Ja...dat moet wel lukken denk ikquote:
Weet je het zeker, ze gaan zo neukenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:48 schreef beauterham het volgende:
Jo begint best te vervelen, in het begin behoorde ze tot 1 van de favorieten bij mij.
Denk dat ik mijn werk maar ga afsluiten en eens wat nachtrust ga pakken.
Ik hield me inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:47 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ye, kan het niet helpen dat de laatste zo'n faalhaas is
oh...okquote:
Als Hidi het zegt dan klopt hetquote:
Als je je tieten stilhoud vertel ik het jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef beauterham het volgende:
Heeft hidiho dan een direct lijntje naar de rode telefoon?
Zwaartekracht dat lukt niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je je tieten stilhoud vertel ik het je
Druk eens 1x op Esc toetsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je je tieten stilhoud vertel ik het je
Ja die mag een nachtje opzitten. En het zal mij een worst wezen ik ga mijn bed in Ik hoop dan ze instort. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die mag een nachtje opzitten. En het zal mij een worst wezen ik ga mijn bed in Ik hoop dan ze instort. Zo ben ik dan ook wel weer
Daarom doe ik hetquote:
quote:
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bij BB en DGK gingen ze nog weleens tegen de camera lullen
Ja, dat was lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...
Daar zaten ook geen schoonmakers achter de knoppen van de camera'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sommige cams reageerde dan soms spontaan terug...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar zaten ook geen schoonmakers achter de knoppen van de camera's
Schoonmakersquote:
quote:
Komt omdat ze gewent zijn snel te vegen en boenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:06 schreef beauterham het volgende:
Wat draaien ze toch hard aan die knoppen van die camera's. Begin een beetje zeeziek te worden.
Ze heeft net een clou in de wc neergelegdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef beauterham het volgende:
Gaat Johan nu gewoon slapen? Toch geen missie?
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze heeft net een clou in de wc neergelegd
En niet door getrokken zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
*Proest!* Die moet ze bewaren, als ze het huis uit is, is die heul veul geld waard (dat denken ze zelf dan he)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:08 schreef Zixon het volgende:
[..]
Weer een exclusief item voor d'r webshopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:09 schreef beauterham het volgende:
[..]
*Proest!* Die moet ze bewaren, als ze het huis uit is, is die heul veul geld waard (dat denken ze zelf dan he)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen ligt in bed....
[ afbeelding ]
En daarmee besluit ik deze SST dag officiëel als beëindigd, slaap lekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dan ga ik ook maar, over 3 uur gaat mijn wekker weer *zucht*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen ligt in bed....
[ afbeelding ]
En daarmee besluit ik deze SST dag officiëel als beëindigd, slaap lekker![]()
en.....
[ afbeelding ]
Ik hou de boel nog wel ff in de gatenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:14 schreef beauterham het volgende:
[..]
Ja dan ga ik ook maar, over 3 uur gaat mijn wekker weer *zucht*
Doe maar want er komen nu rare geluiden uit mijn speakers...geen idee wie er zo snurkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hou de boel nog wel ff in de gaten
Die bleef uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en die geheime missie waar Alphons het over had?
Gelukkig heeft 'ie nog genoeg 'troeven' achter de handquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
hij begrijpt het niet echt he? Dat ie iets fout aan het doen is bij SS
Zelfs daar zou ik nog liever naar kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:25 schreef RobbieBoy het volgende:
kijk wij streamers blijven wel kijken, al laat hij ons 24 uur kijken naar een dode wandelende tak, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het concept is wel oké ja, heb alleen zo'n vermoeden dat ze het maar niet willen snappen bij net5quote:
Van mij magtie het hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mwa John de Mol zit er erg op te azen dus ik verwacht dat dat niet lang meer duurt nee
Dat komt het sowieso al medio april als ik de bronnen moet gelovenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:36 schreef RiftNL het volgende:
Van mij ook dan is de kans erg groot dat er weer RLS op tv komt![]()
quote:Talpa is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van een nieuw muziekaal programma genaamd Step into my World. Step into my World wordt een reality programma waarin op zoek wordt gegaan naar muziekaal talent. Deze zullen vervolgend diverse wereldsteden aandoen. Net als bij The Voice gaat Step into my world veel gebruik maken van social media zoals Twitter, Hyves en Facebook. Waar het programma te zien zal zijn is nog onbekend, het programma zal medio april te zien zijn. Gezien de omschrijving verwacht ik dat het een programma wordt voor RTL 5 of Veronica.
Moggequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:35 schreef Anneloortje het volgende:
Moggel, ik zie bij de videos dat Guidje gehuild heeft. Wat is er aan het handje?
Hij denkt dat hij nu niet meer interessant is, en eruit wordt gewerkt door de redactiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:35 schreef Anneloortje het volgende:
Moggel, ik zie bij de videos dat Guidje gehuild heeft. Wat is er aan het handje?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:42 schreef Razor21 het volgende:
Wat was de geheim missie vannacht om 0:00 uur?
Dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij nu niet meer interessant is, en eruit wordt gewerkt door de redactie
Dat bericht was fake.. check de bronnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:42 schreef Razor21 het volgende:
Wat was de geheim missie vannacht om 0:00 uur?
Morgequote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat bericht was fake.. check de bronnen![]()
Goedemorgen
Weinig gemist zie ik
Even een ochtendje werken en dan lees ik vanmiddag wel weer bij.
Have fun!
Joanna heeft een waxinelichtje gebrand voor haar hondje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Is er wat boeiends gebeurd vannacht?
Wat een #faal is het dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat bericht was fake.. check de bronnen![]()
Goedemorgen
Weinig gemist zie ik
Even een ochtendje werken en dan lees ik vanmiddag wel weer bij.
Have fun!
Kat in het nauw en iets met springen enzo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat een #faal is het dan.
Waarom zegt die Alphons dat dan gisteren op Twitter?
Nee, serieus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Joanna heeft een waxinelichtje gebrand voor haar hondje.
That's it.
Oja, nog zo'n hoogtepunt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:00 schreef Zixon het volgende:
[..]
En de koffers van Maik stonden in het Labyrint!
308.000 ...heb ik hier ergens gelezen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:34 schreef kaos- het volgende:
Weet iemand al de kijkcijfers van gisteren ?
uhu, stond in het kijkcijfers topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
308.000 ...heb ik hier ergens gelezen...
huh niks gebeurd? is monique ook niet in der poesje gekrikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef wieweetwatt het volgende:
Goedemorgen
Wederom niet veel bijzonders gebeurd dus
Zo héél slecht is dat niet toch? Natuurlijk wel nog steeds onder de maat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
308.000 ...heb ik hier ergens gelezen...
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes? #6quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:34 schreef kaos- het volgende:
Weet iemand al de kijkcijfers van gisteren ?
Foei.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik lees weer mee vandaag
Heb toch geen zin om te werken
ja precies, maar ik denk dat ze nog even een kans krijgen om met de billen bloot te gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef taxisjoof het volgende:
of alex en tante sidonia anders mag zei eerst vertrekken
Laura en billen bloot? Nah. Misschien als je er een fles rum ingiet, maar zelfs dan nog betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ja precies, maar ik denk dat ze nog even een kans krijgen om met de billen bloot te gaan
denk ook niet dat gaat gebeuren, dus grote kans dat ze haar laten verdwijnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Laura en billen bloot? Nah. Misschien als je er een fles rum ingiet, maar zelfs dan nog betwijfel ik het.
Hij gaat het dan toch stiekem weer proberen he. Wat ziet Laura toch in die vent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:03 schreef superkokje het volgende:
Zag ik het nu goed dat Faalex bij Laura in bed is gekropen
volgens mij niks, een gesprek en een beetje aandachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij gaat het dan toch stiekem weer proberen he. Wat ziet Laura toch in die vent.
Een stijgende lul, iets dat Guidson haar niet kon geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
volgens mij niks, een gesprek en een beetje aandacht
DAt hoop ik dan maar wat een looser is die vent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij gaat het dan toch stiekem weer proberen he. Wat ziet Laura toch in die vent.
Ik wil wel ruilen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Focking 9 uur (daar 8 uur ofzo) en ze liggen nog te maffen
Filmpie ergens of er daadwerkelijk iets gebeurd is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt hoop ik dan maar wat een looser is die vent.![]()
Maar op de caps ligt hij onder de dekens in een sowieso voor de duur van 20 min
geen idee wil ik ook niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Filmpie ergens of er daadwerkelijk iets gebeurd is?
Daar hebben we hem weer hoor, hitsige boer!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Filmpie ergens of er daadwerkelijk iets gebeurd is?
Ontopic; Jonge ik ben graag op de hoogtequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:09 schreef kaos- het volgende:
[..]
Daar hebben we hem weer hoor, hitsige boer!
ontopic : niets gebeurd
ohja Rift :
Safari kan de server niet vinden.
Safari kan de pagina 'http://www.riftplanesoftelara.nl/' niet openen omdat de server 'www.riftplanesoftelara.nl' onvindbaar is.
Zoiets iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef kaos- het volgende:
offtopic : werkt nu wel.
Anyway, ik zeg groepsmissie! Als ik daar de productie in handen had wist ik het echt wel.
Binnen 1 minuut met z'n allen in de wc staan met alleen je ondergoed aan. Wie het lukt krijgt 250 euro, wie het niet lukt moet 1000 euro inleveren.
Zal een spektakel worden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind nog steeds dat Sharon gebeld moet worden, dat ze een vlot moet bouwen en daar de hele nacht op verblijven in het zwembad
Sowieso heeft dat kind een trauma, dat kan je haar niet aandoen. Daarbij is het 'snachts rete koud. Neh man, die shit is te hardcore.quote:
Dan gewoon 24uurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat kind een trauma, dat kan je haar niet aandoen. Daarbij is het 'snachts rete koud. Neh man, die shit is te hardcore.
Dat is dus overdag EN 'snachts. Maak het nog ff erger.quote:
aaa merci!!quote:
Bolloquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:25 schreef bollokus het volgende:
GOEEEEEEEDEMORGEN!
zo tijd voor een bakkie
Allen met tranen in mijn ogen wakker wakker geworden toen ik op de caps zag dat die loser bij Laura in bed lagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaa merci!!
niks meer gebeurt zie ik?! moi!
Hoop snel dan kunnen ze mijn domeinnaam overkopen.quote:
Mooi afdragen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoop snel dan kunnen ze mijn domeinnaam overkopen.
als de kijker opdrachten mogen verzinnen, dan is dit een goede opdracht ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:18 schreef iBenny het volgende:
Ik vind nog steeds dat Sharon gebeld moet worden, dat ze een vlot moet bouwen en daar de hele nacht op verblijven in het zwembad
Nee hoor.quote:
Heb hetzelfde meegemaakt met Starmakerquote:
RTL5quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep verwacht wordt veronica of rtl5
Vreemd 2 jaar geleden ook een mooie naam aan Bose verkocht. Netjes geld ontvangen hiervoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb hetzelfde meegemaakt met StarmakerAls ze er eenmaal druk achter zetten wil je hem wel afdragen
Nog mooier is als er een systeem in het zwembad zit dat ze golven kunnen creëren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als de kijker opdrachten mogen verzinnen, dan is dit een goede opdracht ja!
ja dat had ik nog allemaal meegekregen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen met tranen in mijn ogen wakker wakker geworden toen ik op de caps zag dat die loser bij Laura in bed lag
Vertel wat was er gaandequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat had ik nog allemaal meegekregen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nog mooier is als er een systeem in het zwembad zit dat ze golven kunnen creëren.
Daar hoef je mij niet wakker voor te makenquote:
En bedankt he. Zit op werk flapdrolquote:
En vervolgens hun huis helemaal onder water komt te staan en iedereen zelf weer moet droog makenquote:
Graag gedaan, geen dankquote:
Ik zou er geld voor vragenquote:
vrij wenigflipen jo waren nog in gesprek over hoe dom haar vriendjewel niet is. ondertussen is falex naar laura toegekropen. toen kwam stervio er ook bij zitten bij flip en jo. het geprek ging nog steeds nergens over. later kwam Gaydo Kaimjo er ook nog even bij want Karimjo moest even eten en snapte het spel eindelijk. ondertussen komt fgalex weer de kamer uit wandelen. en mo en ma hebben alleen wat geknuffeld zo ver ik weeetquote:
Thx Genoeg info.Kan weer een dag missen dus. Mooiste nieuws is toch dat lex er weer uitgeschopt isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
vrij wenigflipen jo waren nog in gesprek over hoe dom haar vriendjewel niet is. ondertussen is falex naar laura toegekropen. toen kwam stervio er ook bij zitten bij flip en jo. het geprek ging nog steeds nergens over. later kwam Gaydo Kaimjo er ook nog even bij want Karimjo moest even eten en snapte het spel eindelijk. ondertussen komt falex weer de kamer uit wandelen. en mo en ma hebben alleen wat geknuffeld zo ver ik weet
jup,het was weer spannend!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Thx Genoeg info.Kan weer een dag missen dus. Mooiste nieuws is toch dat lex er weer uitgeschopt is
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:40 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie Faalex er best voor aan een appeltaart/stofzuiger te pakken zo hopeloos is hij inmiddels
Lets hopequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:40 schreef RiftNL het volgende:
Ik zie Faalex er best voor aan een appeltaart/stofzuiger te pakken zo hopeloos is hij inmiddels
Hij had oorspronkelijk borsten en heeft seks gehad met mannen..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als het een vrouw was geweest had ik gezegd
Beste pijpbek
Ik had echt medelijden met flipie met dat gesprek van Joanna.. Hij begreep er geen drol van en zij maar praten :pquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
vrij wenigflipen jo waren nog in gesprek over hoe dom haar vriendjewel niet is.
ondertussen is falex naar laura toegekropen. toen kwam stervio er ook bij zitten bij flip en jo. het geprek ging nog steeds nergens over. later kwam Gaydo Kaimjo er ook nog even bij want Karimjo moest even eten en snapte het spel eindelijk. ondertussen komt fgalex weer de kamer uit wandelen. en mo en ma hebben alleen wat geknuffeld zo ver ik
au revoir et a tout a l'huerequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:41 schreef bollokus het volgende:
zo mensen ik ben er weer even 2 uurtjes vandoor... even mijn Frans bijspijkeren.
en als er een streamlock komt wel even een cap van maken he want die wil ik niet missen!!
Ze hebben de neiging snel te zwetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel driek keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Dat is waarschijnlijk juist de reden dat ze zo vaak douchen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel drie keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Daarom waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel drie keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Dat moet wel als je 3x je make up plamuurlaag over wilt doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Heb haar 'smorgens nog niet anders gezien en 's middags en 's avondsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Heeft Joanna een ochtendhumeur?
Ze staat erbij als een dooie
Pittig wijffie heerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb haar 'smorgens nog niet anders gezien en 's middags en 's avonds
Ik vind niemand onaardigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna is trouwens wel minder irritant geworden vind ik.
Samen met Monique mijn 2 favorieten
Met Laura erbij de dames top 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna is trouwens wel minder irritant geworden vind ik.
Samen met Monique mijn 2 favorieten
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef beequeen het volgende:
Mo wast echt nooit haar gezicht 's ochtends. Watje erover en een nieuwe laag plamuur erop. Bah.
Dat zou je denken ja, maar zij dus niet. En zelfs geen natte lap over haar gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef RiftNL het volgende:
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?
Das wel zonde jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar zij dus niet. En zelfs geen natte lap over haar gezicht.
Ik heb sowieso geen make up opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?
ik hoop het wel, ben der gezeik spuugzat.. En misschien is ze wel genomineerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef superkokje het volgende:
Ben benieuwd of dat lopende lijk nu eindelijk definitief weggaat
Dat doe ik ook altijd, heerlijk wakker worden onder de douche.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef RiftNL het volgende:
Sommige douchen echt direct als ze uit bed komen ik zou dat echt niet kunnen
Eerst koffie en peukjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, heerlijk wakker worden onder de douche.
Ik kan niet zonder eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef RiftNL het volgende:
Sommige douchen echt direct als ze uit bed komen ik zou dat echt niet kunnen
Gisteren keek ik nog even naar de uitzending, en dat was de eerste keer dat ik er Aafke leuk uit vond zienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
Top 5 van dit moment:
1) Philip - Komt te weinig in beeld
2) Aafke - Hard op weg om te stijgen naar #1
3) Guido - Gister een huillie, maar ergens heeft hij wel gelijk. Hoop dat hij een stier gaat naspelen.
4) Gerard - Spelelement an sich
5) Monique - Ik weet niet precies waarom, maar ze hoort gewoon in de top 5.
Denk het wel, want met de mannen heeft ze helemaal geen contact.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het wel, ben der gezeik spuugzat.. En misschien is ze wel genomineerd
Karim heeft het niet overleeft door het gitarincident of stond ie er nooit in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
Top 5 van dit moment:
1) Philip - Komt te weinig in beeld
2) Aafke - Hard op weg om te stijgen naar #1
3) Guido - Gister een huillie, maar ergens heeft hij wel gelijk. Hoop dat hij een stier gaat naspelen.
4) Gerard - Spelelement an sich
5) Monique - Ik weet niet precies waarom, maar ze hoort gewoon in de top 5.
We zullen zien. Als het vandaag niet is dan donderdag wel. Maar eruit mot zequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk het wel, want met de mannen heeft ze helemaal geen contact.
Die heeft er alleen helemaal in het begin erin gestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Karim heeft het niet overleeft door het gitarincident of stond ie er nooit in?
Ik vind Aafke, Sofia, Sharon en Alex toch echt wel wat minder dan de rest. Aafke zit niet zo inmekaar weet ik nu wel en ik heb echt moeite met haar gedrag dat ze met iedereen aanpapt. Beetje ongeloofwaardig.quote:
Zeker met carnavalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren keek ik nog even naar de
uitzending, en dat was de eerste keer dat ik er Aafke leuk uit vond zien
Alex?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn top vijf dan maar:
1. Sharon-Gewoon leuk, probeert het iedereen naar de zin te maken.
2. Karim-Was eerst één, maar hij gedraagt zich zo nu en dan een beetje te apart.
3. Gerard-Grappig, speelt het spel echt.
4. Laura-Probeert ook iedereen te sussen en te moederen, en ze is misschien wel saai maarja.
5. Alex- Gewoon. Omdat.
Huh? Gisteren niet meegekregen aan haar commentaar en uitdrukking dat ze haar in ieder geval wel zijn vergeten bij de heksenverbrandingen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:57 schreef superkokje het volgende:
mijn top 5
1 Laura
2 Karim
3 Guido
4 Moniek
5 Philip
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huh? Gisteren niet meegekregen aan haar commentaar en uitdrukking dat ze haar in ieder geval wel zijn vergeten bij de heksenverbrandingen ?
Waarom irriteren sommige hier zich zo snel aan mensen? Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef pullup het volgende:
Mijn top 5
1 Karim
2 Philip
3 Aafke
4 Gerard
5 Monique dan maar omdat de rest me irriteert
Heb geen problemen met heksen. ben zelf tovenaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huh? Gisteren niet meegekregen aan haar commentaar en uitdrukking dat ze haar in ieder geval wel zijn vergeten bij de heksenverbrandingen ?
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.quote:
gewoon omdat.... ik me irriteerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom irriteren sommige hier zich zo snel aan mensen? Ik snap dat echt niet
Correctie kriebelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
Er zitten er een paar in waar ik rustig een rondje voor zou omlopen om ze niet tegen te komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom irriteren sommige hier zich zo snel aan mensen? Ik snap dat echt niet
Mee eens hoor Luttequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
Psies in tegenstelling tot tot jankzakken als Guidette en Laure was hij tenminste een vent toen zijn geheim letterlijk weggegeven werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er een paar in waar ik rustig een rondje voor zou omlopen om ze niet tegen te komen.
Stomme Alex is stom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
En waar staat Hummie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Flashbox het volgende:
Mijn top 5
1: Het zwembad
2: De kist met het slot
3: De ligbedden buiten
4: De koelkast
5:De sterke drank die er niet is
Dit dus arelaxedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapot geslagen wordt. het is en blijft een loserquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa wel
Valsche nicht!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Jij gaat echt klappies krijgen volgende weekquote:
Leuke Alex is leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Spooky4u het volgende:
Veel erger is eigenlijk dat niemand Servies meer echt uitkotst. Zou hij het toch eindelijk gesnapt hebben?
Oofffuh, die andere, mety dat kaal hoofd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Oe.. ik ruik een ochtendfittie!quote:
Saaie Maik is saai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Die mag er ook uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoos
Ieeeuw dudequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoos
Alex is opgestaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
Wat een graf stemming daar, wat is er gebeurd
Oeh complimentjes!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef ariehaan het volgende:
Ha ik zie dat Versabommie er ook al weer is. Probeerde je me nou gisteren op de "rapporteer dit topic" knop te laten drukken met je zogenaamd vriendelijke uitleg hoe snel te posten?
Nou, ik lees hier al langer mee en ken je geintjes dus al, valse tweets enzo. Verder moet ik ook wel om je lachen, hoor, zo heel af en toe.
On topic, heb ik nou goed gehoord in de uitzending dat Gerard iets zei over het oog van Maik en dat zijn vader (van Gerard dus) de helft van zijn hersens mist?
Hij is ook nog pas 20 hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik vond dat Guido weinig verkeerds deed. Hij gaf zijn gevoelens bloot. Het was gericht tegen de redactie, niet tegen Maik en Monique. Ik vond het wel mooi dat Karim in staat was om hem te kalmeren. Het is gewoon een gevoelige jongen.
Maik is er weer bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
Niks gebeurde er maar een keer watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
De groep is defintief in de hakselaar gegaan, dat is!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
We zijn het behoorlijk eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Mylene het volgende:
Philip
Guido
Karim
Joanna
Dat zijn zo'n beetje mijn favorieten.
EENSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:
Wat zei Karim? Alex verdient een nekschot?
Filmpjeeeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is bijna man
En ik dans niet als een baviaan toch?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef versabommie het volgende:
Mijn top 5:
1. Servio
2. Sofia
3. Sharon
4. Alex
5. Maik
Ik kijk verder dan dansen als een baviaan of -zogenaamd- op een man lijken. En als ik dat doe zie ik toch echt wel de nodige overeenkomsten hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is bijna man
En ik dans niet als een baviaan toch?
Eens. Hij is hartstikke genaaid door dat programma, en hij is niet de eerste. Sophia heeft ook al eens een streamlock veroorzaakt zo, en Guido en Laura gooien het eruit met huilen. En dan houden ze zich nog goed vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik vond dat Guido weinig verkeerds deed. Hij gaf zijn gevoelens bloot. Het was gericht tegen de redactie, niet tegen Maik en Monique. Ik vond het wel mooi dat Karim in staat was om hem te kalmeren. Het is gewoon een gevoelige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |