quote:
Ze blinken dan ook uit in verschil... Op bv. 't Harde of de Harskamp heb ik er weinig op aan te merken, maar de Peel, Oirschot of voorheen Ede is droeve ellende.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Toch, omdat ik geen voorstander ben van zomaar iets of iemand de grond in bashen. De kleinere paresto's. Zoals bijvoorbeeld die op het harskamp, is gewoon degelijk. Weinig op aan te merken als je naar de prijs kwaliteid verhouding krijgt.
Ouderwetsch handwerk is niet voldoende?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Haha op zich wel, maar ik ben een man die zn behoeften heeft, en ze vindt t niet fijn als ik een ander er op sleur
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Maitje het volgende:
Ach, komt ze wel weer overheen.
Neej, je hebt volkomen gelijk. En dat weet vinz0r ook wel. Dessalniettemin doet het hem nu pijn omdat zij nu ongelukig is. En hij tot op zekere hoogte zeker nog gevoelens heeft voor haar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet achterlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej, je hebt volkomen gelijk. En dat weet vinz0r ook wel. Dessalniettemin doet het hem nu pijn omdat zij nu ongelukig is. En hij tot op zekere hoogte zeker nog gevoelens heeft voor haar....
Om nog maar te zwijgen van die luchtmacht kazerne te zwijgen, hoe heet die ook al weer. Owja, Volkelquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef AchJa het volgende:
Ze blinken dan ook uit in verschil... Op bv. 't Harde of de Harskamp heb ik er weinig op aan te merken, maar de Peel, Oirschot of voorheen Ede is droeve ellende.
Gelukkig niet.quote:
Gehehequote:
Zo kwam het wel over!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nooit gezegt dat je dat was, en zal ik ook nooit doen
Volkel heb ik nooit gegeten, maar ik ben daar buurman van, de Peel zit niet veel verder... Overigens is Volkel nog wel een basis, terwijl de Peel ondertussen een kazerne geworden is, sorry KLUquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van die luchtmacht kazerne te zwijgen, hoe heet die ook al weer. Owja, Volkel
Uit het 24 uurs rantsoen !quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef drivehome het volgende:
Paresto. Dan liever een blik opwarmen.
De KLU noemt het een "basis" terwijl de KL het "kazerne" noemt. Het is dan ook altijd LMB (Luchtmacht Basis) de Peel bv. Net zoals LMB Leeuwarden, Volkel, Soesterberg etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Braamyo het volgende:
xD, noem mij dan ff dom. Maar wat is het verschil tussen een basis en een kazerne?
quote:
Als je het al krijgt... Of hoef je 's ochtends geen lupa te smeren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef drivehome het volgende:
[..]
die zijn zelfs koud nog beter te eten. Al is het opvoer van paresto om de een of andere reden vaak ook nog niet zo heel slecht (afhankelijk van het oefengebied).
Je hebt gelijk, maar ik doelde dus ook meer op "basis". (wat in het geval van de Peel nvt is!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Nee het was LMB de Peel en VLB Eindhoven, Volkel etc.
Soms, als er kratten brood en beleg klaar staan of we krijgen (soepel) een lunchmomentje in de middag waarbij de ^^ kratten weer zijn gevuld. Geeft gelukkig wat afwisseling, een week op van die crackers is ook zo droog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het al krijgt... Of hoef je 's ochtends geen lupa te smeren?
En dan vergeet ik LMT Deelen nog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik doelde dus ook meer op "basis". (wat in het geval van de Peel nvt is!)
Sorry Cobra!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |