op je ooglid, buiten of binnekantquote:

Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?quote:

hoog cholesterol heb ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?

quote:

Nee, niet per definitiequote:
 Maar een vriendin van mij had dat bijvoorbeeld, die had zo'n dingetje en toen hebben ze naar aanleiding daarvan cholesterol gecheckt zei ze
 Maar een vriendin van mij had dat bijvoorbeeld, die had zo'n dingetje en toen hebben ze naar aanleiding daarvan cholesterol gecheckt zei ze  

Mijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe
 Mijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe  

volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierienquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?

Nou ja, voor niets gaat de zon op he?quote:

Bahquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierien

das nastyquote:
das precies waar ik nog lig, mijn bed danquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel om weer terug op bed te gaanMijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe
das gierigquote:

kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierien

dan zou ik een kleine witte vriend nemen en nog een uurtje gaan liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel om weer terug op bed te gaanMijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe

Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
das nasty
[..]
das precies waar ik nog lig, mijn bed dan
[..]
das gierig
 Met kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch
 Met kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch  

Jij kwam geen eens bij me liggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenMet kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch

*schuif schuif*quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenMet kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch

Ja, misschien dat ik het toch maar doequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt
[..]
dan zou ik een kleine witte vriend nemen en nog een uurtje gaan liggen

jij bent ook geen pezuquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kwam geen eens bij me liggen.

Goedemorgenquote:

Eenpersoonsbed en ik had niet al mijn kleren aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kwam geen eens bij me liggen.

quote:

quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Eenpersoonsbed en ik had niet al mijn kleren aan
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |