Hoezo dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:52 schreef Panda72 het volgende:
Oh my god ik heb het weer de neiging om een dansje te doen. Ik heb mij tot nu toe ingehouden maar ik weet niet hoe lang ik het nog vol houd.
Had even geen idee hoe ik het anders moest noemenquote:
oeiquote:
Als ie er wel is, doe een dansje, heeft die man ook een leuke dagquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk eerst even of er geen glazenwasser is
spittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had even geen idee hoe ik het anders moest noemen![]()
3 toch??quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een jou knuffel nodig![]()
Want jij
Nog 2 nachtjes
GFquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Whahahahhaquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaders huissleutel maar meegenomen, als ik weer thuis ben even kijken.... Volgens mij liggen ze onder mijn bed ofzo.quote:
scheppenquote:
is gewoon nederlands hoorquote:
Ik heb een leuke cd aanstaan en als ik een bepaald liedje hoor van die cd wil ik alitjd spontaan dansen.quote:
Hou ons niet langer in spanning!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke cd aanstaan en als ik een bepaald liedje hoor van die cd wil ik alitjd spontaan dansen.
welk nummer is het dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke cd aanstaan en als ik een bepaald liedje hoor van die cd wil ik alitjd spontaan dansen.
Oh ja, 3quote:
Weet ikquote:
Ik vind jouw zinnen qua opbouw vaak vreemdquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ikMaar toch klinkt het ooit vreemd
Woah sorryquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind jouw zinnen qua opbouw vaak vreemd
Werk zequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Ik moet weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Dankjequote:
Geen sorry, maar ze lopen soms gewoon niet echt ofzoquote:
Werkze trevquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Vaak klinkt het al beter als je de klemtoon anders legtquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry, maar ze lopen soms gewoon niet echt ofzoGewoon veel literatuur lezen, dan komt het vast goed
werk ze trevquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vaak klinkt het al beter als je de klemtoon anders legt
En op school hebben ze geen problemen met mijn zinnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |