En wanneer ga je die ouders van jou wat rust geven en verkas je eens?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Thaboel het volgende:
@mores geen zin om op de bank tv te kijken dus dan ga ik lekker op bed tv kijken in mn kamerMaar niet vroeg slapen hoor
Deze heb ik nog wel liggen voor hem.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Mores het volgende:
[..]
En wanneer ga je die ouders van jou wat rust geven en verkas je eens?
Er zitten toch eigenlijk al standaard ROT's op je uniform, wat bedoel je precies? En voor elk dienstjaar een medaille is wel héél erg veel van het goeie he?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Mores het volgende:
Ik vind dat ze in Nederland van die epauletten standaard op het uniform moeten dragen en van die nestels, maar dan aan beide kanten en voor elk dienstjaar een medaille erbij
Komop zo'n uniform ala khadaffi is toch indrukwekkender, en dan ook zo'n grote Russische pet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Er zitten toch eigenlijk al standaard ROT's op je uniform, wat bedoel je precies? En voor elk dienstjaar een medaille is wel héél erg veel van het goeie he?
Ik vind dat Ghadaffi juist enorm voor lul loopt met zo'n uniform en ik vind mijn KLu pet al groot genoeg zoals ie is.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:22 schreef Mores het volgende:
[..]
Komop zo'n uniform ala khadaffi is toch indrukwekkender, en dan ook zo'n grote Russische pet.
Ga jij hier nu echt serieus op in?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik vind dat Ghadaffi juist enorm voor lul loopt met zo'n uniform en ik vind mijn KLu pet al groot genoeg zoals ie is.
Dat was echt een ondingquote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef Mores het volgende:
@Cobra, ik zie trouwens dat ze dat koord Libanonkoord noemen, en die ene lus maak je vast aan de knoop;
http://www.defensie.nl/la(...)/nestels_en_koorden/
Correctie VN onderdeelkoord
http://www.boekje-pienter.nl/html/o.htm#onderdeelkoord-vn
Zodra ik er het geld voor hebquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Mores het volgende:
[..]
En wanneer ga je die ouders van jou wat rust geven en verkas je eens?
Maar die van mij is gloednieuw. Al 20 jaar in mijn bezit en maar één keer gebruikt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef Thaboel het volgende:
@cobra heb tijdens v&v 2 weken in z'n kreng gelegen en verdoem dat kreng!! Liever de oude bivi zak
Vaak zat gedragenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
Draagt de OKP deze trouwens nog?
[ afbeelding ]
quote:
ErwinRommel ligt al te pitten, ik kan de slaap nog niet vatten helaas...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet dat Maitje al ligt te snurken. Maar de rest...
Ben je dan niet snel genoeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel ligt al te pitten, ik kan de slaap nog niet vatten helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |