Ik ben helemaal los aan het gaan hier op mijn ''kamer dag''quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Moet jij niet "werken" dan? Of zit je de hele dag op je kamer??
klas vier, VMBO-TL, stelt geen ruk voor...quote:
Owh.. maar je doet de hele dag dus niets..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal los aan het gaan hier op mijn ''kamer dag''
Weer een hele leuke week, met tenminste 2 van die dagen, eigenlijk alleen maar gemountainbiked vandaag
Wel positief advies gekregen voor het NMK ATB
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef gerco94 het volgende:
klas vier, VMBO-TL, stelt geen ruk voor...
Ik ben alweer vergeten waar mijn sector werkstuk over ging, zoveel moeite heb ik er aan besteedquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Heb destijds een video opname gemaakt van 10 minuutjes, werkstuk afgesloten met een 9 xD
Jah waarschijnlijk wel. Ik doe nog wel productieve dingen hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Maitje het volgende:
Owh.. maar je doet de hele dag dus niets..![]()
En morgen dan? Weer kamer dag
moest je die ook nog weer presenteren? wij moeten een presentatie maken over een onderwerp dat bij je sector past. een presentatie van 2 minuten lullen, en 5 minuten filmpje krijg je een goed voorquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Heb destijds een video opname gemaakt van 10 minuutjes, werkstuk afgesloten met een 9 xD
Ik wou een presentatie overclocken doen, mocht nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef gerco94 het volgende:
[..]
moest je die ook nog weer presenteren? wij moeten een presentatie maken over een onderwerp dat bij je sector past. een presentatie van 2 minuten lullen, en 5 minuten filmpje krijg je een goed voor
Geen idee werd geen reden gegeven, waarschijnlijk omdat mijn klas dan zou sterven van vervelingquote:
Vroegah, toen ik mijn Celly 566 nog op 1Ghz kreeg!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik wou een presentatie overclocken doen, mocht niet
groot gelijk, koop gewoon een goede pc, hoef je ook niet te overclockenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee werd geen reden gegeven, waarschijnlijk omdat mijn klas dan zou sterven van verveling
Moeilijk gesprek achter de rugquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Vinz0r het volgende:
Gedumpt worden is soms makkelijker als dumpen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |