Ja, drop, een balisto oids, maar geen substantiele maaltijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, je hebt toch wel ergens avondetenpauze? (<--- nieuw woord)
We eten sowieso laat. Meestal ergens tussen 20:30 en 22:00.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eventjes...
Je gaat toch nu niet zitten beweren dat jullie nu pas avond eten right?
Oke schoonheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, drop, een balisto oids, maar geen substantiele maaltijd.
Pff.... Ik zou om 18.30 gestorven zijn van de honger....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We eten sowieso laat. Meestal ergens tussen 20:30 en 22:00.
Is een ritme die je hebt natuurlichquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:17 schreef Thaboel het volgende:
Mietje! Nooit echt honger voor half 8 maja eten wanneer je eten kan he
Avondquote:
Snacken heet datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vreet trouwens gewoon wanneer ik trek heb ±'
Hij kan het hebben...quote:
Is net op! Hij kan gelukkig uitslapen morgen.quote:
Zo dat heet dan bijna nachtetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is net op! Hij kan gelukkig uitslapen morgen.
Nee joh, we leven met je computer meequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef m.k het volgende:
4,2 GHz nu, hoop dat ie stabiel blijft
Edit: nopedan ff wat meer voltage erbij
(zijn jullie al verveeld?)
u doet aan voltmodden? Fet. Met wat voor spul hebben wij hier te maken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef m.k het volgende:
4,2 GHz nu, hoop dat ie stabiel blijft
Edit: nopedan ff wat meer voltage erbij
(zijn jullie al verveeld?)
Ik doe je wel een pmetje, anders pleurt mores om van de vervelingquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
u doet aan voltmodden? Fet. Met wat voor spul hebben wij hier te maken?
Nope, word nog een lastigequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
heb je die officiele uitnodiging voor de beediging al geregeld?
Ik dacht dat daar het mes in was gegaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef Lotusss het volgende:
Zo, effe de steenpuist van ErwinRommel uitgeknepen
Ja maar toen was-ie niet rijp genoeg. Nu wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar het mes in was gegaan?
'oh schat na die heerlijke pannenkoeken en kerstragou heb ik echt zin om romantisch je steenpuist uit te knijpen'quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef Lotusss het volgende:
Zo, effe de steenpuist van ErwinRommel uitgeknepen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Daag ze nu niet uit... zo'n informatie delen ze altijd graag hier
QTFquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Royyy het volgende:
[..]
Daag ze nu niet uit... zo'n informatie delen ze altijd graag hier
Zo ging het ongeveer jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
'oh schat na die heerlijke pannenkoeken en kerstragou heb ik echt zin om romantisch je steenpuist uit te knijpen'
Ja, ik heb foto's gemaakt en ja die heb ik doorgestuurd naar ErwinRommel en NEE die ga ik hier niet posten. Tegen de policy helaasquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:30 schreef Royyy het volgende:
Pumatje stuurt foto's van z'n lul naar meiden, Lotusss en ER zullen wel foto's van steenpuisten naar elkaar sturen
quote:
PM's enzo. Zie boven.quote:
Jij vroeg er niet om.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |