Ohw dat kan iBenny vast wel fixenquote:
Filmpje van wat?quote:
Jullie zijn gek! (jij en me moeder)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan dansen als een baviaan of -zogenaamd- op een man lijken. En als ik dat doe zie ik toch echt wel de nodige overeenkomsten hoor
Johquote:
Hoe je danstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Filmpje van wat?
[..]
Jullie zijn gek! (jij en me moeder)
[..]
Joh
Niiiieehiiieeeet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn gek! (jij en me moeder)
welles... ik vind Aafke niet leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niiiieehiiieeeet!
En het is niet eens negatief (bedoeld)
Je hebt ook helemaal gelijk, c_a lijkt op een drankverslaafd 'chicky' dat de elfstedentocht heeft geschaatst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niiiieehiiieeeet!
En het is niet eens negatief (bedoeld)
Wat had je bedacht dan Benny?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welles... ik vind Aafke niet leuk!
Ik ben benieuwd wanneer er wat op de site komt te staan, dat we mee mogen beslissen. Ik vind die opdracht van Benny wel een goede voor Sharon
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, c_a lijkt op een drankverslaafd 'chicky' dat de elfstedentocht heeft geschaatst.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, c_a lijkt op een drankverslaafd 'chicky' dat de elfstedentocht heeft geschaatst.
die vind ik echt goed!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moet een vlot bouwen, en daar de nacht op verblijven in het zwembad
Dat dus. Karim en Guido hebben respect voor elkaar gekregen en dat is wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik vond dat Guido weinig verkeerds deed. Hij gaf zijn gevoelens bloot. Het was gericht tegen de redactie, niet tegen Maik en Monique. Ik vond het wel mooi dat Karim in staat was om hem te kalmeren. Het is gewoon een gevoelige jongen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme, Cynthia gewoon weer niet aan het ontbijt
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat dus. Karim en Guido hebben respect voor elkaar gekregen en dat is wel mooi om te zien.
Guido is volgens mij heel open en eerlijk en vind het toch wel jammer dat men hier zo vaak zijn verleden (wat daar dan ook allemaal van klopt) erbij haalt om over hem te oordelen.
Ook wel een pluim voor de regie dat ze zijn ongenoegen over de redaktie niet hebben weggedrukt achter een sl.
Wie???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Jurien zit zeker nog steeds in die geheime kamer ???
Ik quote mezelf maar even, zijn er anderen die dit hoorden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef ariehaan het volgende:
On topic, heb ik nou goed gehoord in de uitzending dat Gerard iets zei over het oog van Maik en dat zijn vader (van Gerard dus) de helft van zijn hersens mist?
En Maik elke dag een schone BH!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef iBenny het volgende:
En Servio moet bij elk getal die genoemd wordt 'Bingo!' roepen
Ze moeten gewoon een bingo-avond organiseren!! En daarmee kun je dingen als eyeliner winnen, maar als de hoofdprijs ook een clue.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef iBenny het volgende:
En Servio moet bij elk getal die genoemd wordt 'Bingo!' roepen
Of wacht.. Maik moet gewoon als opdracht van elke vrouw een BH stelen!quote:
Dit vermoeden is... Juist.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even, zijn er anderen die dit hoorden?
Das ook een goeie, jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een bingo-avond organiseren!! En daarmee kun je dingen als eyeliner winnen, maar als de hoofdprijs ook een clue.
Sowieso vind ik het echt dom dat ze al gelijk weer dat hele oog volschminkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef Mylene het volgende:
Aafke doet meteen weer een lading oog makeup op. Ze vraagt aan Sharon of ze wat mag lenen. Zij antwoordt niet uit dit potjes is het hartstikke besmettelijk.
Maik heeft twee verschillende kleuren ogen en dat had de vader van Gerard ook en die bleek een deel van zijn hersenen te missen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even, zijn er anderen die dit hoorden?
Ja die was echt leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef versabommie het volgende:
En Karim zou nog een keer dezelfde bollywood opdracht moeten krijgen! Die was juist zo leuk
Ja die was echt geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef versabommie het volgende:
En Karim zou nog een keer dezelfde bollywood opdracht moeten krijgen! Die was juist zo leuk
Eigenlijk moeten wij gewoon SST gaan produceren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook een goeie, ja
En monopoly het huis in als verwijzing naar Gerard.
Spelletjes avond met Monopoly en Hotelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook een goeie, ja
En monopoly het huis in als verwijzing naar Gerard.
Bedankt, zo had ik het niet begrepenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maik heeft twee verschillende kleuren ogen en dat had de vader van Gerard ook en die bleek een deel van zijn hersenen te missen.
Filmavondje, de bewoners mogen kiezen uit drie titels en die titels zijn dan natuurlijk gewoon aanwijzingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spelletjes avond met Monopoly en Hotel
Wat denk je? Ze moet weer aandacht hebben...De nominaties komen er aan...quote:
tja.. hij heeft toch het gelijk aan zijn zijde dan ?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Wat denk je? Ze moet weer aandacht hebben...De nominaties komen er aan...
met een Bollywood film!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Filmavondje, de bewoners mogen kiezen uit drie titels en die titels zijn dan natuurlijk gewoon aanwijzingen.
Alphons is een eindbaasquote:
En "How to marry a miljonair"quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Gerard een poging gaat doen om Guido los te weken van Servio.
Hij vond het heerlijk voor hun dat hij terug was maar had zwaar de pest in omdat hij dacht dat de redaktie Maik had teruggehaald voor de sex. Dat dat eigenlijk bij Laura een Guido had moeten gebeuren (dit mede ingegeven door de redaktie die heeft lopen pushen of er niet echte gevoelens waren ontstaan) en dat hij zich daardoor gebruikt voelde en dat ze geen enkele rekening met de gevoelens van zijn vriendin hebben willen houden. Hij heeft een hele tijd met Maik en monique daarover gesproken en was verder ook gewoon ok tussen hun.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef capuchon het volgende:
Wat zei Guido over Maik en Mo dan? Kan het niet terug vinden in oudere COS
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:30 schreef versabommie het volgende:
Volgende RLS moeten ze streamers de kans geven om zelf hun eigen streamlocks in te stellen. Ik zou het bijvorbeeld zeer prettig vinden als bij mij elke stream waar Sofia weer begint te muilen keihard op lock gaat!
Jij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
Laat ze kijken naar de film 'Slumdog Millioniare'. Zitten genoeg clues in...
-Internaat
-Jochie is Indiaas -> Bollywood
-Miljonair
-Hij weet alle antwoorden -> Hoogbegaafd
Zo van *bam*
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
-Internaat
-Miljonair
Zo van *bam*
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny is eindbaasNiet Alphons
Goeie ! Maar ik vrees dat de bewoners er toch nog totaal andere kloe's uithalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
-Internaat
-Miljonair
Zo van *bam*
Zijn Karim en Gerard ineens van hun geheim af, internaat en hoogbegaafd gaan ze echt niet als clue zien wedden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:32 schreef iBenny het volgende:
-Internaat
-Miljonair
Zo van *bam*
Ja he... gaat om het idee hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn Karim en Gerard ineens van hun geheim af, internaat en hoogbegaafd gaan ze echt niet als clue zien wedden?
Het is geen bollywoodfilmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:36 schreef MargrietV het volgende:
Het zou me niks verbazen als Karim in Slumdog Miljonair heeft gespeeld.
omdat er opeens 308.000 euro kijkers warenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Alphons is een dikke EINDzendBAAS!
Ja daarom ja.. Misschien begrijp je het concept "geld" niet zo wat begrijpelijk is ( Vrouw -> gat in d'r hand) maar met slechte kijkers geen streams meer. alphons heeft dus keihard bezig JOUW vermaak veilig te stellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat er opeens 308.000 euro kijkers waren![]()
Hij wordt pas EINDzendBAAS als hij er donderdag na de nominatie een zooi drank ingooit
Volgens Karim is het never nooit op inet te vinden!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn we er al achter in welke bollywoodfilm Karim heeft gespeeld?
neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja daarom ja.. Misschien begrijp je het concept "geld" niet zo wat begrijpelijk is ( Vrouw -> gat in d'r hand) maar met slechte kijkers geen streams meer. alphons heeft dus keihard bezig JOUW vermaak veilig te stellen.
Zou je niet met hem willen trouwen nu?
Alles staat op het internet. Gewoon kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens Karim is het never nooit op inet te vinden!
Volgens de hindi name generator zou zijn naam Bhaskar Balamurali zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn we er al achter in welke bollywoodfilm Karim heeft gespeeld?
Okidoki gr gr,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens de hindi name generator zou zijn naam Bhaskar Balamurali zijn.
Misschien hebben we daar wat aan___! ?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bow down for Harishankar Libela...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Groetjes van Jeevan Mandelinequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben lid van een bollywood forum nuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn naam is: Chitrangda Mandeline
Familie?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hai nichtjequote:
Hee, een insider! Vraag eens of ze iemand kennen die veelal met een ontbloot bovenlijf met daarop een mandala rondloopt, en een gitaar heeft waar ie vanalles mee doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben lid van een bollywood forum nu
Je gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef versabommie het volgende:
Ik weet niet of ik mezelf morgen nog in de spiegel durf aan te kijken![]()
Beste Bommie,
Bedankt voor het registreren bij IF Forum - Bollywood, India, Indiase Cultuur & Suriname. Om de registratie te kunnen voltooien, is nog één laatste stap nodig.
Goed bezig. Opzich ook nog wel een geloofwaardige Indiase gebruikersnaam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef versabommie het volgende:
Beste Bommie,
Bedankt voor het registreren bij IF Forum - Bollywood, India, Indiase Cultuur & Suriname. Om de registratie te kunnen voltooien, is nog één laatste stap nodig.
ben nu officieel een sst groupie![]()
Ik sta in de wachtrij, mag nog niet posten! Wel goede mod's daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, een insider! Vraag eens of ze iemand kennen die veelal met een ontbloot bovenlijf met daarop een mandala rondloopt, en een gitaar heeft waar ie vanalles mee doet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef versabommie het volgende:
Beste Bommie,
ben nu officieel een sst groupie![]()
Goeie tekst. Het raakt je...quote:Read more: http://www.earlytollywood(...)s.html#ixzz1G06TUJNx
Parugulu theeyake pasidanaa
falithamu ledani thelisunna
nedainaa repainaa jarigede epudainaa
nee gundello koorchunna guttantha gamanisthu unna
Vasthunna nene vasthunna
vaddanna vadilesthana
Panimala naakedurochi
paruvala vuchu biginchi
padi chache pichini penchi
kattave nanu lakkochi
kundelai kuppinchi
andale guppinchi
indaaka rappinchee
pommanake nanu vidilinchee [ vasthunna][parugulu]
Ulikipade oohale sakshi
usurane oopire sakshi
beduruthunna choopula sakshi
aduruthunna pedavula sakshi
nammale nalinakshi
nijamedo gurthinchi
nee pantham chalinchi
nene nee thikkani penchi [vasthunna][parugulu]
Jeevan Dicklisuckka, aangenaamquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben Harishankar vedartham, ben ik nog wel welkom?
Waarschijnlijk krijgt ze nu te horen dat over 24 uur er een psycholoog is waarna ze bedenktijd krijgt om een 24 uur aan te vragen ben ik bang..quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:05 schreef superkokje het volgende:
ben mobiel dus kan het allemaal niet goed volgen maar begrijp ik het goed dat bommie zich bekeerd heeft tot hindou
En dat doet ze dus elke dagquote:
ze IS doodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:11 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Elke keer als ze in bed ligt denk ik weer dat ze dood is.
matras!quote:
Joycequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Mylene het volgende:
Nieuwe bewoonsters erin voor Sofia, intrede laten doen in een live uitzending, ook weer om de kijkcijfers op te krikken.
Dan ben ik benieuwd wat voor afwijking die heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Joyce schijnt super lekker te zijn!
"Ik Skwirt..."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor afwijking die heeft
Verdubbeld? Serieus? Tjonge, dan zijn we met meer dan ik dacht.quote:
J.O.Y.C.E.!!!11!!! ( en nee dit is niet de idiotlink, veilig te klikken!)quote:
Oh dat kan Aafke ook, heeft ze gister uitgebreid zitten vertellen terwijl ze aan het eten waren.quote:
Dat wil al snel met 100kquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Verdubbeld? Serieus? Tjonge, dan zijn we met meer dan ik dacht.Goedemorgen trouwens.
![]()
Ja, moet je doen in Portugal...vooral in die kleine dorpjes...als je van vibraties houdt..en banden plakken...quote:
Da's geen geheim dan...voor een nieuwe speler wel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh dat kan Aafke ook, heeft ze gister uitgebreid zitten vertellen terwijl ze aan het eten waren.
Ohw ja, die... die mag er van mij ook wel inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
J.O.Y.C.E.!!!11!!! ( en nee dit is niet de idiotlink, veilig te klikken!)
Nieuwe speler is natuurlijk bull. Dan zouden ze haar 3 weken lang afgeschermd moeten hebben van de buitenwereld en internet? Sorry, dat koop ik echt niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's geen geheim dan...voor een nieuwe speler wel...
Binnen 5 min als het nog ff kanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Sofia zegt dat het beter is als ze een donderdag gewoon kan vertrekken.
Hey, wij zijn zusjes: Parvati Mandelinequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn naam is: Chitrangda Mandeline
EEN donderdag ? dus maakt niet uit welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Mylene het volgende:
Sofia zegt dat het beter is als ze een donderdag gewoon kan vertrekken.
Dat kan op zich best, maar ik denk niet dat een nieuw persoon in de groep bewoners opgenomen word en snel weggestemd worden ( Hai Jurien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nieuwe speler is natuurlijk bull. Dan zouden ze haar 3 weken lang afgeschermd moeten hebben van de buitenwereld en internet? Sorry, dat koop ik echt niet.
Ik heb altijd al een zus willen hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, wij zijn zusjes: Parvati Mandeline
Het is weer zover. Godsklere wat is Joanna toch een vreselijk kindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef mspoez het volgende:
Joanna zit op te scheppen over haar geliefde. `Wat hij heeft gedaan kan niemand.
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het is weer zover. Godsklere wat is Joanna toch een vreselijk kindZou het heerlijk vinden om haar een keer te smacken
Dat zou ze nog leuk vinden ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Hier hebben jullie een 100 miljoen miljard garnalen en die moet Joanna gaan pellen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Hier hebben jullie een 100 miljoen miljard garnalen en die moet Joanna gaan pellen!
Lol, ik ook, alleen een broer hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zus willen hebben
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Ik heb alleen een broertjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik ook, alleen een broer hier.![]()
Heyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...
PSIES!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja Rotterdammers...denken vaak dat ze god op aarde zijn in hun kleine belevingswereld...
Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd. Sorry Charmedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat schuim ziet er niet echt vers meer uit...ik zou het niet drinken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij was van de koffie verkeerd toch?;)
lekker !!! alles goed, koffie verkeerd, cappucino, wiener melange thanks he !!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij was van de koffie verkeerd toch?;)
ik ben ook geen echte rotterdammerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd. Sorry Charmed![]()
Rotterdammes zijn raar in discussies! Al doet een rotterdammer een kartonnen pak lidl het lekkerst vinden kun je wijnkenners all over the world zoeken die tegen spreken.. dan nog zou dat kutkartonnen pak lidl wijn het beste wijn evah zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel vaak gelijk in trouwens.
quote:
Maar hij kan niks!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:22 schreef mspoez het volgende:
Joanna zit op te scheppen over haar geliefde. `Wat hij heeft gedaan kan niemand.
Volgens mij wordt die vriend gek thuis voor de tv! Ze kraakt hem alleen maar af.. Tenzij hij ook niet weet hoe de tv aan gaat!quote:
Ow je kan niet sporten als je ongesteld ben???? Humzz ik dacht al gisteravond, waar is mijn tampon gebleven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
Die reacties van Joan en Sofia.![]()
" Maar ik ben net ge-meek-upt"
" Ik ben ongesteld, straks glijd alles er uit "
indd ik zou haar als ik hem was direct aan de kant gooienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die vriend gek thuis voor de tv! Ze kraakt hem alleen maar af.. Tenzij hij ook niet weet hoe de tv aan gaat!
Echt ranzig hoor gaan sporten in de slaapkamer met zoveel man.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
Zo airco uit, verwarming aan hebben ze halverwege toch niet door
psies! Geeft de mokkels weer wat te klagenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt ranzig hoor gaan sporten in de slaapkamer met zoveel man.
mogen ze niet naar buiten dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan wordt er tenminste nog eens iets vochtig daar.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
indd ik zou haar als ik hem was direct aan de kant gooien
Deze heeft er zin in, zie je zo:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Geeft de mokkels weer wat te klagen
nee, dat gaat niet stinken!quote:
jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef waxmask het volgende:
Is het weer carnaval? Gerard verkleed als Berry van Aerle?
is het toch ook? kleutertje van 30quote:
Pic voor het nageslacht:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:38 schreef waxmask het volgende:
Is het weer carnaval? Gerard verkleed als Berry van Aerle?
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn ze aan het doen? Dansen? Dom bewegen? Sporten?
Psies.. die gaat overal 100% voor.. is ook volgens mij de enige normale. Zei ik vorige keer al, al die rls'en falen op het punt dat normale weldenkende mensen die wel willen werken geen 3 maanden vrij kunnen nemenquote:
kheb ook geen idee, ben net 20 min ingeschakeldquote:
Ik ook maar sommigen maken er hun eigen feestje van:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb ook geen idee, ben net 20 min ingeschakeld
Ja, datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Karim deed net dat Johnny Bravo dansje, met z'n armen recht vooruit.![]()
En na al die jaren is dit dan het eerste waar je mee komt op FOK! Nou blijf dan maar weer lurken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Ik ben ook nieuw...tenminste, ik plaats een reactie, dat is nieuw voor mij. Ik bezoek FOK al vanaf BB1. Een rasechte FOKForumLurker dus. Ik heb zo vaak dubbel gelegen om de reacties hier. TOP! Beter dan de liveshows enz.
Nu even over de nominaties. Ik hoop dat Laura eruit gaat, daar zit niets in.
Een topper vind ik Gerard.
En Joana behandelt Flip als een zak stront. Ik snap niet dat die gozer zich zo laat behandelen. Het is een knappe meid, maar daar is alles mee gezegd.
welkom to tha clubquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Ik ben ook nieuw...tenminste, ik plaats een reactie, dat is nieuw voor mij. Ik bezoek FOK al vanaf BB1. Een rasechte FOKForumLurker dus. Ik heb zo vaak dubbel gelegen om de reacties hier. TOP! Beter dan de liveshows enz.
En Joana behandelt Flip als een zak stront. Ik snap niet dat die gozer zich zo laat behandelen. Het is een knappe meid, maar daar is alles mee gezegd.
Hoiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
welkomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
"helloo-o-oooww"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Hai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Niks zichtbaar op andere streams?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Danny het volgende:
Ben benieuwd wat er in het huis gebeurt. Nieuwe meubels? Simpele reparatie? Schoonmaken van de camera's? Nieuwe clues? Ze zitten natuurlijk met een reden in die slaapkamer opgesloten
ik denk dat quinten aan ze word voorgesteld, die komt sophietje halenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Danny het volgende:
Ben benieuwd wat er in het huis gebeurt. Nieuwe meubels? Simpele reparatie? Schoonmaken van de camera's? Nieuwe clues? Ze zitten natuurlijk met een reden in die slaapkamer opgesloten
Goed punt...zal wel iets gebeuren aan de andere kant inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Danny het volgende:
Dan zijn ze idd wel dingen aan het aanpassen in het huis denk ik.quote:
Zo zijn er hier veel begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Die is al uitgerangeerd...Kreeg niet eens meer een kroeg vol van paar honderd man en was afgelast...why thell do I know this crap...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die verlaagt zich toch niet tot zoiets
De rest van het huis word alvast afgebroken, en dan strax suprise!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:50 schreef AMD-XP het volgende:
wtf zijn ze opgesloten in de slaapkamer? .. why??
De vorige keer dat ze in de mannenslaapkamer gingen sporten olv Aafke zag ik geen verschil, er is natuurlijk dat carnavals feestje geweest, er zal wel het eea opgeruimd/gerepareerd moeten worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Danny het volgende:
Zijn opeens in een ander huis! Dat zou echt vet zijn.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:51 schreef Urb het volgende:
[..]
De rest van het huis word alvast afgebroken, en dan strax suprise!...
Het blog van Alphons, zendbaas Net5!quote:
Hebben ze in ik meen Frankrijk wel gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:52 schreef WinBot het volgende:
[..]
Zijn opeens in een ander huis! Dat zou echt vet zijn.....
Nee , komen ze in de studio bij Verbaan en zijn ze stiekum al overgevlogen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:52 schreef WinBot het volgende:
[..]
Zijn opeens in een ander huis! Dat zou echt vet zijn.....
Kleuter...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het blog van Alphons, zendbaas Net5!
Hoi en welkom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:44 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi,
Hoe dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee , komen ze in de studio bij Verbaan en zijn ze stiekum al overgevlogen...
bijna....I'm gettin smarter...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het blog van Alphons, zendbaas Net5!
Volwassen reactie!quote:
quote:
rechtermuis....eigenschappen....LEZEN dusquote:
Kan niet, die zitten in tierol!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Vanavond met de Cherso Crew live in Secret Story, effe kijkcijfers opkrikke daaro!
40 minutes ago via Twitter for BlackBerry® in reply to JosEggink
Dj wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Vanavond met de Cherso Crew live in Secret Story, effe kijkcijfers opkrikke daaro!
Huh? Linkje? Ik snap niks van Twitterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Aangezien het behang er van de muur valt is er zat te doen. Van de week waren Laura en Guido effe aan het klooien aan de wand waar het oog hangt en ze hadden de stukken wandbekleding zo los en de verlichting verwerkt in de wand was ook kapot.quote:
dat is wel een erg goedekope en vervelende oplossing zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:55 schreef Reksie1981 het volgende:
DJ_Tony_Star
Live opgenomen!quote:
Och Hagenezen bij de Rotterdamse diva kan een leuk effect geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is wel een erg goedekope en vervelende oplossing zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |