Ik ben er bang voor ja... ik ging me ook afvragen of die vrouw misschien ooit een man was geweest, en dat er nog wat hormonen waren achtergeblevenquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DM![]()
jij hebt de hele dag dat beeld op je netvlies
Suikersnoetjequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihihihi, mijn werkmail is roze
pezuquote:
barretjequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:47 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
* Barreltje was vanmorgen helemaal uitgerust... totdat ze met het ov moest
wat een drama is dat zeg!![]()
er reden minder treinen, maar om dan een LANGERE trein te maken.. nee hoor.. dat zou te intelligent zijn![]()
maar goed.. uiteindelijk de overstap toch gehaald ondanks alle mensen..
ohh en ook ergerlijkmensen die 1e klas gaan zitten want de trein is vol.. ja nou?? ik betaal NET iets meer.. dan wil IK zitten!
![]()
![]()
sorry
ik ben zo iemand die dan dus 1e klas gaat zitten, fuck datquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barretje![]()
daarom ga ik dus niet met het OV
the Mental Image? sorryquote:
dat weet ik vanmiddag denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben je weer piraatWeet je ook al wanneer je onder het mes moet?
too much info met je strontje weghaal infoquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the Mental Image? sorry
[..]
dat weet ik vanmiddag denk ik
dat kan niet he? hoe weet ik nou of ik de juiste kleur gekozen heb...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja... ik ging me ook afvragen of die vrouw misschien ooit een man was geweest, en dat er nog wat hormonen waren achtergebleven.
[..]
Suikersnoetje![]()
.
Heeft de knuffelhacker je werkmail onder handen genomen?
en ik heb niet eens een film linkje geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
too much info met je strontje weghaal info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
mja .. dat vind ik dus asociaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben zo iemand die dan dus 1e klas gaat zitten, fuck dat
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb niet eens een film linkje geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is het een soort ontsteking ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat soort dingen niet zo schokken hoor
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik doe het alleen als de meneer of mevrouw van de NS omroept dat het magquote:
de ns is asociaal, zoals de gastheer zich gedraagt gedragen zijn gasten zich, een overvolle trein met totaal 20 coupes en dan 8 bijna lege eerste klas coupes voor ene paar grijpstuivers meer, ja daaag dan ga ik mooi zittenquote:
het was een ontsteking en dat is nu ingekapseldquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar is het een soort ontsteking ofzo?En ik vind dat soort dingen niet zo schokken hoor
![]()
mja.. nu was het vandaag ook propvol in de trein.. je hoefde je niet eens vast te houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als de meneer of mevrouw van de NS omroept dat het magAnders blijf ik staan of ga ik in de gang zitten oid
Ik ben dol op de meest bloederigeoperatieseries, maar van oogoperaties krijg ik de kriebels. Huuuuuuquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
the Mental Image? sorry
[..]
dat weet ik vanmiddag denk ik
je bent te braafquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als de meneer of mevrouw van de NS omroept dat het magAnders blijf ik staan of ga ik in de gang zitten oid
Aha... Wat een gedoe zeg... Kan zoiets zomaar ontstaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was een ontsteking en dat is nu ingekapselder was nog hoop dat het weg zou gaan maar helaas
Woehoequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. nu was het vandaag ook propvol in de trein.. je hoefde je niet eens vast te houden
maar goed.. nog maar 4 dagen
dinsdag komt de scootah!
Jaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben dol op de meest bloederigeoperatieseries, maar van oogoperaties krijg ik de kriebels. Huuuuuu
teveel talg in je talgkliertjes en dan pats strontjequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha... Wat een gedoe zeg... Kan zoiets zomaar ontstaan?
mja daarmee benadeel je dus NIET de NS maar de mensen die er WEL voor betalen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
de ns is asociaal, zoals de gastheer zich gedraagt gedragen zijn gasten zich, een overvolle trein met totaal 20 coupes en dan 8 bijna lege eerste klas coupes voor ene paar grijpstuivers meer, ja daaag dan ga ik mooi zitten
ik was gisteren in dierenpark amersfoortquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeWelke heb je gekocht?
[..]
JaBen ik altijd al geweest
ja, zoiets:quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha... Wat een gedoe zeg... Kan zoiets zomaar ontstaan?
en dan het liefst ook nog ontsteken zodat je een week met een dik oog looptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel talg in je talgkliertjes en dan pats strontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |