Das dus ongeveer 3,5 weekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef Thaboel het volgende:
Rave ging 14 feb weg. Ging dat gemiauw van ze ex vriendin over
Je wil niet weten hoe ik als de "boeman" bij een sportles stond op een cursus...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik als de "boeman" bij een sportles stond op een cursus...
Ik had betrokkene de opleiding uitgeschopt en kwam betrokkene weer tegen als sport figuur.
En dat was?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
Maar de vraag van het vorige topic is onbeantwoord gebleven
Leugens!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
Maar de vraag van het vorige topic is onbeantwoord gebleven
Aaah.. niet zeuren!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was geen lol... zeker niet voor de fysieke inspanning die ik tentoon moest stellen...
Oh, ik dacht de vraag over Ravequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Stip op je ROT of ROT stip?
[ afbeelding ]
Deed ik dan ook niet...quote:
Oooh! Knapperdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deed ik dan ook niet...
Ik liep verdomme met mijn overal en hoge schoenen het hele jonge circus naar huis. Mijn hele sportzooi zat nog op de boot.
Die kwam weer uit het topic daarvoor, ik zei namelijk dat een Onderluitenant twee stippen op zijn ROT had.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom was die vraag er, van het vorige topic?
Ik vind dat de beste politieman het prima doet. Stelletje klootzakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Dat filmpje op dumpter (mirror nog iets), om je bloed te doen koken!
De vraag is hoe treedt je hier als burger, militair in burger en militair in groen correct bij op?
Dat politiestaat Schagen filmpje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef hcwp het volgende:
Dat filmpje op dumpter (mirror nog iets), om je bloed te doen koken!
De vraag is hoe treedt je hier als burger, militair in burger en militair in groen correct bij op?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
Het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)iestaat_schagen.html
Hoe het ook kan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
Het filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)iestaat_schagen.html
Hoe het ook kan:
[ afbeelding ]
Dat zeker..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Clan het volgende:
Misschien dat daar een samenscholingsverbod van kracht is, hoe dan ook, de agent staat in zijn recht omdat hem het werk onmogelijk wordt gemaakt.
voldoet!quote:
Bij mijn weten niet, maar het is al een tijdje terug dat ik daar geweest ben. Ik heb daar nl vlakbij op school gezeten, wij liepen altijd door dat tunneltje om bij het winkelcentrum te komen, maar die school is al een tijdje weg, dus ik snap niet wat die gasten daar te zoeken hebben, (sowieso zijn er in Schagen betere plekken om rond te hangen naar mijn idee)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Clan het volgende:
Misschien dat daar een samenscholingsverbod van kracht is, hoe dan ook, de agent staat in zijn recht omdat hem het werk onmogelijk wordt gemaakt.
1 waarschuwings schot dan nog een x stop dan 1 gerichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef jankaas020 het volgende:
Niet dat ik weet. Mijn geweldsinstructie gaat zover als 2x stop roepen ("halt, of geweld wordt gebruikt!") en dan (evenredig) los mogen gaan.
Begrijp sowieso niet wat ze moeten 'hangen', zoek een baan of werk aan school!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet, maar het is al een tijdje terug dat ik daar geweest ben. Ik heb daar nl vlakbij op school gezeten, wij liepen altijd door dat tunneltje om bij het winkelcentrum te komen, maar die school is al een tijdje weg, dus ik snap niet wat die gasten daar te zoeken hebben, (sowieso zijn er in Schagen betere plekken om rond te hangen naar mijn idee)
Dat komt doordat er tegenwoordig geen hol te doen is op schoolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet wat ze moeten 'hangen', zoek een baan of werk aan school!
Dat, en werken mag je praktisch niet voor je 16e..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat komt doordat er tegenwoordig geen hol te doen is op school
Het komt door al die jaren zachte heelmeester spelen in Nederland. Zowel door overheid als door opvoeders. Er is een reden waarom 1/5e van de agenten met psychische problemen rondloopt. Ze mogen niets, maar krijgen wel dagelijks te maken met hondsbrutale en soms zelfs agressieve burgers... Die zo geworden zijn omdat niemand ze ooit verteld heeft dat ze niet het belangrijkste kadaver op de wereld zijn... Enfin, voor ik verzand in een hele preek over gebrek aan opvoedingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat, en werken mag je praktisch niet voor je 16e..
Ik heb het ook wel gedaan, met een paar vrienden rondgehangen,een echte plek voor onszelf hadden we niet, dus gingen we met elkaar in het park ofzo staan..
Stiekem drank drinken of jointjes roken..
Eventjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
1 aanrader aan een ieder, koop nooit niet de Koopmans pannenkoekenmix in een flesje. De poeder/bloen zit erin, waar je dan 400ml melk moet indoen.
Pure afzetterij is het, want je kunt er max 4 pannenkoeken van maken. Daarnaast zou het een "verbeterd product" zijn. Niks van waar. Blijft klonteren als de pest.
Resultaat was dat ik voor Lotusss welgeteld 4 pannenkoeken kon maken, voor mijzelf, de spekpannenkoeken, daar kwam niks meer van, want het was op.
Daarom mensen, blijf bij de gewone pannenkoekenmix. Neewm nooit die uit zo een "fles". Is kut. Ben nu uit ellende maar kerstragout aan het opwarmen.
Eens. Ruggengraat kweken die jongens van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
De dienstplicht moet terug!!!11one11omfgbbq!!1!111
Afzetterij, en de kwaliteit niet waard.quote:
Jawel, ik kom op onregelmatige uren thuis lieve schatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eventjes...
Je gaat toch nu niet zitten beweren dat jullie nu pas avond eten right?
Ja maar lieve schat, je hebt toch wel ergens avondetenpauze? (<--- nieuw woord)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel, ik kom op onregelmatige uren thuis lieve schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |