jups dat heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je langer wacht ben je nog meer de sjaak
uiteindelijk ben je ook geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
zij gaat tenminste. En ik alleen als Muck me op marktplaats zet.
dat gaat mij niet meer lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt toch niet voor je 30e een kunstgebit?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt toch niet voor je 30e een kunstgebit?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je ook geweest![]()
en zo erg als nu wordt het nooit meer als je blijft gaan
oh? jee issie al oud?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
kut shit tiefus verdoriemijn telefoon gaat stuk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent ook heel lang geen 30 meer
quote:
Ja, dan is het moeilijk om het los te laten...quote:
Ach ja je weet wat ze zeggen: If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be.quote:
kan je daar wel mee fokken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 te koop.
[TK] 2 simpele Mobiele telefoons
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja je weet wat ze zeggen: If you really love something set it free. If it comes back it's yours, if not it wasn't meant to be.
Ik heb er nog wel een die wel kan internetten hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je daar wel mee fokken?
dat kan de mijne nietgeheugen vol roept hij dan.
Nee, je kan er niet mee internettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
Ach... je hebt een goede smartphone voor 150 euries, dus eventjes sparen dan heb je weer een goede voor de komende 4 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze me geen pijn doen met kijken. Maar stel die gast ziet wat dan ben ik gelijk de sjaak!
Goede tipquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je niet gelijk de sjaak!!!En vraag eens naar de angsttandarts anders? Die bestaan en misschien dat dat je wel helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |