Psies in tegenstelling tot tot jankzakken als Guidette en Laure was hij tenminste een vent toen zijn geheim letterlijk weggegeven werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er een paar in waar ik rustig een rondje voor zou omlopen om ze niet tegen te komen.
Stomme Alex is stom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
En waar staat Hummie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Flashbox het volgende:
Mijn top 5
1: Het zwembad
2: De kist met het slot
3: De ligbedden buiten
4: De koelkast
5:De sterke drank die er niet is
Dit dus arelaxedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapot geslagen wordt. het is en blijft een loserquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa wel
Valsche nicht!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Jij gaat echt klappies krijgen volgende weekquote:
Leuke Alex is leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Spooky4u het volgende:
Veel erger is eigenlijk dat niemand Servies meer echt uitkotst. Zou hij het toch eindelijk gesnapt hebben?
Oofffuh, die andere, mety dat kaal hoofd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Oe.. ik ruik een ochtendfittie!quote:
Saaie Maik is saai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |