Doe dat maar tegen al die ouders die nu pubers moeten uitleggen dat je ook in een sauna naakt kan zitten.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, maar toen was ik niet aanwezig. Ik hou wel van een zedelijk en proper KSC.
Ik bedoel dus de smilie met dat stokbroodquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
He bah nee
Maar crv in de wiki erbij
Maar maar maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe dat maar tegen al die ouders die nu pubers moeten uitleggen dat je ook in een sauna naakt kan zitten.
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
denk je dat er veel verschil is in wat er "te zien is " als je wel je badkleding aan houdt dan??
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.quote:
Ja, ik moet er altijd wel om lachen eigenlijkquote:
omg het Veluwe uurtje is weer gestartquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.
kom jij ook op de meet??quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik neem ook aanstoot aan blote benen in het openbaar. Die bewaar je maar mooi thuis voor je man of vrouw.
Die bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de smilie met dat stokbrood
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg het Veluwe uurtje is weer gestart
Nee joh. Zulk een onzedelijk volk zal een slechte invloed hebben op mijn geestelijke gesteldheid.quote:
wat gebeurt er toch met iedereenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond nog terugkom
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik heb nog NOOIT iets met de Wiki gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Der OP klopt ook weer, en dat moet ook nog in de wiki tot zaterdag
Het bedekt toch wat zou je zeggenquote:
ik heb geneens een Wiki loginquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik heb nog NOOIT iets met de Wiki gedaan![]()
Meisjequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond nog terugkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |