hmmmzzzz vertel het verhaal eens... dat kan soms erg opluchtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef Vinz0r het volgende:
Gedumpt worden is soms makkelijker als dumpen denk ik
Ah, okee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Krijg je dan ook het blad?
http://www.vomi-nederland.nl/Algemeen/Sobat.htm
Yepquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Krijg je dan ook het blad?
http://www.vomi-nederland.nl/Algemeen/Sobat.htm
Die regelen de vakantietrips naar Bosnië, dan kun je oa alle plekken afgaan waar de Nederlanders hebben gezeten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee.
Zie dat de Vafamil ook nog steeds bestaat, meende dat die al lang opgedoekt was.
Heb t uitgemaakt met een super leuk meisje wat 125 km van me afwoont omdat ik meer vrijheid wil, maw wel de lusten niet de lasten, en t is stiekem gewoon zonde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hmmmzzzz vertel het verhaal eens... dat kan soms erg opluchten
125 kilometer is wel echt ver ja. Dat het zonde is mag enige naam hebben. Maar soms weet je wanneer iets beter is. Echter, dat hoeft nog niet te betekenen dat je het leuk vond om het uit te maken. En je mag er nu ook best mee zitten. Helemaal geen schande.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Vinz0r het volgende:
Heb t uitgemaakt met een super leuk meisje wat 125 km van me afwoont omdat ik meer vrijheid wil, maw wel de lusten niet de lasten, en t is stiekem gewoon zonde.
Als ze hier woonde dan deed ik er echt niet moeilijk over maar je kan niet zo ff bij elkaar binnen wippen
T erge is gewoon dat ik dr pijn doe, en ik haat t gewoon te zien dat ik t doe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
125 kilometer is wel echt ver ja. Dat het zonde is mag enige naam hebben. Maar soms weet je wanneer iets beter is. Echter, dat hoeft nog niet te betekenen dat je het leuk vond om het uit te maken. En je mag er nu ook best mee zitten. Helemaal geen schande.
Ik snap wat je bedoelt, Recentelijk heb ik een goeie vriendin van mij helaas tegen haarzelf moeten beschermen door iets tegen haar zin in te doen. Ze vond het niet leuk en ze was echt emotioneel gekwetst.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Vinz0r het volgende:
T erge is gewoon dat ik dr pijn doe, en ik haat t gewoon te zien dat ik t doe.
Weet ik, maar meende dat ze begin 2000 ofzo opgedoekt waren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Die regelen de vakantietrips naar Bosnië, dan kun je oa alle plekken afgaan waar de Nederlanders hebben gezeten.
Misschien ben ik een beetje simpel, maar 125km verderop wonen en meer vrijheid willen??? Ik kan dat niet helemaal rijmen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Heb t uitgemaakt met een super leuk meisje wat 125 km van me afwoont omdat ik meer vrijheid wil, maw wel de lusten niet de lasten, en t is stiekem gewoon zonde.
Als ze hier woonde dan deed ik er echt niet moeilijk over maar je kan niet zo ff bij elkaar binnen wippen
Ze maken nog steeds reclame in de Checkpoint, en dat blad bestaat pas tien jaar, misschien zelf ook eens een tripje naar Bosnë makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik, maar meende dat ze begin 2000 ofzo opgedoekt waren.
Bedoel ermee dat ik dr alleen in de weekenden zie,maar als ik dr wil zien moet ik eerst een dik uur in de auto zitten;)quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien ben ik een beetje simpel, maar 125km verderop wonen en meer vrijheid willen??? Ik kan dat niet helemaal rijmen.
Weekenden en vakanties zijn toch meer dan genoeg? Dat houdt het een beetje spannend. (nou ben ik ook niet beter gewend...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Bedoel ermee dat ik dr alleen in de weekenden zie,maar als ik dr wil zien moet ik eerst een dik uur in de auto zitten;)
Maw als ik dr doordeweeks ff wil zien ben ik zowiezo 2,5u kwijt aan reizen
Ga ik ook ASAP weer aan beginnen. zodra als ik hier weer een fatsoenlijke set pannen e.d. hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
Daar ben ik mee gestopt, maak mijn eigen maaltje wel.
Goed plan! Paresto wordt per dag slechter... Zo nu en dan kom ik er nog wel eens, maar wat een ellende.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ga ik ook ASAP weer aan beginnen. zodra als ik hier weer een fatsoenlijke set pannen e.d. heb
Toch, omdat ik geen voorstander ben van zomaar iets of iemand de grond in bashen. De kleinere paresto's. Zoals bijvoorbeeld die op het harskamp, is gewoon degelijk. Weinig op aan te merken als je naar de prijs kwaliteid verhouding krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef AchJa het volgende:
Goed plan! Paresto wordt per dag slechter... Zo nu en dan kom ik er nog wel eens, maar wat een ellende.
Haha op zich wel, maar ik ben een man die zn behoeften heeft, en ze vindt t niet fijn als ik een ander er op sleurquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weekenden en vakanties zijn toch meer dan genoeg? Dat houdt het een beetje spannend. (nou ben ik ook niet beter gewend...)
Ach, komt ze wel weer overheenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
T erge is gewoon dat ik dr pijn doe, en ik haat t gewoon te zien dat ik t doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |