]
Probeer je angst wat te relativerenFouten maken doen we allemaal
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat ook wel steeds beter....maar langzaaaaaaaaaaaaaaam
En dat geeft nietsquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat ook wel steeds beter....maar langzaaaaaaaaaaaaaaam
dank jequote:
RET? wat is dat? En ja als het geen boek van 500 bladzijdes isquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat geeft nietsMaar ik vind het zo vervelend voor jou
He ik heb nog wel een boekje over RET, helpt je iets anders denken. Misschien heb je er wat aan?
Lenen?
Nee, een dun boekjequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dank je
[..]
RET? wat is dat? En ja als het geen boek van 500 bladzijdes is
Wil je het zaterdag voor me meenemen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een dun boekjeEn het is rationeel emotieve therapie. Het boekje heet "beren op de weg, spinsels in je hoofd".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationeel-emotieve_therapie
En het boekje is wel wat gericht op de werkplek, maar ik denk dat je er toch misschien wat aan hebt
Ja, ik leg em zo voor je klaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je het zaterdag voor me meenemen?
Dank je wel lieverdquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik leg em zo voor je klaar![]()
hey, die ken ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een dun boekjeEn het is rationeel emotieve therapie. Het boekje heet "beren op de weg, spinsels in je hoofd".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationeel-emotieve_therapie
En het boekje is wel wat gericht op de werkplek, maar ik denk dat je er toch misschien wat aan hebt
Woehoequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel lieverddriedubbele knuffel zaterdag
Ja, dat boekje wordt erg veel gebruiktquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, die ken ik![]()
je moet op een niveau komen dat je kan denken: fuck it, dan maar niet als het fout gaat![]()
en dan lukt het meestal wel omdat je dan je zenuwen in bedwang hebt
hier, kan je vast een beetje inlezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel lieverddriedubbele knuffel zaterdag
Heb hem gebookmarked ga er vanmiddag even voor zittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier, kan je vast een beetje inlezen![]()
http://www.performanceconsultancy.nl/artikelen/Zelfcoaching.pdf
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb hem gebookmarked ga er vanmiddag even voor zitten
Jullie zijn lief![]()
Fijn gevoel
Ik heb m'n boekenkast 3 keer doorgespit maar kan het boekje niet vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb hem gebookmarked ga er vanmiddag even voor zitten
Jullie zijn lief![]()
Fijn gevoel
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb m'n boekenkast 3 keer doorgespit maar kan het boekje niet vindenHeb ook nog Dromen, durven, doen, dat is iets soortgelijks, alleen ietsjes dikker
Neem die in elk geval wel mee
En jij bent lief
Jep, leuk om te zienquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel zo... In de KSC zitten hele lieve mensen, en het maakt niet uit hoe oud je bent of hoe je bent, ze zijn er wel altijd voor je
ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel zo... In de KSC zitten hele lieve mensen, en het maakt niet uit hoe oud je bent of hoe je bent, ze zijn er wel altijd voor je
Ja, stommerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stommerdAlleen lieve mensen krijgen zo'n behandeling
En wie bepaald dat? of iemand lief is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
De rayonhoofdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie bepaald dat? of iemand lief is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
anoniem wordt dat gewoon bepaaldquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie bepaald dat? of iemand lief is?
Net als expeditie Robinson?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anoniem wordt dat gewoon bepaald
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De rayonhoofdenAh, goed om te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om 10 uur je bed uitrollen is best fijn op een doordeweekse dag.
Haiquote:
en dat is een feitquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt lekker jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om 10 uur je bed uitrollen is best fijn op een doordeweekse dag.
die van 5 uur heb ik voor je gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt lekker jaIk was vannacht om 3 uur, om 4 uur en om 6 uur klaarwakker
![]()
Jij wel lekker geslapen?
Liefquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van 5 uur heb ik voor je gedaan
met pijnstillers is het uit te houden maar dan ben ik zo sufquote:
Hoe irritant zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij wel lekker geslapen?
De bas waar ik wakker van werd was iets minder. Maar alsnog geslapen als een engeltje!quote:
Juck! Dat was niet zo slim Marijke.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij wel lekker geslapen?
de zwelling is er nog aan mijn rechterwang en met rechts zie ik daardoor niet zo goed. Maar verder zoals ik al tegen LL zeiquote:
MIquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stommerdAlleen lieve mensen krijgen zo'n behandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ja... Stom hoofd/lijf/erfelijk gedoequote:
Als een babyquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De bas waar ik wakker van werd was iets minder. Maar alsnog geslapen als een engeltje!
[..]
Juck! Dat was niet zo slim Marijke.
Als een baby.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
de zwelling is er nog aan mijn rechterwang en met rechts zie ik daardoor niet zo goed. Maar verder zoals ik al tegen LL zei
Coolquote:
MI?quote:
Foto? je denkt het. Maar wellicht heeft Muck ze al wel want heb veel geslapen. En je kent haarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hamsterwang?
Doe eens foto's?
![]()
En rustig aan he?
Ja, voor het nageslachtquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Foto? je denkt het. Maar wellicht heeft Muck ze al wel want heb veel geslapen. En je kent haar![]()
Ik ga nergens heen. Lig op de bank half te dutten
wel irritant zo vlak voor dit weekendquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Foto? je denkt het. Maar wellicht heeft Muck ze al wel want heb veel geslapen. En je kent haar![]()
Ik ga nergens heen. Lig op de bank half te dutten
Nee joh, vrijdag is het alweer helemaal weg vind ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel irritant zo vlak voor dit weekend
Knuffels altijd goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon knuffels nodig![]()
Weet ik toch.quote:
Even met de bek in de windquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, vrijdag is het alweer helemaal weg vind ik![]()
van mij krijg je ze niet iig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voor het nageslachtEn ons
![]()
Maar goed dat je toch bent gegaanNu gewoon ook naar controles gaan enzo
Is die 4 tientjes wel waard
maar wat is mi?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Knuffels altijd goed
[..]
Weet ik toch.![]()
quote:
Platknuffelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar wat is mi?
En gelukkig maar![]()
Knuffels voor sol
![]()
Met controle doen ze je geen pijn! En juist door die controles voorkom je de pijn van gisterquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
van mij krijg je ze niet iig.
Ja maar dat is de pest ben hartstikke bang en door de pijn gisteren ben ik niet bepaald minder bang geworden.
sprak zij die ook huppelend naar de tandarts gaat.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met controle doen ze je geen pijn! En juist door die controles voorkom je de pijn van gisterMuck en ik slepen je gewoon mee, we tillen je wel op en sleuren je zo mee
Is toch handig dat je zo licht bent
ik weet uit ervaring dat het wel een weekje duurt voordat je weer een beetje fatsoenlijk kan etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, vrijdag is het alweer helemaal weg vind ik![]()
Ja, maar ik ga welquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij die ook huppelend naar de tandarts gaat.....
Verstandskies was bij mij wat minder lang... Maar hij heeft natuurlijke een fikse wond nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat het wel een weekje duurt voordat je weer een beetje fatsoenlijk kan eten
dat is waarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga welZelfs naar controles
Omdat ik juist dat soort dingen niet wil en ook geen kunstgebit wil later
![]()
mijn laatste verstandskies kwam er in 3 delen uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verstandskies was bij mij wat minder lang... Maar hij heeft natuurlijke een fikse wond nu![]()
Nou ja, ik hoop dat het snel beter wordt dan voor de operatie zeg maar....
Dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is waar![]()
TOEK!! voorbeeld nemen aan marijkje
Die van mij kwam er in 1 stuk uit, maar een maand of wat later bleek er toch nog een stukje te zitten en dat kon ik er zo uithalenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laatste verstandskies kwam er in 3 delen uit
Uhm, bedoelde PIquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
En gelukkig maar![]()
Knuffels voor sol
![]()
quote:
ik ging ook meequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met controle doen ze je geen pijn! En juist door die controles voorkom je de pijn van gisterMuck en ik slepen je gewoon mee, we tillen je wel op en sleuren je zo mee
Die van mij zitten er allemaal nog inquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laatste verstandskies kwam er in 3 delen uit
ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
zij gaat tenminste. En ik alleen als Muck me op marktplaats zet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij die ook huppelend naar de tandarts gaat.....
Maar als je langer wacht ben je nog meer de sjaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!
jups dat heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je langer wacht ben je nog meer de sjaak
uiteindelijk ben je ook geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat tenminste. En ik alleen als Muck me op marktplaats zet.
dat gaat mij niet meer lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt toch niet voor je 30e een kunstgebit?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt toch niet voor je 30e een kunstgebit?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je ook geweest![]()
en zo erg als nu wordt het nooit meer als je blijft gaan
oh? jee issie al oud?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
kut shit tiefus verdoriemijn telefoon gaat stuk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ook heel lang geen 30 meer
quote:
Ja, dan is het moeilijk om het los te laten...quote:
Ach ja je weet wat ze zeggen: If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be.quote:
kan je daar wel mee fokken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 te koop.
[TK] 2 simpele Mobiele telefoons
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja je weet wat ze zeggen: If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be.
Ik heb er nog wel een die wel kan internetten hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je daar wel mee fokken?
dat kan de mijne nietgeheugen vol roept hij dan.
Nee, je kan er niet mee internettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
Ach... je hebt een goede smartphone voor 150 euries, dus eventjes sparen dan heb je weer een goede voor de komende 4 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!
Goede tipquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!En vraag eens naar de angsttandarts anders? Die bestaan en misschien dat dat je wel helpt
Die telefoons van tegenwoordig zijn niet voor 4 jaar gemaakt hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... je hebt een goede smartphone voor 150 euries, dus eventjes sparen dan heb je weer een goede voor de komende 4 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |