Das dus ongeveer 3,5 weekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
Rave ging 14 feb weg. Ging dat gemiauw van ze ex vriendin over
Je wil niet weten hoe ik als de "boeman" bij een sportles stond op een cursus...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik als de "boeman" bij een sportles stond op een cursus...
Ik had betrokkene de opleiding uitgeschopt en kwam betrokkene weer tegen als sport figuur.
En dat was?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
Maar de vraag van het vorige topic is onbeantwoord gebleven
Leugens!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
Maar de vraag van het vorige topic is onbeantwoord gebleven
Aaah.. niet zeuren!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was geen lol... zeker niet voor de fysieke inspanning die ik tentoon moest stellen...
Oh, ik dacht de vraag over Ravequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Stip op je ROT of ROT stip?
[ afbeelding ]
Deed ik dan ook niet...quote:
Oooh! Knapperdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deed ik dan ook niet...
Ik liep verdomme met mijn overal en hoge schoenen het hele jonge circus naar huis. Mijn hele sportzooi zat nog op de boot.
Die kwam weer uit het topic daarvoor, ik zei namelijk dat een Onderluitenant twee stippen op zijn ROT had.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom was die vraag er, van het vorige topic?
Ik vind dat de beste politieman het prima doet. Stelletje klootzakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Dat filmpje op dumpter (mirror nog iets), om je bloed te doen koken!
De vraag is hoe treedt je hier als burger, militair in burger en militair in groen correct bij op?
Dat politiestaat Schagen filmpje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Dat filmpje op dumpter (mirror nog iets), om je bloed te doen koken!
De vraag is hoe treedt je hier als burger, militair in burger en militair in groen correct bij op?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
Het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)iestaat_schagen.html
Hoe het ook kan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
Het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)iestaat_schagen.html
Hoe het ook kan:
[ afbeelding ]
Dat zeker..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Clan het volgende:
Misschien dat daar een samenscholingsverbod van kracht is, hoe dan ook, de agent staat in zijn recht omdat hem het werk onmogelijk wordt gemaakt.
voldoet!quote:
Bij mijn weten niet, maar het is al een tijdje terug dat ik daar geweest ben. Ik heb daar nl vlakbij op school gezeten, wij liepen altijd door dat tunneltje om bij het winkelcentrum te komen, maar die school is al een tijdje weg, dus ik snap niet wat die gasten daar te zoeken hebben, (sowieso zijn er in Schagen betere plekken om rond te hangen naar mijn idee)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Clan het volgende:
Misschien dat daar een samenscholingsverbod van kracht is, hoe dan ook, de agent staat in zijn recht omdat hem het werk onmogelijk wordt gemaakt.
1 waarschuwings schot dan nog een x stop dan 1 gerichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef jankaas020 het volgende:
Niet dat ik weet. Mijn geweldsinstructie gaat zover als 2x stop roepen ("halt, of geweld wordt gebruikt!") en dan (evenredig) los mogen gaan.
Begrijp sowieso niet wat ze moeten 'hangen', zoek een baan of werk aan school!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet, maar het is al een tijdje terug dat ik daar geweest ben. Ik heb daar nl vlakbij op school gezeten, wij liepen altijd door dat tunneltje om bij het winkelcentrum te komen, maar die school is al een tijdje weg, dus ik snap niet wat die gasten daar te zoeken hebben, (sowieso zijn er in Schagen betere plekken om rond te hangen naar mijn idee)
Dat komt doordat er tegenwoordig geen hol te doen is op schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet wat ze moeten 'hangen', zoek een baan of werk aan school!
Dat, en werken mag je praktisch niet voor je 16e..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat komt doordat er tegenwoordig geen hol te doen is op school
Het komt door al die jaren zachte heelmeester spelen in Nederland. Zowel door overheid als door opvoeders. Er is een reden waarom 1/5e van de agenten met psychische problemen rondloopt. Ze mogen niets, maar krijgen wel dagelijks te maken met hondsbrutale en soms zelfs agressieve burgers... Die zo geworden zijn omdat niemand ze ooit verteld heeft dat ze niet het belangrijkste kadaver op de wereld zijn... Enfin, voor ik verzand in een hele preek over gebrek aan opvoedingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat, en werken mag je praktisch niet voor je 16e..
Ik heb het ook wel gedaan, met een paar vrienden rondgehangen,een echte plek voor onszelf hadden we niet, dus gingen we met elkaar in het park ofzo staan..
Stiekem drank drinken of jointjes roken..
Eventjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
1 aanrader aan een ieder, koop nooit niet de Koopmans pannenkoekenmix in een flesje. De poeder/bloen zit erin, waar je dan 400ml melk moet indoen.
Pure afzetterij is het, want je kunt er max 4 pannenkoeken van maken. Daarnaast zou het een "verbeterd product" zijn. Niks van waar. Blijft klonteren als de pest.
Resultaat was dat ik voor Lotusss welgeteld 4 pannenkoeken kon maken, voor mijzelf, de spekpannenkoeken, daar kwam niks meer van, want het was op.
Daarom mensen, blijf bij de gewone pannenkoekenmix. Neewm nooit die uit zo een "fles". Is kut. Ben nu uit ellende maar kerstragout aan het opwarmen.
Eens. Ruggengraat kweken die jongens van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
De dienstplicht moet terug!!!11one11omfgbbq!!1!111
Afzetterij, en de kwaliteit niet waard.quote:
Jawel, ik kom op onregelmatige uren thuis lieve schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eventjes...
Je gaat toch nu niet zitten beweren dat jullie nu pas avond eten right?
Ja maar lieve schat, je hebt toch wel ergens avondetenpauze? (<--- nieuw woord)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel, ik kom op onregelmatige uren thuis lieve schat
Ja, drop, een balisto oids, maar geen substantiele maaltijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, je hebt toch wel ergens avondetenpauze? (<--- nieuw woord)
We eten sowieso laat. Meestal ergens tussen 20:30 en 22:00.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eventjes...
Je gaat toch nu niet zitten beweren dat jullie nu pas avond eten right?
Oke schoonheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, drop, een balisto oids, maar geen substantiele maaltijd.
Pff.... Ik zou om 18.30 gestorven zijn van de honger....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We eten sowieso laat. Meestal ergens tussen 20:30 en 22:00.
Is een ritme die je hebt natuurlichquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
Mietje! Nooit echt honger voor half 8 maja eten wanneer je eten kan he
Avondquote:
Snacken heet datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vreet trouwens gewoon wanneer ik trek heb ±'
Hij kan het hebben...quote:
Is net op! Hij kan gelukkig uitslapen morgen.quote:
Zo dat heet dan bijna nachtetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is net op! Hij kan gelukkig uitslapen morgen.
Nee joh, we leven met je computer meequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef m.k het volgende:
4,2 GHz nu, hoop dat ie stabiel blijft
Edit: nopedan ff wat meer voltage erbij
(zijn jullie al verveeld?)
u doet aan voltmodden? Fet. Met wat voor spul hebben wij hier te maken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef m.k het volgende:
4,2 GHz nu, hoop dat ie stabiel blijft
Edit: nopedan ff wat meer voltage erbij
(zijn jullie al verveeld?)
Ik doe je wel een pmetje, anders pleurt mores om van de vervelingquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
u doet aan voltmodden? Fet. Met wat voor spul hebben wij hier te maken?
Nope, word nog een lastigequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
heb je die officiele uitnodiging voor de beediging al geregeld?
Ik dacht dat daar het mes in was gegaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef Lotusss het volgende:
Zo, effe de steenpuist van ErwinRommel uitgeknepen
Ja maar toen was-ie niet rijp genoeg. Nu wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar het mes in was gegaan?
'oh schat na die heerlijke pannenkoeken en kerstragou heb ik echt zin om romantisch je steenpuist uit te knijpen'quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef Lotusss het volgende:
Zo, effe de steenpuist van ErwinRommel uitgeknepen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Daag ze nu niet uit... zo'n informatie delen ze altijd graag hier
QTFquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Daag ze nu niet uit... zo'n informatie delen ze altijd graag hier
Zo ging het ongeveer jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
'oh schat na die heerlijke pannenkoeken en kerstragou heb ik echt zin om romantisch je steenpuist uit te knijpen'
Ja, ik heb foto's gemaakt en ja die heb ik doorgestuurd naar ErwinRommel en NEE die ga ik hier niet posten. Tegen de policy helaasquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:30 schreef Royyy het volgende:
Pumatje stuurt foto's van z'n lul naar meiden, Lotusss en ER zullen wel foto's van steenpuisten naar elkaar sturen
quote:
PM's enzo. Zie boven.quote:
Jij vroeg er niet om.quote:
quote:
Ik doe alleen de mensen die er echt om gevraagd hebben. Zeker met zulke foto's.quote:
bij dezen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe alleen de mensen die er echt om gevraagd hebben. Zeker met zulke foto's.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef Mores het volgende:
Vooral foto 2 lijkt het alsof de vulkaan is uitgebarsten, maar wat als hij nu een steenpuist op zijn lul heeft, knijp of zuig je die dan uit?
U geeft, wij leveren
Die knijp ik uit. Ik pijp alleen als de piemel steenpuist-vrij is!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:52 schreef Mores het volgende:
Vooral foto 2 lijkt het alsof de vulkaan is uitgebarsten, maar wat als hij nu een steenpuist op zijn lul heeft, knijp of zuig je die dan uit?
U geeft, wij leveren
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die knijp ik uit. Ik pijp alleen als de piemel steenpuist-vrij is!
het was meer een suggestie hoe ze het legaal aan mores kon laten zien.quote:
Heb je meteen gespreksstofquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
het was meer een suggestie hoe ze het legaal aan mores kon laten zien.
@mores als ik dr de foto's laat zien moet ik het verhaal er omheen ook vertellen
Als ze bij GNK zit zekerquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:07 schreef Royyy het volgende:
Blijkt ze dadelijk nog dezelfde interesses als Lotusss te hebben
quote:
'Mijn' vriendin, me is geen woordquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]alsof ik niet met me vriendin kan praten <talk-to-the-hand smiley>
Oke, wat u wilt.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:53 schreef Royyy het volgende:
Ben ik nu echt de enige die absoluut niet geïnteresseerd is in foto's van de uitgeknepen steenpuist van ER?
Ja, lekker een hele dag niks doen.quote:
Veel plezier.quote:
Hello.quote:
Mogguh.quote:
Das ook niet leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:02 schreef Thaboel het volgende:
Thxs to the steenpuist heb ik niet kunnen slapen
Hey, jij wilde zelf die PM he...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:02 schreef Thaboel het volgende:
Thxs to the steenpuist heb ik niet kunnen slapen
Houden zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef Braamyo het volgende:
Jij hem pijn bezorgen? Operatie? Ik heb vast weer wat gemist xD
Dat is wel het beste in dit geval.quote:
Heen of terug tegenwind?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
@Sine
Joe is gewoon eigenlijk hetzelfde als doei
Stomme rot wind btw
Rukwinden ook?quote:
Dan voelt de douche nog beter als je eenmaal thuis bent.quote:
Jupp.. ga ik nu even doen. Schoon fris en fruitigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan voelt de douche nog beter als je eenmaal thuis bent.
Dit is al de derde dag dat ik niks ga doen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, vrijdag doe ik met je meeNiks doen for the win
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Braamyo het volgende:
xD
niks doen vanwege een verkoudheid? Datklinkt een beetje drukkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwak...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge
[..]
Dit is al de derde dag dat ik niks ga doen...fokkin verkoudheid..
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Braamyo het volgende:
En er zijn liefdesliedjes op de radiowat tof, wat onzettend tof !!!!
Die heb ik dan ook voor Maitje aangevraagd. Niet voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jij werkt natuurlijk door als je neus leegloopt, je je eigen longen probeert op te hoesten en geen drugs nodig heb om hem volledig te spacen?quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij werkt natuurlijk door als je neus leegloopt, je je eigen longen probeert op te hoesten en geen drugs nodig heb om hem volledig te spacen?
ow mijn fout, dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook voor Maitje aangevraagd. Niet voor jou.
Dat klonk ongeveer als hoe ik vorige week aan het werk wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef jankaas020 het volgende:
Jij werkt natuurlijk door als je neus leegloopt, je je eigen longen probeert op te hoesten en geen drugs nodig heb om hem volledig te spacen?
Geeft niks.quote:
Dat is zeker zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef jankaas020 het volgende:
Ik dus niet, ook geen kans om m'n collega's te besmetten. Op een schip is het natuurlijk een dichte ruimte, zit je met 150 man dicht op elkaar en de ventilatie die er is, daarvan wordt 70% gerecirculeerd.
Middagquote:
Dat je extra vrij krijgt of extra salaris om ''paraat'' te staan voor noodgevallen. Denk hierbij aan dijkdoorbraken of ehm... tja.... nja, dijkdoorbraken dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef Thaboel het volgende:
Iemand bekend met de term 'opplan 10'? Zoja wat betekent het?
Nom nom nom, gekookt eitje zou er wel in gaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:38 schreef Thaboel het volgende:
Eitje gebakken zo ff douchen dan naar het werkMijn werkweek begint net
Dat dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:19 schreef jankaas020 het volgende:
Ze hebben het ook constant over 'de marine' terwijl force-vision toch echt een onderdeel is van DMO en voor driekwart uit burgers bestaat...
Blijkt om een civiele ondersteuning te gaan van 2uurquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat je extra vrij krijgt of extra salaris om ''paraat'' te staan voor noodgevallen. Denk hierbij aan dijkdoorbraken of ehm... tja.... nja, dijkdoorbraken dus.
Je notice to move ligt vaak op 8 of 12 uur. Dus extra vrij of salaris voor gratis xD
Belooft veel goeds...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Hillen noemt de komende nota over de bezuinigingen, en zegt dat het stuk 'de aarde zal doen trillen' bij Defensie.
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Belooft veel goeds...![]()
Heeft hij dat gezegd tijdens het debat?
Ik ben helemaal los aan het gaan hier op mijn ''kamer dag''quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Moet jij niet "werken" dan? Of zit je de hele dag op je kamer??
klas vier, VMBO-TL, stelt geen ruk voor...quote:
Owh.. maar je doet de hele dag dus niets..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal los aan het gaan hier op mijn ''kamer dag''
Weer een hele leuke week, met tenminste 2 van die dagen, eigenlijk alleen maar gemountainbiked vandaag
Wel positief advies gekregen voor het NMK ATB
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef gerco94 het volgende:
klas vier, VMBO-TL, stelt geen ruk voor...
Ik ben alweer vergeten waar mijn sector werkstuk over ging, zoveel moeite heb ik er aan besteedquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Heb destijds een video opname gemaakt van 10 minuutjes, werkstuk afgesloten met een 9 xD
Jah waarschijnlijk wel. Ik doe nog wel productieve dingen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Maitje het volgende:
Owh.. maar je doet de hele dag dus niets..![]()
En morgen dan? Weer kamer dag
moest je die ook nog weer presenteren? wij moeten een presentatie maken over een onderwerp dat bij je sector past. een presentatie van 2 minuten lullen, en 5 minuten filmpje krijg je een goed voorquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Heb destijds een video opname gemaakt van 10 minuutjes, werkstuk afgesloten met een 9 xD
Ik wou een presentatie overclocken doen, mocht nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef gerco94 het volgende:
[..]
moest je die ook nog weer presenteren? wij moeten een presentatie maken over een onderwerp dat bij je sector past. een presentatie van 2 minuten lullen, en 5 minuten filmpje krijg je een goed voor
Geen idee werd geen reden gegeven, waarschijnlijk omdat mijn klas dan zou sterven van vervelingquote:
Vroegah, toen ik mijn Celly 566 nog op 1Ghz kreeg!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik wou een presentatie overclocken doen, mocht niet
groot gelijk, koop gewoon een goede pc, hoef je ook niet te overclockenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee werd geen reden gegeven, waarschijnlijk omdat mijn klas dan zou sterven van verveling
Moeilijk gesprek achter de rugquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Vinz0r het volgende:
Gedumpt worden is soms makkelijker als dumpen denk ik
hmmmzzzz vertel het verhaal eens... dat kan soms erg opluchtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Vinz0r het volgende:
Gedumpt worden is soms makkelijker als dumpen denk ik
Ah, okee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Krijg je dan ook het blad?
http://www.vomi-nederland.nl/Algemeen/Sobat.htm
Yepquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Krijg je dan ook het blad?
http://www.vomi-nederland.nl/Algemeen/Sobat.htm
Die regelen de vakantietrips naar Bosnië, dan kun je oa alle plekken afgaan waar de Nederlanders hebben gezeten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee.
Zie dat de Vafamil ook nog steeds bestaat, meende dat die al lang opgedoekt was.
Heb t uitgemaakt met een super leuk meisje wat 125 km van me afwoont omdat ik meer vrijheid wil, maw wel de lusten niet de lasten, en t is stiekem gewoon zonde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hmmmzzzz vertel het verhaal eens... dat kan soms erg opluchten
125 kilometer is wel echt ver ja. Dat het zonde is mag enige naam hebben. Maar soms weet je wanneer iets beter is. Echter, dat hoeft nog niet te betekenen dat je het leuk vond om het uit te maken. En je mag er nu ook best mee zitten. Helemaal geen schande.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Vinz0r het volgende:
Heb t uitgemaakt met een super leuk meisje wat 125 km van me afwoont omdat ik meer vrijheid wil, maw wel de lusten niet de lasten, en t is stiekem gewoon zonde.
Als ze hier woonde dan deed ik er echt niet moeilijk over maar je kan niet zo ff bij elkaar binnen wippen
T erge is gewoon dat ik dr pijn doe, en ik haat t gewoon te zien dat ik t doe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
125 kilometer is wel echt ver ja. Dat het zonde is mag enige naam hebben. Maar soms weet je wanneer iets beter is. Echter, dat hoeft nog niet te betekenen dat je het leuk vond om het uit te maken. En je mag er nu ook best mee zitten. Helemaal geen schande.
Ik snap wat je bedoelt, Recentelijk heb ik een goeie vriendin van mij helaas tegen haarzelf moeten beschermen door iets tegen haar zin in te doen. Ze vond het niet leuk en ze was echt emotioneel gekwetst.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Vinz0r het volgende:
T erge is gewoon dat ik dr pijn doe, en ik haat t gewoon te zien dat ik t doe.
Weet ik, maar meende dat ze begin 2000 ofzo opgedoekt waren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Die regelen de vakantietrips naar Bosnië, dan kun je oa alle plekken afgaan waar de Nederlanders hebben gezeten.
Misschien ben ik een beetje simpel, maar 125km verderop wonen en meer vrijheid willen??? Ik kan dat niet helemaal rijmen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Heb t uitgemaakt met een super leuk meisje wat 125 km van me afwoont omdat ik meer vrijheid wil, maw wel de lusten niet de lasten, en t is stiekem gewoon zonde.
Als ze hier woonde dan deed ik er echt niet moeilijk over maar je kan niet zo ff bij elkaar binnen wippen
Ze maken nog steeds reclame in de Checkpoint, en dat blad bestaat pas tien jaar, misschien zelf ook eens een tripje naar Bosnë makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik, maar meende dat ze begin 2000 ofzo opgedoekt waren.
Bedoel ermee dat ik dr alleen in de weekenden zie,maar als ik dr wil zien moet ik eerst een dik uur in de auto zitten;)quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje simpel, maar 125km verderop wonen en meer vrijheid willen??? Ik kan dat niet helemaal rijmen.
Weekenden en vakanties zijn toch meer dan genoeg? Dat houdt het een beetje spannend. (nou ben ik ook niet beter gewend...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bedoel ermee dat ik dr alleen in de weekenden zie,maar als ik dr wil zien moet ik eerst een dik uur in de auto zitten;)
Maw als ik dr doordeweeks ff wil zien ben ik zowiezo 2,5u kwijt aan reizen
Ga ik ook ASAP weer aan beginnen. zodra als ik hier weer een fatsoenlijke set pannen e.d. hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
Daar ben ik mee gestopt, maak mijn eigen maaltje wel.
Goed plan! Paresto wordt per dag slechter... Zo nu en dan kom ik er nog wel eens, maar wat een ellende.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ga ik ook ASAP weer aan beginnen. zodra als ik hier weer een fatsoenlijke set pannen e.d. heb
Toch, omdat ik geen voorstander ben van zomaar iets of iemand de grond in bashen. De kleinere paresto's. Zoals bijvoorbeeld die op het harskamp, is gewoon degelijk. Weinig op aan te merken als je naar de prijs kwaliteid verhouding krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef AchJa het volgende:
Goed plan! Paresto wordt per dag slechter... Zo nu en dan kom ik er nog wel eens, maar wat een ellende.
Haha op zich wel, maar ik ben een man die zn behoeften heeft, en ze vindt t niet fijn als ik een ander er op sleurquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weekenden en vakanties zijn toch meer dan genoeg? Dat houdt het een beetje spannend. (nou ben ik ook niet beter gewend...)
Ach, komt ze wel weer overheenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
T erge is gewoon dat ik dr pijn doe, en ik haat t gewoon te zien dat ik t doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:
Ze blinken dan ook uit in verschil... Op bv. 't Harde of de Harskamp heb ik er weinig op aan te merken, maar de Peel, Oirschot of voorheen Ede is droeve ellende.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Toch, omdat ik geen voorstander ben van zomaar iets of iemand de grond in bashen. De kleinere paresto's. Zoals bijvoorbeeld die op het harskamp, is gewoon degelijk. Weinig op aan te merken als je naar de prijs kwaliteid verhouding krijgt.
Ouderwetsch handwerk is niet voldoende?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Haha op zich wel, maar ik ben een man die zn behoeften heeft, en ze vindt t niet fijn als ik een ander er op sleur
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Maitje het volgende:
Ach, komt ze wel weer overheen.
Neej, je hebt volkomen gelijk. En dat weet vinz0r ook wel. Dessalniettemin doet het hem nu pijn omdat zij nu ongelukig is. En hij tot op zekere hoogte zeker nog gevoelens heeft voor haar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet achterlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej, je hebt volkomen gelijk. En dat weet vinz0r ook wel. Dessalniettemin doet het hem nu pijn omdat zij nu ongelukig is. En hij tot op zekere hoogte zeker nog gevoelens heeft voor haar....
Om nog maar te zwijgen van die luchtmacht kazerne te zwijgen, hoe heet die ook al weer. Owja, Volkelquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef AchJa het volgende:
Ze blinken dan ook uit in verschil... Op bv. 't Harde of de Harskamp heb ik er weinig op aan te merken, maar de Peel, Oirschot of voorheen Ede is droeve ellende.
Gelukkig niet.quote:
Gehehequote:
Zo kwam het wel over!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nooit gezegt dat je dat was, en zal ik ook nooit doen
Volkel heb ik nooit gegeten, maar ik ben daar buurman van, de Peel zit niet veel verder... Overigens is Volkel nog wel een basis, terwijl de Peel ondertussen een kazerne geworden is, sorry KLUquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van die luchtmacht kazerne te zwijgen, hoe heet die ook al weer. Owja, Volkel
Uit het 24 uurs rantsoen !quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef drivehome het volgende:
Paresto. Dan liever een blik opwarmen.
De KLU noemt het een "basis" terwijl de KL het "kazerne" noemt. Het is dan ook altijd LMB (Luchtmacht Basis) de Peel bv. Net zoals LMB Leeuwarden, Volkel, Soesterberg etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Braamyo het volgende:
xD, noem mij dan ff dom. Maar wat is het verschil tussen een basis en een kazerne?
quote:
Als je het al krijgt... Of hoef je 's ochtends geen lupa te smeren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef drivehome het volgende:
[..]
die zijn zelfs koud nog beter te eten. Al is het opvoer van paresto om de een of andere reden vaak ook nog niet zo heel slecht (afhankelijk van het oefengebied).
Je hebt gelijk, maar ik doelde dus ook meer op "basis". (wat in het geval van de Peel nvt is!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nee het was LMB de Peel en VLB Eindhoven, Volkel etc.
Soms, als er kratten brood en beleg klaar staan of we krijgen (soepel) een lunchmomentje in de middag waarbij de ^^ kratten weer zijn gevuld. Geeft gelukkig wat afwisseling, een week op van die crackers is ook zo droog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het al krijgt... Of hoef je 's ochtends geen lupa te smeren?
En dan vergeet ik LMT Deelen nog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik doelde dus ook meer op "basis". (wat in het geval van de Peel nvt is!)
Sorry Cobra!
Leve de oneindige herhalingquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Dagboek van onze helden is trouwens nu weer op NGC.
Deelen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan vergeet ik LMT Deelen nog.
geeft niet![]()
Correct. Het is MLT.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deelen...(overigens MLT bij mijn weten) is ook alleen door de KL in gebruik ondertussen...
5 jaar geleden wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef Clan het volgende:
Ik heb mij op Dienstmakkers.nl ingeschreven, maar kom daar toch bar weinig/geen Lijnwerker-Centralisten tegen. Ik dacht dat die site nogal hoog aangeschreven stond.
Al die lichtingsmaten van jou (oldtimers) hebben over het algemeen niet zoveel met internet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:25 schreef Clan het volgende:
Ik heb mij op Dienstmakkers.nl ingeschreven, maar kom daar toch bar weinig/geen Lijnwerker-Centralisten tegen. Ik dacht dat die site nogal hoog aangeschreven stond.
Die ligt volgens mij zo goed als stil?quote:
Dat is ook zo, maar er staan wel flink wat Kanonniers op, maar niemand van de Staf, staf en verzorgingsbatterij van die periode.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al die lichtingsmaten van jou (oldtimers) hebben over het algemeen niet zoveel met internet.
Jammerquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ligt volgens mij zo goed als stil?
Ja, elk onderdeel staat er minsten 2 keer op. Onder verschillende benamingen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar er staan wel flink wat Kanonniers op, maar niemand van de Staf, staf en verzorgingsbatterij van die periode.
Uit armoe maar op al die andere onderdelen ingeschreven, die zullen wel achter het internet zitten, iig van de MGD wat bekende namen zien staan, maar de site is best onoverzichtelijk.
Van de MGD is het helemaal onoverzichtelijk, maar goed, voor 1990 hadden de afzonderlijke eenheden hun eigen MGD, na 1991 is dat allemaal anders geworden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, elk onderdeel staat er minsten 2 keer op. Onder verschillende benamingen.
Ik mis ook een hele periode daar, het lijkt wel of mijn lichting een absolute afkeer heeft van internet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar er staan wel flink wat Kanonniers op, maar niemand van de Staf, staf en verzorgingsbatterij van die periode.
Het KZVquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Van de MGD is het helemaal onoverzichtelijk, maar goed, voor 1990 hadden de afzonderlijke eenheden hun eigen MGD, na 1991 is dat allemaal anders geworden.
Heb jij nog geen reunie gehad van je onderdeel, of is dat nog iets te vroeg?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mis ook een hele periode daar, het lijkt wel of mijn lichting een absolute afkeer heeft van internet.
Is laatst nog een reunie geweest van mijn oude club, maar ben niet gegaan omdat ik van tevoren de deelnemerslijst al kon inzien en er verdacht weinig figuren van mijn periode bij zaten. Daarintegen ga ik wel elk jaar naar de artilleriejaardag, dan kom ik ook weer een hoop bekenden tegen, maar dat zijn dan weer de "beroepsen" uit die tijd. De diplimaatjes ben ik nooit meer tegengekomen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb jij nog geen reunie gehad van je onderdeel, of is dat nog iets te vroeg?
Het is natuurlijk ook wel leuk om je ouwe strijdmakkers weer tegen te komen en te horen hoe het ze vergaat, maar ik heb daar via internet weer wat slechte ervaringen mee. Ik had via via een maatje opgespoord en een mail gestuurd, die had een mail teruggestuurd die ik nooit ontvangen of gemist heb. Daarna kreeg ik een mail van een boze vriendin waarom ik nooit op hem gereageerd had...quote:Ik denk ook dat je pas na jaren behoefte krijgt om weer eens mensen van toen te ontmoeten. Toen ik nog in dienst zat had ik daar niet zo'n behoefte aan. Ik zou toen ook niets op internet hebben gezet over mijzelf, maar nu ben ik toch allang weg daar dus makt dat allemaal niet zoveel meer uit.
Ik heb wel ooit in 1990 in Ede een Reunie gehad van de StVzgBt 14 Afdva, maar toen bestond er in Nederland nog geen internet behalve dat militair netwerk, maar daar was het toen ook rustig, want veel waren natuurlijk al uit dienst en onvindbaar voor defensie.
Op de OCMGD te Hollandsch Rading 1993, Korporaal van Oud-Heusden Kazerne.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:46 schreef Clan het volgende:
@ER,
Waar heb jij precies je opleiding tot gewondenverzorger gevolgd?
Daar heb ik mijn keuring nog gehad. Oh wat zat er een lekker wijf in mijn club!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de OCMGD te Hollandsch Rading 1993, Korporaal van Oud-Heusden Kazerne.
Daar had ik ook mijn keuring voor Luchtmobiel gehad, toen geen leuke dames...........quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn keuring nog gehad. Oh wat zat er een lekker wijf in mijn club!!!
Heb haar daarna nooit meer gezien, zal wel afgekeurd zijn...![]()
Daar stonden we dan als ex-dipli's kvv'ers etc... Het kwijl mochten we bijna opdweilenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar had ik ook mijn keuring voor Luchtmobiel gehad, toen geen leuke dames...........
Daar zat ik van 1987 tot 1988 onderbroken door stage op CMH in Utrecht, GGD Hilversum en GGD 's Hertogenbosch, maar ik heb daar ook keuringen gedaan, misschien heb ik jou nog wel gekeurd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de OCMGD te Hollandsch Rading 1993, Korporaal van Oud-Heusden Kazerne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |