Maar maar maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe dat maar tegen al die ouders die nu pubers moeten uitleggen dat je ook in een sauna naakt kan zitten.
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denk je dat er veel verschil is in wat er "te zien is " als je wel je badkleding aan houdt dan??
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.quote:
Ja, ik moet er altijd wel om lachen eigenlijkquote:
omg het Veluwe uurtje is weer gestartquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.
kom jij ook op de meet??quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.
Die bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de smilie met dat stokbrood
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg het Veluwe uurtje is weer gestart
Nee joh. Zulk een onzedelijk volk zal een slechte invloed hebben op mijn geestelijke gesteldheid.quote:
wat gebeurt er toch met iedereenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond nog terugkom
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik heb nog NOOIT iets met de Wiki gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Der OP klopt ook weer, en dat moet ook nog in de wiki tot zaterdag
Het bedekt toch wat zou je zeggenquote:
ik heb geneens een Wiki loginquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik heb nog NOOIT iets met de Wiki gedaan![]()
Meisjequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond nog terugkom
quote:
pffiieeuuw..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Zulk een onzedelijk volk zal een slechte invloed hebben op mijn geestelijke gesteldheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Koen wordt heet van KGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |