lekker belangrijk wie ik benadeel, ik heb chronische pijn in mijn beenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja daarmee benadeel je dus NIET de NS maar de mensen die er WEL voor betalen..
in dit geval was de 1e klas ook zonder illegale reizigers NIET leeg hoor..
En ik vond ook dat ze de trein langer hadden kunnen maken
ooh ja zo heerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zoiets:
[..]
en dan het liefst ook nog ontsteken zodat je een week met een dik oog loopt
DEZEquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeWelke heb je gekocht?
[..]
JaBen ik altijd al geweest
koop dan een kaartje voor de 1e klasquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk wie ik benadeel, ik heb chronische pijn in mijn been
1ste klas is duurquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
koop dan een kaartje voor de 1e klas
anyway.. het is en blijft niet sociaal om ergens gebruik te maken waar je geen recht op hebt.
en daarom moet iemand die netjes 1e klas betaald en misschien ook pijn aan z'n been heeft maar gaan staanquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk wie ik benadeel, ik heb chronische pijn in mijn been
tsja.. je koopt privileges..quote:
ennuh was het wat??quote:
voor de service die de ns biedt meer betalen? je bent niet wijs als je dat doetquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
koop dan een kaartje voor de 1e klas
anyway.. het is en blijft niet sociaal om ergens gebruik te maken waar je geen recht op hebt.
dikke vette pech het leven is niet eerlijk en ik heb er dan wel letterlijk maling aan jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en daarom moet iemand die netjes 1e klas betaald en misschien ook pijn aan z'n been heeft maar gaan staan
Een fucking maandkaart van deventer naar apeldoorn kost al 100 euro.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de service die de ns biedt meer betalen? je bent niet wijs als je dat doet![]()
een normaal kaartje is al duur zat.
dat mag jij vinden gelukkig maak ik me daar totaal niet druk om, het is niet alsof ik iemand iets heeeel ergs toe doe.
ja dta bedoel ik die prijzen zijn super veel gestegen de laatste jaren en telkens als ik de trein pak heb ik dikke pech en vertraging en overvolle treinen nou daar wordt pezu niet vrolijk van dus dan wordt je wel wat makkelijker over het wel dan niet hebben van ene geldig vervoersbewijs voor de eerste klas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een fucking maandkaart van deventer naar apeldoorn kost al 100 euro.
Je kan ook een kaartje zonder datum kopen, niet afstempelen, wordt er gecontroleerd zeg je dat je het vergeten was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dta bedoel ik die prijzen zijn super veel gestegen de laatste jaren en telkens als ik de trein pak heb ik dikke pech en vertraging en overvolle treinen nou daar wordt pezu niet vrolijk van dus dan wordt je wel wat makkelijker over het wel dan niet hebben van ene geldig vervoersbewijs voor de eerste klas.
zolang die fucking chipkaart niet verplicht wordt danquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan ook een kaartje zonder datum kopen, niet afstempelen, wordt er gecontroleerd zeg je dat je het vergeten was.
Zo kan je de hele week (of meer) op een kaartje teren.
Symphquote:
Oh, maar in je oog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel talg in je talgkliertjes en dan pats strontje
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, zoiets:
[..]
en dan het liefst ook nog ontsteken zodat je een week met een dik oog loopt
ik heb niks tegen betalen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je kan ook een kaartje zonder datum kopen, niet afstempelen, wordt er gecontroleerd zeg je dat je het vergeten was.
Zo kan je de hele week (of meer) op een kaartje teren.
goedemorgen pjotrquote:
aansluitingen hou maar opquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:16 schreef Koen66 het volgende:
mijn grote bezwaar tov. het OV is het totaal niet op elkaar aansluiten van de div OV vormen.
Echt, ik zou geen enkel probleem hebben met het OV Zoetermeer <> Almere te rijden, maar als het OV er standaard gewoon al 2 uur over doet, terwijl ik er met de auto in de drukte meestal zo'n 1 uur en een kwartier over doe is de keuze snel gemaakt
WOAH!!!!quote:
op je ooglid, buiten of binnekantquote:
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?quote:
hoog cholesterol heb ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?
quote:
Nee, niet per definitiequote:
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierienquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, maar dat hebben heel veel mensen toch, van die witte bultjes rond hun ogen? Ik had ook wel eens begrepen dat dat op een te hoog cholesterol gehalte duidt... Klopt dat?
Nou ja, voor niets gaat de zon op he?quote:
Bahquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierien
das nastyquote:
das precies waar ik nog lig, mijn bed danquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel om weer terug op bed te gaanMijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe
das gierigquote:
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
volgens mij raken je talgkliertjes dan gewoon verstopt waardoor een zwelling onstaat,, pijnloos die kan gaan ontsteken door bactierien
dan zou ik een kleine witte vriend nemen en nog een uurtje gaan liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik twijfel om weer terug op bed te gaanMijn hoofd klapt uit elkaar en ik voel me zo moe
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
das nasty
[..]
das precies waar ik nog lig, mijn bed dan
[..]
das gierig
Jij kwam geen eens bij me liggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenMet kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch
*schuif schuif*quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schuif eens op? Dan ga ik bij je liggenMet kleren aan hoor, want vriendinnetje en puur platonisch
Ja, misschien dat ik het toch maar doequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt
[..]
dan zou ik een kleine witte vriend nemen en nog een uurtje gaan liggen
jij bent ook geen pezuquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kwam geen eens bij me liggen.
Goedemorgenquote:
Eenpersoonsbed en ik had niet al mijn kleren aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij kwam geen eens bij me liggen.
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Eenpersoonsbed en ik had niet al mijn kleren aan
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |