Foto? je denkt het. Maar wellicht heeft Muck ze al wel want heb veel geslapen. En je kent haarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hamsterwang?
Doe eens foto's?
![]()
En rustig aan he?

Ja, voor het nageslachtquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Foto? je denkt het. Maar wellicht heeft Muck ze al wel want heb veel geslapen. En je kent haar![]()
Ik ga nergens heen. Lig op de bank half te dutten

wel irritant zo vlak voor dit weekendquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Foto? je denkt het. Maar wellicht heeft Muck ze al wel want heb veel geslapen. En je kent haar![]()
Ik ga nergens heen. Lig op de bank half te dutten

Nee joh, vrijdag is het alweer helemaal weg vind ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel irritant zo vlak voor dit weekend

Knuffels altijd goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon knuffels nodig![]()
Weet ik toch.quote:

Even met de bek in de windquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, vrijdag is het alweer helemaal weg vind ik![]()

van mij krijg je ze niet iig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voor het nageslachtEn ons
![]()
Maar goed dat je toch bent gegaanNu gewoon ook naar controles gaan enzo
Is die 4 tientjes wel waard

maar wat is mi?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Knuffels altijd goed
[..]
Weet ik toch.![]()

quote:

Platknuffelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar wat is mi?
En gelukkig maar![]()
Knuffels voor sol
![]()

Met controle doen ze je geen pijn! En juist door die controles voorkom je de pijn van gisterquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
van mij krijg je ze niet iig.
Ja maar dat is de pest ben hartstikke bang en door de pijn gisteren ben ik niet bepaald minder bang geworden.

sprak zij die ook huppelend naar de tandarts gaat.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met controle doen ze je geen pijn! En juist door die controles voorkom je de pijn van gisterMuck en ik slepen je gewoon mee, we tillen je wel op en sleuren je zo mee
Is toch handig dat je zo licht bent

ik weet uit ervaring dat het wel een weekje duurt voordat je weer een beetje fatsoenlijk kan etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, vrijdag is het alweer helemaal weg vind ik![]()

Ja, maar ik ga welquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij die ook huppelend naar de tandarts gaat.....

Verstandskies was bij mij wat minder lang... Maar hij heeft natuurlijke een fikse wond nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat het wel een weekje duurt voordat je weer een beetje fatsoenlijk kan eten

dat is waarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga welZelfs naar controles
Omdat ik juist dat soort dingen niet wil en ook geen kunstgebit wil later
![]()

mijn laatste verstandskies kwam er in 3 delen uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verstandskies was bij mij wat minder lang... Maar hij heeft natuurlijke een fikse wond nu![]()
Nou ja, ik hoop dat het snel beter wordt dan voor de operatie zeg maar....

Dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is waar![]()
TOEK!! voorbeeld nemen aan marijkje
Die van mij kwam er in 1 stuk uit, maar een maand of wat later bleek er toch nog een stukje te zitten en dat kon ik er zo uithalenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laatste verstandskies kwam er in 3 delen uit

Uhm, bedoelde PIquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
En gelukkig maar![]()
Knuffels voor sol
![]()
quote:

ik ging ook meequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met controle doen ze je geen pijn! En juist door die controles voorkom je de pijn van gisterMuck en ik slepen je gewoon mee, we tillen je wel op en sleuren je zo mee

Die van mij zitten er allemaal nog inquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn laatste verstandskies kwam er in 3 delen uit

ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

zij gaat tenminste. En ik alleen als Muck me op marktplaats zet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sprak zij die ook huppelend naar de tandarts gaat.....

Maar als je langer wacht ben je nog meer de sjaakquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!

jups dat heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je langer wacht ben je nog meer de sjaak

uiteindelijk ben je ook geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat tenminste. En ik alleen als Muck me op marktplaats zet.

dat gaat mij niet meer lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt toch niet voor je 30e een kunstgebit?

quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt toch niet voor je 30e een kunstgebit?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je ook geweest![]()
en zo erg als nu wordt het nooit meer als je blijft gaan

oh? jee issie al oud?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
kut shit tiefus verdoriemijn telefoon gaat stuk

quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ook heel lang geen 30 meer

quote:

Ja, dan is het moeilijk om het los te laten...quote:

Ach ja je weet wat ze zeggen: If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be.quote:

kan je daar wel mee fokken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 te koop.
[TK] 2 simpele Mobiele telefoons

quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja je weet wat ze zeggen: If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be.

Ik heb er nog wel een die wel kan internetten hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je daar wel mee fokken?
dat kan de mijne nietgeheugen vol roept hij dan.

Nee, je kan er niet mee internettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

quote:

Ach... je hebt een goede smartphone voor 150 euries, dus eventjes sparen dan heb je weer een goede voor de komende 4 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!

Goede tipquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!En vraag eens naar de angsttandarts anders? Die bestaan en misschien dat dat je wel helpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |