Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
[ Bericht 4% gewijzigd door Symphonic op 09-03-2011 01:48:22 ]"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
wat is er dan mis met een bloot lijf ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon met badkleding, niet iedereen hoeft alles te zien
Ligt eraan van wie het isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is er dan mis met een bloot lijf ??
Same here al ga ik liever helemaal niet. Word al gek bij het idee van die hittequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
Doe mij maar een met-badkleding sauna
dat vroeg ik me ook net afquote:
en vanmorgen werd er nog geklaagd dat het te braaf was in de KSCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat een onzedelijke OP weer. Er komen minderjarigen op dit forum.
Mijn oprechte excuses WWquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat een onzedelijke OP weer. Er komen minderjarigen op dit forum.
denk je dat er veel verschil is in wat er "te zien is " als je wel je badkleding aan houdt dan??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt eraan van wie het is
Maar (nog) niemand hoeft die van mij te zien hoor
Oh, maar toen was ik niet aanwezig. Ik hou wel van een zedelijk en proper KSC.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en vanmorgen werd er nog geklaagd dat het te braaf was in de KSC
nee onder geen voorwaardequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
Doe mij maar een met-badkleding sauna
He bah neequote:
Doe dat maar tegen al die ouders die nu pubers moeten uitleggen dat je ook in een sauna naakt kan zitten.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, maar toen was ik niet aanwezig. Ik hou wel van een zedelijk en proper KSC.
Ik bedoel dus de smilie met dat stokbroodquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
He bah nee
Maar crv in de wiki erbij
Maar maar maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe dat maar tegen al die ouders die nu pubers moeten uitleggen dat je ook in een sauna naakt kan zitten.
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denk je dat er veel verschil is in wat er "te zien is " als je wel je badkleding aan houdt dan??
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.quote:
Ja, ik moet er altijd wel om lachen eigenlijkquote:
omg het Veluwe uurtje is weer gestartquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.
kom jij ook op de meet??quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.
Die bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de smilie met dat stokbrood
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg het Veluwe uurtje is weer gestart
Nee joh. Zulk een onzedelijk volk zal een slechte invloed hebben op mijn geestelijke gesteldheid.quote:
wat gebeurt er toch met iedereenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond nog terugkom
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik heb nog NOOIT iets met de Wiki gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Der OP klopt ook weer, en dat moet ook nog in de wiki tot zaterdag
Het bedekt toch wat zou je zeggenquote:
ik heb geneens een Wiki loginquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik heb nog NOOIT iets met de Wiki gedaan![]()
Meisjequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond nog terugkom
quote:
pffiieeuuw..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Zulk een onzedelijk volk zal een slechte invloed hebben op mijn geestelijke gesteldheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Koen wordt heet van KGquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pffiieeuuw..Blote benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pffiieeuuw..Dan kom ik wel om de normen en waarden te bewaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ja want nu heeft iedereen je doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
nee, je illusiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
Goed, morgen ga ik mijn Lottery tickets maar eens controleren
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Welkom in de Koffie- & Theeslowchat. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je Ãbersterke bakkie om 2 uur 's nachts
staat die tekst bij iedereen zo fout in de OP ?
let it be the right numbers and share it with mequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
Goed, morgen ga ik mijn Lottery tickets maar eens controleren
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste Bar![]()
(was de kaart trouwens duidelijk?)
Same shit, different day
SC hopper present
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenEn bedankt, nu moet ik biechten over het feit dat ik uberhaupt mijn ogen op zo'n tekst heb laten rusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker
Juin uit Eigen Tuin!
Nou, dat zou ik best willen doen als ik een mooie prijs heb gewonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
let it be the right numbers and share it with me
* Barretje80 gaat zo maar eens slapenLaat Stu die spoiler maar niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
het staat niet voor niks in een spoiler...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bedankt, nu moet ik biechten over het feit dat ik uberhaupt mijn ogen op zo'n tekst heb laten rusten.
Oasis gok ik?quote:
Ik biecht nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bedankt, nu moet ik biechten over het feit dat ik uberhaupt mijn ogen op zo'n tekst heb laten rusten.
Je had me kunnen waarschuwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het staat niet voor niks in een spoiler...
Daar word je toch gewoon misselijk vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat Stu die spoiler maar niet lezen
Jij bent de pastoor, dus jij luistert naar de biechts.quote:
geloof het wel.. ik rij ergens heen en bel jequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste Bar![]()
(was de kaart trouwens duidelijk?)
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar word je toch gewoon misselijk van
wrom??quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar word je toch gewoon misselijk van
Een pastoor is toch altijd een man?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent de pastoor, dus jij luistert naar de biechts.
Ja, geen idee. Dat is misschien een afwijking die ik al jaren heb maar ik kan serieus onpasselijk worden van sommige mensen. Het idee dat zij dan naakt in mijn buurt zouden komen zou me echt fysiek ziek makenquote:
oeioeioei dat klinkt minderquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geloof het wel.. ik rij ergens heen en bel je
en help hopen dat de auto het dan nog doet.. hij is het langzaam aan het begeven
Hij komt soms tussendoor evenquote:
Het stukje onder je naam impliceert dat jij pastoor zou zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een pastoor is toch altijd een man?
Ligt eraan wat voor mensen, er zijn er waarbij ik het minder erg zou vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Dat is misschien een afwijking die ik al jaren heb maar ik kan serieus onpasselijk worden van sommige mensen. Het idee dat zij dan naakt in mijn buurt zouden komen zou me echt fysiek ziek maken![]()
![]()
Oh in dat geval; wat deed jij laatst met dat oude vrouwtje in de sauna?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het stukje onder je naam impliceert dat jij pastoor zou zijn.
het oeioei vogeltjequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeioeioei dat klinkt minder
mgoed, ik hoor t wel![]()
Met tijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij kan het weten, je bent er vrijwel altijd
Doe maar lekker dromen over vieze mannetjes in de saunaquote:
Ik sprak haar vermanend toe. Haar bejaarde derrière tonen in het openbaar, hoe durft ze?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh in dat geval; wat deed jij laatst met dat oude vrouwtje in de sauna?
een beetje apart welquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Dat is misschien een afwijking die ik al jaren heb maar ik kan serieus onpasselijk worden van sommige mensen. Het idee dat zij dan naakt in mijn buurt zouden komen zou me echt fysiek ziek maken![]()
![]()
Ik werd als kind bij afzwemmen al een keer echt misselijk toen ik iemands hand moest vasthouden
mmmm naaktstrand nooit geweest eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje apart wel
ik ging vroegah met m'n ouders naar het naakt strandik ben niet anders gewend dat je lijf gewoon normaal is
Aha! Vandaar dat ze deze week niet is komen biechten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik sprak haar vermanend toe. Haar bejaarde derrière tonen in het openbaar, hoe durft ze?
ik heb er ook niets van hoor...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje apart wel
ik ging vroegah met m'n ouders naar het naakt strandik ben niet anders gewend dat je lijf gewoon normaal is
Ah op die fiets!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje apart wel
Ik hoop dat ze nog thuis zit te bibberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha! Vandaar dat ze deze week niet is komen biechten!![]()
nee hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm naaktstrand nooit geweest eigenlijk
maar sauna al wel sinds jaar en dag
ben jij ook zo'n 'nudistenkamp-vakantie-type'
Wat een vreemde vraag eigenlijkquote:
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm naaktstrand nooit geweest eigenlijk
maar sauna al wel sinds jaar en dag
ben jij ook zo'n 'nudistenkamp-vakantie-type'
wij ginge ook alleen maar daar naar het strand.. de rest van de vakantie stonden we gewoon op een normale campingquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook niets van hoor...
Naturisme gaat me veel te ver maar verder is het geen issue
RN is pastoor af PUNTquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog thuis zit te bibberen.
Niet als je al 2 uur ad telefoon hangt hoorquote:
op werkquote:
ik denk dat ze bedoelt: je ziet al die teksten plus tijden tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je al 2 uur ad telefoon hangt hoor
Zo denk ik er dus ook overquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijn(als ik die gevonden heb tenminste)
iedereen hoort er bij hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef dockx het volgende:
Die afbeelding rechtsboven nuttig ik wel eens! hoor ik er nu bij?
Dat dus jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt: je ziet al die teksten plus tijden toch
ach, iedereen z'n eigen ideeen hequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijn(als ik die gevonden heb tenminste)
welkomquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef dockx het volgende:
Die afbeelding rechtsboven nuttig ik wel eens! hoor ik er nu bij?
en je exen dan?? die hebben dat dus ook al gezien..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga eens kijken of ik zo mijn bed kan vinden!
Ik kon 'm niet posten, maar andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het verbaast me dat niemand deze nog gepost heeft.
Wijze woorden om de avond mee af te sluiten.quote:
Woewo, wat onzedigquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het verbaast me dat niemand deze nog gepost heeft.
Ok en de exen.. Maar no way dat ik een sauna inga of een naaktstrand opgaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je exen dan?? die hebben dat dus ook al gezien..
Maar toen ze het zagen waren zequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je exen dan?? die hebben dat dus ook al gezien..
is gelukkig iedereen vrij inquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok en de exen.. Maar no way dat ik een sauna inga of een naaktstrand opga
mja..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar toen ze het zagen waren zehe
De wilde zijde van mij komt weer naar boven.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De wilde zijde van mij komt weer naar boven.
Ik herinner me nog toen ik 8 was we allemaal met de onderbroek aan onder de douche gingen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
nogmaals.. in je bikini zie je net zoveel hoor..
of onder de douche na het sporten in de sportschool??
of na training??
Ik zoek mijn bed nog!quote:
Ga eens bij dat oude vrouwtje kijken dan!quote:
Ik lig in bedquote:
Ik ben zojuist in de badkamer geweest, geen bed gevonden, wel mijn tandborstel. Dus ik typ terwijl ik tandenpoets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga eens bij dat oude vrouwtje kijken dan!
Wel goed poetsen hequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben zojuist in de badkamer geweest, geen bed gevonden, wel mijn tandborstel. Dus ik typ terwijl ik tandenpoets.
Dat is verdomd tricky af en toe. Maar ik doe mijn best!quote:
Go go goquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is verdomd tricky af en toe. Maar ik doe mijn best!
Dank je voor je aanmoedigingen! Nu ga ik me dan toch naar bed begeven!quote:
Trustequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
ook ik ga maar
tot vanavnd mensen, of ik moet me overdag vervelen![]()
![]()
Jij ook weltrustenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je voor je aanmoedigingen! Nu ga ik me dan toch naar bed begeven!
Iedereen een zachte en donzige nacht toegewenst.
Koenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
ook ik ga maar
tot vanavnd mensen, of ik moet me overdag vervelen![]()
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 428 RockNijntje
02. 155 Trevland
03. 154 Stuart
04. 145 Symphonic
05. 142 Koen66
06. 108 LovelyLady
07. 101 goldfinger1963
08. 100 Whiskers2009
09. 094 friemelaar
10. 087 crv
11. 083 Dr_Flash
12. 075 Woeste_Woerd
13. 075 wel.o.k
14. 074 Barretje80
15. 066 Muck
16. 062 Bos81
17. 060 pgrferrari
18. 054 MaleDuck
19. 054 Marijkezwolle
20. 053 suikertaartje
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph, kun jij Hallelujah ff posten? Thanks
de allerbelangrijkste regel in het leven: First things firstquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer dat ik de chat heb gemist vanaaf. Maar sommige dingen gaan voor
Truequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de allerbelangrijkste regel in het leven: First things first
Nu al?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
Dalijk (ik typte morgen) weer vroeg op
Truste![]()
Je hebt vakantie toch??quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
Dalijk (ik typte morgen) weer vroeg op
Truste![]()
Ja vroeg he, maar anders kan ik niet om 7 uur opquote:
dan ben ik al zowat op mijn werkquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja vroeg he, maar anders kan ik niet om 7 uur op
7 uur is heel vroeg voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ben ik al zowat op mijn werk
De jeugd van tegenwoordig
Wat ga je doen dan??quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja vroeg he, maar anders kan ik niet om 7 uur op
We gingen ergens heen, geen idee meer wat, luisterde maar halfquote:
8 uur op, lijkt me heeeerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
Met school sta ik meestal om 8 uur op
En kennelijk moet dat vroegquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gingen ergens heen, geen idee meer wat, luisterde maar half
Is het ookquote:
jah. nouja, ik overleef het welquote:
quote:Top 100 van dinsdag 8 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 446 RockNijntje
05. 299 LovelyLady
11. 220 Symphonic
12. 206 Whiskers2009
24. 158 Stuart
24. 158 Trevland
30. 146 MaleDuck
32. 144 Koen66
36. 137 goldfinger1963
43. 129 Bos81
71. 097 Dr_Flash
73. 094 friemelaar
80. 091 crv
85. 088 Barretje80
Wat deed (doe) je dan??quote:
voor mij ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja zeg, en ik 226.. Best kanp hoor van mezelf, altijd in de late uurtjes
Post jij niet overdag?? Wist ik niet..quote:
ik had vandaag geen tijd helaasquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post jij niet overdag?? Wist ik niet..
Vandaar.. Ik post mestal pas na 21:30 uur.. Soms veel later..quote:
GF, post je ook nog wel eens "gewoon"??quote:
ik zal het meteen terug zettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Wil je dat meetgedeelte deze week nog even in de wiki laten staan?
Thanksquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal het meteen terug zetten
EDITquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Wil je dat meetgedeelte deze week nog even in de wiki laten staan?
als jij hem er even inplakt klopt ie weerquote:
quote:
Donequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij hem er even inplakt klopt ie weer
geluktquote:
ja hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GF, post je ook nog wel eens "gewoon"??
quote:
quote:
trusten whiskers :wquote:
quote:
Weet ik wel hoor (alhoewel: is dinsdag)quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hoor maar ben nog ergens anders bezig ik kom hier zo af en toe eens een keer kijken
zal wel lukken whiskersquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor (alhoewel: is dinsdag)![]()
Ga echt zo, fijne nacht
duckiequote:
jij bent er vroeg bijquote:
en laat wegquote:
dus gewoon een constante factor in de KSCquote:
wok!quote:
wokkiequote:
duckquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus gewoon een constante factor in de KSC
[..]
wok!
GFquote:
Koenquote:
Jawel, lekker rustig dagje voor de boegquote:
koenquote:
friemelquote:
waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet vergeten om vanmiddag eerder weg te gaan
ik moet naar het oogziekenhuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
ik moet niet vergeten een radiator hier te ontluchten
Echt op tijd weg ja, moet een verklaring omtrend gedrag halen bij de gemeentequote:Op woensdag 9 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet vergeten om vanmiddag eerder weg te gaan
Das wel een goed plan, alleen ik wacht nog even... een collega haalt zo wel even voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:48 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben binnen (op de zaak wel te verstaan)
Nu
Ja, dat is zo bizar...quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
De vrouw die net tegenover me zat in de trein mag ook haar snor wel eens scheren.
Het was net als wanneer er iemand tegenover je zit met spinazie tussen de tanden; je wilt niet kijken, maar doet het stiekem toch.
volgens mij krijg je die opgestuurdquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt op tijd weg ja, moet een verklaring omtrend gedrag halen bij de gemeente
[..]
Das wel een goed plan, alleen ik wacht nog even... een collega haalt zo wel even voor mij
DMquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:50 schreef DaMart het volgende:
De vrouw die net tegenover me zat in de trein mag ook haar snor wel eens scheren.
Het was net als wanneer er iemand tegenover je zit met spinazie tussen de tanden; je wilt niet kijken, maar doet het stiekem toch.
Succes vanmiddagquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet naar het oogziekenhuis
is het niet heet genoeg bij jou?
Ah, dus even mn gezicht laten zien, 30 euro betalen en weer naar huis dus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij krijg je die opgestuurd![]()
daar moet eerst het ministerie van justitie even naar kijken...
inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus even mn gezicht laten zien, 30 euro betalen en weer naar huis dus...
Kletterend geluidje op de achtergrond ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
ik moet niet vergeten een radiator hier te ontluchten
Die heb ik al ingevuld op zakquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad
je kan deze vast invullen: http://www.rijksoverheid.(...)aagformulier-vog.pdf
bijna... collega kan elk moment langskomenquote:
mevrouw pandaquote:
Ik mag niet klagen (maar doe het toch).quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, lekker rustig dagje voor de boeg
met jou?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen (maar doe het toch).
Ga geheid een drukke dag krijgen wederom met een hoop gezeik aan m'n harses
maar we blijven
He Koenquote:
Hai knuffelhackertje van mequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol
[..]
Marijkje
knuffel linux babe
vanaf een bepaald aantal heb ik ook wel blaadje nodig hoor, anders trekt mijn goudvissengeheugen het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi antwoord
Ah, koffie onderweg
Ik moet toch altijd zo lachen om die collega, ze loopt met een lijstje rond om de bakkies van 4 personen op te schrijven
drukke dag.... checkquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen (maar doe het toch).
Ga geheid een drukke dag krijgen wederom met een hoop gezeik aan m'n harses
maar we blijven
dan laten ze je in elk geval gaan uit het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
drukke dag.... check![]()
vanmiddag ziekenhuis, vanavond vergaderen
Tja, maar voor 4 bakkies...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanaf een bepaald aantal heb ik ook wel blaadje nodig hoor, anders trekt mijn goudvissengeheugen het niet.
of ik loop gewoon een paar x heen en weer
of ik haal alleen koffie voor mezelf
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihihihi, mijn werkmail is roze
Sweetiequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Whihihihihi, mijn werkmail is roze
Ziekenhuis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
drukke dag.... check![]()
vanmiddag ziekenhuis, vanavond vergaderen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]