Ja, stommerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stommerdAlleen lieve mensen krijgen zo'n behandeling
En wie bepaald dat? of iemand lief is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
De rayonhoofdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie bepaald dat? of iemand lief is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
anoniem wordt dat gewoon bepaaldquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie bepaald dat? of iemand lief is?
Net als expeditie Robinson?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anoniem wordt dat gewoon bepaald
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De rayonhoofdenAh, goed om te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Lekker hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om 10 uur je bed uitrollen is best fijn op een doordeweekse dag.
Haiquote:
en dat is een feitquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel zo... In de KSC zitten hele lieve mensen, en het maakt niet uit hoe oud je bent of hoe je bent, ze zijn er wel altijd voor je
Klinkt lekker jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Om 10 uur je bed uitrollen is best fijn op een doordeweekse dag.
die van 5 uur heb ik voor je gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt lekker jaIk was vannacht om 3 uur, om 4 uur en om 6 uur klaarwakker
![]()
Jij wel lekker geslapen?
Liefquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van 5 uur heb ik voor je gedaan
met pijnstillers is het uit te houden maar dan ben ik zo sufquote:
Hoe irritant zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij wel lekker geslapen?
De bas waar ik wakker van werd was iets minder. Maar alsnog geslapen als een engeltje!quote:
Juck! Dat was niet zo slim Marijke.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij wel lekker geslapen?
de zwelling is er nog aan mijn rechterwang en met rechts zie ik daardoor niet zo goed. Maar verder zoals ik al tegen LL zeiquote:
MIquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stommerdAlleen lieve mensen krijgen zo'n behandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ja... Stom hoofd/lijf/erfelijk gedoequote:
Als een babyquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De bas waar ik wakker van werd was iets minder. Maar alsnog geslapen als een engeltje!
[..]
Juck! Dat was niet zo slim Marijke.
Als een baby.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
de zwelling is er nog aan mijn rechterwang en met rechts zie ik daardoor niet zo goed. Maar verder zoals ik al tegen LL zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |